Qwest project: Před pádem
Qwest project: Před pádem

Před pádem je minimalistická postapokalyptická hra zasazená do období po blíže neurčené katastrofě. Hráči se v ní stanou skupinou přeživších hledajících bezpečí předválečného protiatomového bunkru, ve kterém by mohli dál spokojeně žít. Hra je kombinací jednoduchých pravidel s připravenou kampaní, kterou je potřeba hrát s poskytnutými postavami.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 23710
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Qwest project - Před pádem
Slyšeli jste o RPG Před pádem?
Da se to koupit, byť musím říct, že po přečtení si pořád nejsem jistý, jaké RPG to je.
Za sebe musím říct, že 590 Kč za digitální balíček, kdy si budu muset mapy a další věci tisknout sám, mi přijde trochu moc a nechce se mi kupovat zajíce v pytli, ze kterého vidím jen uši, ale zajímá mě to.
Da se to koupit, byť musím říct, že po přečtení si pořád nejsem jistý, jaké RPG to je.
Za sebe musím říct, že 590 Kč za digitální balíček, kdy si budu muset mapy a další věci tisknout sám, mi přijde trochu moc a nechce se mi kupovat zajíce v pytli, ze kterého vidím jen uši, ale zajímá mě to.
Naposledy upravil(a) Jerson dne 19. 10. 2025, 21:44, celkem upraveno 1 x.
hraju: Ω Projekt Omega
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 23792
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Qwest project - Před pádem
Ha, to jsem neznal, díky za echo! Potřebuju tomu napsat anotaci... ale to nejde bez jakýchkoli informací, takže jestli někde vyhrabeš třeba recenzi nebo cokoli konkrétního kromě marketingových textů, sem s tím!
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 23792
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Qwest project - Před pádem
Už se o téhle hře podařilo někomu něco, cokoli, zjistit? Chtěl jsem tomu napsat anotaci, ale zarazil jsem se už na tom, že od toho nedokážu sehnat obálku. 
Je to takový tajnůstkářský projekt, skoro jako by ani nechtěli, aby o tom někdo něco věděl.
EDIT: No, tak jsem vyplnil kontaktní formulář na stránkách s prosbou o info. Uvidíme.
Je to takový tajnůstkářský projekt, skoro jako by ani nechtěli, aby o tom někdo něco věděl.
EDIT: No, tak jsem vyplnil kontaktní formulář na stránkách s prosbou o info. Uvidíme.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 23710
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Qwest project - Před pádem
Za měsíc bude na discordu U Želváka přednáška, tak když vydržíš, sepíšu z ní informace.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Qwest project - Před pádem
Ja jsem se s nimi zkontaktoval pres Facebook, jeden z autoru zareagoval, slibil dat dohromady nejaky testovaci balicek na oneshot. Taky jsem ho pozval na discord Oneshoty a Minikampane, jestli by tam neco ukazkoveho nechteli odvest. Ten kontakt neni prilis intenzivni a aktivni, zatim neudelal ani jedno, ale minimalne parkrat na tom FB zareagoval.Markus píše: ↑19. 9. 2025, 21:43 Už se o téhle hře podařilo někomu něco, cokoli, zjistit? Chtěl jsem tomu napsat anotaci, ale zarazil jsem se už na tom, že od toho nedokážu sehnat obálku.
Je to takový tajnůstkářský projekt, skoro jako by ani nechtěli, aby o tom někdo něco věděl.
EDIT: No, tak jsem vyplnil kontaktní formulář na stránkách s prosbou o info. Uvidíme.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 23792
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Qwest project - Před pádem
Nuže! Díky svému tajnému zdroji jsem byl schopný zjistit o hře víc a napsat anotaci! Opravdu doufám, že je přesná, ale ruku do ohně za to nedám – ta hra je trochu, ehm, nestandardní, trochu na mě působí, jako by ji psal někdo, kdo zná RPGčka jen povrchně a z dálky, takže ve výsledku dělá věci dost svojsky. Mám problém vyznat se už jenom v tom, jak se vlastně jmenuje, protože autoři tomu střídavě říkají Qwest Project, Před pádem, někde dokonce Po pádu a není jasné, co je sakra co. Což ji ovšem činí originální!
Každopádně tady to je:

Qwest Project: Před pádem
Každopádně tady to je:

Před pádem je minimalistická postapokalyptická hra zasazená do období po blíže neurčené katastrofě. Hráči se v ní stanou skupinou přeživších hledajících bezpečí předválečného protiatomového bunkru, ve kterém by mohli dál spokojeně žít. Hra je kombinací jednoduchých pravidel s připravenou kampaní, kterou je potřeba hrát s poskytnutými postavami.
Pravidla jsou velice jednoduchá, popis většiny z nich se vejde na jedinou stránku. Na začátku si každý hráč vybere a přizpůsobí jednu z připravených archetypálních postav (např. hrobice/hrobnictvo/hrobník, hasička/hasičstvo/hasič nebo školačka/skolačstvo/školák). Ty jsou definované sadou pevně daných statistik (útočné číslo, obranné číslo, životní číslo, počet životů) a několika dovednostmi, ve kterých jsou buď dobré (+1 k hodu), nebo špatné (–1 k hodu). Vyhodnocuje se vždy hodem dvěma šestistěnnými kostkami s přičtením úpravy za dovednost a případnými výhodami/nevýhodami proti vypravěčem určené obtížnosti. Podobně jednoduché jsou souboje, kde hráč hodí jednou šestistěnnou kostkou, přičte příslušnou herní statistiku a snaží se hodit stejně nebo víc, než kolik je daná statistika nepřítele; úspěšný zásah ubírá životy. V průběhu hry postavy postupují na další úrovně (maximálně na čtvrtou), přičemž s každou novou úrovní se jim zvýší počet životů a odemkne jedna nová schopnost popsaná u předpřipravené postavy. Mechanický popis postavy uzavírá její inventář s několika předměty.
Průběh hry je strukturovaný jako průzkum jednotlivých lokací popsaných v přiložené kampani (např. nádraží, dům seniorů, větrná farma, vrakoviště…). Hra rozlišuje dva režimy nebo obtížnosti a pro každou předepisuje jinou situaci – v „bezstarostném“ režimu je situace jednoduchá a dá se vyřešit rychle, často jediným hodem a následným dohráním, zatímco ve „fatálním“ režimu jsou předepsané situace složitější a vyžadují sérii ověření různých vlastností. Jednotlivé možnosti řešení jsou vždy vyjmenované, včetně toho, jaké následky bude mít případný úspěch i neúspěch. Po vyřešení situace mají hráči možnost lokaci prozkoumat, čímž získají nové předměty. Několik lokací je vždy sdruženo do jedné tématické „oblasti“, přičemž dokončením celé oblasti postoupí hrdinové na další úroveň.
Hra vyšla výhradně elektronicky, je distribuována jako složka s několika dokumenty. Poněkud nezvykle nemá žádnou hráčskou příručku – hráči mají k dispozici jen deník postavy („občanský průkaz“) s jednostránkovým souhrnem pravidel na druhé straně. Pro vypravěče je k dispozici Příručka pro Pána bunkru (22 stran), která pravidla vysvětluje podrobněji a uvádí předpřipravené postavy. A především dokument Atlas (66 stran) popisující tři připravené oblasti (rozdělené na dílčí lokace) tvořících celou kampaň. Po prozkoumání všech tří oblastí a postupu na čtvrtou úroveň přicházejí postavy k závěrečné lokaci, kterou je samotný bunkr. Třetí sešit Bestiář (38stran) popisuje nepřátele. Herní sadu uzavírají mapy, ilustrace postav a dokument s několika logickými minihrami, které jsou součástí některých lokací.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 23792
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Qwest project - Před pádem
Aha, tak jsem se zorientoval na jejich webu a dozvěděl jsem se víc.
Qwest Project je v zásadě jejich „rodina her“, plánovaná jako trilogie.
Qwest Project: Před pádem je jejich první vydaná hra, „pro začátečníky“. V zásadě asi propagační, protože...
Qwest Project: Po pádu má být plná hra „pro mírně pokročilé“. Letos na podzim (to je už teď) chtějí spustit crowdfundingovou kampaň.
Qwest Project: Vzestup bude další hra, „pro pokročilé“, která plánovanou trilogii uzavře. Crowdfundingová kampaň bude oznámena během roku 2026.
Mimochodem, hru si můžete koupit i anglicky.
Qwest Project je v zásadě jejich „rodina her“, plánovaná jako trilogie.
Qwest Project: Před pádem je jejich první vydaná hra, „pro začátečníky“. V zásadě asi propagační, protože...
Qwest Project: Po pádu má být plná hra „pro mírně pokročilé“. Letos na podzim (to je už teď) chtějí spustit crowdfundingovou kampaň.
Qwest Project: Vzestup bude další hra, „pro pokročilé“, která plánovanou trilogii uzavře. Crowdfundingová kampaň bude oznámena během roku 2026.
Mimochodem, hru si můžete koupit i anglicky.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 23710
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Qwest project: Před pádem
Někteří mi často vyčítají, že jsem na začínající autory RPG zlý a svým hodnocením je odrazuju od další tvorby. V tomto případě bych se tomu chtěl vyhnout... jen si pak uvědomím, že člověk, který si tuhle sadu materiálů pořídil za ni opravdu zaplatil necelých 600 Kč, a shovívavost mě přejde.
Ale dobře, začnu pozitivně. Námět je útěk skupiny náhodných induviduí před válkou do bunkru. Materiály obsahují příručku pro Pána bunkru, příručku dobrodružství, bestiář, tři mapy a asi dvacítku battleplánů lokací, obrátky postav v mužské, ženské a neutrální verzi, nevyplněnou kartu postavy a stránku pro hráče. Z celkového pohledu to jsou materiály, se kterými by šlo pracovat.
Obrázky jsou vytvořené pomocí AI, v jednotném stylu a jsou dobré. Na můj vkus sice trochu "rozbité", možná kvůli maskování nepřesností, ale laděním sedí k tématu.
A teď ty špatné zprávy.
Všechno ostatní je buď slabé, špatné, nebo ještě horší.
Pravidla jsou tak primitivní, až ničemu nepomáhají. Postavy mají jen bojová čísla a pár podivných, často i dost nesmyslných schopností. Na boj se háže 1k6, na ostatní činnosti 2k6, přičemž v dobrodružství je vypsáno, co se stane při jednom ze čtyř stupňů (ne)úspěchu. Problém je v tom, že cílová čísla náročnosti má určovat pan bunkru, a to třeba tak, že střední obtížnost odpovídá náročnosti 5-9. Kdo znáte PbtA systémy, tak víte, že hodit 5 nebo 9 na 2d6 je sakra velký rozdíl.
Ještě horší je, že situace určené k testování jsou skriptované, je pevně dané o co se postavy můžou pokusit a jaké to může mít výsledky, takže nedává smysl, aby u toho nebyla napsaná konkrétní čísla. Ale nejsou.
Postavy jsou ve své jednoduchosti úplně nadefinované, kromě obrázku není žádná možnost úpravy. Nicméně v materiálech nejsou přímo osobní karty postav, ale hráči si je musí vyplnit sami.
Jednotlivé lokace a činnosti v nich jsou mixem mezi gamebookem a adventurou. Kliknu na prvek scény (třeba převrácený vůz), hodím kostkami a vypadne výsledek. Někdy si můžu vybrat ze dvou nebo tří přístupů.
Volba slov a formulace vět jsou často velmi zvláštní. Ještě víc z toho trčí, že chování civilistů ve válečných oblastech působí neuvěřitelně (v obou módech) a přijde mi, že autoři ignorují, jak vlastně válečné oblasti skutečně vypadají - protože ačkoliv skupina postav utíká před válečnou hrozbou, tak se s projevy války vlastně vůbec nesetkává a prostředí působí spíše jako z béčkového filmu o lokální skoroapokalypse. Hlavně to na mě působí jako velmi, velmi slabý odvar deskovky This War of Mine.
Přiznám se, že jsem to ještě nedočetl, a tenhle příspěvek je vlastně taková terapie, kterým se vypisuju z nechuti, které zažívám při čtení. Takhle si RPG opravdu nepředstavuju, a předložit ho začátečníkům v této podobě považuju za opravdu ošklivý, nepěknou věc.
V názvech je uvedeno "v1". Řekl bych, že třeba "v3" by už mohla být použitelná, ale chce to rozhodně hodně, hodně přepravovat.
V každém případě je cenovka brutálně přestřelená a i po vyladění bych odpovídající cenu viděl maximálně okolo stovky - na netu se válí hromada materiálu podobné kvality, který je zadarmo.
Ale dobře, začnu pozitivně. Námět je útěk skupiny náhodných induviduí před válkou do bunkru. Materiály obsahují příručku pro Pána bunkru, příručku dobrodružství, bestiář, tři mapy a asi dvacítku battleplánů lokací, obrátky postav v mužské, ženské a neutrální verzi, nevyplněnou kartu postavy a stránku pro hráče. Z celkového pohledu to jsou materiály, se kterými by šlo pracovat.
Obrázky jsou vytvořené pomocí AI, v jednotném stylu a jsou dobré. Na můj vkus sice trochu "rozbité", možná kvůli maskování nepřesností, ale laděním sedí k tématu.
A teď ty špatné zprávy.
Všechno ostatní je buď slabé, špatné, nebo ještě horší.
Pravidla jsou tak primitivní, až ničemu nepomáhají. Postavy mají jen bojová čísla a pár podivných, často i dost nesmyslných schopností. Na boj se háže 1k6, na ostatní činnosti 2k6, přičemž v dobrodružství je vypsáno, co se stane při jednom ze čtyř stupňů (ne)úspěchu. Problém je v tom, že cílová čísla náročnosti má určovat pan bunkru, a to třeba tak, že střední obtížnost odpovídá náročnosti 5-9. Kdo znáte PbtA systémy, tak víte, že hodit 5 nebo 9 na 2d6 je sakra velký rozdíl.
Ještě horší je, že situace určené k testování jsou skriptované, je pevně dané o co se postavy můžou pokusit a jaké to může mít výsledky, takže nedává smysl, aby u toho nebyla napsaná konkrétní čísla. Ale nejsou.
Postavy jsou ve své jednoduchosti úplně nadefinované, kromě obrázku není žádná možnost úpravy. Nicméně v materiálech nejsou přímo osobní karty postav, ale hráči si je musí vyplnit sami.
Jednotlivé lokace a činnosti v nich jsou mixem mezi gamebookem a adventurou. Kliknu na prvek scény (třeba převrácený vůz), hodím kostkami a vypadne výsledek. Někdy si můžu vybrat ze dvou nebo tří přístupů.
Volba slov a formulace vět jsou často velmi zvláštní. Ještě víc z toho trčí, že chování civilistů ve válečných oblastech působí neuvěřitelně (v obou módech) a přijde mi, že autoři ignorují, jak vlastně válečné oblasti skutečně vypadají - protože ačkoliv skupina postav utíká před válečnou hrozbou, tak se s projevy války vlastně vůbec nesetkává a prostředí působí spíše jako z béčkového filmu o lokální skoroapokalypse. Hlavně to na mě působí jako velmi, velmi slabý odvar deskovky This War of Mine.
Přiznám se, že jsem to ještě nedočetl, a tenhle příspěvek je vlastně taková terapie, kterým se vypisuju z nechuti, které zažívám při čtení. Takhle si RPG opravdu nepředstavuju, a předložit ho začátečníkům v této podobě považuju za opravdu ošklivý, nepěknou věc.
V názvech je uvedeno "v1". Řekl bych, že třeba "v3" by už mohla být použitelná, ale chce to rozhodně hodně, hodně přepravovat.
V každém případě je cenovka brutálně přestřelená a i po vyladění bych odpovídající cenu viděl maximálně okolo stovky - na netu se válí hromada materiálu podobné kvality, který je zadarmo.
Naposledy upravil(a) Jerson dne 19. 10. 2025, 21:48, celkem upraveno 1 x.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Qwest project: Před pádem
Jersone, nestálo by to za překopírování do hodnocení hry v databázy?
Radim "Smrk" Trčálek
Už zase aktivně hrající. Mám rád Zapovězené země, Vetřelce, Vaesen a Pirate Borg.
Dobrodružství:
Vražedné světlo, Kdo seje vítr,
Stříbrné dublony Krvavé Baronky
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Vlastní sci-fi RPG hra (ve vývoji):
Do temnoty
Už zase aktivně hrající. Mám rád Zapovězené země, Vetřelce, Vaesen a Pirate Borg.
Dobrodružství:
Vražedné světlo, Kdo seje vítr,
Stříbrné dublony Krvavé Baronky
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Vlastní sci-fi RPG hra (ve vývoji):
Do temnoty
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 23710
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Qwest project: Před pádem
Svůj názor a hodnocení jsem do databáze napsal.
Pár pozitivních věcí bych našel, ale nesmyslné, nelogické, špatné nebo vyloženě chybné prvky jsou tady v každém odstavci, pokud ne v každé druhé větě. A mnoha věcem bych se s chutí vysmál - třeba to že pitná voda do bunkru je zajištěná opravou čističky odpadních vod (!) ve mě vzbuzuje dojem, že neznalost autorů je kombinování s nechutí najít si alespoň základní informace na netu.
Kdybych měl času nazbyt, asi bych sepsal článek rozbírající jednotlivé nesmysly, ale tolik času opravdu nemám a nikdo mi ho nezaplatí.
Pár pozitivních věcí bych našel, ale nesmyslné, nelogické, špatné nebo vyloženě chybné prvky jsou tady v každém odstavci, pokud ne v každé druhé větě. A mnoha věcem bych se s chutí vysmál - třeba to že pitná voda do bunkru je zajištěná opravou čističky odpadních vod (!) ve mě vzbuzuje dojem, že neznalost autorů je kombinování s nechutí najít si alespoň základní informace na netu.
Kdybych měl času nazbyt, asi bych sepsal článek rozbírající jednotlivé nesmysly, ale tolik času opravdu nemám a nikdo mi ho nezaplatí.
Naposledy upravil(a) Jerson dne 19. 10. 2025, 21:50, celkem upraveno 1 x.
hraju: Ω Projekt Omega
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 23792
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Qwest project: Před pádem
Zdá se, že někdo hrál úplně první Fallout.
The water purification control chip, usually called just the water chip or water purifier chip, is the cornerstone of the Vault-Tec Corporation's water purification systems installed in Vaults. (...) It regulates the filtration systems inside the water purifier and monitors the output for signs of contamination.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 23710
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Qwest project: Před pádem
Vliv Falloutu nebo Stalkera je tam znát docela dost, už jen z vizuálu bunkru a některých monster - v jednom případě mluví z vzhledu způsobeném radiací, aniž by kdekoliv bylo uvedeno, proč a jak by se v tomto prostředí měla radiace vůbec vyskytovat.
Ale i tak je to jen jedna věc z mnoha dalších. Třeba to že se dá bojovat kýtou, vodní pistolkou nebo kusem plechu, který je jednou z nejúčinnějších zbraní. Že obyvatelé domova důchodců pořádají v době války závody na kolečkových křeslech. Že člověk, který si uváže motýlka, si už nemůže vzít hodinky - a že hodinky zvyšují inteligenci a jsou tak moc retro, že větší retro jsou už jen přesýpací hodiny. Že zmatení pankáči na svou obranu staví buď robota, nebo tank ze zbytků bojových vozidel. To že zlatník pracoval na zabezpečení bunkru a proto zná přístupové kódy. Formulace jako vysoko posazený armádní baret, generál má za úkol (osobně) postavit útočiště pro posily, Zlatnictví vypadá skromně a útulně. Kovové mříže z oceli. Mobilní defibrilátor obsahuje dvě pádla, a umožňuje oživit z agónie.
Postavy mají prohledávat oblasti, aby našly nějaký loot, ale když prohledají všechny čtyři patra budovy, tak jsou natolik chamtiví, že na ně hra pošle nestvůru. Nakažení lidé nevidí a reagují jen na zvuky a pachy - takže zaútočí na kočku, která seskočí z plotu. Postavy můžou najít jako loot kyselinu chlorovodíkovou. Nepít a hlavně nesahat. Nepřátelské jednotce (dva muži, žena a jezevčík v tanku) jde o upevnění ofenzívy na hranicích města. (Město má 100 000 obyvatel). Nepřátelská jednotka má tři lidi, přičemž někteří jsou vyzbrojeni neprůstřelnými vestami a poloautomatickými puškami. Nepříjemný klid narušuje rytmické bušení kovu o kov.
Ale i tak je to jen jedna věc z mnoha dalších. Třeba to že se dá bojovat kýtou, vodní pistolkou nebo kusem plechu, který je jednou z nejúčinnějších zbraní. Že obyvatelé domova důchodců pořádají v době války závody na kolečkových křeslech. Že člověk, který si uváže motýlka, si už nemůže vzít hodinky - a že hodinky zvyšují inteligenci a jsou tak moc retro, že větší retro jsou už jen přesýpací hodiny. Že zmatení pankáči na svou obranu staví buď robota, nebo tank ze zbytků bojových vozidel. To že zlatník pracoval na zabezpečení bunkru a proto zná přístupové kódy. Formulace jako vysoko posazený armádní baret, generál má za úkol (osobně) postavit útočiště pro posily, Zlatnictví vypadá skromně a útulně. Kovové mříže z oceli. Mobilní defibrilátor obsahuje dvě pádla, a umožňuje oživit z agónie.
Postavy mají prohledávat oblasti, aby našly nějaký loot, ale když prohledají všechny čtyři patra budovy, tak jsou natolik chamtiví, že na ně hra pošle nestvůru. Nakažení lidé nevidí a reagují jen na zvuky a pachy - takže zaútočí na kočku, která seskočí z plotu. Postavy můžou najít jako loot kyselinu chlorovodíkovou. Nepít a hlavně nesahat. Nepřátelské jednotce (dva muži, žena a jezevčík v tanku) jde o upevnění ofenzívy na hranicích města. (Město má 100 000 obyvatel). Nepřátelská jednotka má tři lidi, přičemž někteří jsou vyzbrojeni neprůstřelnými vestami a poloautomatickými puškami. Nepříjemný klid narušuje rytmické bušení kovu o kov.
Naposledy upravil(a) Jerson dne 19. 10. 2025, 21:50, celkem upraveno 1 x.
hraju: Ω Projekt Omega
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 23792
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Qwest project: Před pádem
Podle těch divnoformulací to vypadá na text generovaný pomocí AI, pak asi nějak překládaný nebo upravovaný. To by vysvětlovalo i tu tématickou rozháranost a leckterá bizarní rozhodnutí.
EDIT: A tyhle příklady bys měl fakt veditovat do toho hodnocení v databázi, ať je to vidět.
EDIT: A tyhle příklady bys měl fakt veditovat do toho hodnocení v databázi, ať je to vidět.
Re: Qwest project: Před pádem
Tak to zamrzí. Zejména nějaké "objektivně stanovené" obtížnosti jsou to, co od modulu chceš. Vidět, že se nad tím někdo zamyslel a navrhl to tak, jak to odpovídá "systému" nebo jeho představě o obtížnosti (nebo že to dokonce zkusil párkrát projít a playtestovat
). Navíc je to to, co ti dost zjednoduší vedení hry v novém systému...
Což o to, důchodci pořádající závody na kolečkových křeslech apod. mají být asi vhodní pro ten "bezstarostný režim", o kterém se píše, že má být na hraně parodie. Blbý, jestli zůstává i v tom fatálním modu...
To je druhé věc, co mě (dle tvé recenze) mrzí. Že systém bude o ničem, jsem tak nějak tušil, ale kdyby to byl alespoň slušný modul, kam si do pasuju vlastní systém... ale zatím to vypadá, že je tam pár rádobyvtipných nápadů. Jako na parodické hraní k pivu asi dobrý, ale ne za víc než pětikilo (btw Záhady města Kalus stojí míň, jsou neporovnatelné... a navíc tištěné
)
Vidím, že ta úroveň je nevalná i co se humoru týká. Každý přece ví, že když je v tanku pes, musí tam být alespoň čtyři lidi (a nejlíp Poláci
).
Což o to, důchodci pořádající závody na kolečkových křeslech apod. mají být asi vhodní pro ten "bezstarostný režim", o kterém se píše, že má být na hraně parodie. Blbý, jestli zůstává i v tom fatálním modu...
To je druhé věc, co mě (dle tvé recenze) mrzí. Že systém bude o ničem, jsem tak nějak tušil, ale kdyby to byl alespoň slušný modul, kam si do pasuju vlastní systém... ale zatím to vypadá, že je tam pár rádobyvtipných nápadů. Jako na parodické hraní k pivu asi dobrý, ale ne za víc než pětikilo (btw Záhady města Kalus stojí míň, jsou neporovnatelné... a navíc tištěné
Vidím, že ta úroveň je nevalná i co se humoru týká. Každý přece ví, že když je v tanku pes, musí tam být alespoň čtyři lidi (a nejlíp Poláci
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů