Bliss stage
Bliss stage


Zajímavé odkazyBliss stage je RPG o náctiletých pilotech, kteří bojují proti mimozemské invazi coby piloti obřích robotů vyrobených z lásky přeměněné ve zbraň. Je to hra o lásce, o válce a budoucnosti lidstva. Obsahuje spoustu sexu.
Svět si domyslí sami hráči, ale základ stojí na představě, že bez jakéhokoli předchozího varování na lidstvo zaútočili neznámí nepřátelé ze snů a způsobili, že téměř všichni starší 20 let upadli do hlubokého spánku, ze kterého je nebylo možné nijak probudit. O rok později začali přeživší děti napadat neznámí nepřátelé v podobě gigantických humanoidních postav. Nicméně během následujících sedmi let se skupině přeživších vedených jedním z dospělých, který zůstal na živu, podařilo postavit zařízení umožňující napadnout tyto útočníky v jejich vlastním světě. Tak začíná bitva o znovudobytí země.
Hra je o vztazích mezi jednotlivými členy skupiny odporu, které se hroutí, jelikož zařízení sloužící k boji proti útočníkům jsou poháněná mezilidskými vztahy. Systém je postavený tak, že se umírá hodně a často, což celkové depresivní atmosféře ještě víc nepomáhá. Moc se v něm nehází.

Fritzs píše: ↑20. 11. 2007, 11:50Jsem to zrovna dočelt... a celkem rád bych si to zahrál, i když tadle hra je celkem... drsná, a rozhodně nenhí pro úplně každého, v některých aspektech může být možná i pro někoho méně příjemná než třeba Bakhanal... nicméně na druhou stranu má opravdu skvělé mechaniky a hlavně na hru stačí tři lidi...
O čem to je? Jednoduše řečeno celý setting je čistě na hráčích, důležitá je jenom premisa, která je poměrně krutá. Právě teď, bez jakéhokoliv předchozího varování na lidstvo zaútočili... neznámí nepřátelé z našich snů a způsobili, že téměř všichni nad dvacet upadli do hlubokého spánku ze kterého je nebylo možné nijak probudit, o rok později začaly přeživší děti napadat neznámí nepřátelé v podobě gigantických humanoidních postav. Nicméně, během následujících sedmi let se skupině přeživších vedených jedním z dospělých, který zůstal na živu postavit zařízení, umožňující napadnout tyto útočníky v jejich vlastním světě. Tak začíná bitva o znovudobytí země.
Hra je o... vztazích mezi jednotlivými členy skupiny odporu... které se zhroutí, jelikož zařízení, pomocí kterého mohou napadnout tyto útočníky v jejich světě fungují na... mezilidské vztahy... systém je také postavený tak, že se umírá hodně a často, což celkové depresivní atmosféře ještě víc nepomáhá. A taky se moc nehází, což je další plus...
Ehm... nevím jestli jsem to úplně správně pochopil. Bude nějaká recenze?
Fat guy of doom
Jiron: Vono je to těžký a ž už bych musel celkem dost popisovat systém, ale nicméně hraje se za členy buňky odporu (resistance cell, doufám, že používám vhodnej termín), která sestává z následujících:
"Autority figure"-(autorita), což je ten přeživší dospělý, tuudle postavu hraje GM a je to člověk, co přiděluje mise, jesi jsi viděl NGE, pak Gendo je takový vzor "autority figure"
"Pilot"-(prostě pilot), což je osoba schopá ovládat onu zbraň (o ní dále), každý hráč hraje jednoho a právě jednoho pilota... taková hlavní postava jsou na ni vázány všechny vztahy atp.
"Anchor"-(ukotvení, kotva), todle je postava, která herně sedí u měřících přístrojů a monitoruje stav pilota, v případě, že je nějaký průser, tak ho z té mašiny vytáhne a vztah s touhle postavou je zásadní pro funkci oné zbraně (o tom dále), každý hráč vlastní jednoho "anchora"
Ostatní postavy-prostě statní volně kolovatelné postavy
-žádné mise se neúčastní všichni piloti, většinou je to jenom jeden pilot a jeden "anchor"
Zbraň se menuje ANIMa a jak už název napovídá hra si bere hodně inspirace z anime a to konkrétně mecha anime, jelikož ANIMa, což je ve zkutečnosti hromada drátů, hardweru a kusů mozku mimozemského obřího robota se v mimozemské realitě, což je vlastně "dreamworld" projevuje jako takzvaný obří robot. Tento robot je postavený ze vztahů, které má pilot s ostatními postavami, a když robot dojde k úhoně, což se v boji s mimozemšťany stává často, tak se tyto vztahy poškoní, nebo úplně zaniknou a dané vztahy vyhoří...
A co se mortality týče:
jakákoliv postava kromě pilota může v pořádku, wounded a killed, má tedy vlastně 2HP, o které v rámci pravidel může velmi rychle přijít a v okamžiku, kdy z ní nemá žádný z pilotů jiný vztah, než vyhořelý postava umře...
Pilot má trauma, které získává během misí a během sociálních scéna to tak že poměrně dost rychle a jak nabere 6 trauma, tak umře hrdinskou smrtí... a aby to nebylo málo, má také bliss a nabere li 108 bliss, tak buď usne a nikdy se neprobudí, nebo odejde od buňky odporu, popřípadě se přidá k nepřátelům, nebo odkrouhne "autority figure" a stane se autority figure místo ní... bliss získává špatnými hody během misí, vyhořelými vztahy a pozor, bliss narozdíl o trauma nejde nijak snížit...
Uff... sem se celkem rozepsal
"Autority figure"-(autorita), což je ten přeživší dospělý, tuudle postavu hraje GM a je to člověk, co přiděluje mise, jesi jsi viděl NGE, pak Gendo je takový vzor "autority figure"
"Pilot"-(prostě pilot), což je osoba schopá ovládat onu zbraň (o ní dále), každý hráč hraje jednoho a právě jednoho pilota... taková hlavní postava jsou na ni vázány všechny vztahy atp.
"Anchor"-(ukotvení, kotva), todle je postava, která herně sedí u měřících přístrojů a monitoruje stav pilota, v případě, že je nějaký průser, tak ho z té mašiny vytáhne a vztah s touhle postavou je zásadní pro funkci oné zbraně (o tom dále), každý hráč vlastní jednoho "anchora"
Ostatní postavy-prostě statní volně kolovatelné postavy
-žádné mise se neúčastní všichni piloti, většinou je to jenom jeden pilot a jeden "anchor"
Zbraň se menuje ANIMa a jak už název napovídá hra si bere hodně inspirace z anime a to konkrétně mecha anime, jelikož ANIMa, což je ve zkutečnosti hromada drátů, hardweru a kusů mozku mimozemského obřího robota se v mimozemské realitě, což je vlastně "dreamworld" projevuje jako takzvaný obří robot. Tento robot je postavený ze vztahů, které má pilot s ostatními postavami, a když robot dojde k úhoně, což se v boji s mimozemšťany stává často, tak se tyto vztahy poškoní, nebo úplně zaniknou a dané vztahy vyhoří...
A co se mortality týče:
jakákoliv postava kromě pilota může v pořádku, wounded a killed, má tedy vlastně 2HP, o které v rámci pravidel může velmi rychle přijít a v okamžiku, kdy z ní nemá žádný z pilotů jiný vztah, než vyhořelý postava umře...
Pilot má trauma, které získává během misí a během sociálních scéna to tak že poměrně dost rychle a jak nabere 6 trauma, tak umře hrdinskou smrtí... a aby to nebylo málo, má také bliss a nabere li 108 bliss, tak buď usne a nikdy se neprobudí, nebo odejde od buňky odporu, popřípadě se přidá k nepřátelům, nebo odkrouhne "autority figure" a stane se autority figure místo ní... bliss získává špatnými hody během misí, vyhořelými vztahy a pozor, bliss narozdíl o trauma nejde nijak snížit...
Uff... sem se celkem rozepsal

-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7674
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
až an toho robota (nevim, asi mem nejaky predsudek vuci mecha) mi to zni celkem zajimave. Hlavne to pribehovo-systemove zamereni na socialni vazby postav.
Zajimalo by me, jak se in-game projevuje to, ze jsi dostal damage do robota, tedy to poskozeni socialnich vazeb.
Zajimalo by me, jak se in-game projevuje to, ze jsi dostal damage do robota, tedy to poskozeni socialnich vazeb.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!

Bajo: Normálně dostáváš stress, který můžeš likvidovat, čistě pomocí RP v socializačních scénách (kerých máš málo a když máš aspoň trochu tvrdší spoluhráče, tak ti dají jakýkoliv sociální, romatnický whatever přešlap pořádně zežrat), v okamžiku, kdy stress přeroste důvěru (vsuvka, vztahy mají tři atributy: Intimitu, Důvěru, Stress, přičemž intimita určuje kolik kostek dostaneš za zapojení daného vztahu do ANIMy, důvěra, důvěra sou jakože HP a stress je o kolik HP daný vztah přišel) tak vzah vyhoří a ty jako hráč pilota dostaneš speciální scénu, kde onen vztah půjde do kytek, buď k sobě už nebudou dané postavy vůbec nic cítit, nebo se můžou začít nesnášet... nebo pilot danou postavu rovnou zabije (to de jenom, když má vysoké trauma)
Jo a co se mecha týče, tak by se tendle prvek dal vyškrtnout, ovšem není to pro tuto hru definující prvek (jako samotný mecha není definujícím prvkem většiny anime, kde se vyskytuje)...
Jo a co se mecha týče, tak by se tendle prvek dal vyškrtnout, ovšem není to pro tuto hru definující prvek (jako samotný mecha není definujícím prvkem většiny anime, kde se vyskytuje)...
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7674
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No robot je tam podle me dulezity prave kvuli tomu, ze jeho poskozeni se projevuje realne, tudiz by se to muselo na nahradit necim jinym. Osobne bych asi robota prezil, ale prijde mi to takove nevim, rozhodne ne cool, spise naopak, i kdyz otazka je, jaky se s temi Mechy spojuje color, temata, apod...
Nevim proc, ale mechove v Mechwarriorovi nebo Battletechu mi nevadi, ale ve vetsine anime ano.
Nevim proc, ale mechove v Mechwarriorovi nebo Battletechu mi nevadi, ale ve vetsine anime ano.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!

- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7674
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Exactly, robot samozrejme jde nahradit necim less cool a to je asi cesta, kterou bych se vydal ja. A nebo dodal robotum na nejake zajimavosti a vaznosti (protoze pro me nejsou zajimavy tim, ze jsou velci, cool a maj obrovske rakety, tim se pro me spise stavaji silne nezajimavymi
).

Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!

Bajo: Zbroj, meč a štít by snad byla dobrá náhrada... nego Gurren-Lagannovští mechové, kteří jsou cool, kvůli tomu jak hustě vypadají a ne kvůli tomu, jak sou velcí a co mají za zbraně (nejvíc cool mecha v Gurren-Lagannu má tak max 4 metry na výšku)
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7674
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ta zbroj rozhodne. Myslim ze to bylo i v nejakym anime, o ktrem jsem slysel, ale nevidel (Full metal alchemist?). Nicmene je to rozhodne dobry napad.Fritzs píše:Bajo: Zbroj, meč a štít by snad byla dobrá náhrada... nego Gurren-Lagannovští mechové, kteří jsou cool, kvůli tomu jak hustě vypadají a ne kvůli tomu, jak sou velcí a co mají za zbraně (nejvíc cool mecha v Gurren-Lagannu má tak max 4 metry na výšku)

Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!

Bajo: Přemýšlel sem o tom a tedy von ten robot je vlastně žánrově velice fajn, řekněme, že o dost lepší než nějaké zbroj... de o to, že postavy sou teenageři, kterým nepřáterlé vzali úplně všechno, snažili se je zabít a teď, po sedmi letech boje o přežití mají konečně šanci nakopat těm sviním prdel a co je lepší na nakopávání prdelí než obrovskej, svítivej a barevnej a hustěkchůlovej robot, kerej dává (byť neoprávněný) pocit převahy...
Navíc, ty boje se odehrávají v podstatě ve snech, takže je úplně jedno, jak moc je co nereálné...
Nicméně, jesi mechárny, fakt nemusíš, zbroje by neměly být problémem...
Navíc, ty boje se odehrávají v podstatě ve snech, takže je úplně jedno, jak moc je co nereálné...
Nicméně, jesi mechárny, fakt nemusíš, zbroje by neměly být problémem...
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7674
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovim v soukromych hrach
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti