2007
Akční dobrodružství pro zpestření cesty
Družina putuje pustinou a při noclehu v opuštěných ruinách při kupecké stezce je svědkem pravosti pověstí zdejšího kraje, bývalý karavanseraj (hostinec pro karavany) je prokletý a jeho pán nemůže najít pokoje. Pán se zjeví družině a žádá ji o pomoc, a to navrácení Srdce čarovného zvonu, který v minulosti přivolával zbloudilé karavany, naváděl je na správnou cestu pouští.
Určeno po hru
Kategorie produktu
Designér
- Pro vkládání hodnocení se musíte registrovat nebo přihlásit
jednohubka pro rozptýlení
Jako součást world-buildingu by tohle mohl být skutečně zajíamavý příběh - poušť, kmeny, alchymie, magie... bohužel, do většiny světů nesedne a i tam, kam by sednout mohl, tak nejspíš nebude použitý (protože GM by si musel všechny přesahy domyslet a dotvořit). Takže v důsledku z toho je... vlastně ne úplně špatné epizodní dobrodružství o tom, jak postavy narazí na dozvuky kmenových sporů a zpackané magie.