Soukromý betatest DrD2
Re: Soukromý betatest DrD2
Tak jestli chcete hrát beze mě, klidně dejte čajovnuRagallach píše:Nechcete, do čajky, Bata a ty kocky si dost rozumeli
EDIT: Navrhuji znovuhlasování o zrušení Ragallachova psa, kterýžto je stejně imaginární
Re: Soukromý betatest DrD2
Zrušení nebo ho sníme? Vyhrabeme ten recept...
"Já jsem myslel...."
Džedaj
Resova skupina
Džedaj
Resova skupina
Re: Soukromý betatest DrD2
No, asi bych ho zrušil... Nevím, jestli se imaginární pes dá uvařit.Dzedaj píše:Zrušení nebo ho sníme? Vyhrabeme ten recept...
Ale můžeme sníst Ragallacha. On se stejně s tím lukem blbě brání, střílet umí jenom na zvířata (což mohl využít k tomu, aby si toho psa zastřelil sám).
Ale taky bychom mohli sežrat oba. A když toho masa bude hodně, klidně bych se dobrovolně rozdělil s liškou, která nám odtáhla prase
Re: Soukromý betatest DrD2
Ja sem pro docasny zakonzervovani psa do doby nez budou pravidla pro zviratka A az ty pravidla budou, vyndame ho z tech konzerv a budeme skladat puzzle
Ze bych omylem zastrelil psa se nebojim, vzhledem k jeho imaginarni podstate by nejspis ten sip neskodne proletel skrz
Ze bych omylem zastrelil psa se nebojim, vzhledem k jeho imaginarni podstate by nejspis ten sip neskodne proletel skrz
Ressova skupina
Re: Soukromý betatest DrD2
Ty hlasovat bohužel nemůžeš - je to Tvůj pes, takže by hlas nebyl nestrannýRagallach píše:Ja sem pro docasny zakonzervovani psa do doby nez budou pravidla pro zviratka
Chtěl jsem napsat - vyndáTe ho z těch konzerv.Ragallach píše: A az ty pravidla budou, vyndame ho z tech konzerv a budeme skladat puzzle
Tvoji postavu sníme ještě předtím.
Re: Soukromý betatest DrD2
Každopádně teď si musí dát hráči mnohem víc pozor na společenskou etiku a tak. Stačí, když si postava ve hře prdne, a má to spočítáný. Prasata Ragů střílet umí... Zprzníš ve vesnici pár děveček, je z tebe kaňour. A pic ho!
"Já jsem myslel...."
Džedaj
Resova skupina
Džedaj
Resova skupina
Re: Soukromý betatest DrD2
Pokud bude vyprávět ještě Res, tak přeju Hrunovi upřímnou soustrast.Dzedaj píše:Stačí, když si postava ve hře prdne, a má to spočítáný... Zprzníš ve vesnici pár děveček, je z tebe kaňour. A pic ho!
Jeho postava je založená na to, že prdí a przní kudy chodí
Re: Soukromý betatest DrD2
njn, musíme ho sníst dřív, než se to stane.
"Já jsem myslel...."
Džedaj
Resova skupina
Džedaj
Resova skupina
Re: Soukromý betatest DrD2
Při tom mě napadla následující situace. Jak by herně probíhal souboj Hruna proti Jarikovi. Jde mi o to, jak vlastně funguje jedno kolo, jak je dlouhé a co všechno se během něj dá dělat. Neřešil bych teď šance na zásah, zdroje, atd.
Začnou třeba 100m od sebe, oba připravení. Hrun má meč, Jarik luk. Hrun se chce rychle příblížit k Jarikovi a seknout ho. A teď jak to je když:
A) Jarik chce jednou vystřelit a pak utíkat
- stihne to během jednoho kola?
- oba zahlásili v podstatě dvě "akce", smí se to vůbec? Hrun přiblížení + útok, Jarik střelba + útěk
- stihne ho Hrun praštit přes záda, než uteče?
B) Střílet dokud Hrun nepřiběhne a riskovat boj zblízka
- jak férově poměřit, kolik šípů Jarik vystřelí, než se Hrun přiblíží (a nehledat info o rychlostech na wiki)?
tak pro info:
rekord v běhu na 100m je 9,58 s
zkušený střelec vystřelí 12 - 15 šípů za minutu, tedy 1 šíp za 4 s
to by mohli být pro Jarika 3 výstřely, než Hrun doběhne
Vím, že v pravidlech ty informace teď nejsou, spíš mě zajímá, jakým systémem by se to mohlo řešit. Napadají mě možnosti:
Pj určí, co je reálné
tabulka možných akcí za jedno kolo
pevně daný časový rámec jednoho kola
Začnou třeba 100m od sebe, oba připravení. Hrun má meč, Jarik luk. Hrun se chce rychle příblížit k Jarikovi a seknout ho. A teď jak to je když:
A) Jarik chce jednou vystřelit a pak utíkat
- stihne to během jednoho kola?
- oba zahlásili v podstatě dvě "akce", smí se to vůbec? Hrun přiblížení + útok, Jarik střelba + útěk
- stihne ho Hrun praštit přes záda, než uteče?
B) Střílet dokud Hrun nepřiběhne a riskovat boj zblízka
- jak férově poměřit, kolik šípů Jarik vystřelí, než se Hrun přiblíží (a nehledat info o rychlostech na wiki)?
tak pro info:
rekord v běhu na 100m je 9,58 s
zkušený střelec vystřelí 12 - 15 šípů za minutu, tedy 1 šíp za 4 s
to by mohli být pro Jarika 3 výstřely, než Hrun doběhne
Vím, že v pravidlech ty informace teď nejsou, spíš mě zajímá, jakým systémem by se to mohlo řešit. Napadají mě možnosti:
Pj určí, co je reálné
tabulka možných akcí za jedno kolo
pevně daný časový rámec jednoho kola
"Já jsem myslel...."
Džedaj
Resova skupina
Džedaj
Resova skupina
Re: Soukromý betatest DrD2
A to jsem si říkal, jak jsem nenažranej.
Ale vidím, že na někoho prostě nemám
Situace Hrun a Jarik.
Určitě bych to neviděl na přesně daný časový rámec, který je proti filozofii. Spíš je to vždycky na konkrétní situaci.
Tady by podle mě záleželo na vypravěči a hráčích a jejich dohodě.
Určitě bych uvažoval na nějaký hod na Hrunovu rychlost a vzal bych taky v úvahu střelecké schopnosti Jarika (zda nemá něco jako rychlé nabíjení zbraně či jinou speciální schopnost).
Rekord v běhu je trochu zavádějící věc, Hrun je sice hrdina, ale tělesně se asi nejrychlejšímu člověku naší planety v současné podobě jak ho známe nevyrovná.
100 m je hodně velká vzdálenost, řekl bych, že větší šance má Jarik, ikdyž není dobrý střelec na lidi a jeho cíl je v pohybu (zase je to pouze přímý pohyb kupředu) - řekl bych, že do něj určitě takové dva šípy pustí, než se k němu Hrun dostane.
Určite nestihne vystřelit a utíkat zároveň během jednoho kola.
Je to akce a protiakce - Hrun jako útočník zahlásí - běžím s cílem útoku, Jarik jako protiakci střelba, aby se ke mě nedostal...
Rozkouskoval bych asi na nějaká kola, podle toho, kolik dokáže střelec vypálit šípů a v přepočtu Hrun uběhnout za stejnou dobu i s hodem - takže jo, v tomhle případě bych řešil jako jasně daný rámec kola vyplývající ze situace.
Ale zkus to dát do skryté, třeba se na to budou dívat vývojáři a testeři jinak.
EDIT: Pokud to čte někdo jiný a myslí si, že je to spoiler, klidně smažeme a dáme do skryté rovnou.
Ale vidím, že na někoho prostě nemám
Situace Hrun a Jarik.
Určitě bych to neviděl na přesně daný časový rámec, který je proti filozofii. Spíš je to vždycky na konkrétní situaci.
Tady by podle mě záleželo na vypravěči a hráčích a jejich dohodě.
Určitě bych uvažoval na nějaký hod na Hrunovu rychlost a vzal bych taky v úvahu střelecké schopnosti Jarika (zda nemá něco jako rychlé nabíjení zbraně či jinou speciální schopnost).
Rekord v běhu je trochu zavádějící věc, Hrun je sice hrdina, ale tělesně se asi nejrychlejšímu člověku naší planety v současné podobě jak ho známe nevyrovná.
100 m je hodně velká vzdálenost, řekl bych, že větší šance má Jarik, ikdyž není dobrý střelec na lidi a jeho cíl je v pohybu (zase je to pouze přímý pohyb kupředu) - řekl bych, že do něj určitě takové dva šípy pustí, než se k němu Hrun dostane.
Určite nestihne vystřelit a utíkat zároveň během jednoho kola.
Je to akce a protiakce - Hrun jako útočník zahlásí - běžím s cílem útoku, Jarik jako protiakci střelba, aby se ke mě nedostal...
Rozkouskoval bych asi na nějaká kola, podle toho, kolik dokáže střelec vypálit šípů a v přepočtu Hrun uběhnout za stejnou dobu i s hodem - takže jo, v tomhle případě bych řešil jako jasně daný rámec kola vyplývající ze situace.
Ale zkus to dát do skryté, třeba se na to budou dívat vývojáři a testeři jinak.
EDIT: Pokud to čte někdo jiný a myslí si, že je to spoiler, klidně smažeme a dáme do skryté rovnou.
Re: Soukromý betatest DrD2
Lemmy píše:A to jsem si říkal, jak jsem nenažranej.
Ale vidím, že na někoho prostě nemám
Situace Hrun a Jarik.
Určitě bych to neviděl na přesně daný časový rámec, který je proti filozofii. Spíš je to vždycky na konkrétní situaci.
Tady by podle mě záleželo na vypravěči a hráčích a jejich dohodě.
Určitě bych uvažoval na nějaký hod na Hrunovu rychlost a vzal bych taky v úvahu střelecké schopnosti Jarika (zda nemá něco jako rychlé nabíjení zbraně či jinou speciální schopnost).
- schopnosti bych do toho moc nezatahoval, jednak jsem je bral spíš jako příklad, jednak Hrun by mohl mít schopnost "Rychlý běh" nebo tak něco
Rekord v běhu je trochu zavádějící věc, Hrun je sice hrdina, ale tělesně se asi nejrychlejšímu člověku naší planety v současné podobě jak ho známe nevyrovná.
to bylo jen pro představu
100 m je hodně velká vzdálenost, řekl bych, že větší šance má Jarik, ikdyž není dobrý střelec na lidi a jeho cíl je v pohybu (zase je to pouze přímý pohyb kupředu) -
střelbu na lidi / zvířata jsem ignoroval, představ si tam Jarikova bráchu Jerika, který to umí.
řekl bych, že do něj určitě takové dva šípy pustí, než se k němu Hrun dostane.
pak samozřejmě přijde na řadu jestli zasáhl, jestli se Hrun vyzdrojuje atd, ale to není pointa
Určite nestihne vystřelit a utíkat zároveň během jednoho kola.
Je to akce a protiakce - Hrun jako útočník zahlásí - běžím s cílem útoku, Jarik jako protiakci střelba, aby se ke mě nedostal...
podle mě je to stejné. jsou to obrácené akce běh-útok, útok-běh.
Rozkouskoval bych asi na nějaká kola, podle toho, kolik dokáže střelec vypálit šípů a v přepočtu Hrun uběhnout za stejnou dobu i s hodem - takže jo, v tomhle případě bych řešil jako jasně daný rámec kola vyplývající ze situace.
Ale zkus to dát do skryté, třeba se na to budou dívat vývojáři a testeři jinak.
EDIT: Pokud to čte někdo jiný a myslí si, že je to spoiler, klidně smažeme a dáme do skryté rovnou.
Podle mě nemá smysl to tam dávat. Zatím nemáme na řešení takové detailní věci žádná pravidla. Spíš je to úvaha, co by mohlo být.
V podstatě jsi vymyslel celkem pěkný řešení, pokud jsem to pochopil. Délku kola určuje nejrychlejší akce. Samozřejmě +- nějaká ta sekunda. Je to celkem jednoduché a univerzální.
"Já jsem myslel...."
Džedaj
Resova skupina
Džedaj
Resova skupina
Re: Soukromý betatest DrD2
To jo, ale podle mě to má smysl to tam dávat, pokud budeme řešit tady.Dzedaj píše:[Podle mě nemá smysl to tam dávat. Zatím nemáme na řešení takové detailní věci žádná pravidla. Spíš je to úvaha, co by mohlo být.
Přece jenom se jedná o řešení materiálů, který máme znát jenom my jako testeři, ne celé Fórum (do naší místnosti se totiž může podívat kdokoliv, narozdíl od skryté).
No, jsou to stejné "obrácené" akce, ale jejich použití se projevuje jinak.
První běh je aktivní, střelba (útok) je reakční k tomudle běhu (střelbou se útočníkovi brání, aby se k němu nedostal)
Druhý běh je reaktivní vůči útoku, který je aktivní (snaží se ho zasáhnout a on na to reaguje tak, že mu zdrhá, ještě dřív, než ho zasáhne) - tady se ale jedná o stejné kolo. Ve skutečnosti by asi Jarik zdrhal už o něco dřív, aby tolik neriskoval, takže aktivní by bylo pak Hrunovo stíhání a reaktivní Jarikův útěk (nebo naopak, pokud by začínal Jarik ... vlastně mě to přivádí k tomu, že "útok" nemusí vždycky znamenat vyloženě "útok", spíš prioritní akci, zkrátka tu aktivní).
No, ale to už o tom fakt moc přemýšlím, nechal bych to spíš až na praxi.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti