[POSTAVA] Turan - Hobití hraničář

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Turan
Příspěvky: 34
Registrován: 7. 2. 2019, 22:27

[POSTAVA] Turan - Hobití hraničář

Příspěvek od Turan » 26. 2. 2019, 22:52

Hobití hraničář Turan Erigeron
Obrázek
Mladý hobit s důvěryhodnou tváří, avšak očima šelmy. Jeho vychrtlé tělo a nepraktické oblečení je zakryto praktickým pláštěm do divočiny (nezobrazeno).

KDE SES NARODIL?
Turan Erigeron se narodil v malé hobití vesničce, jak jinak - hobiti totiž žádné jiné snad ani nemají. Sice už dávno přestali kočovat, přesto udržují prastaré tradice, mezi něž patří i udržování malých, soběstačných skupin, které dokáží přežít tam, kde jiné rasy vymírají. Protože zaskočit hobita nepřipraveného je téměř nemožné - skoro tak, jak v dnešní době narazit na hobita ochotného vyrazit za dobrodružstvím někam z klidu vlastní nory. Téměř nemožné.
Hobit, Rasový tah ČICH NA TRABLE, SIL: -2; OBR: 0; ODL: 0; INT: -1; CHA: +1

JAKÉ JSI MĚL DĚTSTVÍ?
I když se může zdát, že hobiti byli plně asimilováni okolním jednotvárným světem, řada z nich, obzvlášť ještě v mládí, skotačí po okolí hobitích nor a nehledí na dobře myšlené rady usedlých starších. Turan se navzdory svému květinkovému jménu připojil k velké skupině hobitích výrostků, co prak v jedné ruce, kámen v druhé a žabikuch za pasem, rozsévali zkázu mezi (polétavé) veverky a jiné obojživelníky a obecně terorizovali vše dostatečně malé a bezbranné.
OBR+1

CO TĚ POTKALO V DOSPÍVÁNÍ?
Už v relativně útlém věku Turan zjistil, že má magický talent úzce propojený s přírodou a druidskou magií. Povedlo se mu jej skrývat dost dlouho na to, aby když se jeho schopnosti provalily, už s nimi nešlo nic moc dělat. Díky tomu nebyly nikterak významné a setkaly se s chladným nezájmem jeho druhů - což snad souviselo s jejich podstatou - Turan se naučil ovládat mysli lidí a zvířat.
INT+1

JAK SES STAL HRDINOU?
Tak jako každý jiný hobit se Turan musel srovnat s hobitím komplexem. Přestože by bylo nejjednodušší jej potlačit a v poklidu dožít jako hobit populární jak svým charismatem (jak je to u hobitů běžné) tak magií (Turanovou specialitou), nestalo se tak, částečně kvůli tomu, co potkalo nejednoho začínajícího hobitího dobrodruha - setkání se starým, nevrlým mentorem. Jednoho dne se mu totiž do nory nastěhoval nezvaný návštěvník, pan Herbert. Nakonec si na sebe zvykli a navzájem se naučili základy přežití v divočině přírodní či společenské.
Samotné dobrodružství pro Turana začalo nevěrou pana Herberta - utekl totiž s jeho bratrancem Benediktem a sestřenicí Locikou, které měl Turan za úkol hlídat, někam za vlastním dobrodružstvím. Turan je však výborný stopař a tak ví, že stopy vedou někam k Zívající jámě.

HRANIČÁŘ, +1 SIL, +1 INT, všechny základní tahy+ jeden hraničářský tah (Mámení)+ STOPOVÁNÍ.

Vlastnosti
SIL: -1; OBR: +1; ODL: 0; INT: +1; CHA: +1

STAV
Lehká zranění ☐☐☐ Těžká zranění ☐☐ KO☐
MAGy: ☐☐☐ ☐

Jizvy a následky:
Únava ☐

ZDROJE
Jídlo 🗹🗹🗹🗹🗹
Cennosti 🗹

VYBAVENÍ
Hraničářská zbraň: Druidský srp (SZ 2; DOTYK; 1-RUKA; ŠERM; +1MAG na kouzlení)
Běžná zbraň: Malá kuše SZ 2 dosah HOD+DOSTŘEL, dvě ruce, PRŮRAZ POMALÁ BĚŽNÁ
Zbroj: Plášť do divočiny (KZ:1)

Oblečení: hobití elegán skrytý pod zálesáckým pláštěm
🗷 Opasek s druidským srpem a nezbytnými druidskými proprietami do přírody
o Na opasku jsou i váčky na drobné cennosti, jako mince, šperky, drahé kameny

Batoh s běžným vybavení dobrodruha
🗷 Jídlo, buvolí sýr a kousek chleba
🗷 Zdroj světla - lahvička s rosou měsíční studny, je v ní duše elfky se zlatýma očima
🗷 Kroj a tradiční hobití bubínek: https://www.youtube.com/watch?v=ciBxneUWE4o
🗷 Pití - vak s kombuchou
☐ Nic
☐ Nic
☐ Nic

Vzhled
Mladý hobit
Plášť do divočiny
Důvěryhodná tvář
Oči šelmy
Vychrtlé tělo

Tahy
ČICH NA TRABLE
Pokud ti hrozí přepadení, můžeš tah JSI PŘEPADEN použít, i pokud nemáš žádné indicie o tom, že by mělo dojít k přepadu.

STOPOVÁNÍ
Pokud stopuješ, hoď+INT
TREFA:
🗹 Našel jsi stopy
🗹 Víš přibližně, co je to za tvora
🗹 Víš přibližně, kolik těch tvorů bylo
🗹 Znáš hrubě jejich stáří
🗹 Dokážeš je sledovat, ale jsi u toho nápadný
🗹 10+: Můžeš vylepšit o 2 z:
🗹 7-9: Můžeš vylepšit o 1 z:
o Víš přesně, co je to za tvora
o Víš přesně, kolik těch tvorů bylo
o Víš přesně, jak staré ty stopy jsou
o Dokážeš je sledovat a sám zůstat nenápadný.
POTÍŽE
🗹 6-: PJ je na tahu

MÁMENÍ
Pokud se můžeš podívat zvířeti nebo člověku podobné bytosti (i fantastickým) zblízka do očí, můžeš jim vnuknout příkaz, který jsou schopni splnit
🗹 Hoď+MAGy a:
TREFA:
🗹 10+: Drž 3
🗹 7-9: Drž 1
🗹 Dokud držíš, bude se k tobě chovat jako k příteli
🗹 Je na nich, zda příkaz splní nebo ne
🗹 Každé držení můžeš vyměnit za kteroukoliv z možností:
o Způsobíš psychické LZ
o Dáš -1 k hodu, který provádí (pouze hráčské postavy)
🗹 Ve chvíli, kdy dotyčný splní příkaz, držení zaniká bez ohledu na výši a cíl opět začne jednat přirozeně.
POTÍŽE:
🗹 Na tahu je PJ.

Cíle
Krátkodobé
☐ Najít ztracené chráněnce
☐ Vzpomenout si, co znamená ten sen o elfce

Dlouhodobé
☐ Najít řešení svého hobitího komplexu - stát se nejmocnějším hobitem na světě nebo při tom ztloustnout, zlenivět a vykašlat se na to
☐ Najít domov pro pana Herberta
Mladý hobit s důvěryhodnou tváří, avšak očima šelmy. Jeho vychrtlé tělo a nepraktické oblečení je zakryto praktickým pláštěm do divočiny.
Kde jsou trable, tam jsem já - mám na ně čich.

Deník postavy

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host