Cold City
Cold City

A Game of Hidden Agendas, Trust and Monster Hunting
(Anotace)
Odkazy:


Zdroje:


ASE'73 online kampaň vo svete Denethix - Bifiho hack
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania
// "Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." //
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania
// "Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." //
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 13425
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Přesunuto na RPG.sk... Bifi, editovat tvoje články je radost, vždycky mám dojem, že je to takový index plný odkazů na všechny strany
Ale tím líp.
Skvělá recenze, děkuji. Podařilo se ti mě velmi navnadit a jsem pevně odhodlán, že si hru koupím. Z ohlasů to vypadá skvěle, podle toho, co říkali lidi, co s tebou hráli na Slezině, to vypadá ještě líp.
Nevím, co bych dodal. V zásadě píšu jen proto, abych poděkoval za recenzi, takže... díky.

Skvělá recenze, děkuji. Podařilo se ti mě velmi navnadit a jsem pevně odhodlán, že si hru koupím. Z ohlasů to vypadá skvěle, podle toho, co říkali lidi, co s tebou hráli na Slezině, to vypadá ještě líp.
Nevím, co bych dodal. V zásadě píšu jen proto, abych poděkoval za recenzi, takže... díky.
Ja zase ďakujem za tú úpravu. Chcem sa naučiť si to pre formát rpg.sk robiť sám, ale zatiaľ je to pre mňa mierne nepriateľské prostredie. 

ASE'73 online kampaň vo svete Denethix - Bifiho hack
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania
// "Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." //
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania
// "Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." //
Ešte link na Contested Ground Studios online shop: http://www.contestedground.co.uk/shop.html
ASE'73 online kampaň vo svete Denethix - Bifiho hack
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania
// "Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." //
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania
// "Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." //
Taktiez chvalim. Recenzia je dobre napisana, k tomu to skutocne asi bude tak, ze predsa len recenzuje aj dobru hru :-) Cold City ma zaujalo a najblizsiu dobu budem asi snivat o ghuloch pocas studenej vojny...
Kupim hned, ako sa bude dat. (--nemal by som uz tolko citat recenzie na pekne a drahe hry :-P)
Kupim hned, ako sa bude dat. (--nemal by som uz tolko citat recenzie na pekne a drahe hry :-P)
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 14092
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Velmi pěkně informativní recenze.
Samozřejmě, někdo je takový magor, že nejdřív objednává a pak studuje, ale ostatní kromě mě jistě recenzi ocení. (:
Z britských věcí jsem ještě docela zvědavý na SLA Industries, které jsou tradičně britsky (a v tomhle případě konkrétně skotsky) syrové, a navíc cyberpunk. (-;
Samozřejmě, někdo je takový magor, že nejdřív objednává a pak studuje, ale ostatní kromě mě jistě recenzi ocení. (:
Z britských věcí jsem ještě docela zvědavý na SLA Industries, které jsou tradičně britsky (a v tomhle případě konkrétně skotsky) syrové, a navíc cyberpunk. (-;
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
z pravidiel:
z recenzie:

vs.Positive traits give bonus dice to a pool in any conflict, negative traits remove dice from a pool in any conflict.
z recenzie:
tu vidim nejaky rozpor....Každá črta pridáva do konfliktu jednu kocku, avšak záporná črta potenciálne spôsobí problémy.

There's nothing in the universe cold steel won't cut.
On eternal hold: d20 Warheart
On eternal hold: d20 Warheart
Keď popozeráš po fórach, počítaš si v Companione alebo si stiahneš erratu, tak zistíš, že sa to zmenilo. Teraz každá črta pridáva kocku. (Predtým bol problém aj s tým, že sa často stávalo, že mala postava nulový pool.) Asi čítaš z pravidiel, ktoré sú prvý alebo druhý printing. (Ja mám tretí, kde je to už zmenené.)
ASE'73 online kampaň vo svete Denethix - Bifiho hack
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania
// "Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." //
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania
// "Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." //
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 19469
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem si vypůjčil mechaniku důvěry, napadl mě jeden problém - postava dávají důvěru jiným postavám tajně (tedy můžou dávat tajně) a jak moc si věří se odhalí až ve chvíli, kdy dojde na kaci, kde na důvěře záleží.
Když je to akce ve prospěch důvěřující postavy, pak v tom asi není problém, ale co když je to akce v její neprospěch? Pak se hráč postavy, kteé je důvěřováno dozví, jak dobře si stojí, ale zároveň hráč důvěřující postavy ví, že se stal obětí nějakého podrazu, i kdyby neuspěl v nějakém testu.
Když je to akce ve prospěch důvěřující postavy, pak v tom asi není problém, ale co když je to akce v její neprospěch? Pak se hráč postavy, kteé je důvěřováno dozví, jak dobře si stojí, ale zároveň hráč důvěřující postavy ví, že se stal obětí nějakého podrazu, i kdyby neuspěl v nějakém testu.
hraju: Projekt Omega
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 11003
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Koukám, že Jersonův dotaz sice zůstal bez odezvy, ale i tak se zkusím zeptat - taky vám přijde tabulka Damage pro jednotlivé zbraně úplně ustřelená?
Vyhodnocování souboje je fajn - na rozmyslu hráčů a Vypravěče se rozhodne o postizích nebo bonusech vyplývajících z různých situací (vzdálenost, křížová palba, atp.). Tady neříkám půl slova, ale to zranění/poškození je podle mě úplně mimo.
To, že pistole a samopal mají jiné zranění se dá vysvětlit tím, že samopal vystřelí kulek víc... co ale pak ultimátní puška? Proč má +5, zatímco útočná puška (Akčko nebo MP44) má jen +4? Může to být poškození na jednu kulku - a pak je na delší vzdálenost v pořádku, že puška má poškození větší než pistole... na krátkou to ale zase neplatí tak úplně a navíc by pak zbytek tabulky nedával smysl...
Zdá se to pochybné jen mě nebo ještě někomu? :>:o/

Vyhodnocování souboje je fajn - na rozmyslu hráčů a Vypravěče se rozhodne o postizích nebo bonusech vyplývajících z různých situací (vzdálenost, křížová palba, atp.). Tady neříkám půl slova, ale to zranění/poškození je podle mě úplně mimo.
To, že pistole a samopal mají jiné zranění se dá vysvětlit tím, že samopal vystřelí kulek víc... co ale pak ultimátní puška? Proč má +5, zatímco útočná puška (Akčko nebo MP44) má jen +4? Může to být poškození na jednu kulku - a pak je na delší vzdálenost v pořádku, že puška má poškození větší než pistole... na krátkou to ale zase neplatí tak úplně a navíc by pak zbytek tabulky nedával smysl...
Zdá se to pochybné jen mě nebo ještě někomu? :>:o/
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 19469
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem zranění zbraní neviděl, takže nevím, ale když mi sem nadhodíš onu tabulku, tak se k němu vyjádřím, protože je to pro mě stále otevřené téma, nejen v této hře.
hraju: Projekt Omega
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 19469
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Podle tabulky to vypadá, že každá zbraň má damage odpovídající optimální bojové vzdálenosti a nepancéřovanému cíli. Takže puška při střelbě na pár set metrů, útočná puška na sto až dvě stě, samopal a pistole na pár desítek, brokovnice podobně.
A je zřejmě ponecháno na úvaze hráčů, jaký dát postih při střelbě pistolí na padesát metrů a puškou na pět.
A je zřejmě ponecháno na úvaze hráčů, jaký dát postih při střelbě pistolí na padesát metrů a puškou na pět.
hraju: Projekt Omega
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti