[Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Sekce, v níž se věnujeme našemu hraní. Můžete zde poprosit o pomoc s přípravou kampaně nebo dobrodružství, konzultovat svou postavu, a samozřejmě se podělit o zápisy z her, které už máte za sebou.
Odpovědět
MarkyParky
Příspěvky: 10229
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

[Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky » 28. 5. 2020, 18:22

Herní vlákno
Organizační vlákno

Mapa:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Hrajem.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 25. 6. 2020, 14:57, celkem upraveno 14 x.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 8430
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Faskal » 16. 6. 2020, 19:50

.... v tajné oblasti ....
... ale jenom, když si Erbald poté, co si důkladně prošel všechny místnosti, vzal jednu rachejtli pro štěstí, vyšel ven tajnými dveřmi na východě, které za sebou zase zavřel. Pak se vydal do spleti chodeb, na místo, kde slyšel podezřelý pohyb.

Venku se Erbald zanořil do stínů.
Chtěl by někomu říct o tajné laboratoři.
Ale život vraha je osamělý.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.

MarkyParky
Příspěvky: 10229
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky » 16. 6. 2020, 20:08

Ano, ale jedině pokud dorazil k mrtvému zlobrovi - neklamné známce, že ostatní dobrodruzi zde ještě před chvílí byli - ve stejnou chvíli, jako hlídka půl tuctu skřetů, která obchází své pravidelné kolečko podzemím.

L15-038.jpg
U mrtvého zlobra a fialové plísně.

Skřeti přichází od severu, nejspíš přišli po schodech z vyššího patra.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 8430
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Faskal » 16. 6. 2020, 20:20

Ano, ale jedině pokud je Erbald stihne pobít, než si skřeti uvědomí, co se děje.

Přítmím chodeb se zablyští odlesky čepele.

Zloděj dlouho rozvažoval nad tím, že je vrah.
Když musel jednat, už nerozvažoval.
Smířený.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.

MarkyParky
Příspěvky: 10229
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky » 16. 6. 2020, 20:30

Ano, ale jedině pokud Erbald znal i cestu, jak se zbytečnému krveprolití vyhnout, ale přesto se rozhodl zabíjet.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 8430
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Faskal » 16. 6. 2020, 21:19

A tak se stalo, že Erbald chladnokrevně pobil hlídkující skřety. Mohl odtáhnout a skrýt mrtvolu zlobra. Mohl je zahnat na útěk. Mohl... se s nimi domluvit. Ale pobít je bylo bezpečnější. Jednodušší. To uměl.

V mihotavém svitu svíčky si Erbald sedící opřený o stěnu někde v bludišti chodeb počítá na malém svitku své EXP.
Uvědomuje si, že pro ně sem nešel. Že na nich nezáleží, ale přesto se za nimi žene.
Dvakrát je podtrhne a vloží papír do plamene.
Zloděj sleduje, jak EXP hoří.
Execution Points

+EXP?
Erbalt: 1D6 → 3(3)#vs2
Ne, jenom obnova témat. V Erbaldově srdci stále ještě dlí touha po dobrodružství.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 11953
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Markus » 16. 6. 2020, 21:29

Jezus píše:
15. 6. 2020, 17:10
.... před Karakem, na konci soumraku ....
Tři oči na Haštařině čele zhasly a stala se z nich opět tetování. Haštara otevřela ty svoje a zjistila, že mezitím venku téměř zapadlo slunce. Nasála chladivý horský vzduch. A potom sebou trhla, když zjistila, že ji někdo pozoruje.

Stál tam, neveliký, lehce přihrbený, oči opřené k zemi, na hlavě černou kapuci. V šeru viděla jenom jeho siluetu oproti zhasínající obloze. Šoupal nohou v hlíně. Jak tam byl dlouho? Dost na to, aby jí stihl ublížit, ale neudělal to. Haštara hodila pohledem po svém kopí, opřené o skalní stěnu opodál. Stačilo by udělat krok a natáhnout se.

