Stranger Things Dungeons & Dragons Starter Set

Vložil(a) Markus dne 09.09.2021, 22:40
3
Průměr: 3 (1 hlas)
2019
Začátečnická krabice D&D 5e v crossoveru se seriálem Stranger Things

Krabice zjednodušených pravidel D&D 5e určená pro začínající hráče jako pozvolný úvod do hry. Jedná se o crossover s populárním seriálem Stranger Things, ve kterém hrdinové v 80. letech opakovaně hrají D&D. Červená obálka této krabice je parafrází na verzi Basic D&D (Mentzer 1983), která se v seriálu objeví. Krabice obsahuje:

  • Jednoduchá pravidla hry na 40 stranách
  • 24 stránkové dobrodružství Hunt for the Thessalhydra, odehrávající se ve světě Stranger Things; sešit je stylizovaný tak, aby vypadal jako poznámky DMa z 80. let; jedná se o stručný, jednorázový příběh
  • Předpřipravené postavy
  • Kostky a dvě figurky demogorgony
Určeno po hru

3

Pro fanoušky Stranger Things je tento starter povinnost! Tuto krabici bych doporučil i hráčům 7-12 let, a to kvůli přiloženému dobrodružství (bohužel v angličtině). Je to jen velmi krátké dobrodružství, tak na jedno dvě sezení (čili oproti Ztracenému dolu Fandelveru nebo Drakovi z Ledového štítu kraťoučké). Dobrodružství je ale přesně takové, jako by ho napsal samotný hráč tohoto věku nebo jak jsme je vytvářeli my, když nám bylo tolik. (Layout je pochopitelně jinde.) Pro takové hráče to může být snadněji uchopitelné dobrodružství než ty z ostatních DnD krabic. Obsah samotného dobrodružství je to, co hráli hlavní hrdinové seriálu v prvním dílu první série, i předpřipravené postavy jsou postavy ze hry seriálových hrdinů a autor dobrodružství je taky podepsán jako Mike Wheeler a i font v knize je ala psaný dětskou rukou a podklad je ala školní linkový sešit. :-)

Pravidla hry jsou standardní Základní pravidla (Basic Rules), jen místo klasických ilustrací jsou tam fotky ze seriálu.

Komu bych krabici nedoporučoval, jsou všichni ostatní. Tedy hlavně dospělí hráči, hráči hledající dlouhodobější dobrodružství/kampaň, nebo ti, které Stranger Things moc nechytlo (i když jsou fanoušci DnD/JaD/DrD),

Nakonec zde opíšu první stranu dobrodružství, která je podle mě skrytou perlou pro začínající dětské Pány jeskyně.

Notes to Myself (as Dungeon Master)

We should be able to finish this story in one night (maybe a long weekend if Dustin really gets caught up in the roleplaying), but don't rush it. As long as everyone's having fun, let it take as long as necessary. It's all about the fun.

Describe each scene. Tell them what their characters see or hear or feel at the start, then just let them go. They say what the characters do, and I tell them what happens. But don't take control of their characters. I control everything else – the monsters, the nonplayer characters (NPCs, like Sir Tristan), even the environment (like traps) – and the dice reveal how things turn out!

All creatures written with an underline can be found in the Monsters sections of the rulebook.

Don't worry too much about getting the rules right or being perfect as a DM (that's short for Dungeon Muster). Just relax, let things happen naturally, and enjoy playing the game. If things get confusing – especially in combat – do what seems fair and move on.

Like the rulebook says, my job as DM is to make sure everyone has a good time and that the story moves along smoothly.