Město čtyř

Vložil(a) Sirien dne 24.01.2021, 21:44
1
Průměr: 1 (1 hlas)
2020
Snaha o záchranu města před zkázou

Po sérii znepokojivých vizí o zkáze města se iniciativní družina sama může pustit do vyšetřování, v čem by daná zkáza měla spočívat. Dozví se o magické podstatě města, o úpravách provedených na městských zřídlech a jejich hrozícím kolapsu i tom, že městští správci „mají vše pod kontrolou“. Jejich snahy si všimne druid městského háje, jemuž stav zřídel dělá starosti. Méně iniciativní družinu osloví druid přímo.

V další fázi dobrodružství družina proniká do projekce městských zřídel, překonává překážky a může se stát tím, kdo osvobodí šílenou zřídelnou architektku. Pokud prohlédnou její hru, stávají se rukou kladného božstva a snaží se odvrátit skrytou hrozbu, která je podstatou celého konfliktu – povstání dávného vládce města Ziráfa.

Finální část dobrodružství je odvislá od předchozího způsobu řešení. Může dojít k epickému boji se Ziráfovými stínovými armádami a jím samotným o město, k jeho oživení a přivítání jako nového pána, nebo jeho zničení při narušení rituálu za městem, stejně tak je možné celý proces zastavit a dohnat Ziráfa k útěku (a jeho vyčkání na další vhodnou příležitost)

Kategorie produktu

1

Dobrodružství má silné settingové zasazení (magická zřídla, element stínu, dávná magií vládnoucí říše, město, které existuje dodnes, druidské kruhy...)

Jakože - tentokrát tu není tuna balastu - ale je to psané tak hrozně rozkecaným stylem, že to je jen o málo lepší.

Celá první část dobrodružství je... pasivní dění, v podstatě tvrdej railroad, jen ne lineární - zato bez jakékoliv akce. Družina chodí okolo, sbírá nutné informace na předem daných místech, účastní se rituálů, sem tam s někým mluví. Ok, nějaké pasáže se asi mohou zvrhnout v akci ("když se do archivu neprokecáme, tak se tam vloupáme"), ale... jakože připadám si jak v pročítání počítačové adventury. Jdi tam. Zjisti X. Jdi támhle. Získej sošku. Přines jí sem. Dej jí do podstavce. Stojíš moc blízko podstavci, soška nelze umístit. Stojíš moc daleko podstavci, sošku nejde umístit. PING! Umístil jsi sošku! Čtyřikrát zopakuj. Otevře se portál... pokud si byl hodnej na tohle NPCčko, dostaneš dárek. Žůžo.

Další příběh se začne topit v popisech a instruktážních manuálech - a když se tím družina prokouše, tak v několika frakcích co jsou na příběh v podstatě ad-hoc přilepené, ale se kterými se najednou musí bojovat, protože... reasons. (Když těch 60 stran hustě popsaných drobným písmem budete číst slovo od slova, tak ty reasons možná budou dávat smysl, byť jsou tam zjevně přilepené navíc - ale narovinu - proč byste to kvůli tomuhle scénáři dělali? Pokud toužíte hráče při hře jen a pouze railroadově okouzlovat úžasností světa, tak je railroadově okouzlujte úžasností a složitostí svého originálního světa a ne cizího světa)