Hraní podle modulů

Obecné diskuze nezávislé na herním systému či světě. Metody hraní, tvorba příběhů a postav, ale třeba i náhodné nápady pro fantasy a všelijaká jiná obecná témata.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 13423
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus » 12. 11. 2015, 09:34

Obrázek

Tohle je téma věnované hraní fantasy RPG podle modulů/dobrodružství/jeskyní. V modulech se otevírá fascinující svět nápadů jiných autorů. Dobře psané moduly ve vás vzbuzují touhu si je zahrát, inspirují vás k dalšímu rozvíjení jejich myšlenek, využívání jejich prvků v dalších hrách. Dobré moduly vám dají zážitek, který pak navíc můžete sdílet s ostatními lidmi, kteří je hráli - "A jak jste tuhle příšeru vyřešili vy?" A především: moduly vám dají něco, co můžete s trochou přípravy vzít a hrát a máte garantovanou zábavu, aniž byste museli doma dlouhé hodiny všechno vymýšlet sami. Proto se dělají, proto se tisknou, proto dnes existuje kvetoucí scéna webových modulů s tisíci a tisíci PDF ke koupení a stažení.

Pojďme si o nich povídat. Uvítám vše od vašich obecných zkušeností s dobrodružstvími (Prokletí Karaku? muhehe), přes zážitky, recenze, doporučení a varování. Nebo snad sháníte nějaký modul s konkrétními parametry a chcete doporučit? Nemo máte nějaký obecný názor na hraní s moduly, o které se chcete podělit? Sem s tím.

Odkazy:
:arrow? Všechna dobrodružství v databázi.
:arrow? Separátní diskuze k dobrodružstvím pro 5e (je jich hodně, zaslouží si zvláštní diskuzi)
:arrow? Recenze dobrodružství na Markusově blogu (seznam vespodu stránky)
:arrow? Markusův dloooooooooouhý seznam doporučených modulů - anglické moduly, výběr na základě recenzí, většinu osobně neznám

Uživatelský avatar
ShadoWWW
Příspěvky: 3481
Registrován: 21. 8. 2007, 11:16
Bydliště: Kostka
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od ShadoWWW » 6. 10. 2019, 11:54

Jde totiž o to, že současný styl hraní je diametrálně odlišný od toho tvého (nebo obecně OSR). Osobně jsem měl z těch 5E old-school dobrodružství podobné pocity jako ty z Death House - nenadchne, neurazí. Ale staromilci je milovali.

Stráda jsem nehrál, ale moc rád bych si ho někdy zahrál. Je to ale specifický žánr v rámci 5E i původní 1E (kde to vyšlo jako I6: Ravenloft). A je nutné na to tak pohlížet i hrát.

Obrázek

Já mám nejraději ještě jiný druh dobrodružství - intrikářský - jako dobrodružství Murder in Baldur's Gate, Storm King's Thunder, Dragon Heist nebo Descent Into Avernus (i když ten je někde na pomezí politického intrikaření a atmosferické hry typu Strád - ale tím líp!).

Tvou optikou by tato dobrodružství nejspiš zcela pohořela. Vše je to nejen o tom, jak si nastavíš parametry hodnocení, ale co a jak dokážeš v dobrodružství vnímat. Některé věci, které jsou pro hráče důležité, ve své recenzi ani nezmiňuješ, protože sis jich ani nevšiml.

Což není výtka, spíš zamyšlení, že Hraní podle modulů by spíš slušel název old-school hraní podle modulů.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice

Uživatelský avatar
ShadoWWW
Příspěvky: 3481
Registrován: 21. 8. 2007, 11:16
Bydliště: Kostka
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od ShadoWWW » 6. 10. 2019, 11:57

Jo, SS je Fendelver. No i když tvá zkušenost s ním je dost pokroucená tím 3E DMem. Hrát to s old-school DMem by bylo něco úplně jiného.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 13423
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus » 6. 10. 2019, 12:51

ShadoWWW píše:
6. 10. 2019, 11:54
Některé věci, které jsou pro hráče důležité, ve své recenzi ani nezmiňuješ, protože sis jich ani nevšiml.
Povídej, přeháněj :wink:

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 13423
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus » 17. 10. 2019, 10:54

Pokračuju v sérii recenzí dalším dobrodružstvím z webu Dračí hlídky.

Obrázek

:arrow? Recenze: Krvavá sklizeň
  • Dobrodružství pro Dračí hlídku, volně ke stažení
    Pro začínající úrovně
    napsal Pavel „Tirus“ Ondrusz
Vesnice Třešňová je drobná osada prostých rolníků obklopená kukuřičnými poli, ve kterých se tyčí nespočet strašáků. Před sto lety tu došlo k vraždě, kterou už dnes nikdo nepamatuje a jejíž jedinou připomínkou je smírčí kámen pod mohutnou lípou. Nikdo taky netuší, že ve smírčím kameni je upoutaný duch tehdejší oběti. Když před pár dny bouře lípu vyvrátila, padající strom smírčí kámen rozštěpil a uvězněný duch z něj unikl. Teď duch vstupuje do všudypřítomných strašáků a s kosou v ruce se mstí za svou vraždu. Několik lidí bylo zraněno a v tu chvíli vesnicí prochází družina. Dobrodruhové se poptají, co se stalo, a zjistí pravdu o smírčím kameni. U kameníka nechají vytesat nový. Kněz ho posvětí. Duch zmizí. Konec dobrodružství.

(...)

Krvavá sklizeň je psána pro žánr hraní, který se s tím mým víceméně kolmo míjí: PJ má vymyšlený podrobný příběh, který se odehrál ještě předtím, než se vůbec začne hrát. Jádrem hry je bavit se s cizími postavami a tenhle příběh tím odhalit. Odhalováním informací hráči zjistí, „co je potřeba udělat“ (obnovit smírčí kámen) a pak to udělají. Hra je spíš zážitek, kterým PJ hráče provede.

Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 5769
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: Prešporok 1673

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Bifi » 17. 10. 2019, 11:19

Táto recenzia je dobrá, zatiaľ IMHO najlepšia a s najusporiadanejšou argumentáciou.
ASE'73 online kampaň vo svete Denethix - Bifiho hack
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania
// "Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." //

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 19468
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Jerson » 17. 10. 2019, 12:29

Hezká recenze - sice jsem to dobrodružství nečetl, ale teď už vím, že ani nemusím. A dost dobrých doporučení, jak vhodné dobrodružství napsat - asi to zkusím a dám ti k zhodncení :-)

Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 1822
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Log 1=0 » 17. 10. 2019, 23:18

Když už je řeč o detektivce, nechtěl by ses mrknout na tohle? http://www.d20.cz/blog/Log+1%3D0/52080.html
Na recenzi to není, jsou to spíš moje poznámky, ale celkem by mne zajímalo, jak to působí tvou optikou.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 13423
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus » 21. 10. 2019, 14:22

Log: Tak jsem si to proletěl při obědě :) Na recenzi to fakt není, takže spíš takové úvahy, kdybys to chtěl dál rozvíjet:

Základní otázka: Jak se to hraje?

Tomu se musí podřídit formát dobrodružství. Standardní fantasy hry (a dobrodružství) jsou vlastně založené na lokacích. Modul je popis lokací, do kterých autor rozmisťuje NPC, příšery, překážky, a jiný interaktivní obsah relevantní pro danou hru, v tvém případě by to byly stopy. Podle lokací je organizovaný i text modulu. Hráči říkají kam jdou, GM se dívá do svých poznámek, čte jim popis lokace a její obsah, oni s tím interagujou... A pak se přesunou do jiné lokace, kde se to opakuje. To je většina herního času.

Ty to máš takhle částečně - je tam skutečně pár relevantních lokací (mrtvola ve sklepě), místo činu... se kterými se dá interagovat. No a pak tam máš celý zbytek baráku, ve kterém vůbec nic interaktivního není, jsou to jenom barvité popisy, ale není tam co dělat. Z hlediska organizace hry se asi nebude hrát stylem "jdeme z místnosti do místnosti, každou prozkoumáváme, GM nám je jednu po druhé popisuje" - kdybys tak hrál bude to dost nuda a vůbec se to nebude týkat vyšetřování. Takže je zbytečné připravovat materiály pro tenhle způsob hraní. Celý tvůj popis baráku včetně mapy interiéru se dá smazat a nic se nestane. To není jen formální výhrada - ty popisy jsou zbytečné, způsobují mi brain overload, navíc je musím podrobně číst, abych zjistil, jestli v nich není schovaná nějaká stopa relevantní pro detektivku. A zjišťuju, že není. Zbytečně mě jako GMa mateš.

Kromě průzkumu místa činu a okolních lokací (které si podrobný popis zaslouží) se asi většina hry odehraje výslechem NPC. Tomu je potřeba podřídit formát.

Předně: Vlastně jsem nepochopil, co se stalo. Ty to asi nosíš v hlavě, ale mě jsi to nepředal. Vím, co se stalo, ale ne proč. Nechápu pohnutky postav. Chybí tam nějaký text "jak to bylo doopravdy". Ty tam sice máš časovou osu, ale ta je psaná tak zvláštně záhadným odtažitým stylem, který mi moc nevysvětluje. Poleta najde lístek se vzkazem... kdo mu ho poslal? Magdalena a Alžběta se hádají... proč a o čem? Alžběta ho zavraždila... proč? Venku se najde podvazek... čí je a jak se tam dostal? Jestli mám hrát detektivku, potřebuju tohle chápat naprosto přesně.

Rozepsání do přesných časů má nějaký význam? Jako že to někdo vážně měřil na hodinkách, takže se tahle informace ústy postav dostane k hráčům? Pokud ne, hledal bych užitečnější formu prezentace (například formou různých vzpomínek u různých postav). Obecně si z tohohle přehledu udělám hrubou představu o tom, co se asi stalo, ale nedokážu z toho vyčíst, co kdo konkrétně viděl, co ví a co si myslí.

Jestli jsou jádrem hry výslechy, potřebuju víc materiálu na podporu výslechů. Z těch pár řádků popisu u postav výslech neodehraju, navíc jsou to spíš kosmetické detaily nerelevantní pro děj. Třeba že hraběnka kulhá... byť to může být třeba falešná stopa (zranila se při vraždě?), což je fajn, jen je nutné to tak dělat cíleně a vědomě. Že je třeba Pepa prudké povahy, ale ne zlý a surový", to nevím, jak dostanu do hry. Hlavně mi u postav ale chybí ty materiály k výslechu:
- Co všechno ví?
- Co je jeho interpretace událostí? A odůvodnění vlastního chování?
- Co řekne detektivům dobrovolně?
- Co tají?
- Jaké má vztahy k jednotlivým postavám a názory na ně? (Tohle jediné tam máš)

Bude asi třeba se zamyslet nad tím, jak tohle všechno předat v přehledném formátu, aby nevznikla nehratelná stěna textu. Ale rozhodně poskytnout víc podkladů. Hádal bych to tak na jednu samostatnou stránku věnovanou každé postavě. Když pak přijde čas na výslech, GM si tu stránku nalistuje a hraje ho podle ní. Teď v tom textu žádnou podobnou oporu nemám.

Bangy na konci... Část z nich jsou věci, které by měly být napsány u konkrétních postav ("Co řeknou detektivům")? Část jsou příchody dalších postav, což je fajn, ale opět nutno postavu rozepsat na samostatnou stránku. Například když přijde podivný chlap Bedřich Rytíř a nabízí úplatky. Dobrý motiv, ale nedáváš mi žádné materiály, jak toho Bedřicha odehrát. Anebo "telegrafista Johan Shiller vykládal v hospodě cosi o zámeckém mordu".... pěkné, ale neříkáš mi, co přesně. A co se dozvíme od novináře?

Celkově to vypadá (a asi i je) jako že ty v hlavě nosíš jasnou představu o tom, co kdo ví, jaký je, jak se chová a co hráčům řekne, ale tuhle představu jsi nehodil na papír (protože ji máš v hlavě). Naopak jsi hodil na papír věci, které se ti ve hře asi blbě improvizují (popis místností), ale jinak jsou pro hru víceméně zbytečné, protože nemají k detektivce moc vztah.

Pro případné rozepisování bych teda cílil na tohle:

Co jsou jednotlivé stopy a falešné stopy? Některé budou založené na lokaci, v takovém případě je umístit do lokace a lokaci popsat. Zbytek lokací neřešit nebo je odbýt nějakým celkovým obrázkem, lepší mapou, která bude obsahovat nějaké ilustrace a dvouslovné popisky místností, nebo obecným popisem (jeden odstavec popisu na komplet celý interiér), ať neodvádí pozornost.

Další stopy a falešné stopy budou založené na postavách a v tom případě je důsledně rozmístit do popisů postav.

Klidně se můžeš zamyslet nad nějakými náměty událostí (což tam částečně máš jako bangy), protože asi nevyhnutelně nastane, že postavy někoho obviní a pokusí se ho odvézt. Co se stane pak? Tohle už víceméně asi dokážu odehrát sám, ale jelikož to nastane víceméně stoprocentně, klidně mi s tím můžeš nějak pomoct.

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 13423
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus » 21. 10. 2019, 14:37

A teď mě napadlo třeba: Co řeknou jednotlivé postavy, až se detektivové zeptají, co dělaly v 19:42? Co zalže vražedkyně? Podpoří ji v tom někdo? A podle jaké indicie můžou detektivové usoudit, že lže zrovna ona? Nebo spíš podle jakých indicií, možné číslo... Z čeho tu mozaiku poskládají?

Ty vlastně potřebuješ napsat celou detektivku - promyslet všechny pravdivé a falešné stopy a důmyslně je rozmístit, aby na to hráči nepřišli hned, aby museli zapojit mozek a potom ze sebe měli radost. Ale tohle se bohužel asi zaimprovizovat nedá.

Je to asi hodně práce, ale už jsi to přece odehrál, takže některé stopy jsi musel použít.

Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 1822
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Log 1=0 » 23. 10. 2019, 12:07

Díky.
Jsou to fakt spíš moje poznámky.
Zdá se, že jiný PJ by si musel složit události v hlavě sám, což se těžko podaří 100% (tobě, zdá se mi, unikly i dost podstatné věci).
Těch stop je v tom textu hafo. Akorát ten text zjevně nedává dost jasnou představu, že to jsou stopy, takže si je asi přešel.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.

m4jk
Příspěvky: 23
Registrován: 19. 10. 2011, 17:54
Bydliště: Brno

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od m4jk » 25. 10. 2019, 17:08

ShadoWWW píše:
6. 10. 2019, 11:54
Jde totiž o to, že současný styl hraní je diametrálně odlišný od toho tvého (nebo obecně OSR). Osobně jsem měl z těch 5E old-school dobrodružství podobné pocity jako ty z Death House - nenadchne, neurazí. Ale staromilci je milovali.

Stráda jsem nehrál, ale moc rád bych si ho někdy zahrál. Je to ale specifický žánr v rámci 5E i původní 1E (kde to vyšlo jako I6: Ravenloft). A je nutné na to tak pohlížet i hrát.


Já mám nejraději ještě jiný druh dobrodružství - intrikářský - jako dobrodružství Murder in Baldur's Gate, Storm King's Thunder, Dragon Heist nebo Descent Into Avernus (i když ten je někde na pomezí politického intrikaření a atmosferické hry typu Strád - ale tím líp!).

Já Strahda hrál, nevím, jestli to bylo DM, ale dobrodužství je strašně frustrující a dohrál jsem to, jen abych to dohrál. Naopak Storm King's Thunder mě bavil daleko víc...
Nicméně, před hraním modlů dávám přednost DMovým vlastním výtvorům.

Uživatelský avatar
ShadoWWW
Příspěvky: 3481
Registrován: 21. 8. 2007, 11:16
Bydliště: Kostka
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od ShadoWWW » 25. 10. 2019, 17:52

V čem bylo frustrující?

Obecně mezi hráči je Curse of Strahd na 1. místě v oblíbenosti. Na druhém je Tomb of Annihilation (nově přeložená na Kostce) a na třetím Storm King's Thunder. Mě osobně ale SKT bavil víc než ToA, i když to mě taky bavilo.

Když vyšel CoS, hráli jsme zrovna Out of the Abyss. Když jsme dohráli OotA, zrovna vyšel SKT. Přiznám se, že když Wizardi oznámili vydání SKT, moc jsem z toho nadšený nebyl, protože série Against the Giants z dob první edice mě vůbec nenadchla, spíš naopak. Když jsem si CoS a SKT přečetl, tak CoS se mi zamlouval mnohem víc*. Ale hráči mě přehlasovali, a tak jsme hráli SKT. Protože každá vydaná kampaň je minimálně na rok hraní, věděl jsem, že se ke CoS jen tak nevrátím. Vlastně pořád čekám, kdy budu mít příležitost si ho zahrát a pořád v to doufám.

Ukázalo se ale, jak ošemetné je čtení herních modulů. Během hraní jsem se královsky bavil, mnohem víc, než jsem tušil. Je teda fakt, že první kapitola je tak trochu uměle naroubovaná, aby se postavy dostaly na 5. úroveň (a mnohem lepší je začít hrát toto dobrodružství od 2. kapitoly od 5. úrovně, třeba po dohrání Starter Setu). Od té doby to ale byla špica. Úžasný sandbox, parádní jízda od 2. kapitoly až do konce. Lepší než SKT mi přijde až teď Descent Into Avernus a Dragon Heist - na Kostce taky přeložený - mi přijde tak na stejno (v něčem lepší, v něčem horší).

Jinak taky souhlasím, že dobrodružství dělané na míru může být lepší (pokud máte PJe jako Matt Mercer nebo Ed Greenwood a sedne vám ten styl), ale pro takového PJe to znamená zasvětit téměř všechen svůj volný čas PJování (nejen hraní, nebo hlavně přípravě hry a tvorbě světa). Takový přístup vede často k vyhoření. Ne každý PJ je Matt nebo Ed, stejně jako ne každý autor fantasy je Tolkien.

Bez těch vydaných modulů by bylo mnohem méně hrajících skupin a mnohem více vyhořelých PJů. Jde taky o to domluvit se na hraní takového modulu, který vyhovuje celé skupině.

---------
* Ta gotická, hororová atmosféra. Už jsem měl nachystané svíčky a hororové soundtracky a těšil se na tu ponurou drákulovskou atmosféru.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice

m4jk
Příspěvky: 23
Registrován: 19. 10. 2011, 17:54
Bydliště: Brno

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od m4jk » 25. 10. 2019, 18:06

Je to už víc než dva roky od dohrání, takže si pamatuju jen málo, ale většina věcí se snažila hráče nějak ojebat. Možná to byl záměr, ale mě to frustrovalo, nepřišlo mi ani moc možné nějak rozvíjet postavu, ale to bylo už možná PJem.
A neuvěřitelně mě nasrala mechanika na konci, nebudu ji spoilovat...

Jop, to video jsem viděl, bohužel nemůžu posoudit, jelikož jsem všechna odbrodružství nehrál/nečetl. V SKT jsme musel ocenit mnohem větší volnost a samotné větvení příběhu.

S těmi PJ si nejsem jistý, naprosto sebekriticky můžu tvrdit, že jsem orpoti Mattovi naprostá nula, ale worldbuilding a vymýšlet dobrodružství mě baví. A hlavně vlastní dobrodružství se dá mnohem lépe stočit směrem, jakým se ubírají postavy, což se v kampani typu strahda dělá fakt těžko. Vyhoření jsem zatím nepocítil, jelikož se střídáváme, já se svými světy a někdo další často s knižními moduly, nebo hraju u někoho jiného.

A ještě jeden problém s moduly mám jakožto hráč - dycky mě to nutí si je přečíst... :D

Uživatelský avatar
ShadoWWW
Příspěvky: 3481
Registrován: 21. 8. 2007, 11:16
Bydliště: Kostka
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od ShadoWWW » 25. 10. 2019, 18:10

Před, nebo po hře? :)
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice

m4jk
Příspěvky: 23
Registrován: 19. 10. 2011, 17:54
Bydliště: Brno

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od m4jk » 25. 10. 2019, 18:11

Snažívám se po :D

Odpovědět

Zpět na „O hraní obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů