2022
Dungeon v chrámu šílených geometrů
Zlatořezníci je stručné, dvoustránkové dobrodružství bez určení pro konkrétní hru, které vzniklo v rámci tvůrčí výzvy RPG Fóra Dungeonová kuchyně 22. Popisuje dungeon – chrám kultu zdrogovaných matematiků upadlých do služeb démona.
Určeno po hru
Kategorie produktu
Série
Autoři
Vydavatel
Je obsaženo v těchto produktech
Průměrné hodnocení | Název | Vydáno | Kategorie | Jazyk | ||
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Dungeonová kuchyně 22 – sborník příspěvků | 2023 | Dobrodružství | Sborník dobrodružství vzniklých v designérském jamu RPG Fóra | ![]() |
- Pro vkládání hodnocení se musíte registrovat nebo přihlásit
(Jen přečteno.)Je vidět, že…
(Jen přečteno.)
Je vidět, že je to soutěžní příspěvek, který trochu zápolil s časem a dostupným prostorem. Slušelo by tomu reoganizování některých informací, někde rozvedení příliš stručných textů (to je holt to omezení na dvě stránky) a bla bla bla, pojďme to u soutěžního příspěvku neřešit.
Lokace pěkná, správně ujetá – to se mi na Otových věcech líbí – má to atmosféru, je to plné vděčných detailů, kdy Ota pár slovy dá postavě unikátní ráz (lidožravec chválí dobrodruhům jejich svalnaté končetiny...). Mapa v mezích možností na poměry minidungeonu jakžtakž nelineární, fajn. Nápad vražedných geometrů ozbrojených kružítky a vrhacími pentagramy je super cool a nosný.
Trochu to trpí syndromem „popisuju mobiliář a moc nepřemýšlím nad tím, jestli se s ním dá nějak hrát“. Tím chci říct, že Ota tu „vymodeloval“ všelijaké divné předměty, zařízení místností, ozdoby a tak, ale vesměs je to všechno jenom neinteraktivní dekorace. Převážnou část interaktivity tu prostě zabere konflikt s kultisty, zbytek je spíš taková kulisa tomu konfliktu. Byť pár drobných „hejblátek“ tu je. A to možná stačí – barvitá lokace do nějakého hexcrawlu, která nemá zabrat víc než jedno sezení (a možná ani to ne), toho víc nepotřebuje. Toho mobiliáře by tam asi mohlo být míň, ale při dvou stránkách to není kdovíjaký problém.
Pro nás hráče „xp for gold“ chybí poklady, nutně potřebují doplnit. A pro všechny chybí jasná motivace pro hráče, proč by chrám měli zkoumat. Jelikož kultisti jsou na začátku nenásilní, může návštěva dopadnout prostě tak, že si s nimi hráči prostě popovídají a odejdou, aniž by se podívali dovnitř. Což se dá asi snadno napravit, ale je na to dobré myslet.
Celkově jsem příjemně překvapený, a byť by to zasloužilo dodělat (což Ota řekl, že dělat nebude), je to na poměry soutěžního, rychle psaného příspěvku velice solidní a vlastně i mám chuť si to dodělávat.