„Paní Haštara?“ špitnul obecnou řečí se zřetelným přízvukem. Skřet. Haštara zamrzla, ještě než se vůbec dala do pohybu.

„Odkud znáš moje jméno?“ zeptala se, ale ještě než do dořekla, znala odpověď. Cítila ji v sobě, prostě to věděla. Požádala démona o pomoc a démon si teď říkal o protislužbu. Když čaroděj vyjednává s pekelnými pány, nikdy mu nepomůžou z dobré vůle. Tohohle skřeta k ní poslal její patron Obitu-Que, pětioký šerchán, pán třetího z devíti pekel.

„Ale na tom nezáleží,“ zamluvila vlastní otázku. „Jsem tu, abych ti pomohla. Co potřebuješ?“

Co na to Rangok?

Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 1527
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Log 1=0 » 16. 6. 2020, 23:14

V boji se zlobrem
Zlobr mě srazil na zem. Jen tak mimochodem, aniž by na mne doopravdy zaútočil. Předtím poslal Edwarda na zem prostě jen tím, že ho praštil, ani se nezdálo, že by vůbec měl šanci to ustát. A to všechno v tempu, které stíhají jen Legendární nestvůry. Na tohle ten sud sádla nemá právo. Založím si novou šipku do kuše a zvednu se. Zlobr je teď zabraný do naštěstí celkem marné snahy zašlápnout Sigmunda. No, já tedy nebudu čekat, jestli se mu to náhodou nepovede. Zatímco se nedívá, klidným okem a rukou, i když s hněvem zmítanou duší najdu jeho krční tepnu a pošlu do ní šipku. Pak pomůžu Edwardovi na nohy.
"Jak se cítíš, příteli? Myslím, že bych mohl mít ještě jednu lahvičku něčeho posilujícího, ale kdo ví, co nás čeká. Asi bych ji šetřil, ale jestli potřebuješ, klidně ti ji dám."
Pokud má Edward/Jerson zájem, smažu si jedno použití truhly a dám mu léčivý lektvar za 2k4+2 životů...což by, soudě z fikce, mohlo odstranit jeho Otřesení. Pokud myslí, že to ještě není tak vážné, ještě to nechám.

U zdobených dveří
Tak skrz tenhle mechanismus a masivní dveře se jen tak nedostaneme. Kopnu do nich a zabolí to. Dostanu na tu věc ještě větší vztek, naštěstí jsem dost rozumný na to, abych svůj čin neopakoval. Ale počkat. Vytáhnu lahvičku s kyselinou a podívám se na ni. Mohla by stačit, kdybych ji cíleně aplikoval na bezpečnostní tyče. Naštve mě, že tu není obyčejný zámek, do kterého by stačilo tu věc nalít, ale pak hněv potlačím, a cíleně a promyšleně aplikuji kyselinu na jednotlivé západky. Není to nic lehkého, ale přímo obtížné to taky není. Chvilku počkám a zkusím otevřít. Jestli jsem to udělal správně, tak by měly jít snadno otevřít. Přesto, když chytím madlo, tak s ním vztekle zacloumám.
Spotřebovávám použití truhly.
11+5=16>15, naleptáno
11-1=10=10, dveře vyrvány

Kyselinou poničené tyče praskly a dveře se otevřely.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.

Jezus
Příspěvky: 582
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Jezus » 17. 6. 2020, 00:10

Markus píše:
16. 6. 2020, 21:29
„Ale na tom nezáleží,“ zamluvila Haštara vlastní otázku. „Jsem tu, abych ti pomohla. Co potřebuješ?“
'Ty... mě?' zamrká Rangok překvapeně, ale v houstnoucí tmě to není pod jeho kápí vidět. Zamne si bradu a zadoufá, že tma a toto gesto skryjí to, jak si začne nervozně hryzat nehet.

"Ano...," řekne po krátké chvíli lámaně obecnou řečí. "Já... rozumět. Paní Haštara, říct Rangok", ukáže goblin ukáže na sebe, "Proč kámen chtít šest krát sto, šest krát deset a šest duší? Naučit Rangoka jak jeho moc použít. Naučit Rangoka... Moc."

Na případnou otázku o jakém kameni to mluví, nakreslí Rangok do hlíny mnohostěn a řekne, že je černý - a zřejmě křehký.

MarkyParky
Příspěvky: 10229
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky » 17. 6. 2020, 00:27

... v knihovně ....

Halotane, Edwarde,

projdete se Sigmundem přes vyražené dveře. Edward má na malý pocit, že před ním vámi stojí další, navlas stejné ... ale asi to bylo jen jeho déjà vu, protože vejdete až do prázdné opuštěné studovny.

Velké množství dřevěný stolů a židliček, na každém olejová lampa ke svícení. A zpět na západ chodba do knihovny.

B-044.jpg
Knihovna

Knihovna je podobně opuštěná jako studovna, ale zdaleka není prázdná, naopak, její regály jsou naprosto a úplně plné. Drtivou většinu knih tvoří trpasličí tituly a obsahuje nejrůznější, zejména odbornou literaturu - alchymistické recepty, metalurgické postupy, ale i kuchařky vyhlášených trpasličích jídel či postupy na vaření piva. Jsou tam i regály s legendami, také je možné najít jeden či dva kouzelnické grimoáry a v nich sepsaná zaklínadla. Nakonec v jihovýchodním rohu je i sekce lidské literatury. Mezi nimi je jedna výrazná kniha se zelenými deskami a zlatým kováním.

V knihovně můžete najít svitek, případně nějaké zajímavé knihy nebo užitečné informace.

* Hledáte-li lidský dokument platí, že:
> Pro Halatona je DC10
> Pro Edwarda je lidská část knihovny "nelogicky uspořádaná"

* Hledáte-li trpasličí dokument, platí, že:
>Pro Halatona je DC20
> Pro Edwarda je "hrozně rozsáhlá", knihy mají "názvy v trpasličích runách" a knihovník ji měl "uspořádanou po paměti".

U Simgunda nepředpokládám, že by hledal knihu .. nebo ano? Pokud by snad ano, tak:
* Lidská knihovna je mook se dvěma žetony.
* Trpasličí knihovna je mook se čtyřmi žetony.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 18446
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Jerson » 17. 6. 2020, 09:05

O chvíli dříve před knihovnou
Zlobr mě poněkud rozhodil. Odmítnu Halotanův lektvar, snažím se těmhle dryákům vyhýbat, preferuju přírodní léčiva, placebo a jiné věci vyrobené bez alchymie, navíc na tom nejsem tak špatně.
Ale jeho nabídky si cením a mám k němu už plnou důvěru

Tohle přesvědčení mi vydrží do chvíle, kdy stojíme před dveřmi do knihovny. Než stačím vyhrabat klíč, který jsem dostal od krále, Halotan rozleptá západky a otevře je. A když se přirpavuju, že si odemknu druhé dveře, rozplynou se mi pod rukama. Ostatně co by to bylo za blbost, mít dvoje stejné dveře za sebou. Navíc do knihovny. Tak hloupý by přeci nemohl být ani tvůrce trpasličího podzemí.

V knihovně
Studovnu jen zběžně prohlédnu, že je stejně prázdná, jak by podle mého snu měla být, a projdu dlouhou, téměř nekonečnou chodbou do knihovny. Rychlejší čtenář s lepším světlem by u tenčích spisků mohl jít rovnou zpět, kdo to navrhoval?

A pak ... knihovna. Konečně. Ústřední bod mého snu, začátek šílených představ. Procházím mezi vysokými regály, které se táhnou až ke stropu, který mizí ve tmě, nasávám pach starého papíru a vdechuju jemné částečky prachu. Nikde necítím mrtvolu, knihovník tu určitě nezemřel. Ostatně by ani nedávalo smysl, aby tu zůstal, zatímco by se klíč magicky teleportoval ke králi. A ani mě nezajímá, protože přijdu ... k žebříku.

To je ten žebřík, který jsme v mém snu dlouho hledali. Právě na něj vylezl hobití zloděj, aby pomocí zlatého medailonu vyvolal lva, který ho měl poslouchat, ale možná ho mohl i napadnout. Proto ho vyvolával na žebříku, aby se lev objevil za ním, spadl na zem, a pokud by chtěl zaútočit, nevyhrabal by se po žebříku, a my ostatní bychom ho zatím umlátili. Teď, v bdělém stavu, mi tento způsob myšlení přijde naprosto šílený, i když tehdy ve snu dával naprosto jasný smysl.
Ale co víc - lev hobita poslouchal, takže hobit nasedl a od té chvíle jsme postupovali za ním, jako bychom byli pěchotní doprovod nějakého bojového stroje.

Sen se mi znovu vybavil v plné síle. Postupujeme chodbami širokými pro tři muže, bojové zvíře vepředu neuvěřitelně řve a jeho řev se rozléhá úzkými koridory. Vrhají se na nás zelení nepřátelé s rudými hvězdičkami na helmách a to zvíře je zabíjí, trhá na kuse, drtí svým mohutným tělem, netečný k jejich útokům, jako by byl z oceli. A ten malý hobit na jeho vrcholku se jen chechtá a svou zbraní kosí ty, kteří jsou příliš daleko, než aby je mohl zadupal do země. Postupuju v první linii vedle, svírám v rukách jakousi kuši bez lučiště. Míjíme odbočku, do které se Tiger nemůže otočit, vidím přibíhající nepřátele, takže zvedám kuši a mačkám spoušť. Strojní zbraň s rachocením plive plameny a poskakuje mi v rukách, kope mě do ramene, z nepřátel vystřikují proudy rudé krve, ale stále běží, jsou blíž a blíž u mě, na vzdálenost bodáku, když Tiger otáčí svou věž a následuje dunivá rána ...

Probírám se na zemi v knihovně a snažím se uvědomit, kde to jsem. Čí to byl sen, a co v něm dělal ten mechanický tygr, a proč jsem měl v ruce tu ohnivou kuši? Vždyť ve svém snu jsem bojoval normálně, lukem na dálku a mečem nablízko.
Zatřesu hlavou, abych tu představu vypudil z hlavy, Karak se mi zjevně zažral hluboko do hlavy a poznamenal mě na celý život. Možná proto podvědomě tak moc nesnáším tenhle svět plný nelidských ras a spektakulární magie, a stále hledám nějaký, který bude dávat smysl, bude logický a odvoditelný.

Ale už dost. Jsem tady kvůli svitku. Protože kniha ze zelenými deskami a zlatým kováním přitáhla mou pozornost, vyndám ji jako první. A pak použiju žebřík, abych si ho také vyzkoušel, projedu se na jeho kolečkách mezi regály, až do rohu s lidskou literaturou, a zkusím v horních policích najít nějakou knihu, ze které bych se po rychlém pročtení mohl naučit nějakou novou dovednost. Nejlepší by byl titul "Jak se vyznat v podzemí, pro začátečníky." Blbé je, že trpasličí runy nemají znak pro písmeno "Č", aby mohli všechny spisy zařadit do sekce "člověčí literatura", takže musím prohledávat spíše náhodně. Vyberu pár věcí, které mě zaujmou podle názvu, slezu dolů, a do všech se podívám, včetně té okované knihy. Třeba v nich bude něco užitečného.

Hledání svitku a další užiteční literatury
Použiju Rozum, Postřeh, Orientace, mám nevýhodu za Otřesení a Nelogické uspořádání, takže 1 + 3 + 2 karty.
3× úspěch - 2 zahazuju za nevýhody, čímž se zároveň zbavuju otřesení
3× komplikace, vyčerpat můžu už jen Rozum a Orientace
Takže čistý výsledek 1 úspěch + 1 komplikace
mým primárním cílem je najít svitek, a za komplikaci nejspíše najdu nějaký spisek, ze kterého se dozvím věci, které mě vůbec nepotěší. Marky, můžeš tuhle komplikaci proměnit na nějaké duševní postižení, pak by to byl zase další aspekt nevýhody pro mě, a nebo si ji zapíšu do celkového postupu. Rozhodnutí a detaily toho co jsem našel jsou na tobě.

Uživatelský avatar
Faskal
Příspěvky: 8430
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Faskal » 17. 6. 2020, 10:40

... v chodbách druhého patra ...
A tak se stalo, že Erbald vyrazil chodbou na sever, lákán hrou světla a stínů jako můra.

Několik skřetů leží mrtvých u nohou Erbalda. Zloděj jejich mrtvoly překročí a vyrazí pryč, bojí se, co by se mohlo stát, kdyby se snažil zabránit ostatním hlídkám najít mrtvolu zlobra.

Kolik hlídek by proti němu ještě mohl Karak poslat? Nespočet. Zástupy.
Mohl by mrtvolami ucpat všechna spodní patra a pořád by přicházely další a další hlídky.
Mrtvé hordy v hlubinách by se zahušťovaly a daly vzniknout nové formě hmoty, která by přijímala další a další skřety.
Skřeti si najdou cestu.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.

MarkyParky
Příspěvky: 10229
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky » 17. 6. 2020, 12:18

... v knihovně...

Edwarde,

hned po otevření zelené knihy o legendách Karaku a Baráku na tebe vypadne hledaný svitek se zněním Cedrikovy přísahy.
Cedrikova přísaha píše: Já, rytíř Cedrik, ochránce smíru mezi lidstvem a trpaslictvem, slibuji zde, tváří v tvář smrti, že nenechám se jí zastaviti, a přijdu na pomoc, až bude město Karak v ohrožení nejvyšším, i kdyby měla má duše být vytržrna z věčného míru na nebesích a již nikdy se k němu neměla navrátit.

Pro ukotvení věčného přátelství, nechť můj meč je uchován v držení trpasličích králů, avšak přinést mi ho a povolat mne na pomoc může toliko člověk.

Ať s mečem přestoupí před můj hrob a zavolá: "Ó šíře Cedrik, příteli lidí i trpaslíků, hodina největšího zoufalství nastala. Po staň a přijď na pomoc, jak jsi nám slíbil.
Uvědomíš si, jak velkou oběť se ten člověk rozhodl podstoupit. Připadáš si jako člověk, který stojí u výhybky a rozhoduje se, kam pošle nezastavitelný rozjetý důlní vozík - zda nechá zabít jednoho ušlechtilého rytíře nebo zhynout desítky obyčejných trpaslíků.

Ještě víc tě ale vyděsí jiná věc. Překvapí tě, jak vážné dilema se v hlubinách Karaku skrývá. Že by ti tvé sny lhaly? Že by za cestou sem bylo víc, než jen kruté pohravání si s osudy hrdinů podle nelogických pravidel?

Pracující logaritmus
Příspěvky: 791
Registrován: 10. 5. 2018, 07:17

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Pracující logaritmus » 17. 6. 2020, 12:41

Mystika:
17+5=22
Co jsem našel?
(Omlouvám se za stručnou formu, ale nechci to zaseknout do večera)
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.

MarkyParky
Příspěvky: 10229
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky » 17. 6. 2020, 13:03

... v chodbách na severu...

Erbald minul slepou chodbu i s schodiště vedoucí vzhůru a pokračoval na sever.

Našel prázdnou vybrakovanou, napůl za Alenou zbrojnici.

A chodbu odbočující na západ.
B-045.jpg
Chodba na západ
Zpoza prvních dveří šel chlad a vlhko. Z druhých jen chlad. A chodba pokračovala dál...

Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 960
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Sarsaparillos » 17. 6. 2020, 13:15

... v tajné chodbě ve čtvrtém patře ...

Ralf už drahnou chvíli přešlapoval na rohu chodby. Lucerna dohořívala a Ralf ne a ne vidět, kam pokračuje zaprášená chodba. Opřel lopatu o zeď, v posledních plamíncích dolil do lucerny olej a temné podzemí se konečně rozjasnilo.

Marky, kam vede ta Ralfova chodba?

Odpovědět

Zpět na „Vaše hry - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti