Go and Kick Ass - Pietovy hry

Sekce věnovaná organizování hromadné sleziny tohoto fóra, která se konala v březnu 2007.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 13331
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Go and Kick Ass - Pietovy hry

Příspěvek od Pieta » 19. 3. 2007, 11:48

Hra první: Wushu, pátek večer
Předběžně zájem projevili: RomiK, Goran
Projevili zájev v tématu: Fritzs, Bazi, Peekay

Hra druhá: (něco), sobota v noci
Původně mělo jít o Shadows, ale podle popisu se mi zdá, že prostora nevyhovuje mým náročným měřítkům, takže může jít o druhé Wushu
Projevili zájev v tématu: Invictus (Wushu)

Zájem bez udání termínu: Bart

Na srazu jsem se nepřihlásil na žádné hraní, hodlám spíš chodit kolem, kecat a okukovat, takže v případě, že se sejde spoustu zájemců v nějakém dalším termínu, můžeme klidně uspořádat hry i jindy, případně ty aktuálně chystané přesunout.

Wushu chci udělat trochu experimentálně (aby bylo na co svést případný neúspěch). Teprve na místě a před hrou se dohodneme, jaký žánr a jaký druh příběhu se bude hrát, takže prostředí a příběh bude čistá improvizace.

Takže se hlaste, potvrzujte definitivně účast, atd.
Naposledy upravil(a) Pieta dne 22. 3. 2007, 14:57, celkem upraveno 6 x.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 5315
Registrován: 9. 5. 2005, 20:47
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fritzs » 19. 3. 2007, 15:07

I wanna go and kick some ass!!!

-Jesi by bylo k dispozici ještě místo na Wushu tak bych se rád přidal...
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!

Uživatelský avatar
Bart
Příspěvky: 2452
Registrován: 8. 8. 2006, 19:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bart » 19. 3. 2007, 19:41

já hlásim, že bych zájem měl, zejména o něco trošku nehororovýho a nepsychoidního - a pokuď možno vtipnýho - ale je mi jedno jestli frašku, parodii nebo absurditu... ale nevim, jestli a v jakym termínu... tak jenom, že zájem by byl $P

Uživatelský avatar
Invictus
Nerozhodný volič
Příspěvky: 7184
Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Invictus » 19. 3. 2007, 20:29

Měl bych zájem o to Wushu v sobotu v noci. Docela by mě zajímalo o jakou taškařici vlastně jde . Ale pokud by teda nakonec byly ty Shadows, tak to asi ne, ale možná i to, no prostě nevím :D .
Iron Within
Iron Without

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 13331
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta » 20. 3. 2007, 11:25

Bart píše:já hlásim, že bych zájem měl, zejména o něco trošku nehororovýho a nepsychoidního - a pokuď možno vtipnýho - ale je mi jedno jestli frašku, parodii nebo absurditu... ale nevim, jestli a v jakym termínu... tak jenom, že zájem by byl $P
Wushu nebude ani horror, ani psycho (leda byste o to hodně stáli), nejvíc se to hodí na odreagovávačky bez větších ambicí. Vtipnost nevím nevím, tu asi na požádání nevykouzlím.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Uživatelský avatar
Pjotr
Strojník
Příspěvky: 532
Registrován: 9. 9. 2001, 23:00
Bydliště: Praha@Zeme / Mirros@Mystara
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pjotr » 20. 3. 2007, 11:35

Sice jsem si chtěl Wushu zahrát, ale nejedu, bohužel. Tak si to užijte.

Uživatelský avatar
Bazi
Příspěvky: 267
Registrován: 10. 11. 2004, 14:07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bazi » 20. 3. 2007, 14:07

potvrzuju patecni hrani
a dejte na me, kdyz se do toho Bazi opre, zabava bude
When everything goes bad, it suddenly comes Inverse!

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peekay » 22. 3. 2007, 14:44

Ok, takze pojdem skorym vlakom, aby som na miesto dorazil este pred piatou (aj s rezervou na bludenie :D).

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 13331
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta » 22. 3. 2007, 15:19

Protože od dnešní cca půl sedmé se až do srazu k netu nedostanu, začnu to už pomalu shrnovat:

Wushu, páteční večer: Fritzs, Bazi, Peekay, RomiK, Goran
začátek kolem 17:00, výjimky leda při zpoždění většího počtu účastníků

Wushu 2, někdy: Invictus, Bart, další zájemci do počtu
nejpravděpodobnější termín je sobota večer, ale záleží na dohodě
půjde o jinou hru, než Wushu 1, zřejmě zápletkou, prostředím i žánrem

Shadows: pro nedostatek zájmu a předpokládanou nevhodnost prostředí ruším
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 13331
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta » 22. 3. 2007, 16:23

Takže vzhledem k aktuálním změnám evidentně nejsou prostory srubu tak brzy k dispozici, takže páteční začátek je třeba posunout. Oficiální začátek je v sedm, takže bych sedmou zvolil i za začátek hry. Pokud se všichni sejdeme dříve a budeme mít, kam si sednout, můžeme začít i dřív.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 13331
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta » 26. 3. 2007, 11:14

A jak to nakonec dopadlo:
Hra první, páteční noc: Velmi divoký západ

V malém městečku Ghost Rock, výspě civilizace na divokém západě, které má víc hampejzů než kostelů a víc podvodníků než obchodníků, kde šerif je jediný zákon a hrobník jediná spravedlnost, vstali mrtví z hrobů jen proto, aby je tam čtveřice poněkud nesourodých a poněkud nepravděpodobných hrdinů naházela zpátky.

Hrají:
pochmurný hrobník, který s rýčem v ruce chodí i spát (Fritzs)
šerif, který hraje fér jedině v případě, že je to to nejzákeřnější, co může udělat (Jerson)
hazardní hráč, který má vždy nějaké eso v rukávu (Goran)
mexikánec nepříliš jemných způsobů, kterého někdo věčně vyrušuje od jeho milenky nejvěrnější, flašky (Peekay)
bratři Fuegové, kteří jsou wanted dead, nikoliv však alive
dr. Pinwick, sériový podepisovač úmrtních listin
otec Holand, duchovní pastýř tohoto čistě tělesného města
hordy mrtvých a neklidných
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 13331
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta » 26. 3. 2007, 11:32

Hra druhá, sobotní noc: Jednoho večera všichni sedíte v čajovně, když vtom k vám přistoupí stařec a...
Za rýžovými poli, za bambusovým hájem se otevírá vstup do nitra hory, v níž se usídlil strašlivý drak Fu. Zbavit svět jeho prožluklé přítomnosti se vydává pětice hrdinů, vládnoucích mečem, magií, a kung-fu! Scénář J.R.R. Tolkien, režie John Woo.

Hrají:
strážce Luny, syn staršího lidu (Qualdezar)
čaroděj, moudrý věkem, mocný silou (Markus)
zasvěcenec rovnováhy a strážce tlukoucího srdce zelené matky (Bazi)
poslední přeživší z rodu nočních přízraků (Almad)
rytíř Severní hvězdy, nepřítel všeho zla (Bifi)
skřetí hordy
elitní skřetí jednotka
velký skřetí náčelník, mocný svou zuřivostí
labyrint, místo klamu a hrozby
strážce labyrintu, syn Mínóův
padlý drak Fu
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 13331
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta » 26. 3. 2007, 17:38

Dojmy: Obě hry byly naprosto vynikající, za což patří dík hlavně výborným hráčům. Váleli hlavně Peekay, Jerson, Markus, Qualdezar a Bifi, ale i ostatní měli spoustu výborných míst. Díky. A soudě podle reakcí jinde na fórech, líbilo se to nejen mně, ale i hráčům a divákům.

Obě hry byly dost experimentální. V první jsme se teprve na místě dohodli, o čem že to vlastně budeme hrát, a na základě prostředí a postav jsem teprve improvizoval zápletku, děj a scény. Prostředí vybrané a popsané hráči se na hře viditelně projevilo, protože všichni byli od začátku velmi nadšení, neměli vůběc problémy jednat za svoje postavy a vymýšlet, jak zareagují na jakou situace. Výsledná hra byla živá, věrná vybranému žánru, extrémně zábavná a měla spád. Peekayův "tequilla piss attack" byl absolutním vrcholem celé hry, překvapil mě natolik, že se záporák ani nevzmohl na reakci.

V druhé hře jsem postupoval úplně obráceně. Před hráče jsem předestřel přichystaný, ne zrovna jednoduše uchopitelný žánr (přesněji řečeno, směs dvou žánrů, dvou světů), a po nich chtěl, aby se mu přizpůsobili. Bylo to poznat především na začátku, tvorba postav trvala hodně dlouho a rozjezd samotné hry byl poměrně pomalý, ale v okamžiku příchodu elitní skřetí jednotky a jejího náčelníka se akce okamžitě rozjela a přišly zřejmě nejintenzivnější okamžiky celé hry, boj rytíře, druida a čaroděje proti hlavnímu skřetovi.

Druhá polovina hry, po odpadnutí dvou hráčů, rapidně změnila tempo. Průchod labyrintem, ve formě krátké scény davového typu, evidentně příliš nefungoval, ale změna na střihovou sekvenci vybraných okamžiků z procházení vystihla charakter labyrintu dokonale. Střet se strážcem labyrintu se potom, částečně díky charakteru protivníka a scény, částečně díky Bifiho směřování evidentně inspirovaném Mountain Witch, nesl v duchu ryzího, naprosto nepatetického a lehce nostalgického heroismu, a závěr celé scény s trojicí hrdinů vstupujících do doupěte draka a branou zapadající za jejich zády to celé završil tak, že lépe bych si to ani nemohl přát.

V druhé hře mě překvapily dvě věci. První z nich byla evidentní lehkost, s jakou Wushu zvládlo dle mého velmi neakční atmosféru závěru hry. Druhou byl Bifiho přístup, který díky jeho zkušenostem s narací přebíral kontrolu nad všemi postavami scény a velmi mi ztěžoval roli vypravěče, protože mě ochuzoval o zdroje detailů, pokud bych nechtěl vymýšlet a popisovat i akce hráčských postav. Řekl bych, že Wushu evidentně mnohem víc sluší prostřídaný dialog.

S oběma hry a jejich výsledky jsem spokojený, i když v každé vím o pár slabších místech. Rozhodně budu Wushu hry vyprávět dál, jednak na otevřeném hraní, druhak na conu otevřeného hraní, ale rád se třeba během víkendu sejdu s některými z vás na soukromé hře.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 16846
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson » 27. 3. 2007, 13:01

Musím říct, že mě Wu-shu docela zaujalo, hlavně se mi líbí přímá souvislost mezi popisem akce a mechanikou při hodu (protože jí používám také, jen naopak).
N druhou stranu jsem přemýšlel, jestli někdy za celou hru někdo z nás měl méně než 5 kostek, případně proč v další hře měli hráči maximum 6 kostek - ne že by na tom moc záleželo.

Jako skrytému munchkinovi se mi hrálo dobře, protože jsem si mohl dát svou velmi oblíbenou schopnost vyjádřenou slovy "nikdy nevíš co předsně udělám" a popisovat si různé podrazy, aniž bych do nich musel zasvětit kohokoliv jiného (třeba Vypravěče) a tím ho připravit o překvapení. NAvíc mi každý už z podstaty věci vyšel, i když nemusel být účinný - o to ale ani tak moc nešlo.

Na oddechovou hru s velmi jednoduchými pravidly více než dobré, někdy to vyzkouším.

Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 13331
Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta » 27. 3. 2007, 13:21

Jerson píše:Na druhou stranu jsem přemýšlel, jestli někdy za celou hru někdo z nás měl méně než 5 kostek, případně proč v další hře měli hráči maximum 6 kostek - ne že by na tom moc záleželo.
Určitě někdo méně měl, třeba já.

Proč je někdy maximum pět, někdy šest, někdy jiné? Protože v různých hrách chci mít různě dlouhé popisy, a maximum platných detailů je jedním z prostředků, jak k tomu hru směřovat.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.

Zamčeno

Zpět na „Slezina - Jaro 2007“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů