Artefakt ze zaplivaného přístavního baru... pokoutný mocný kupec hledající tajemství ztracené civilizace... únos a noční útok v poklidném městě. To jsou jen některé z problémů, které skupinu dobrodruhů potkají, když se vypraví po stopě nebeských nájezdníků.
The Trail of the Sky Raiders je druhý díl oceňované trilogie dobrodružství Sky Raiders Trilogy pro klasický Traveller. Celá trilogie se odehrává v sektoru Far Frontiers, který byl „udělen“ nakladatelství FASA, a patří mezi vyhlášené, nejoblíbenější scénáře raného Travelleru.
Ději předchází dobrodružství The Legend of the Sky Raiders (1981). V tomto díle postavy pokračují po stopě dávných nájezdníků, která je zavedena bohatou planetu Alzenei a do rozvalin po ztracené civiliaci. Děj končí ve Fate of the Sky Raiders (1982).
- Pro vkládání hodnocení se musíte registrovat nebo přihlásit
Zanedbatelné zlepšení
Druhý díl Sky Raiders trilogie je o něco lepší než první, ale první byl příšerný a "o něco lepší" je tedy někde na úrovni "špatný". Hra je rozdělena na dvě poloviny: první je vyšetřování únosu ve futuristickém velkoměstě, kde je sice poznámka pro sudího "The atmosphere and imagery of Alzenei should be conveyed whenever possible", ale modul s tím vůbec nepomůže. Vyšetřování samotné je ale docela ok, dokonce zde hráči dostanou i možnost zvolit si, co budou dělat. Řešení je teda samozřejmě jen jedno, ovšem aspoň procedurálně mají hráči volnost. Druhá polovina je pak infiltrace vykopávek a dungeon, kde ale opět otěže postupně přebírají NPC. Samotný dungeon je řešen zajímavě – vůbec nejde o žádný crawl, jde jen o házení si na tabulku encounterů, které určují, jak dlouho vám bude trvat najít cíl, formou "spadlé schody, +1d6 x 10 minut".
Oproti první epizodě je to tedy z větší části hratelné, ale musím přiznat, že úplně zábavné mi to nepřijde. K vybrakování stále nic moc nenacházím.