Co se stalo při vašem posledním sezení?
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Genocidní masakr. Bez nadsázky. V RP reálně zněly hlášky jak z Norimberku.
A mimo RP:
"Vy jste takoví milí lidé, a hrajte taková neskutečná hovada!"¨
"Musíme si to někde kompenzovat..."
A ne, nebalím to s nimi, sám jsem tomu tou zápletkou nahrál, byť jsem nečekal... No, odteď už budu.
A mimo RP:
"Vy jste takoví milí lidé, a hrajte taková neskutečná hovada!"¨
"Musíme si to někde kompenzovat..."
A ne, nebalím to s nimi, sám jsem tomu tou zápletkou nahrál, byť jsem nečekal... No, odteď už budu.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Log: Nic si z toho nedělej, u mě hráči ve oneshotu v Mausritteru vyhlásili "speciální vojenskou operaci" s cílem "denacifikovat důl od termitů". Osvobozené horníky následně verbovali, protože bylo zahájeno stanné právo.
Tudíž normální hra s myšma.
Tudíž normální hra s myšma.
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
"Tí thinbloodi nemajú žiadnu disciplínu"
Vampire 5e
Vampire 5e
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Není to z mého posledního sezení, ale pobavilo mě to a chci se podělit: https://arsludi.lamemage.com/index.php/ ... -the-gods/
A jaký byl váš nejlepší Microscope? My jednou vyprávěli příběh o jedné temné mýtině uprostřed Čech, kde v pradávnu zoufalý náčelník upsal démonovi svého syna a od té doby zde pokračuje koloběh temných slibů a strašlivých dluhů.
Mezi highlighty bylo například velmi, velmi působivé zpracování Fausta místním obrozeneckým ochotnickým souborem a odhalení, co bylo skutečnou cenou za nezávislost Československa, kterou byl velmistr kultu Masaryk ochoten zaplatit. Středověká tvrz zvoucí Storchnest na tom místě už nestojí, ale démon plní přání a vymáhá dluhy dále.
A jaký byl váš nejlepší Microscope? My jednou vyprávěli příběh o jedné temné mýtině uprostřed Čech, kde v pradávnu zoufalý náčelník upsal démonovi svého syna a od té doby zde pokračuje koloběh temných slibů a strašlivých dluhů.
Mezi highlighty bylo například velmi, velmi působivé zpracování Fausta místním obrozeneckým ochotnickým souborem a odhalení, co bylo skutečnou cenou za nezávislost Československa, kterou byl velmistr kultu Masaryk ochoten zaplatit. Středověká tvrz zvoucí Storchnest na tom místě už nestojí, ale démon plní přání a vymáhá dluhy dále.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
hehe, tak to je dobré.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
DNGN playtest, ani nie hodinu dozadu.
Partia dobrodruhov sa ocitla v kanálovom podzemí, kde ich žobrácky barón požiadal získať jednu uzamknutú knihu. Kniha sa nachádza v katakombách nižšie v podzemí, ktoré museli žobráci zapečatiť, pretože so spodnou vodou sa v podzemí rozmohli rôsolové kocky.
Proti kockám najlepšie funguje oheň alebo chlad, ktorý narúša ich vodnatú štruktúru. Po prvotnom stretnutí s kockami pri zavretej bráne sa rozhodli, že najefektívnejšie bude používať oheň. Ja som s tým bol ok, lebo mi to prišlo zábavnejšie ako celý večer počúvať hlásenia "útočím" a "sekám".
Postavy prešli podzemím a dostali sa až do katakomb. V jednej veľkej miestnosti - bývalom obydlí baróna - našli tajnú chodbu vedúcu do miestnosti, kde si schovával svoje cenné veci.
Na stenách chodby viseli lojové sviece, ktoré zapálili, aby si šetrili vlastné lampáše.
"Mäkké tóny lojových sviec za zárubňou miznú akoby v opare a druhú stranu miestnosti vidíte takmer bez farieb. Čo vidíte, je zavesený štít, truhlica, skriňa a písací stôl, kompletne prázdny."
"Ok, vykročím k štítu."
"Noha ti prekročením prahu vrazila do čohosi mäkkého a vlažného. Obraz pred tebou sa zavlnil. Hoď si kockou."
Postava zveda vletela rovno do kocky vypĺňajúcej komplet celú miestnosť. Varovaní boli, kocky stretli, vedeli, ako vyzerajú.
Potom, čo postavu oslobodili a tá len smutne pozerala, ako sa jej v útrobách kocky rozpúšťa meč, sa rozhodli, že pred vchod, rovno pri kocke, hodia zápalnú fľašu.
V tuneli.
Bez vetrania.
Som mal úsmev od ucha k uchu a zaviedol si rovno tri hodiny - jedny pre ich vlastný lampáš, druhý pre naplnenie miestnosti dymom a tretí pre rozbitý molotov koktejl, ktorý im bránil prísť ku kocke a kocke k nim. A potom museli bojovať ani nie proti kocke ako proti tomu, že sa v tom tuneli zadusia.
Prečo som riešil dym? Ten vznikol ani nie tak z alkoholu ako z toho, čo nasledovalo. NPCčka, ktorá sa k nim pridala na začiatku, pretože poznala katakomby, ich síce navigovala, ale ukázala sa ako neschopná bojovníčka. A tá prišla s nápadom zaháňať sa aspoň dekou.
Začali sa všetci zaháňať dekami.
Critical miss. Jedna deka sa chytila a začala horieť.
Tak ju hodili na kocku. Dym. Všade.
Kocku dezintegrovali a dostali sa do miestnosti a truhlici. Truhlica bola plná somarín. Nabalili si komplet plné inventáre a keď prišlo na knihu, to jediné, čo po nich zadávateľ questu chcel, to dali NPCčke, že: "Hej, NPCčka, toto vezmi ty."
Kniha s kompromateriálom proti polovici mesta. A NPCčka je ambiciózna zlodejka (preto sa nevie extra biť), ktorá sa teraz nevie rozhodnúť, či knihu predá grófke zo severu, alebo sama bude vydierať polovicu mesta, alebo pôjde za grófom a v meste sa rozpúta chaos.
Akože, bál som sa, či mi tento riskantný ťah s NPCčkou-zlodejkou vyjde a nezařve mi cestou (beztak má na mále), ale lepšie to vyjsť nemohlo. A to sa hádzalo dosť.
Partia dobrodruhov sa ocitla v kanálovom podzemí, kde ich žobrácky barón požiadal získať jednu uzamknutú knihu. Kniha sa nachádza v katakombách nižšie v podzemí, ktoré museli žobráci zapečatiť, pretože so spodnou vodou sa v podzemí rozmohli rôsolové kocky.
Proti kockám najlepšie funguje oheň alebo chlad, ktorý narúša ich vodnatú štruktúru. Po prvotnom stretnutí s kockami pri zavretej bráne sa rozhodli, že najefektívnejšie bude používať oheň. Ja som s tým bol ok, lebo mi to prišlo zábavnejšie ako celý večer počúvať hlásenia "útočím" a "sekám".
Postavy prešli podzemím a dostali sa až do katakomb. V jednej veľkej miestnosti - bývalom obydlí baróna - našli tajnú chodbu vedúcu do miestnosti, kde si schovával svoje cenné veci.
Na stenách chodby viseli lojové sviece, ktoré zapálili, aby si šetrili vlastné lampáše.
"Mäkké tóny lojových sviec za zárubňou miznú akoby v opare a druhú stranu miestnosti vidíte takmer bez farieb. Čo vidíte, je zavesený štít, truhlica, skriňa a písací stôl, kompletne prázdny."
"Ok, vykročím k štítu."
"Noha ti prekročením prahu vrazila do čohosi mäkkého a vlažného. Obraz pred tebou sa zavlnil. Hoď si kockou."
Postava zveda vletela rovno do kocky vypĺňajúcej komplet celú miestnosť. Varovaní boli, kocky stretli, vedeli, ako vyzerajú.
Potom, čo postavu oslobodili a tá len smutne pozerala, ako sa jej v útrobách kocky rozpúšťa meč, sa rozhodli, že pred vchod, rovno pri kocke, hodia zápalnú fľašu.
V tuneli.
Bez vetrania.
Som mal úsmev od ucha k uchu a zaviedol si rovno tri hodiny - jedny pre ich vlastný lampáš, druhý pre naplnenie miestnosti dymom a tretí pre rozbitý molotov koktejl, ktorý im bránil prísť ku kocke a kocke k nim. A potom museli bojovať ani nie proti kocke ako proti tomu, že sa v tom tuneli zadusia.
Prečo som riešil dym? Ten vznikol ani nie tak z alkoholu ako z toho, čo nasledovalo. NPCčka, ktorá sa k nim pridala na začiatku, pretože poznala katakomby, ich síce navigovala, ale ukázala sa ako neschopná bojovníčka. A tá prišla s nápadom zaháňať sa aspoň dekou.
Začali sa všetci zaháňať dekami.
Critical miss. Jedna deka sa chytila a začala horieť.
Tak ju hodili na kocku. Dym. Všade.
Kocku dezintegrovali a dostali sa do miestnosti a truhlici. Truhlica bola plná somarín. Nabalili si komplet plné inventáre a keď prišlo na knihu, to jediné, čo po nich zadávateľ questu chcel, to dali NPCčke, že: "Hej, NPCčka, toto vezmi ty."
Kniha s kompromateriálom proti polovici mesta. A NPCčka je ambiciózna zlodejka (preto sa nevie extra biť), ktorá sa teraz nevie rozhodnúť, či knihu predá grófke zo severu, alebo sama bude vydierať polovicu mesta, alebo pôjde za grófom a v meste sa rozpúta chaos.
Akože, bál som sa, či mi tento riskantný ťah s NPCčkou-zlodejkou vyjde a nezařve mi cestou (beztak má na mále), ale lepšie to vyjsť nemohlo. A to sa hádzalo dosť.
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Systém Zapovězených zemí.
Postava vlkenského čaroděje zkoumá sarkofág dávného legáta, prohlíží si fresky na stěnách a využívá dovednost Příběhy (umožňuje si vzpomenout, zda o legátovi nezaslechl nějakou legendu).
Vlken má Bystrost 5, bere pět kostek a hází, nepadl mu žádný úspěch, zkouší štěstí - padlo mu pět jedniček, tudíž pět neúspěchů (pravděpodobnost 1:7776). Jelikož zkoušel štěstí, jeho Bystrost se snižuje o 5 bodů - takže na 0. Bezmocně klesá k zemi, svírá si hlavu a není schopen akce.
Interpretace ve hře: Vzpomněl si na tak hrůzně morbidní legendu, že ho zachvátila panická úzkost a krátkodobě mu přeskočilo. Legát měl zřejmě kromě třinácté i čtrnáctou a patnáctou komnatu ... .
Postava vlkenského čaroděje zkoumá sarkofág dávného legáta, prohlíží si fresky na stěnách a využívá dovednost Příběhy (umožňuje si vzpomenout, zda o legátovi nezaslechl nějakou legendu).
Vlken má Bystrost 5, bere pět kostek a hází, nepadl mu žádný úspěch, zkouší štěstí - padlo mu pět jedniček, tudíž pět neúspěchů (pravděpodobnost 1:7776). Jelikož zkoušel štěstí, jeho Bystrost se snižuje o 5 bodů - takže na 0. Bezmocně klesá k zemi, svírá si hlavu a není schopen akce.
Interpretace ve hře: Vzpomněl si na tak hrůzně morbidní legendu, že ho zachvátila panická úzkost a krátkodobě mu přeskočilo. Legát měl zřejmě kromě třinácté i čtrnáctou a patnáctou komnatu ... .
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Playtest sólo hry moloth.
Po poslednom sedení som skončil s ľahko zranenou postavou. Nočné stretnutie s pomerne silným nepriateľom skončilo tragicky pre čerstvo spoznanú NPC dievčinu a môj hlavný hrdina tiež neobišiel len tak. Síce som získal jazdné zviera podobné kozorožcom, ktoré je späté s profesiou mojej postavy, ale bolo mi to prd platné.
Druhý deň som začal putovaním do novej lokality s tým, že budem svedkom nejakej ambientnej udalosti a pokúsim sa čím skôr získať predmety, ktorými sa vyliečim. Zrazu som však potiahol kartu udalosti s guľatinou kotúľajúcou sa dolu kopcom a napadlo mi, že sa do toho napriek nepriaznivým okolnostiam musím montovať.
Guľatina sa rozkotúľala kade-tade, postava nič nezachránila a iba sledovala, ako sa zásoba dreva na zimu kotúľa preč. Zrazu sa jedno zatúlané poleno vyrútilo na postavu sediacu na zvierati. To sa splašilo a prevrhlo na chrbát. Stále s jazdcom. Utrpel som ďalšie dve zranenia, čo bolo pre postavu smrteľné.
Rozbitá hlava, ťažká faktúra.
Môj hrdina si chcel založiť statok a chovať presne také zvieratá, na akom práve sedel. Šesť sedení som naháňal okolnosti, aby som svoje profesijné zivera získal. Toto isté zviera ma zabilo hneď ďalšie sedenie nato.
Nenašiel som strateného otca. Nepomstil mŕtvu dievčinu, ktorej to zviera patrilo. Matka sa nikdy nedozvie, že jej syn zahynul.
Najviac mega neepické dobrodružstvo. 10/10.
Po poslednom sedení som skončil s ľahko zranenou postavou. Nočné stretnutie s pomerne silným nepriateľom skončilo tragicky pre čerstvo spoznanú NPC dievčinu a môj hlavný hrdina tiež neobišiel len tak. Síce som získal jazdné zviera podobné kozorožcom, ktoré je späté s profesiou mojej postavy, ale bolo mi to prd platné.
Druhý deň som začal putovaním do novej lokality s tým, že budem svedkom nejakej ambientnej udalosti a pokúsim sa čím skôr získať predmety, ktorými sa vyliečim. Zrazu som však potiahol kartu udalosti s guľatinou kotúľajúcou sa dolu kopcom a napadlo mi, že sa do toho napriek nepriaznivým okolnostiam musím montovať.
Guľatina sa rozkotúľala kade-tade, postava nič nezachránila a iba sledovala, ako sa zásoba dreva na zimu kotúľa preč. Zrazu sa jedno zatúlané poleno vyrútilo na postavu sediacu na zvierati. To sa splašilo a prevrhlo na chrbát. Stále s jazdcom. Utrpel som ďalšie dve zranenia, čo bolo pre postavu smrteľné.
Rozbitá hlava, ťažká faktúra.
Môj hrdina si chcel založiť statok a chovať presne také zvieratá, na akom práve sedel. Šesť sedení som naháňal okolnosti, aby som svoje profesijné zivera získal. Toto isté zviera ma zabilo hneď ďalšie sedenie nato.
Nenašiel som strateného otca. Nepomstil mŕtvu dievčinu, ktorej to zviera patrilo. Matka sa nikdy nedozvie, že jej syn zahynul.
Najviac mega neepické dobrodružstvo. 10/10.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Úplný začátek sezení. Družina se potřebuje dostat do mágova domu, ale brání jim v tom gobliní dveřník.
Čarodějka se rozhodne seslat na dveřníka okouzli osobu. Hází na sesílání... 1... kritický neúspěch, oops!
Hází na následek: čarodějka se zamiluje do gobliního dveřníka.
To nám to sezení pěkně začalo.
DCC FTW!
Čarodějka se rozhodne seslat na dveřníka okouzli osobu. Hází na sesílání... 1... kritický neúspěch, oops!
Hází na následek: čarodějka se zamiluje do gobliního dveřníka.
To nám to sezení pěkně začalo.
DCC FTW!
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: 27. 7. 2021, 11:13
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Mne sa minulý štvrtok stalo asi prvý krát, že družine všetko vyšlo asi najlepšie ako mohlo. Okrem jedného pokazeného hodu na zoslanie kúzla - a magical misshap, ktorý vôbec nebol tragický, sa im podarilo:
- Odohnať nájazdníkov na oázu, niekoľkých z nich aj zajať.
- Vyslobodiť vlastných zajatcov, ešte predtým než ich dokázali doviesť do tábora.
- Ochočili jedného z jašterov na ktorých sa jazdí
- Zajali dve vedúce postavy z NPC družiny
Je to parta ktorá posledné tri hry vždy skoro zomrela. Prekvapilo ma preto, že sa im podarilo aj to čo som ja sám nečakal. Je to vždy príjemné prekvapenie.
- Odohnať nájazdníkov na oázu, niekoľkých z nich aj zajať.
- Vyslobodiť vlastných zajatcov, ešte predtým než ich dokázali doviesť do tábora.
- Ochočili jedného z jašterov na ktorých sa jazdí
- Zajali dve vedúce postavy z NPC družiny
Je to parta ktorá posledné tri hry vždy skoro zomrela. Prekvapilo ma preto, že sa im podarilo aj to čo som ja sám nečakal. Je to vždy príjemné prekvapenie.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Předpokládané pokračování: Hráči s nově nabytou sebedůvěrou vlítnou do dalšího sezení strašně hrrrr a dostanou hrozně na hubu.
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: 27. 7. 2021, 11:13
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Je možné že práve toto bude ich osud, ale nechám sa prekvapiť.
...overconfidence is a slow and insidious killer.
...overconfidence is a slow and insidious killer.
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Včera sme mali finále kampane v DNGN. Skoro kompletná partia hráčov sa prediera katakombami pod kláštorom, odkiaľ podľa všetkého prúdi zlo do krajiny v podobe nemŕtvych a impov.
Partii sa celkom darilo, napriek tomu, že dostali kontinuálne riadnu nakladačku. Vyčitili dve podlažia a chystali sa nižšie, ale ľahko nanútene sa museli vrátiť na povrch, eskortovať zblúdeného preživšieho v podzemí. Zbožňujem logické zapájanie členov družiny do diania, keď je zvyšok niekde celkom inde.
V plnom počte mohla výprava pokračovať. Pokúsili sme sa krokovať dungeonom a kresliť mapu, ale žalostne sme zlyhali, pretože mi nejako nedošlo, že DNGN nie je krokovacie RPG a mne tento prístup vlastne nevyhovuje. Nakoniec sa nám ale spoločnými silami podarilo prejsť sériou tunelov a dôjsť k sarkofágom s pozostatkami potenciálne skorumpovaných a posadnutých cirkevných hodnostárov.
Preživší z predchádzajúcej skupiny ich počas eskortu varoval o tom, že jeden z ich kolegov bol rozožratý čímsi, čo naňho vyprsklo, keď jeden zo sarkofágov otvorili. Na stene boli fľaky po ostatkoch, pri sarkofágu ležalo napoly rozožraté telo v brnení. A prvé, čo polovica dobrodruhov povie, keď to celé uvidí, povie: "Otvorme ten druhý!".
Blbé šťastie s kockami.
Vybrakovali jeden sarkofág a v druhej krypte našli ďalší, ktorý bol však otvorený a podľa všetkého slúži ako prielez do podzemnej jaskyne.
Partia prešla jaskyňou a po krátkom súboji s malými prisluhovačmi démonov konfrontovala nemŕtveho bývalého opáta kláštora.
Napoly prichystaný, napoly improvizovaný monológ zakončili v duchu: "... už si skončil? Dobre, zabime ho." a napriek snahe o akúkoľvek epickosť sa súboj niesol v podobnom duchu.
Séria šťastných hodov pokračovala, moje želiezka v ohni žalostne pohoreli a nakoniec dal poslednú ranu opátovi charakter abolútne iritujúceho, hoci ináč celkom zapáleného hráča, aj keď iný dobrodruh sa snažil celú dobu iba o to.
Páčila sa mi mid-fight hádka o tom, v akom poradí majú zvoliť súboje s nepriateľmi, pretože kým jeden tábor tvrdil, že treba najprv zabiť prisluhovačov, druhý žil v tom, že stačí zabiť opáta. Druhá možnosť bola efektívnejšia, pretože nemŕtvy opát skutočne ovládal všetkých svojich minionov, ale darmo, nedá sa zavďačiť chutiam každému hráčovi.
Koniec kampane v DNGN sme tak skončili bez epických vyvrcholení a srdcervúcich ukončení dejových línií, ale aspoň ľahkou záplatou na tomto nie slávnom konci bol poklad pre hráčov. Prichystal som každému základnú sériu polyhedrálnych kociek v koženom vrecku, aby v prípade, že prejdeme na iný systém, mal každý z nich vlastnú sadu.
Partii sa celkom darilo, napriek tomu, že dostali kontinuálne riadnu nakladačku. Vyčitili dve podlažia a chystali sa nižšie, ale ľahko nanútene sa museli vrátiť na povrch, eskortovať zblúdeného preživšieho v podzemí. Zbožňujem logické zapájanie členov družiny do diania, keď je zvyšok niekde celkom inde.
V plnom počte mohla výprava pokračovať. Pokúsili sme sa krokovať dungeonom a kresliť mapu, ale žalostne sme zlyhali, pretože mi nejako nedošlo, že DNGN nie je krokovacie RPG a mne tento prístup vlastne nevyhovuje. Nakoniec sa nám ale spoločnými silami podarilo prejsť sériou tunelov a dôjsť k sarkofágom s pozostatkami potenciálne skorumpovaných a posadnutých cirkevných hodnostárov.
Preživší z predchádzajúcej skupiny ich počas eskortu varoval o tom, že jeden z ich kolegov bol rozožratý čímsi, čo naňho vyprsklo, keď jeden zo sarkofágov otvorili. Na stene boli fľaky po ostatkoch, pri sarkofágu ležalo napoly rozožraté telo v brnení. A prvé, čo polovica dobrodruhov povie, keď to celé uvidí, povie: "Otvorme ten druhý!".
Blbé šťastie s kockami.
Vybrakovali jeden sarkofág a v druhej krypte našli ďalší, ktorý bol však otvorený a podľa všetkého slúži ako prielez do podzemnej jaskyne.
Partia prešla jaskyňou a po krátkom súboji s malými prisluhovačmi démonov konfrontovala nemŕtveho bývalého opáta kláštora.
Napoly prichystaný, napoly improvizovaný monológ zakončili v duchu: "... už si skončil? Dobre, zabime ho." a napriek snahe o akúkoľvek epickosť sa súboj niesol v podobnom duchu.
Séria šťastných hodov pokračovala, moje želiezka v ohni žalostne pohoreli a nakoniec dal poslednú ranu opátovi charakter abolútne iritujúceho, hoci ináč celkom zapáleného hráča, aj keď iný dobrodruh sa snažil celú dobu iba o to.
Páčila sa mi mid-fight hádka o tom, v akom poradí majú zvoliť súboje s nepriateľmi, pretože kým jeden tábor tvrdil, že treba najprv zabiť prisluhovačov, druhý žil v tom, že stačí zabiť opáta. Druhá možnosť bola efektívnejšia, pretože nemŕtvy opát skutočne ovládal všetkých svojich minionov, ale darmo, nedá sa zavďačiť chutiam každému hráčovi.
Koniec kampane v DNGN sme tak skončili bez epických vyvrcholení a srdcervúcich ukončení dejových línií, ale aspoň ľahkou záplatou na tomto nie slávnom konci bol poklad pre hráčov. Prichystal som každému základnú sériu polyhedrálnych kociek v koženom vrecku, aby v prípade, že prejdeme na iný systém, mal každý z nich vlastnú sadu.
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Mno...
1) jsme v pondělí dohráli 3 roky starou kampaň (DrD2) ve světě hry Gothic, dokonce i s ručně vymodelovanou podsvícenou battlemapou. Úspěch to byl mimo jiné proto, že to s náma stihla dohrát naše supertěhotná kamarádka (termín porodu měla na 13.2., takže jsme měli ještě jeden pondělek k dobru).
2) jsem se rozhodl z těch 3 let udělat nějaký zápis a vyplnit epilog vzpomínkama a přitom zjistil, že daná hráčka porodila syna přesně 4 dny po zabití do té doby největšího bosse (Královny důlních červů pro znalce).
3) jsem si dělal srandu, že 4 dny po zabití Spáče se narodí další dítě.
4) dneska ve 3 odpoledne (bez 2 hodin přesně 4 dny) porodila.
Tl;dr: Bossfighty uspišují porod
1) jsme v pondělí dohráli 3 roky starou kampaň (DrD2) ve světě hry Gothic, dokonce i s ručně vymodelovanou podsvícenou battlemapou. Úspěch to byl mimo jiné proto, že to s náma stihla dohrát naše supertěhotná kamarádka (termín porodu měla na 13.2., takže jsme měli ještě jeden pondělek k dobru).
2) jsem se rozhodl z těch 3 let udělat nějaký zápis a vyplnit epilog vzpomínkama a přitom zjistil, že daná hráčka porodila syna přesně 4 dny po zabití do té doby největšího bosse (Královny důlních červů pro znalce).
3) jsem si dělal srandu, že 4 dny po zabití Spáče se narodí další dítě.
4) dneska ve 3 odpoledne (bez 2 hodin přesně 4 dny) porodila.
Tl;dr: Bossfighty uspišují porod
We dreamed only the greatest dreams, Malachai and I.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti