Nová magie? Ano, v létajícím vejci. Nová magie, s jakou se v Blackmooru dosud nikdo nesetkal. Nová magie, která by mohla rodícímu se království poskytnout důležitou výhodu ve válkách zuřících na jeho hranicích. Je v tom jen pár háčků. Mág, který s kovovým vejcem doletěl k jedné z blackmoorských jižních pevností, byl zabit, aniž by mohl říct jediné slovo. O magii vejce mají zájem zapřisáhlí nepřátelé Blackmooru, mnichové zlotřilého a výstředního Žabího řádu. A co je nejdůležitější, vejce pochází z dalekého a nebezpečného Města bohů. Město bohů je pozoruhodné velkoměsto z kovu, ležící uprostřed rozpukaných solných plání Údolí prastarých, jehož mocní strážci nejsou k vetřelcům zrovna přátelští. Přesto právě sem vládcové Blackmooru vysílají troufalou výpravu s cílem vyjednat pomoc do nadcházejících válek, nebo ukrást magii bohů.
DA3: City of the Gods je 48stránkové dobrodružství určené postavám na 10. až 14. úrovni v Basic Dungeons & Dragons, třetí ze série DA – Dave Arneson's Blackmoor. Existenci Blackmooru ohrožují žabí kultisti, kteří mají k dispozici pokročilou božskou magii. Postavy jsou proto vyslány do Města bohů s úkolem stejnou magii získat i pro Blackmoor, ať už po dobrém, nebo po zlém. Dobrodružství se skládá ze tří částí, z nichž první dvě jsou lineární naskriptované série střetnutí, třetí se odehrává na palubě titulní vesmírné lodi. Modul ovšem obsahuje jen její schematický plán, konkrétní obsah DM generuje procedurálně. Dobrodružství volně navazuje na DA2: Temple of the Frog (1986). A opět obsahuje prvky science fantasy – mimozemské technologie, kyborgy a roboty, titulní Město bohů je vesmírná loď.
Hlavním autorem dobrodružství je David J. Ritchie, který Arnesonovy nápady adaptoval jen volně. Město bohů bližší Arnesonově původní vizi je součástí modulu City of the Gods (2008) pro 3,5. edici D&D. Odlišná verze města bohů je také součástí Gygaxova Greyhawku – ta byla poprvé popsána v The World of Greyhawk (1980).
- Pro vkládání hodnocení se musíte registrovat nebo přihlásit