N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

N.O.S. je zkratka pro Nový, Originální Setting. Kolektivní snaha udělat společně svět, který by nebyl jako ty tucty stejných světů, které se válí po webu.
Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 5313
Registrován: 9. 5. 2005, 20:47
Bydliště: Brno

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od Fritzs » 19. 1. 2009, 12:19

Nevím jak ostatní, ale za mně má Sammael zelenou!
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10478
Registrován: 13. 7. 2004, 14:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od Ecthelion » 19. 1. 2009, 12:20

NOS teď není moc aktivní, ale pořád k němu máme jistou citovou vazbu a máme s ním jisté plány. Známe už trochu jeho slabiny a rychlodokončení nemusí být tou pravou volbou, pokud to má být hratelné. :wink:

Stejně je to akademické, protože jak píše Corvus, ty teď pracuješ na O&P a ten ti ještě nějakou dobu zabere. Rozjíždět dva projekty najednou není dobrý nápad, protože se to negativně projeví na obou. NOS byl od začátku otevřený projekt a dávat to na dokonční jednomu člověku není asi ta pravá volba. Pokud budeš chtít přispět, pak ti ale samozřejmě nebudeme stát v cestě - teď je třeba aktuální tohle a kdybys přispěl příkladem nějaké frakce, pomohlo by nám to... :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Lemmy
Master Discussion Killer
Příspěvky: 4136
Registrován: 17. 10. 2008, 08:37

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od Lemmy » 19. 1. 2009, 12:21

Sammael: Jasně.

All: Nevím, jak pro celkovou koncepci, ale za grafiku mohu Sammaela doporučit. Jeho kresby se k N.O.S.u hodí.

Uživatelský avatar
Alef0
Příspěvky: 5832
Registrován: 7. 6. 2004, 10:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od Alef0 » 19. 1. 2009, 12:24

Mat dva velke settingy na krku je podla mna vrazda. Utrpia oba. (Vidim to u seba s prekladmi.)

Obzvlast v pripade, ze treba ilustrovat.

Ja tomu neverim :think:
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0

Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1782
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od Sammael » 19. 1. 2009, 12:25

Uplne suhlasim s ecthelionmi, bude najlepsie ak budem prispievat napadmi a budu sa diskutovat. Ale royhodne som nos nechcel uzatvorit. A ani rychlo dokoncit. Len ma laka jeho atmoska a potrebujem prispiet a prehlbit zivot settingu.
Takze prispievam jednou mojou pracou sice starsiou ale mozno sa bude pacit ta mutacia kona- humanoida za nou.

Obrázek

Tato praca je z roku 2001

Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 5434
Registrován: 2. 10. 2006, 18:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od boubaque » 19. 1. 2009, 12:35

Lemmy píše:Nevím, jak pro celkovou koncepci, ale za grafiku mohu Sammaela doporučit. Jeho kresby se k N.O.S.u hodí.
S tímhle si dovolím nesouhlasit - k NOSu se hodí surový, neopracovaný až brutální styl, jaký mají Ecthelioní kresby. Co jsem zatím viděl Sammaelovy ilustrace, tak přestože se mi celkem líbily, byly na NOS moc "high". NOS jsem vždycky viděl jako živoření "červů" v prachu a bahně, boj o přežití do dalšího dne - Sammaelův styl je spíš vysoká hra andělů a démonů, ovlivňování a záchrana celého světa...
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)last.fm
Hraju/vedu: FATE / Příběhy Impéria, DnD5e; Další, oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch
Hrstka: Star Wars – pilot Aliance Grraugh (Stř: 3 (-1dluh), Pil: 3 (-1dluh), Osob: 2, Voj: 1); R5-K9 (motory, střelba, skok); rolz.org

Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1782
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od Sammael » 19. 1. 2009, 12:43

Dovolim si nesuhlasit
Sammaelův styl je spíš vysoká hra andělů a démonů, ovlivňování a záchrana celého světa...
Naposledy upravil(a) Sammael dne 19. 1. 2009, 12:43, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Lemmy
Master Discussion Killer
Příspěvky: 4136
Registrován: 17. 10. 2008, 08:37

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od Lemmy » 19. 1. 2009, 12:43

boubaque píše:
Lemmy píše:Nevím, jak pro celkovou koncepci, ale za grafiku mohu Sammaela doporučit. Jeho kresby se k N.O.S.u hodí.
S tímhle si dovolím nesouhlasit - k NOSu se hodí surový, neopracovaný až brutální styl, jaký mají Ecthelioní kresby. Co jsem zatím viděl Sammaelovy ilustrace, tak přestože se mi celkem líbily, byly na NOS moc "high". NOS jsem vždycky viděl jako živoření "červů" v prachu a bahně, boj o přežití do dalšího dne - Sammaelův styl je spíš vysoká hra andělů a démonů, ovlivňování a záchrana celého světa...
Nevím. Sammaelovi dřívější práce (jedna viz níže, ikdyž také trochu z jiného soudku... nebo např. "Nežádoucí"), jeho inspirace komiksovými kreslíři, zaměřující-se na temné postavy (skloubené s určitou technologií... Hellboy, Silent hill...) je takový dobrý základ.
Dokážu si představit, že v tvorbě zaměřenou na N.O.S. Sammael dokáže vystihnout právě tu "špínu a boj o přežití" světa.

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 10151
Registrován: 18. 8. 2001, 23:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od Markus » 19. 1. 2009, 12:51

Mě se Sammaelův a Ecthelionův vizuální styl navzájem tlučou - nepolemizuju nad tím, který je lepší, ale nedokážu si představit, že by koexistovaly dohromady v jedné knize, aniž by oba dva autoři značně pozměnili svůj styl.

Co se textů a nápadů týče, tady myslím, Sammaeli, že za každý příspěvek budou všichni vděční.

Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1782
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od Sammael » 19. 1. 2009, 13:01

Markus ma pravdu
mozem obcas postnut nejaky koncept artik len za ucelom pouzitelnosti v nose. Ale ak by sa mala robit prirucka snad by som to dal do doplnkovej casti fanart nosu. Priamo v knihe by bola jedna strana ako trn v oku. Vzhladom na to ze ste uz zvyknuty stotoznovat nos s ecthelionovymi pracami{ktore sa mi tiez velmi pacia} budem tzm trnom ja. Ale to neznamena ze pre inspiraciu hracom nosu nepostnem ilus.
Naposledy upravil(a) Sammael dne 19. 1. 2009, 13:03, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Lemmy
Master Discussion Killer
Příspěvky: 4136
Registrován: 17. 10. 2008, 08:37

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od Lemmy » 19. 1. 2009, 13:03

Markus píše:Mě se Sammaelův a Ecthelionův vizuální styl navzájem tlučou - nepolemizuju nad tím, který je lepší, ale nedokážu si představit, že by koexistovaly dohromady v jedné knize, aniž by oba dva autoři značně pozměnili svůj styl.
Hmm, na tom něco bude.

Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 5434
Registrován: 2. 10. 2006, 18:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od boubaque » 19. 1. 2009, 13:05

Abych nebyl nepochopen: neříkám, že jsem proti tomu, aby Sammael přidal k dobru svoje nápady, ale jen mi přišlo, že zrovna ilustrace, jaké vytváří, neladí s atmosférou NOSu, aspoň tak, jak jsem ho celou dobu viděl já. V jeho ilustracích vidím dost patosu (to není špatně), i ta "špína" je jaks sstylizovaná. Ale NOS není patetický, NOS je surový, ta "špína" tam není na odiv, ona je tam tak nějak jako nutný doplněk, něco, co odráží povahu postav.

Není to Marylin Manson nebo Lordi, kteří chtějí působit odporně, je to ten bezdomovec ve městě, co hraje na rozbitou, špatně naladěnou kytaru. Samozřejmě i bezdomovce se dá namalovat tak, že bude působit mansonovským stylem, ale tady je důležité ne soustředění se na tu špínu, ale na to, že nemá kam jít. Mutace NOSu ve mě nevyvolávají fyzický odpor, ale spíš soucit nebo odpor morální.

preEDIT:
Vzhladom na to ze ste uz zvyknuty stotoznovat nos s ecthelionovymi pracami
Ano, tohle asi taky hraje důležitou roli... :roll:
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)last.fm
Hraju/vedu: FATE / Příběhy Impéria, DnD5e; Další, oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch
Hrstka: Star Wars – pilot Aliance Grraugh (Stř: 3 (-1dluh), Pil: 3 (-1dluh), Osob: 2, Voj: 1); R5-K9 (motory, střelba, skok); rolz.org

Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1782
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: N.O.S.- Projekt nového a originálního settingu

Příspěvek od Sammael » 19. 1. 2009, 13:06

BTW takychto projektov by malo vzniknut viacero, aj OaP by tak kludne mohol prechadzat vyvojom. Ludia maju dobre napady aj na fantasy. Ked zverejnim demo, co by mohlo sluzit ako jadro lebo je tam toho pomerne dost. Z OaP by kludne mohol vzniknut dost silny SKCZ projekt.
je to ten bezdomovec ve městě, co hraje na rozbitou, špatně naladěnou kytaru.
toto je kurevsky dobry popis. Navrhujem cast pustiny s nazvom Sirotcinec. Coskoro to postnem.
Ide o miesto kde je vasa dusa absolutne sama, a dvere do jej vnutra su otvorene po celom meste, rovnako sa vam otvaraju dvere do dusi inych, povodne to bol sirotcinec, a postupom casu sa okolo neho vybudovala kolonia. Je tam nieco ako kolektivna dusa, ktora je otvorena vsetkym ale predsa sama a prazdna.

Zamčeno

Zpět na „N.O.S.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů