2003
Hra, kde rekonštruujete udalostí, ktoré spôsobili smrť absolventa ročníka, podľa skutočnej ročenky školy.
Skutočná ročenka školy slúži ako základ pre hru, v ktorej sa v retrospektíve snažíte zrekonštruovať udalosti, ktoré počas niekoľkých týždňov vyústili v nájdenie mŕtvoly prímusa, teda najlepšieho študenta. Každý hráč sa musí snažiť budiť dojem vraha, aby vo veľkom finále dokázal uniknúť obvineniu a ponechať konečnú vinu na niekom inom. Hráči spoločne vytvárajú scény, na čo majú k dispozícii obmedzený počet bodov plynúcich z atribútov postavy. Presvedčivé hranie a starostlivé rozdeľovanie bodov povedie hráča k víťazstvu, pretože v tejto hre sa naozaj vyhráva. Inovatívny prístup k veci vyniesol pozitívne posudky v Indie RPG Awards.
Designér
Vydavatel
Překlad
Přeložený název | Rok Seřadit vzestupně | Překladatel | Vydavatel | Jazyk překladu | ||
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Prímusova smrť | 2009 | Alef0 | ![]() |
Odkaz |
- Pro vkládání hodnocení se musíte registrovat nebo přihlásit
Super napad, zial pre nasu kulturu nepouzitelny
Hra, ktoru mam na radare uz hodnu dobu... a napriek tomu, ze mam k dispozicii americku rocenku zo strednej skoly (a dokonca aj ludi v nej poznam), nikdy som sa ju nepokusal hrat. Pride mi totiz kulturne velmi tazko prenosna - americky model 1000-clennej "triedy", kde sa ludia navzajom poznaju velmi malo (dostatocne malo na to, aby objavovanie skutocneho zivota mrtveho Primusa bolo zaujimavou hrou) zle koresponduje s nasimi 30-clennymi triedami, ktore su spolu 8-10 hodin denne po styri roky. Ani nehovoriac o tom, ze v nasich zemepisnych sirkach sa moc rocenky nepestuju.