Tomb of the Lizard King

Vložil(a) tochalius dne
0
Bez hodnocení
1982
Třípatrový dungeon obývaný zbojníky a ještěry

Jižní Eor je zpustošený. Karavany se vyhýbají hlavní kupecké stezce. Rolníci prchají ze svých polí a dožadují se ochrany u mocného hraběte z Eoru. Dobrotivý hrabě vyslal oddíl svých nejvěrnějších bojovníků vypudit zbojníky, kteří jsou považováni za viníky všech nesnází, uplynuly ale týdny a o osudu výpravy nejsou žádné zprávy. Nyní se Jan Brunis, hrabě z Eoru, s prosbou o pomoc obrací na vás. Po poradě s veleknězem usoudil, že malá skupina bystrých a odvážných dobrodruhů může uspět tam, kde ozbrojené síly selhaly. Stojíte před mnohými záhadami. Proč v poklidných jižních krajích náhle propukla vlna zločinu? Odkud zbojníci čerpají svou velikou sílu, kterou popisují přeživší? A jde opravdu jen o prosté loupežnictví? Nebo je snad něco pravdy na šeptem šířených zvěstech o zlověstném plánu, který osnuje prastarý, odporný a zlý nepřítel všeho lidského?

I2: Tomb of the Lizard King je 32stránkové dobrodružství určené postavám na 5. až 7. úrovní v Advanced Dungeons & Dragons (1978), druhé ze série I – Intermediate. Dobrodruzi v něm pátrají po původcích útoků na kupecké karavany i poddané v okolí vesnice Waycombe. V úvodu dobrodružství se setkají se zadavatelem úkolu, hrabětem z Eoru, následně putují divočinou na jih (a čelí kombinaci náhodných a naskriptovaných setkání) a nakonec v močálech hledají ztracený prastarý chrám obývaný zbojníky a ještěry, třípatrový dungeon o více než 50 místnostech.

Text nezasazuje dobrodružství do žádného konkrétního světa. Kanonickou součástí Greyhawku se stalo po roce 2000, kdy Gary Holian začlenil několik starších modulů do kampaně „Living Greyhawk“, odstartované příručkou Living Greyhawk Gazetteer (2000). Hrabství Eor je tak kanonickou součástí království Keoland v Greyhawku.

Kategorie produktu
Svět
Autoři
Vydavatel