[dobrodružství] Poslední uctívač pro ZZ
Moderátor: skaven
[dobrodružství] Poslední uctívač pro ZZ
Po zpětných vazbách umisťuji místy doplněnou, místy jen očištěnou a opravenou verzi 1.1.
Za zpětné vazby děkuji.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Konečně hotovo. Níže přikládám prozatím finální PDF soubor.
Za nějaký čas si to znovu přečtu novýma očima a pokusím se odstranit překlepy a případné nesmysly.
Pokud někdo něco podobného odhalí, budu jenom rád.
Díky moc.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Snažím se převést jednostránkový dungeon Poslední uctívač (viewtopic.php?t=16382) na menší dobrodružné místo pro ZZ (víc detailů, odstranění nedostatků, nějaké obrázky a fanoušci policejních portrétů si také přijdou na své
).
Každopádně jsem momentálně zablokovaný faktem, že v původním dungeonu došlo k vyrabování banditů 30 let před návštěvou postav, kdežto v případě ZZ by věštírna po dobu Krvavé mlhy fungovat nemohla a žádná klasická tlupa banditů by se po divočině taky prohánět nemohla.
Ano, můžu ono vyrabování posunout o 300 let zpátky, před začátek Krvavé mlhy, ale tím bych přišel o interaktivní prvky, které by ve vlhkém prostředí tak dlouhou dobu nejspíš nepřežily (pláště, provazy, ořechové větve, bílá pasta atd.).
Anebo vymyslet obezličku, která zdůvodní to, jak věštírna během Krvavé mlhy fungovala a jak k rabování došlo.
Pročítám si materiály a Krvavou mlhu dokázali snášet elfové, děti, Rezaví bratři a v lese Vlkeni. To mi přijde jako jakž takž únosné alibi pro tlupu rabovačů, ale jako movité zákazníky věštírny si představuju jinou sortu tvorů
.
Za jakýkoli inspirativní nápad předem děkuji.
P.S.: Původně jsem chtěl toto téma umístit do sekce Designu, ale tady je větší šance na to, že si můj dotaz přečte znalec ZZ "lore".
Za zpětné vazby děkuji.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Konečně hotovo. Níže přikládám prozatím finální PDF soubor.
Za nějaký čas si to znovu přečtu novýma očima a pokusím se odstranit překlepy a případné nesmysly.
Pokud někdo něco podobného odhalí, budu jenom rád.
Díky moc.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Snažím se převést jednostránkový dungeon Poslední uctívač (viewtopic.php?t=16382) na menší dobrodružné místo pro ZZ (víc detailů, odstranění nedostatků, nějaké obrázky a fanoušci policejních portrétů si také přijdou na své

Každopádně jsem momentálně zablokovaný faktem, že v původním dungeonu došlo k vyrabování banditů 30 let před návštěvou postav, kdežto v případě ZZ by věštírna po dobu Krvavé mlhy fungovat nemohla a žádná klasická tlupa banditů by se po divočině taky prohánět nemohla.
Ano, můžu ono vyrabování posunout o 300 let zpátky, před začátek Krvavé mlhy, ale tím bych přišel o interaktivní prvky, které by ve vlhkém prostředí tak dlouhou dobu nejspíš nepřežily (pláště, provazy, ořechové větve, bílá pasta atd.).
Anebo vymyslet obezličku, která zdůvodní to, jak věštírna během Krvavé mlhy fungovala a jak k rabování došlo.
Pročítám si materiály a Krvavou mlhu dokázali snášet elfové, děti, Rezaví bratři a v lese Vlkeni. To mi přijde jako jakž takž únosné alibi pro tlupu rabovačů, ale jako movité zákazníky věštírny si představuju jinou sortu tvorů

Za jakýkoli inspirativní nápad předem děkuji.
P.S.: Původně jsem chtěl toto téma umístit do sekce Designu, ale tady je větší šance na to, že si můj dotaz přečte znalec ZZ "lore".
Naposledy upravil(a) Ota dne 8. 1. 2023, 17:58, celkem upraveno 3 x.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: (rozpracované dobrodružství) Poslední uctívač pro ZZ
Já to dobrodružství nečetl, ale nemohlo by to být dobrodružství ve vlkenské komunitě? Věštírna bude nějaká chatrč v lese, kde jsou vlkenští šamani.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Re: (rozpracované dobrodružství) Poslední uctívač pro ZZ
Věštírna má podobu studny, ze které tryská gejzír. Na vlkeny asi příliš "civilizované".
Ale vlkeni by mohli být oni rabovači, to je pravda.
A pokud hodně přimhouřím oko, k věštírně se mohli sjíždět jako zákazníci elfové a udržovat ji tak v chodu.
Věštci i pomocníci mohli být klidně lidi. Pokud považovali věštírnu a okolní stavby za svůj domov, měli by být v bezpečí.
Tohle se mi zatím jeví jako nejpoužitelnější. Uvidím, jestli mi do toho další adaptační aktivity nehodí vidle.
Ale vlkeni by mohli být oni rabovači, to je pravda.
A pokud hodně přimhouřím oko, k věštírně se mohli sjíždět jako zákazníci elfové a udržovat ji tak v chodu.
Věštci i pomocníci mohli být klidně lidi. Pokud považovali věštírnu a okolní stavby za svůj domov, měli by být v bezpečí.
Tohle se mi zatím jeví jako nejpoužitelnější. Uvidím, jestli mi do toho další adaptační aktivity nehodí vidle.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: (rozpracované dobrodružství) Poslední uctívač pro ZZ
Asi tři týdny jsem ohledně tohoto projektu nepřidal ani čárku, protože jsem zase zápasil s tím, v jakém pořadí uvádět na scénu informace o jednotlivých lokacích, postavách, zvycích atd.
A pak se mi dostal do ruky modul The Black Wyrm of Brandonsford, kterému se podle mě daří být příjemně přehledný. Na 18 stranách popisuje pár lokací v lese a k tomu dva menší dungeony. Tedy o něco málo větší modul než hodlá být Poslední Uctívač. Takže díky panu Dudinackovi (autor modulu TBWoB) tenhle blok padl.
Chtěl jsem to dokončit do konce Q1/2022, což je zítra. Hmm, to sice nedám, ale karavana se zase rozjela
.
A pak se mi dostal do ruky modul The Black Wyrm of Brandonsford, kterému se podle mě daří být příjemně přehledný. Na 18 stranách popisuje pár lokací v lese a k tomu dva menší dungeony. Tedy o něco málo větší modul než hodlá být Poslední Uctívač. Takže díky panu Dudinackovi (autor modulu TBWoB) tenhle blok padl.
Chtěl jsem to dokončit do konce Q1/2022, což je zítra. Hmm, to sice nedám, ale karavana se zase rozjela

Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: (rozpracované dobrodružství) Poslední uctívač pro ZZ
A dá se, Oto, někde do tvého vzoru nahlédnout? Protože já těším úplně to samé, co ty a rád se mrknu, jak to má poskládané nějaký profík, jehož způsob ti přijde dobrý.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Re: (rozpracované dobrodružství) Poslední uctívač pro ZZ
Vůbec nevím, jestli je to profík, ale mně to prostě sedlo
.
Modul jsem koupil na drivethrurpg.com za pohodové 4 dolary.
Jinak se dá najít i na scribd.com.
Více v soukromé zprávě.

Modul jsem koupil na drivethrurpg.com za pohodové 4 dolary.
Jinak se dá najít i na scribd.com.
Více v soukromé zprávě.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: (rozpracované dobrodružství) Poslední uctívač pro ZZ
Světlopýři už mají ve studni svého predátora. Tolik řádků na jednu stonožku ...
.
Stohnáta obrovská – (2/3/x/x)
Boj zblízka 2, Mrštnost 2
Pohyblivost 1, Zbroj 1
Uhýbání: vždy 5
Schopnosti: Tichý lovec, Cílený útok, Vyrážka
Půlmetrové černé článkovité tělo, ostrá kusadla a spousta nožiček. Ohýbá se do všemožných úhlů. Loví hmyz, malé savce, ale i světlopýra. Po prvním útoku na postavu zmizí Stohnáta na 1k3 hodin do úzké a hluboké skalní pukliny. Na postavy pak už neútočí.
Útok kusadly: 4 kostky, bodné zranění 1 (i pokud padne víc úspěchů) + Ochromující jed s účinností 5.
* Tichý lovec: Vždy se snaží soupeře přepadnout. Nejbližší postava hází test na Ostražitost a pokud nehodí alespoň 2 úspěchy, je přepadena (nemůže 1 kolo ani UHÝBAT ani ODRÁŽET).
* Cílený útok: Umí si vybrat nejméně chráněnou část těla oběti (obličej, lýtko apod.). Po úspěšném útoku je šance 4–z–6, že si oběť nepočítá žádnou zbroj.
* Vyrážka: Kousnuté místo strašně svědí. Při každém ODPOČINKU postava hází test na Výdrž.
Úspěch = ODPOČINEK proběhl a svědění přestalo.
Neúspěch = postava si neodpočinula a při příštím ODPOČINKU si hází znovu test na Výdrž.

Stohnáta obrovská – (2/3/x/x)
Boj zblízka 2, Mrštnost 2
Pohyblivost 1, Zbroj 1
Uhýbání: vždy 5
Schopnosti: Tichý lovec, Cílený útok, Vyrážka
Půlmetrové černé článkovité tělo, ostrá kusadla a spousta nožiček. Ohýbá se do všemožných úhlů. Loví hmyz, malé savce, ale i světlopýra. Po prvním útoku na postavu zmizí Stohnáta na 1k3 hodin do úzké a hluboké skalní pukliny. Na postavy pak už neútočí.
Útok kusadly: 4 kostky, bodné zranění 1 (i pokud padne víc úspěchů) + Ochromující jed s účinností 5.
* Tichý lovec: Vždy se snaží soupeře přepadnout. Nejbližší postava hází test na Ostražitost a pokud nehodí alespoň 2 úspěchy, je přepadena (nemůže 1 kolo ani UHÝBAT ani ODRÁŽET).
* Cílený útok: Umí si vybrat nejméně chráněnou část těla oběti (obličej, lýtko apod.). Po úspěšném útoku je šance 4–z–6, že si oběť nepočítá žádnou zbroj.
* Vyrážka: Kousnuté místo strašně svědí. Při každém ODPOČINKU postava hází test na Výdrž.
Úspěch = ODPOČINEK proběhl a svědění přestalo.
Neúspěch = postava si neodpočinula a při příštím ODPOČINKU si hází znovu test na Výdrž.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: (rozpracované dobrodružství) Poslední uctívač pro ZZ
Alelůja, konečně hotovo.
Do prvního příspěvku jsem doplnil prozatím finální PDF soubor.
Už se těším, až sem mí hráči natrefí
.
Prosím o odstranění závorky "(rozpracované dobrodružství)" s názvu tématu.
Do prvního příspěvku jsem doplnil prozatím finální PDF soubor.
Už se těším, až sem mí hráči natrefí

Prosím o odstranění závorky "(rozpracované dobrodružství)" s názvu tématu.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 22958
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: (rozpracované dobrodružství) Poslední uctívač pro ZZ
To můžeš i ty. Edituj si první příspěvek. Já jsem má mobilu a linej… navíc by to nemělo edukativni účinek 

- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 22958
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední uctívač pro ZZ
Neměl jsi v nějaké předchozí verzi zaznačené to světlo a tmu přímo stínováním? Přišlo mi to šikovné. Nebo se to naopak ukázalo byt nepraktické?
Re: Poslední uctívač pro ZZ
To si pro odehrání původního dvoustránkového dungeonu dotvořil tuším Marky Parky.
Nechtěl jsem do poměrně různorodé mapy zasahovat ještě odstíny na pozadí.
Nechtěl jsem do poměrně různorodé mapy zasahovat ještě odstíny na pozadí.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 22958
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední uctívač pro ZZ
A nějaké sluníčko, půlměsíc nebo částečně vybarvené hodiny vedle čísla místnosti? Mohlo by to byt praktičtější než porovnávat číslo s tabulkou.
Re: Poslední uctívač pro ZZ
To by asi nějak šlo, počkám na případné další připomínky a po pár dnech udělám verzi 1.1.
Díky za tip.
Díky za tip.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 22958
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [dobrodružství] Poslední uctívač pro ZZ
A pak to slunce na pozadí stránek vidím velice rozpixelované. Když už jsme u těch povrchních komentářů...
Re: [dobrodružství] Poslední uctívač pro ZZ
Tož chlapi neblbnite, jesi to takle pude dál, tak budu za pár let grafičit jak profík ...
.
Každopádně díky, při konverzi z Wordu do PDF se to nějak rozprsklo.
Ve verzi 1.1 bude opraveno.

Každopádně díky, při konverzi z Wordu do PDF se to nějak rozprsklo.
Ve verzi 1.1 bude opraveno.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů