[HRA] 12. patro - Bludiště

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2456
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 6. 3. 2020, 12:15

Bludiště
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2456
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 26. 3. 2020, 09:02

Hadešadah,

Áron vidí a Urm si vyděšeně domýšlí, jak neslavně dopadá tvůj boj s Můtem. Tvé tělo padá na zem vedle minotaurova, ostatní minutauři chvilku váhají .... čekali jednoznačné vítězství jedné ze stran a teď neví, co si mají myslet.

Co dělá tvá vodní elementálka?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 366
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 26. 3. 2020, 18:23

Než na mne zaútočil Můt, měla jsem v ruce láhev se slzavým plynem, ten jsem hodila rybákovi ve chvíli, kdy jsem potřebovala držet palcát oběma rukama.

Teď Áron stojí bezradně kousek od mého bezvládného těla a zmateně kouká.

Pak s lahví s leptavým plynem práskne vší silou o stěnu, poblíž ní stojí většina turů. "Boží dech!" vykřikne přitom. Z prasklé lahvičky začne ze syčením unikat leptavý plyn.

Výbušnina SZ 2 s efektem slzák

Áron vykřikne: "Vodní Šadah, odnes ji!" Vodní Šadah stojí nehnutě a bezvýrazně. "Tak ji odnes." Nic. Mezitím se štiplavý plyn dostane až k němu a rozkašle se. Áron pochopí, že jeho Vodní Šadah poslouchat nebude, napne své síly a zkusí mne kousek odtáhnout. Minoutauři mohutně chrchlají a slzí, ale ví, kde přesně jsme a i když ve štiplavém kouři a mlze prd vidí, tak jim stejně nic nezabrání nás rozsekat.

Rybák mě táhne za nohy pryč, ale podkluzují mu plovací blány na kamenech. Urm s lebkou mu aspoň svítí. Vodní Šadah se tváří důstojně a průzračně. Rybák na ni nasraně zařve: "Tak mi přece pomoz!" Ten výkřik pronikne až do mého bezvědomí. Chci to zopakovat, ale jazyk mě neposlouchá "pou....mofff".

Elementál nedělá nic, neboť bezvědomá Šadah mu nemůže dát žádný úkol

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2456
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 26. 3. 2020, 20:08

Hadešadah,

štiplavý plyn naplní prostor a všichni se rozkašlou a začnou slzet.

Minotauři plošně utrží LZ.
Áron to odskáče s TZ.
Urmovi, Vodní Šadah a lebce je to úplně jedno.


Je to jen krátké zdržení, ale stačí - protože na tebe štiplavá látka zapůsobí jako čichací sůl.

Také utržíš LZ, ale probere tě to. Stále jsi KO - nejsi schopná nějakého utíkání nebo boje. Ale vnímáš, můžeš mluvit, případně se zkusit někam plazit, ukrýt a podobně.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 366
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 26. 3. 2020, 22:01

A do prdele. Zakuckám se z toho smradu. Otevřu jedno oko, ale hned mě začne pálit, tak ho zase zavřu. Zakašlu a hlava mi u toho málem vybouchne, zaúpím, zatnu zuby a zakašlu znova, zakašlání se mi vrátí v ozvěně a z ní si uvědomím, kde vlastně jsem. Hodím si přes ksicht ten hadr z kopyt.

"Zpět ne...můžeme. Mu...síme do...předu." zasípám na Árona málem jeho stylem mluvy. Jeho kluzké oblánované prsty drží moje kotníky.

"Tam" ukážu na sever. "Vem truhlu, já už jsem v pohodě. Já vidím, budu tě krýt."

"Vodní Šadah, spláchni je z cesty!" Ukážu směrem, kam potřebujeme projít. S ušima nastraženýma sleduju situaci, připravena jakmile se ozve mohutné šplouchnutí, vyskočit na nohy, ochránit rybáka a co možná nejrychleji se proplížit.

Šplouch!!

"Teď!" Šetpnu.

Prudce se zdvihnu. Zatočí se mi hlava hned v zápětí znovu vybuchne bolestí. Zaskřípu zuby, skákání na nohy se odkládá, plazím se po břiše vpřed. V jednu chvíli se i přes mne přelije voda.

Zteč: Sadah:2D6+1 → 9(3 +5 + 1)
Elementál vyšplouchne relativně volný průchod na sever.

V severní části bych pak se schovala na chvíli za nějaký mohutný krápník, kdyby se to povedlo

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2456
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 27. 3. 2020, 07:09

V severní části jsou dva minotauři, se kterými se VodníŠadah musí poprat.

VodníŠadah>Minotauři: +3Z(vlna) -1Z(kůže) => TZ, ale jsou na ní dva => LZ
Minotauři>VodníŠadah: +3Z(sekera) -1Z(vodní podstata) +1Z(průraz) => KO, ale jsou na ní dva => SMRT


Hadešadah,

tvá vodní kopie vrhne své tělo mezi krápníky a kameny směrem na sever. Do cesty se jí postaví dvojice minotaurů - jeden přímo, jeden přichvátá z boku. Nastaví vlně své sekery, aby se jí pokusili rozetnout a voda do nich narazí. Srazí je zem a rozlije se všude kolem.

Plazíš se mezi šplouchající vodou na sever, Áron táhne truhlici.

Proplížíš se kolem sražených minotaurů a ukryješ se za velkým krápníkem. Hledíš na sever, jeskyně se rozdvojuje - širší průchod vede na severozápad a slyšíš odtamtud dusot dalších minotaurů. Severovýchodní užší průchod je tichý.

L12-008.jpg
Severní část jižní krápníkové jeskyně

Urm s lebkou se plíží za vámi, on sám je téměř nepostřehnutelný, ale lebka na provázku nad ním září jako maják.

Pokud se chceš schovat, světlo z lebky vás stále prozrazuje - buďto ho zhasni, nebo naopak nějak využij na zmatení minotaurů.
Až to uděláš, vyhodnoť si HLAVNĚ NENÁPADNĚ, a máš +2STÁLE, protože se schováváš v mlze.

Samozřejmě můžeš zkusit i něco jiného, pokud to nebude boj nebo prudké pohyby.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 366
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 27. 3. 2020, 14:29

Schoulím se za krápníkem, mávnu na lebku, ať zhasne. Áron mezitím zapadne vedle mne.

Sáhnu do torny a vylovím hrst bouchacích kuliček (10x výbušnina SZ 0). Křísnu s nimi o stěnu a nahážu je zpět do jeskyně, ať trochu podpořím zmatek.

Jakmile začnou práskat, vyrazím rychle vpřed. Lezu a plazím se, co mi síly stačí. Je mi ale jasné, že by mě dohonila i želva, natož býci. Zamířím do tiché severovýchodní chodby.

Horečnatě přemýšlím. Není šance, že jim utečeme, není šance, že se ve třech někde nenápadně schováme. Co se týče magických surovin, tak jsem na dně.

Zato batoh je nacpaný a těžký jako kráva.

!!!!!


Nechám projít rybáka a Urma dopředu. V nejužším místě chodby vytáhnu malý soudek s prachem (SZ4, co byl magama zmenšený). To by mělo stačit na zavalení chodby. Zamlaskáním zkontroluju, že chodba není hned slepá a budeme se moct kde skrýt. Nacpu soudek do malého výklenku, aby výbuch byl co nejvíc účinný a zapálím doutnák. Začnu se zběsile hrabat pryč, ani ochrnutá ještěrka by nepředvedla takovou rychlost a ladnost.

Výbušniny: Sadah:2D6+2 → 7(4 +1 + 2)
Chtěla jsem, aby to vybouchlo, až budeme v bezpečí ale dost brzo, aby minotauři nestihli projít a aby to zavalilo průchod.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2456
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 27. 3. 2020, 15:41

Hadešadah,

hrabeš se pryč, ale jeden z minotaurů, který byl nejblíž, vběhne do prostoru. "Mám ji," vykřikne vítězoslavně a chytne tě za nohu. Pak zarachotí výbuch. Jeho potrhá a kameny ho následně zavalí. Tebe tlaková vlna vymrští tě do vzduchu. Přelétneš přes Árona i Urma a roplácneš se o protější stěnu malé jeskyně.

Výbuch: +4Z(výbuch) -1Z(přeci jen ses trochu odplazila) -1Z(zbroj) => TZ + TRAUMA Otřes mozku -1INT.

Dopadneš ztěžka na zem, před očima máš mžitky a zdá se ti, že se ti někdo chichotá.
L12-009.jpg
Chichotavá jeskyně
"Tady se někdo chichotá, slyšíš to taky?" zetpá se Áron a rozhlíží se na všechny strany.

Hlava ti třeští a než mu odpovíš, tvůj ultrasluch zaslechne i minotary z druhé strany závalu:

"Zmizeli v Chichotavé jeskyni."
"Jediná další cesta je přes Démonův trojúhelník."
"Tam nepůjdeme."
"Co dál?"
"Musíme se poradit s šamanem, ten si bude vědět rady."
"A co oni?"
"Hlídejte východy z ďáblova trojúhelníku. Nepustíme je ven."
"A když nevyjdou?"
"Ať si tam umřou hlady."

Pak uslyšíš, jak se kroky vzdalují. Z malé jeskyně, ve které se stále ozývá chichotání, vede jediná další chodba, která se dále větví.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 366
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 29. 3. 2020, 20:38

Jak se plazím pryč, tak odpočítávám, abych si hlavně zakryla uši, až to bouchne. S pískajícíma ušima bych tu byla úplně ztracená. U "jedna" mě chňapne býčí pracka za nohu, ani ji nezkouším odkopnout. Jen zadržím dech a nacpu co nejvíc vzduchu do uší a zakryju si je dlaněmi. Výbuch mě vymrští a letím vpřed. Hlavou mi bleskne, že je to vlastně milé, že se ten kus už nemusím plazit. Pak narazím tvrdě do kamenné stěny, která mne odrazí mezi kameny na zemi..

Chci říct ostatním, že jsem v pohodě, ale mám vyražený dech a hýbání mi taky úplně nejde. Chvíli jen tak bezvládně ležím. Rybák mezitím na mne sáhne a usoudí, že asi nejsem mrtvá.

Pomaloučku se začnu přetáčet na záda, sykám u toho bolestí. "No ty krávo.... ti býci jsou ale volové."

Hledám na svém těle, co mě vlastně poslalo poprvé k zemi. Bolí mě celé, tak to chvíli trvá, nakonec usoudím, že to bude asi ta rána na týle, z které stále vydatně teče krev.

Naznačím lebce, že má zase svítit. Snažím se zaostřit na Urma a Árona, ale jsou celí rozmazaní. Aspoň že Áron slyší taky to chichotání a není to důsledek té šlupky.

"Árone, prosím, hnědá lahvička se špuntem z kůry. Spravovaná drátem. V torně... někde."

Léčení: Sadah:2D6+2 → 5(2 +1 + 2)
Pacient je UNAVENÝ a příští TÁBOŘENÍ celé tvrdě prospí
KO a TZ se předělá na jizvy (budu mít -1 INT za tu praštěnou hlavu a -1 ODL z protože jsem slaboučká ze ztráty krve, -1 CHA samá modřina a šrám)


Vypiju to, no že bych se cítila nějak výrazně líp, tak to teda ne. Asi to bude chtít víc času. Hlavu si aspoň omotám hadrem, ať mě nerozčiluje stékající krev.

S námahou se posadím. Čelo si podpírám dlaní. "To by mě zajímalo, co je tady tak strašně směšného."

"Hej, čemu se směješ?"
Naposledy upravil(a) Hadešadah dne 29. 3. 2020, 20:54, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2456
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 29. 3. 2020, 20:46

Hadešadah,

hlásek se směje a chichotá skoro pokaždé, když něco uděláš. Čím víc se ti věci nedaří, tím víc se ti směje. A čím víc ho slyšíš, tím víc ti hlas připomíná nějakého škodolibého starce, který se bavím sledováním toho, jak se ostatním něco nedaří.

Je to škodolibý magický efekt, kterým je jeskyně začarovaná ... prostě se směje procházejícím a jejich nezdaru.

Co uděláš dál? Z jeskyně vedou dvě úzké cesty - na sever a na východ.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 366
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 29. 3. 2020, 21:02

Připadám si rozbitá. Nechce se mi ani hnout. Asi bych tam seděla opřená o zeď do skonání věků, kdyby se ta jeskyně tak pitomě nechichotala. "Jo, móóóc vtipný" zavrčím a začnu pomalu vstávat. Torna se znatelně zlehčila, tak ji hodím na záda a vyrazíme.

Nejdřív zkusíme odbočku doprava.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2456
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 29. 3. 2020, 21:24

Hadešadah,

hned vzápětí se odbočka větví. Ze severního konce zaslechneš tiché zaúpění: "Pomoz mi!" Nahlédneš tam, ale je tam jen zával a ani živáčka. "Pomoz mi!" ozve se znovu ze závalu ... ale tobě pomalu dochází, že to je ten samý hlas, co se ti předchvílí chichotal.

Budeš se CHVÍLI hrabat v závalu a zkusíš volajícímu pomoct?

Chodba pokračující dál na jihovýchod je zajímavější ... naježí se ti kůže, jak ucítíš přítomnost magického zřídla v příští jeskyni a pohled na krvavě rudý chuchvalec mlhy mezi trojicí stalagnátů, pokreslených neumělými kresbami rohatých bytostí tě utvrdí, že toto opravdu je magické místo.

L12-010.jpg
Démonický trojúhelník

Kresby zobrazují Bafometa, boha, jehož podobu jsi na sebe převzala, v různých scénách i situacích.

Zřídlo je možné destilovat. Zároveň ale platí, že pokud se v jeho přítomnosti budeš CHVÍLI zdržovat, nebo projdeš rudou mlhou, Bafomet tě zasáhne svým šílenstvím - vyhodnoť si sílu Démonického trojúhelníka, hoď+INT.

TREFA:
* Démonický trojúhelník ti vyjeví Bafometovo POSLÁNÍ. Budeš-li se jím řídit máš +1STÁLE, budeš-li jednat v rozporu s ním, máš -1STÁLE a to do té doby, dokud ho nesplníš.
10+: Sama si vybereš, jaké POSLÁNÍ ti Bafomet vyjeví.
7-9: POSLÁNÍ, které ti Bafomet vyjeví, bude určeno náhodně.
6-: PJ ti určí, které POSLÁNÍ ti Bafomet vyjeví.

Možná POSLÁNÍ:
* Jsi plná hněvu. Nedokážeš se bavit rozumě a bez emocí, dokud si svůj hněv na někom nevybiješ.
* Jsi zvíře. Chováš se jen podle základních zvířecích instinktů, dokud se nesetkáš s jiným zvířetem.
* Jsi lovec. Svět je tvé loviště, všichni ostatní jsou kořist, dokud někoho neulovíš.
* Jsi plná nenávisti. Nedokážeš vyjadřovat přízeň či lásku, dokud v záchvatu nenávisti někomu neublížíš.
* Jsi něco víc než ostatní. Jednáš pohrdavě se všemi, co potkáš, dokud tě někdo neponíží či nesrovná do latě.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 366
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 30. 3. 2020, 21:11

"Chceš pomoct?"
"Kdo jsi?"
"Jestli chceš pomoct, tak proč ses tak pitomě hihňal?"

Když popojdu dál, ztuhne a naježí se mi úplně všechno na celém těle. Konečně nějaký zdroj!

Kresby mě poněkud znejistí. Tak se mi zdá, že kromě magie tu tryská i šílenství.

No, nepolezu tam rozhodně víc než je naprosto nutné.

Vyhážu z truhly suroviny vhodné na ozáření MAGenergií. Nahážu je do kotlíku, pro jistotu zatajím dech, donesu kotlík k rudému oblaku a klackem ho tam vsunu. Pak rychle uteču zpět někam k zavalenému chichotalovi. Průběžně chodím kontrolovat, jak to s ozařováním vypadá.

Navzdory nebezpečí: Sadah:2D6+2 → 9(5 +2 + 2) nechci poblíž oblaku zůstávat moc dlouho a hlavně se ho nechci dotknout.
Dosáhla jsi svého, ale stane se NEPŘÍJEMNOST.


Jednou se mi kotlík při přisunování převrhl, ale aspoň pevné kousky jsem zachránila.

Destilace: Sadah:2D6+2 → 6(2 +2 + 2)
Mám 1 MAG

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2456
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 30. 3. 2020, 21:29

Hadešadah,

chichotálek na tebe už dál nereaguje, jako by to opravdu byl jen nějaký vtípek.

A co se týká NEPŘÍJEMNOSTI, vyhodnoť si i tak sílu Démonického trojúhelníka. Ale jeho výsledek místo -1/+1STÁLE bude -1/+1PŘÍŠTÍ - zkrátka při jedné nejbližší vhodné příležitosti se Bafometovo POSELSTVÍ nějak projeví a pak pomine.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 366
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 30. 3. 2020, 21:40

Bafometí šílenství: Sadah:2D6-1 → 6(1 +6 - 1)
vybírá PJ

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2456
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 30. 3. 2020, 21:42

Hadešadah,

když nabíjíš magické suroviny ze zřídla, hlavou ti běží nejrůznější animální obrazy a do popředí se derou přirozené pudy.

Jsi zvíře. Při nejbližší vhodné (či nevhodné) příležitosti tě popadnou zvířecí pudy. Budeš mít +1PŘÍŠTÍ, pokud toho využiješ, nebo -1PŘÍŠTÍ, pokud ti to bude vadit.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host