Databáze RPG her

Nové přírůstky v databázi

Asterion: Čas temna

Vložil(a) Milosh1 dne 26.11.2020, 18:39
5
Průměr: 5 (1 hlas)
2006
Druhé vydání hlavního modulu světa Asterion, tentokrát včetně Dálav

Druhé základní vydání světa Asterion. Zahrnuje obsah dřívějšího hlavního modulu spolu s rozšířením Dálavy. Stávající texty byly doplněny o mnoho nových informací (např. o korullech, vznešených elfech, Arvedanech atd.) a byly přidány texty zcela nové (o každodennosti, magii, budoucnosti Asterionu, atd.). Modul obsahuje:

  • Hlavní text (152 stran)
  • Klíč bytostí astrálních (40 stran) - 42 myšlenkových bytostí.
  • Historky od Hrbaté kozy (28 stran) - tři dobrodružství.
  • Doplňky: barevná mapa Tary, barevná mapa Dálav, černobílá mapa Lendoru
  • CD - dodatky (27 stran), aplikace pravidel na hry z rodiny Dračí doupě, barevná mapa Lendoru, černobílá mapa Lendoru a Tary

Mausritter

Vložil(a) Muzzug dne 26.11.2020, 12:09
0
Zatím nehodnoceno
2020
Dobrodružná hra mečů a vousků

Ve hře Mausritter se hráči stávají myšími hrdiny, kteří opustí bezpečí myší kolonie a vydají se na nebezpečná dobrodružství.

Hra vychází ze hry Into the Odd, ale čerpá inspiraci i z dalších zdrojů (např. hra Knave nebo blog Goblin Punch).

Jednoduchá pravidla jsou rozepsaná na 43 stranách. Prvních 12 stran je věnováno hráčům - tvorba vlastní myši, vybavení, jak hrát, magie, najímání pomocníků a krátké příklady hraní.

Zbytek pravidel je určen Pánovi hry a rychle a jednoduše jej seznámí s vedením hry, základním bestiářem, vedením sandboxové kampaně i tvorbou dobrodružných míst. Součástí jsou i tabulky a k dispozici je i jedno ukázkové dobrodružné místo.

Zajímavý je mimo jiné slotový inventář a způsob užívání magie.

Falešná apokalypsa

Vložil(a) Milosh1 dne 25.11.2020, 21:03
4
Průměr: 4 (1 hlas)
2003
Pojednání o magii na Asterionu a pravidla psioniky pro Dračí doupě

Další rozšiřující modul pro svět Asterion pojednává o zdejší magi. Rozebírá její čerpání a používání, způsoby sesílání kouzel a jiné projevy magie (magické anomálie, zřídla a talenty, stvořené artefakty, magické nemoci, apod.), magické instituce, magii různých ras. Rozšiřuje pravidla Dračího doupěte o nové povolání psionika. Modul obsahuje:

  • Hlavní text (80 stran)
  • Klíč bytostí astrálních (16 stran) - pomocníci magiků, 15 myšlenkových bytostí.
  • Čarodějův učeň (44 stran) - dobrodružství pro DrD.
  • Aplikace pravidel DrD 1.6 (24 stran) - popis reálií z tohoto modulu pomocí pravidel Dračího doupěte. Představuje nové povolání psionik. (Aplikace pro Dračí doupě plus je volně dostupná na webu autorů.)
  • Doplňky: Obal s černobílou mapou zahrady Univerzity magie v Albireu, barevným i černobílým plánkem věže mága Etuxberta a jejím popisem.

Obloha z listí a drahokamů

Vložil(a) Milosh1 dne 24.11.2020, 19:20
5
Průměr: 5 (1 hlas)
2002
Geografický modul popisující hvozdy Asterionu

Další geografický modul pro DrD svět Asterionu. Obsahuje rozsáhlé kapitoly o elfech z Červeného lesa, lesních skřítcích ze Zlatého lesa a jejich horských bratrech z Khelegových hor, o trpaslících z Bergondu, Seliaku, o jejich kultuře, sídlech a historii. Modul rovněž popisuje multikulturní město Minkor, kde spolu žijí v harmonii zástupci všech možných ras. Obsah:

  • Hlavní text (100 stran)
  • Klíč bytostí astrálních  (20 stran) - bytosti hvozdu a hor, 15 myšlenkových bytostí.
  • Skřítci srdce  (40 stran) - dobrodružství pro DrD.
  • Aplikace pravidel DrD 1.6 (28 stran) - popis reálií z tohoto modulu pomocí pravidel Dračího doupěte(Aplikace pro Dračí doupě plus je volně dostupná na webu autorů.)
  • Doplňky: 8 kartiček erbů, mapa města Minkor, Barevná mapa A2 všech oblastí (Lesa padajících stínů, Khelegových hor, Červeného lesa, Zlatého lesa a Skřítčích vrchů), obal s černobílými mapami podzemní části Minkoru a center skřítčích měst Imchejly a Pakvašína

Zlatá pavučina

Vložil(a) Milosh1 dne 24.11.2020, 17:48
4
Průměr: 4 (1 hlas)
2002
Modul světa Asterion pojednávající o obchodu, městech a zlodějích

Rozšiřující modul pro svět Asterion zabývající se obchodem a životem v městech: právem, soudnictvím, zloději, pašeráky, bankami, peněžnictvím.

Budete-li chtít, můžete navštívit některé z doupat neřesti, dát se najmout jako lodní dělník, nosič nákladu, vyvolávač na tržišti nebo dokonce jako katův pacholek a budete vědět, kolik vám to hodí. A že na penězích není nic moc zajímavého a akčního? Jen zkuste třeba v Erinu ukrást někomu jeho měšec. Nebo na moři někomu přepadněte loď s nákladem koření. A jestli se vám i tohle zdá málo, ponořte se znovu do hlubin a zkuste si uzurpovat plantáž raísi. Že to je něco jiného? Samozřejmě, že není! Vždyť je to všechno o penězích, o zisku a ušlém zisku!

Obsah modulu:

  • Hlavní text  (100 stran) – text je rozdělený do čtyř hlavních kapitol s různými tématy. Ráno – hlavní téma obchodníci. Poledne – hlavní téma právo a soudy. Večer – hlavní téma ekonomika. Noc – hlavní téma zloději.
  • Klíč bytostí astrálních (24 stran) – strážci a sběrači pokladů
  • Obří jeskyně  (40 stran) - dobrodružství pro DrD.
  • Aplikace pravidel DrD 1.6 (12 stran) - popis reálií z tohoto modulu pomocí pravidel Dračího doupěte(Aplikace pro Dračí doupě plus je volně dostupná na webu autorů.)
  • Doplňky: 8 kartiček mincí a platidel, obal s ceníkem, barevná mapa A2 všech oblastí

Z hlubin zelené a modré

Vložil(a) Milosh1 dne 23.11.2020, 18:33
5
Průměr: 5 (1 hlas)
2001
Geografický modul ze světa Asterion popisující džungli na severu Tary a Vnitřní moře

Další geografický modul pro svět Asterion. Obsahuje podrobný popis severní části Tary, oblasti pokryté z větší části divokou a jen málo probádanou džunglí, a také kapitoly o tom, co se odehrává pod i nad hladinou oceánu. Skládá se z:

  • Hlavní text (80 stran) – popis Erinu, Džungle padlých stromů, Duhového pralesa, Severních Dálav, ostrovů a námořnictva a podmořské říše. Taky osobnosti, cizí postavy, společenstva a organizace.
  • Klíč bytostí astrálních (20 stran) – 9 myšlenkových bytostí číhajících v hlubinách.
  • Kouzlo moci (40 stran) – dobrodružství pro DrD.
  • Aplikace pravidel pro DrD 1.6 (22 stran) – popis reálií z tohoto modulu pomocí pravidel Dračího doupěte(Aplikace pro Dračí doupě plus je volně dostupná na webu autorů.)
  • Doplňky: 8 kartiček znaků a erbů, barevná mapa A2 všech oblastí, obal s černobílými mapami Erinu a Jižní Dálavy.

Vzestup temných bohů

Vložil(a) Milosh1 dne 22.11.2020, 19:34
5
Průměr: 5 (1 hlas)
2001
Pojednání o bozích, náboženstvích a církvích na Asterionu + povolání kněze pro Dračí doupě

Ve světě Asterionu se začínají dít opravdu velké události. Objevují se noví bohové slibující moc a ochranu a staří ustupují do pozadí, přestože po dlouhé věky vládli. Nikdo není spokojen se současnou situací, každý se snaží připravit si co nejlepší pozice v nadcházející bitvě. Bohové hledají své šampióny, hrdiny, kteří by bojovali v jejich jménu, a nabízejí velikou moc. Samozřejmě je třeba platit i protihodnotu, ale o té se obvykle mlčí, protože její cena může být příliš veliká. Svět se mění a za chvíli nebude nikoho, kdo by zůstal neutrální, mimo boje v božské sféře.

Rozšiřující modul pro svět Asterion, popisující jeho bohy, náboženství a církve. Modul se vyznačuje mimo jiné tím, že rozšiřuje pravidla Dračího doupěte o povolání kněze. Obsahuje:

  • Hlavní text  (116 stran) – pojednání o bozích, náboženstvích a církvích na Asterionu, popis jednotlivých bohů.
  • Klíč bytostí astrálních (28 stran) – 27 myšlenkových bytostí sloužících jednotlivým bohům.
  • Potřeba boha (36 stran) – dobrodružství pro DrD.
  • Aplikace pravidel DrD 1.6 (32 stran) – povolání kněz a popis dalších skutečností z tohoto modulu pomocí mechanismů Dračího doupěte(Aplikace pro Dračí doupě plus je volně dostupná na webu autorů.)
  • Doplňky: obal s černobílými plánky církevních budov a barevným plánkem k dobrodružství.