Zleduvstání

Vložil(a) Sirien dne
2
Průměr: 2 (3 hlasů)
2018
Akční detektivka na dalekém zasněženém severu

V tomto příběhu se postavy ocitnou daleko na severu. V lesích poblíž vesnice Hrůzov. Poměrně záhy zjistí, že zvířata i lidé zde propadají podivnému šílenství. Vyšetřování je brzy zavede do hor, k démonické bytosti uvězněné v kusu ledu. Aby si s ní dokázali poradit, budou potřebovat pomoc. Někoho, kdo zná síly zla a ví jak s nimi bojovat. Tou by mohli být kněží z nedalekého kláštera. Proti družině však bude hrát čas, hordy zběsilých tvorů a stará tajemství.

 

Určeno po hru
Kategorie produktu

1

Nebaví vás číst tuny balastu v příbězích dračí hlídky? Čtěte jen prvních pár slov / větu z každého odstavce. Informačně vůbec o nic nepřijdete (!) a ušetříte si čtení desítek (!) normostran textu v každém jednom dobrodružství. Testováno za vás. (Když se začnete i tak nudit, můžete číst jen každej druhej nebo třetí odstavec, nic se nestane. ACH. JO.; sorry, tohle je dneska moje 16. Dračohlídkařský dobrodružství v řadě a už se to asi začíná projevovat)

Když autoři nenapíší alternativní průběh hry, tak hláška "toto je jen jeden možný průběh" nemá vůbec žádnou hodnotu. Zvlášť, když je zcela alibisticky použita v dobrodružství, které je od samého základu lineární putovačka z A do B do C do D... v každé lokaci se odehraje událost která hráčům předá informace potřebné k cestě do další lokace. A tyto "lokace" počítají i s perlami jako "právě tady budou postavy nabírat síly" a dění na lokacích je rozepsané po hodinách. "Jen jeden možný průběh" - bullshit, je to prostě vulgární railroad. Ale na konci máte DVĚ možná řešení!

Tohle je rychlokvaška podle naprosto zoufale ohrané šablony. Podobných "něco se stane - jdeme tomu po stopách nazpátek na A - pak jdeme na B - jdeme na C - vyřešíme to" dobrodružství jsem viděl už hromadu. A tohle sice není to nejhorší, ale nepatří ani k těm lepším (ne, že by ta "lepší" z téhle šablony byla kdy nějak extra dobrá).