Přede dvěma stoletími vyhnala velkého trpasličího kováře Durgeddina Černého a jeho klan z domova velká orčí a trollí horda. Útočníci vydrancovali pradávné trpasličí síně a zabili každého, koho dokázali chytit. Po letech kočování nalezli trpaslíci velký jeskynní systém pod Kamenným zubem, rozeklaným, stromy porostlým kopcem s holou skálou na temeni. Zde Durgeddin a jeho následovníci vybudovali pevnost Khundrukar. Orčí náčelníci shromáždili velkou armádu a vytáhli na Khundrukar. Po kutém obléhání trvajícím měsíce se orkové prokopali kolem trpasličích obranných postavení. Když konečně vtrhli do pevnosti, zabili, koho našli, a odvezli vozy plné kořisti. Dnes se stále čas od času vynoří v zemích kolem Kamenného zubu legendy o Durgeddinově pomstě (nebo Kovářově válce) a mimořádných zbraních, které trpaslíci v hněvu vykovali.
The Forge of Fury (do češtiny přeloženo jako Kovárna zuřivosti) je dobrodružství pro dobrodruhy zhruba na 3. úrovni, volně navazující na The Sunless Citadel. Představuje jeskyni a trpasličí komplex o zhruba 50 popsaných místnostech.
Tato verze určená pro D&D 5e je remakem a konverzí původní The Forge of Fury (2000), která vyšla pro třetí edici D&D. Nová verze dobrodružství vyšla v roce 2017 jako součást sborníku Tales from the Yawning Portal a je dostupná i jako samostatné PDF.
Překlad
Přeložený název | Přeloženo Seřadit vzestupně | Překladatel | Vydavatel | Jazyk překladu | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Kovárna zuřivosti | 2021 | Petr „Chrochta“ Sečkař | Odkaz |
Je obsaženo v těchto produktech
Průměrné hodnocení | Název | Vydáno | Kategorie | Jazyk | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Hodnota
80.00
|
Tales from the Yawning Portal Příběhy ze zejícího portálu |
2017 | Dobrodružství | Sborník oblíbených dungeonů z celé historie D&D ve verzi pro pátou edici |
- Pro vkládání hodnocení se musíte registrovat nebo přihlásit
Dungeon pro bojovou hru
Původně napsáno pro 3E, ale myslím, že tomuhle dungeonu 5E sluší ještě víc.
Jedná se o bojově laděný dungeon, ve kterém není mnoho prostoru na exploraci nebo sociální interakci, ale je prostorově tak dobře navržený, že i tak dokáže nabídnout zábavnou taktickou hru, ve které navíc není problém využít všech těch hýblátek a možností, které 5E v boji nabízí.
Dungeon je nelineární, má dokonce několik různých vstupů, chytře (ale objevitelně) rozmístěné tajné chodby, obývá ho několik různorodých frakcí a nejen, že se v něm do jisté míry dá taktizovat s prostředím, ale zároveň nabízí i rady GMovi, kterak taktizovat za protistranu.
Jednu hvězdičku dolů dávám za jistou jednostrannost, kdy jiné než bojové řešení v podstatě není příliš možné + za tradiční bolístku DnD5E oficiálních modulů, kterou je nepřehlednost textů pro praktické použití při hře.
Ale hráči, kteří hrají pátou edici jako flexibilnější Gloomhaven ať si klidně tu pátou hvězdu přidají.
Rozlehlá jeskyně s drakem a pokladem!
Tato jeskyně je rozlehlá a vydrží na dlouho. Má atmosféru. Nejlepší vzpomínky mám na "překvapivý stůl" a dračici. Když byli dobrodruzi v koncích a nevěděli z které do které, tak švarný junák z družiny se obětoval a lačnou dračici svedl, aby tím zachránil zbytek družiny. :-)