Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Archiv Sammaelova projektu.
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Sammael »

Takze oznamujem ze projek O&P nieje mrtvy a tu je cast textu, ktory je to posledne co uvernujem kym nenapisem a neukoncim zakladnu prirucku. Je to len v ramci oznamu ze O&P nieje mrtve a naopak niekolko tyzdnovy oddych dospel k tomu aby som dielo prepisal v obra z ktory by som chcel hrat. Zmenil som jadro tak aby som si tam moholl zahrat to co tuzim a to je horror. Je mi jasne ze corvus sa urcite chyta za hlavu , a vravii OMG zasa zmena. Ano O7P presla zmenami ale nikdy som si nebol isty jeho podobou tak ako teraz po chvilke oddychu, kedy zacali chybat Alfairy a vsetko co svet ponukal, avsak prekopal som to od zakladov. A tu je urivok z textu ktoreho pisanie vzhladom na to, ze zahrnam len to co chcem hrat a nepremyslam co by sa mohlo pacit inym, ide omnoho rychlejsie.
Az prekvapivo

Koncept možete čoskoro najsť v Senešalovom žurnále.
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Sammael »

čo môžete od OaP každou chvíľou očakávať.
-Krátke comicsi s nadvazujúcim textom(rozhodol som sa namiesto krátkych poviedok ist touto cestou)
-Opis obrovskej masinérie pod severskou tundrou, rasu nesvatych, ktorý v nehostinnej zemi nikoho zotročujú anjelov, konflikty barbarských kmenov, letopisy edesei.

Týmto postom len oznamujem že sa na OaP stále pracuje, a rovnako sa pracuje na layoute bez ktorého už časti príručky nezverejním.
Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 6292
Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
Bydliště: Brno

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Fritzs »

Sammael píše:rasu nesvatych, ktorý v nehostinnej zemi nikoho zotročujú anjelov
KEWL! Na todle se těším!
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Sammael »

Co je to KEWL?
EDIT: Aha og vygooglil som si to

No anjeli su obyvatelia vecernice, piateho elementalneho polu, ktory predstavuje piaty element eter. Cize namiesto toho aby si uplne zmutovany magovia nasli skvrny dna(viac vyssie) k ako takej existencii, zotrocuju anjelov ako jedine etericke bytosti. Su pre nich ako dynamo :P

EDIT: Knihu ilustrujem komiksovou kresbou aby layout posobil s komiksami v prirucke synchronizovane.
Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 6292
Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
Bydliště: Brno

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Fritzs »

Sammael: Kchůl.
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Ecthelion »

Sammael píše:... a rovnako sa pracuje na layoute bez ktorého už časti príručky nezverejním...
A, že už bylo na čase :>;o) :wink: .

(pozn. tohle není rýpání, jen vyjádření toho, že je dobře, že se chystáž zapracovat na prezentaci OaP)
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Sammael »

Z nejakych tych noviniek sa nehambim zverejnit sposob akym pisem letopisy, Kazdy region sa nesnazim opisovat, kde je ake mesto ani nejake populacne keci demagogicke pocty. Skor pisem strucny opis kultur, krajiny a niekolko zauimavych miest pri ktorych sa sustredim na nastrel dobrodruzstiev. No hlavnu cast na ktoru kladiem doraz je dopad temneho prilivu(viac vyssie) na dany region.

Vysek z letopisov

Valharas

Ríša barbarov ďalekého severu Edesei a jej územia sú prevažne pokryté zasneženými pohoriami, hustými tmavými lesmi, obrovskými ľadovcami a neúrodnou pôdou. Klíma na mnohých pôsobí príliš chladne a vlhko, vzduch je ostrý a vietor až mrazivo pálivý. Na občasné dažde a časté sneženie, hlavne v okolí hôr sa cudzincom ťažšie zvyká. Región pred nedávnom utrpel obrovské straty ktoré za sebou zanechali nájazdy ogrých kočovníkov. Domov viacerých kmeňov sa zmenil na ruiny a pozostatky minulosti.

Dopad temnoty

Útoky Ogrích nájazdníkov, ktorých temný príliv zmenil na neskrotnú a nemilosrdnú zver, mali ťažký dopad na severské barbarské kmene. Hmla v týchto končinách so sebou prináša pach krvi a všadeprítomnú smrť. Kočovné komunity Ogrov vyliezajú z nôr a prahnú po krvi, vypaľujú dediny a v bezhlavom ošiali s deštrukčným apetítom plienia dedinu za dedinou. Chladnou Nocou sa tou dobou rozlieha nárek žien a detí, iskrenie čepelí a bojová vrava. Barbary si svoje rodiny a domovy bránia potom a krvou. Ogre však nie sú jedinou hrozbou mrazivého Valharasu, hustú tajgu obýva veľké množstvo magických bytostí akými sú napríklad vábivé víly svetlušky a besný Sydhé.
EDIT
A, že už bylo na čase .
No nemienim sa tajit ze ma vas sposob prezentacie velmi inspiroval (nie layout ale sposob obcasneho zverejnenia hotovych stran)
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Sammael »

Nejaka novinka z EDESEI. Tymto sposobom su pisane zapletky a miesta deja v urcitych regionoch. Tato cast patri do regionu s nazvom Nilandra (miesto boja s nesvatymi a anjelmi coskoro by som mal zverejnit cely popis regionu spolocne s ilustraciami a layoutom)

EDIT: Mal som nejake problemi s tabletom ale uz su vyriesene a ja mozem pokracovat v praci.
Ríša bláznov
Nesvätí ktorý začali využívať opustené vrakoviská ríše na organizovanie krvavých hier, kde neplatia žiadne pravidla len orgie brutality a násilia, vybudovali základy modernej zábavy. Čestné súboje, ktoré podporujú striktné pravidlá arén a psích jám, v ríše bláznov nemajú miesto. Pre mnohých majú mená šampiónov týchto krvavých hier väčšiu váhu ako ktokoľvek iný. Tieto hry sú po príchode temnoty omnoho viac brutálnejšie a počas mnohých zápasov sa strháva peklo nie len vo vrakoviskách ale aj na tribúnach, v tomto čase je to bojová zóna. Miesto ako stvorené pre číhajúcich anjelov, bažiacich po esencii smrteľníkov. Jediné čoho sa súťažiaci držia sú podmienky pre víťazstvo. No väčšinou existuje len jediná možnosť výhry a tou je „prežijú tí najsilnejší“ . V posledných rokoch sa návštevnosť fanúšikov týchto športov zvýšila najmä počas utkaní usporiadaných po prílive temnoty, aj napriek tomu, že si mnoho zúčastnených uvedomuje hrozbu anjelských predátorov a krvavých konfliktov. Gladiátori ako sa súťažiaci nazývajú majú v okolitých ruinách miest vytvorené tábory a obydlia, nepotrpia si na prepych aj keď mnohí a to najmä šampióni si veľmi radi svoju popularitu užívajú v nesvätom Akropole. O šampiónov sa skôr či neskôr začnú zaujímať náborový agenti cisárskeho dvora, ligy sú často sprostredkovateľmi týchto ponúk, ktoré sa jednoducho neodmietajú. Veľa líg sa z ríši bláznov už nevráti a ak áno tak v sprievode šampiónov, ktorý príjmu cisárovu ponuku a nemalí žold.
Miesto ktore som vytvoril pre munchkinakov a ludi milujucich brutalitu. Clenovia lig mozu vytvorit tym a zapojit sa hier, no po temnom prilive nebudu celit iba nepriatelom ale aj anjelom ktory lovia smrtelnikov koly tomu ze maju abstak za edesanskym eterom, ktory po temnom prilive nahradi temny eter Miri(zo smrtelnikov cerpaju esenciu)
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Sammael »

Takze kusok z prace ktoru dnes dokoncujem. Viac menej sa oap bude niest v duchu takych hard hero postav.

Senechal
Obrázek

Je to iba cast z celej strany, eterovid na hlave a vrchna cast cakaju na dokoncenie.

EDIT: Hotovu pracu zverejnim spolocne s layoutom a kapitolou seneschalov zurnal. Kde popisujem vsetky dolezite elementy sveta OaP, od frakcii po zaujimave miesta az po zbrane (tu doslo k zmene, oap uz nieje fantasy, ale koncept ostava)

EDIT: tu briadku som odstranil kedze posoby az priliz hellboyovsky
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Ecthelion »

Sammael: Vypadá to dobře - líbí se mi to. Ten černobílý sketchy styl je moc pěkný, nevím jak moc to budeš tweakovat nebo do jakého stylu to budeš sunout, ale IMHO tomu do finalu moc nechybí.

(Konkrétně ta šrafura na rameni a křížová šrafa na bradě mi moc neimponuje. Stejně tak bych ten portrét celkově zmenšil a dal kolem něho trochu víc prostoru, ať na formátu vynikne...)

Jinak vizuální paměť funguje a hellboyovský vliv je tam jasný (bradka, kterou už jsi dal pryč a ty roh... tedy brýle... působí hodně hellboyovsky). $D Ale jinak je to fajn - líbí se mi ta razance černé a bílé.

Díky za ten edit, protože jsem dosud žil v přesvědčení, že jde o fantasy a zmínka o vrakovištích mě docela hodně vykolejila. Můžeš tedy nějak zkusit shrnout, o jaký žánr jde? Postapo, cyberpunk, sc-fi?
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Sammael »

Díky za ten edit, protože jsem dosud žil v přesvědčení, že jde o fantasy a zmínka o vrakovištích mě docela hodně vykolejila. Můžeš tedy nějak zkusit shrnout, o jaký žánr jde? Postapo, cyberpunk, sc-fi?
Takze tie vrakovista predsa fungovali :lol: no v OaP si nepridu na svoje fanusikovia charakterov na pokraji, roznych trosiek. Koncepcia temneho prilivu a jeho dopadu ostava, taktiez rasy ako kenttaury a fauni. Akurat je to podane stylom herov v powerarmorom s vyrazom nakreslenym vysie. Ide o fakt tvrdu triedu ligi tvoria naozaj borci, s big guns. Vsade su ruiny, priliv je tu castejsie cim dalej tym viac. Smrtelnici maju zbrane, obrnene vozidla a golemov. Hrozbou su magovia ktory mutuju a magicke bytosti ako draci, vily atd. Magovia su vo vyhnanstve. Povedal by som take gun&sorcery. Vela ludi sa asi chyti za hlavu ale inu podobu uz to mat nebude. Fantasy uz po mojom researchi nemozem uz ani len citit, uz len strielat vsetky tie mutacie a magicke bytosti.

EDIT:
(Konkrétně ta šrafura na rameni a křížová šrafa na bradě mi moc neimponuje. Stejně tak bych ten portrét celkově zmenšil a dal kolem něho trochu víc prostoru, ať na formátu vynikne...)
No to este nepreslo upravami je to len skica ta brada a rameno seste nieje hotove a co sa tyka velkosti tak ta tvar je len detail inak je to polky tela kresleny hero stojaci zoci voci magickej spine.

EDIT: Vsetko magicke sa jednoducho nakopava do analov.
Uživatelský avatar
Alef0
Administrátor
Příspěvky: 5829
Registrován: 7. 6. 2004, 11:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Alef0 »

Cize to je dark fantasy, kde maju hrdinovia k dispozicii vydobytky armady? Fallout minus nuklearna katastrofa plus magia? Shadowrun minus cyberpunk minus mesta minus korporacie?

Dalsia zmena zanru je pozoruhodna, toto je uz asi piata? :-)

Opustene vrakoviska rise mi pridu trochu ako stylisticky omyl. Co si mam pod tym predstavit? Miesta - smetiska - kam sa zhromazduje plechovy odpad z tych bojovych vozidiel?
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1812
Registrován: 3. 5. 2005, 13:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Corvus »

a preco sa to stale vola Ocel a Plamen? :think: nejak sa mi ten nazov k tomuto nehodi.
akoze ocel je teraz miesto meca puska a plamen je magia ci jak?
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Ecthelion »

Ocel a plamen je pro něco podobného v pohodě. Stejně mi víc než Sword and Sorcery vždycky evokovalo a evokuje válčiště 18. a 19. stol, Krym nebo ukrajinské kozácké povstání (tj. tady je ta evokace - Ogniem i Mieczem tj. ohněm a mečem).

Jinak ten koncept nevypadá nezajímavě...
EDIT: Vsetko magicke sa jednoducho nakopava do analov.
:eyecrazy: Ehm... tohle mě docela vyděsilo... doufám, že to není tak jak si myslím... jaký je doporučený věk?

Doufám, že tohle nebudeš moc do detailu rozpracovávat. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nová konštrukcia a zmŕtvychvstanie

Příspěvek od Sammael »

Bifi ma roztrha ale ak by existovala uputavka na OaP tak by to bolo toto
No ocel a plamen sa k tomu nehodi na prvy pohlad ale ked si vezmes gun& sorcery tak je to idealny pojem settingu. Ocel coby reprezentant smrtelnikov a ohen ako jeden s utocnych elementov magie. V oap nieje ani jedna strana ani dobra ani zla, magovia urobili strasnu chybu a smrtelnici ich za to absolutne zavrhli a zacali utlacat. Bola iba otazka casu kedy prisli na to ze prave mutace ich mozu oslobodit od utlacania. Zakladaju vlastnu magicku republiku.

Co sa tyka vekovej pristupnosti bude tam nahota a brutalita rozmerov marianskej priekopy.

Vrakoviska su vrakoviska vzdusnych korabov, vozidiel, golemov, roznych starych nefunkcnosti a experimentov. Polka jedneho regionu je jedno velke vrakovisko.

Nosne myslienky a rasy atd sa absolutne nemenia, skusil som tomu celemu dat novy kabat(ano uz asi piaty) a sedi mi tam dost grafika sveta sa mi paci.

EDIT: Co sa tyka systemu oap bude mat vlastny, ktory sa snazim koncipovat tak aby posobil arkadovo (alefov pojem Arkada rpg je jednoducho perfektny). Vozidla napriklad budu mat niekolko slotov, ako pilot, raketove silo, gulomet, navigator. Liga bude predstavovat kooperativne ovladanie vozidla, budu ako jeden celok ktory musi perfektne spolupracovat pri jazde a obrane vozidla.
Konstrukcia skillov resp featov, bude predstavovana urcitymi slotmi na zaciatku ich ma postava 7 neskor sa feats bar moze rozrast. Hrac ziskava nove featy do svojho poolu z ktoreho si vytvory pred dobrodruzstvom kombinaciu siedmich featov aby sa vzajomne podporovaly a v zavyslosti od vybavy(ak zmeni vybavu vyberie featy ktore novu vybavu podporuju). Tym podporujem aj building celej ligy. Combery magickari si mozu tymto prist na svoje.
Equipment: Postava ma 10 slotov hlava, torzo, ramena, ruky, nohy a chodidla. Na tieto casti si umiestnuje predmety (ktore mozu byt subojom poskodene- zvysene napatie pri hodoch kockou na uspech protivnika). Zbrane budu mat zasa sloty na upgrade.

Idem smerom PC arkadovych rpg hier a snazim sa tak navrhovat aj system. Ten bude treba velmi testovat ale tym sa nenechavam odradzovat, svoju cestu som si uz vybral.

EDIT: V kratkosti ty ktorym hovoria nieco mena ako marcus phoenix, reaper, mortifikator crenshaw, max steiner. Si pridu na svoje.
Zamčeno

Zpět na „Oceľ a plameň“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti