[Blog] 2k6 goblinů
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Já si žádného otočného obrázku nevšiml, a poděkování za tohle upozornění mi nějak uniklo.
A pokud jde o otázky, tak jsem napůl čekal, že mi napíšeš nějaký záznam, u kterého by mě nenapadlo, že ho lze že zadní strany pořídit.
Jinak řečeno, že to máš promyšlené, jak zmiňoval Ecthelion.
A pokud jde o otázky, tak jsem napůl čekal, že mi napíšeš nějaký záznam, u kterého by mě nenapadlo, že ho lze že zadní strany pořídit.
Jinak řečeno, že to máš promyšlené, jak zmiňoval Ecthelion.
Naposledy upravil(a) Jerson dne 7. 11. 2021, 12:38, celkem upraveno 1 x.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Líbil se mi i Ecthelioní nápad, že má kniha dvě oči.
A grimoár čtený zprava doleva mi vůbec nepřipadá divný.
A grimoár čtený zprava doleva mi vůbec nepřipadá divný.
Naposledy upravil(a) Log 1=0 dne 7. 11. 2021, 14:27, celkem upraveno 1 x.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16477
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Hups, pardon.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9351
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Pro mě je dostatečně náročné nakreslit něco takhle prostorového
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Proti tomu neříkám ani ň, proto jsem navrhoval to řešení se zrcadlením, abys nemusel nic překreslovat a kniha byla" správně".
hraju: Ω Projekt Omega
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9351
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Zatím to zrcadlené je. Pomalu si zvykam
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9351
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9351
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Tohle kouzlo teď vymyslel náš druhý guest DM
To jsem měl do těch okultních textů nacpat.
Tak jednoduchý efekt a tak vysoký hijinks potential
PS: "Bezmocná" neznamená, že to musí být neškodní šneci a štěnata, ale že ta zvířata musíš mít pod svoji kontrolou, třeba svázaná v rituálním kruhu. Omezuje to ten spell, aby se nedal použít v boji.
So good!Chiméra - Zkombinuje dvě (bezmocná) zvířata v jednu chiméru.
To jsem měl do těch okultních textů nacpat.
Tak jednoduchý efekt a tak vysoký hijinks potential
PS: "Bezmocná" neznamená, že to musí být neškodní šneci a štěnata, ale že ta zvířata musíš mít pod svoji kontrolou, třeba svázaná v rituálním kruhu. Omezuje to ten spell, aby se nedal použít v boji.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9351
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Odpovím na tvůj dotaz i sem:
Za mě je publikace praktická dost. Určitě ne méně, než ty předešlé. Líbí se mi to. Tohle v ZZ někdy použiju. Tvé brožurky mi obecně pro ZZ přijdou hodně dobré.
Za mě je publikace praktická dost. Určitě ne méně, než ty předešlé. Líbí se mi to. Tohle v ZZ někdy použiju. Tvé brožurky mi obecně pro ZZ přijdou hodně dobré.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Ten golem s okem - moc se mi nelíbí laserový paprsek. Nahradil bych to něčím víc fantasy - plamen, blesk nebo jen ničivý paprsek.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9351
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Samotný paprsek mi přišel neurčitý. Laser si snáz představím. A třeba se najde nějaký zrcadlový mág, co to využije
Ale jinak se podobné stížnosti vrací docela často. Třeba ztroskotaná vesmírná loď mi ve fantasy přijde úplně okay pulpová věc, a přitom se vždycky najde někdo, komu to vadí.
Stejně tak odkazy na jiné světy; nemám problém použít třeba nějakou random věc z Harryho Pottera, protože předpokládám, že jsou všechny fantasy světy propojené ve Witcher/Planescape stylu, a taky si na to občas někdo postěžuje. Osobně si tím naopak vysvětluju, proč jsou si fantasy světy tak podobné
Ale jinak se podobné stížnosti vrací docela často. Třeba ztroskotaná vesmírná loď mi ve fantasy přijde úplně okay pulpová věc, a přitom se vždycky najde někdo, komu to vadí.
Stejně tak odkazy na jiné světy; nemám problém použít třeba nějakou random věc z Harryho Pottera, protože předpokládám, že jsou všechny fantasy světy propojené ve Witcher/Planescape stylu, a taky si na to občas někdo postěžuje. Osobně si tím naopak vysvětluju, proč jsou si fantasy světy tak podobné
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9351
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Myslíte, že mají jedno-sloupečkové zápletky význam i pro někoho jiného a nejen jako osobní příprava?
Na brožuru se jich vejde pět, to bych mohl zkusit.
Na brožuru se jich vejde pět, to bych mohl zkusit.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
"Piš, barde!", jak by řekl Cimrmanův uhlobaron Ptáček .
Pro mě osobně by to sloužilo hlavně jako další studijní materiál na téma "Stručně a jasně".
A i když je jasné, že každý Vypravěč by si s tím musel ještě pohrát, roztomilých inspiračních bodů v tom osobně vidím dost (trvdohlavá básnířka, oslepený bazilišek, chůva jako rukojmí).
Pro mě osobně by to sloužilo hlavně jako další studijní materiál na téma "Stručně a jasně".
A i když je jasné, že každý Vypravěč by si s tím musel ještě pohrát, roztomilých inspiračních bodů v tom osobně vidím dost (trvdohlavá básnířka, oslepený bazilišek, chůva jako rukojmí).
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů