Vzestup temných bohů

Vložil(a) Milosh1 dne 22.11.2020, 19:34
3
Průměr: 3 (3 hlasy)
2001
Pojednání o bozích, náboženstvích a církvích na Asterionu + povolání kněze pro Dračí doupě

Ve světě Asterionu se začínají dít opravdu velké události. Objevují se noví bohové slibující moc a ochranu a staří ustupují do pozadí, přestože po dlouhé věky vládli. Nikdo není spokojen se současnou situací, každý se snaží připravit si co nejlepší pozice v nadcházející bitvě. Bohové hledají své šampióny, hrdiny, kteří by bojovali v jejich jménu, a nabízejí velikou moc. Samozřejmě je třeba platit i protihodnotu, ale o té se obvykle mlčí, protože její cena může být příliš veliká. Svět se mění a za chvíli nebude nikoho, kdo by zůstal neutrální, mimo boje v božské sféře.

Rozšiřující modul pro svět Asterion, popisující jeho bohy, náboženství a církve. Modul se vyznačuje mimo jiné tím, že rozšiřuje pravidla Dračího doupěte o povolání kněze. Obsahuje:

  • Hlavní text  (116 stran) – pojednání o bozích, náboženstvích a církvích na Asterionu, popis jednotlivých bohů.
  • Klíč bytostí astrálních (28 stran) – 27 myšlenkových bytostí sloužících jednotlivým bohům.
  • Potřeba boha (36 stran) – dobrodružství pro DrD.
  • Aplikace pravidel DrD 1.6 (32 stran) – povolání kněz a popis dalších skutečností z tohoto modulu pomocí mechanismů Dračího doupěte(Aplikace pro Dračí doupě plus je volně dostupná na webu autorů.)
  • Doplňky: obal s černobílými plánky církevních budov a barevným plánkem k dobrodružství.
Svět
Vydavatel

Obsahuje tyto produkty

Průměrné hodnocení Název Vydáno Kategorie Jazyk
0
Potřeba boha 2001 Dobrodružství Vyšetřování temného spiknutí v klášteře Čeština

1

Vzestup ukazuje (velmi hluboké) pozadí Asterionského metaplotu a kosmologie, mluví o podstatě bohů a vypráví dávný příběh Khara Démona (ze kterého, mimochodem, udělá snadno takřka hrdinu celého příběhu, který obohatil vesmír o něco... Velmi, velmi důležitého).

Vzestup také ukazuje obecný problém Asterionu co do jeho přeměny z RPG světa na liberální spisovatelskou platformu. Hezky se čte - ale herně je bezcennej. Jeho obsah je o věcech do kterých hráči nemají jak zasáhnout - o valné většině se nemohou ani nijak rozumně dozvědět. O metaplotu který si autoři tvoří pro sebe a který je mimo herní dosah.

Ano, je tam kněz pro DrD, ano, je tam dobrodružství, jako vždy. Je to příliš málo.