Tomb of Annihilation

Vložil(a) ShadoWWW dne 14.07.2020, 05:29
4
Průměr: 4 (3 hlasy)
2017
Dobrodružná výprava na neprobádaný kontinent – ztracený svět, objevování, prolézání hrobek, závod s časem a protivníky

Na každého, kdo byl vzkříšen z mrtvých, dopadla kletba. Její oběti hnijí zaživa a všechny pokusy, jak rozklad zastavit, selhaly. Duše mrtvých krade a vězní nekromantský artefakt. Jedinou možností, jak je všechny zachránit a umožnit znovuvzkříšení, je zničení tohoto stroje. Všechny cesty vedou do Chultu, tajemné země plné sopek, džunglí a trosek dávno zaniklých království. Pod nimi čeká smrtící hrobka. Pasti jsou nastraženy. Spolknete návnadu?

Dobrodružství pro postavy na 1.–11. úrovni, inspirované legendárním „pasťovým“ dobrodružstvím Tomb of Horrors. Podobně jako předloha, i ono je záměrně plné záludných pastí a smrtících výzev.

K dobrodružství vyšlo volitelné rozšíření the Tortle Package, popisující ostrov vedle Chultu obývaný humanoidními želvami.

Kategorie produktu

Překlad

Přeložený název Rok Seřadit vzestupně Překladatel Vydavatel Jazyk překladu
Hrobka anihilace 2019 Merlin, Pan Bača, Pilchowski, Tarfill Čeština Odkaz

4

Výpravy do džungle, dinosauři, ještěří lidé, exotická města, létající cosi, krokodýli, domorodci, čarodějné věže, temná hrobka s děsivou kletbou, konkurenční skupiny průzkumníků - co víc si přát?

Míň oldschool bullshitu s křečovitym úvodem do záplekty, smrtícím count-downem, který většina DMů stejně nebude chtít hrát (protože se tím připraví o čas na průzkum a tím o celé to cool prostředí) atp.

Ale jinak to je suprový modul s průzkumem neznáma, který nabízí vlastní materiál i prostor a základ pro vlastní invenci.

4

Hned po Curse of Strahd druha nejlepsi 5e kampan. 

Tajemny kontinent pokryty dzungli, dinosauri (a taky nemrtvy T-Rex!), zvlastni lokace, zajimave NPC a samotna hrobka, inspirovana legendarni Gygaxovym vrazednym modulem. Super. 

Kazda jednotliva cast kampane je skvela: Port Nyanzaru, mesto plne frakci, zajimavych NPC a dinosaurich zavodu (kterych se muzete ucastnit!), survival hexcrawl dzungli s zajimavyma lokacema, ztracene mesto Omu, samotny dungeon... vsechno je super. 

Problem je, ze to moc nefunguje dohromady. 

Casovy limit dany pribehem je prilis kratky, aby umoznil plnohodne objevovani hexcrawlu a zene druzinu moc rychle dopredu. Dungeon je skvely, ale prichazi az za pulkou kampane a je to tak radikalni zmena atmosfery a stylu hry, ze pusobi jako uplne jina hra. Hexcrawl samotny je nedotazeny - je prilis rozlehly a prilis prazdny. Nektere lokaci v dzungli jsou extreme zajimave, jine jsou... rekneme tomu nezajimave.

Jako obvykle finalni verdikt zni, ze tahle kampan ma velky potencial, ale vyzaduje, aby si ji DM dukladne nachystal. Narozdil od Curse of Strahd take neni vhodne pro party preferujici "socialni dobrodruzstvi" - velka cast se odehrava v relativne puste dzungli a smrticim dungeonu.