[OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

OSEnauti jsou společné (převážně) online hraní OSE, ve kterém s jednou postavou přecházíte mezi hrami různých sudí a bavíte se chaosem, který vzniká.

Moderátor: MarkyParky

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

[OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

Bezútěšná poušť / Faraón
I3: Desert of Desolation / Pharaoh
Faraón.PNG
Duch farana Amun-reho, odsouzený k bloudění pouští, vyzývá dobrodruhy, aby osvobodili jeho prokletou duši. Z jeho starobylé pyramidy se však dposud nikdo nevrátil. Podaří se to snad vám?

Placehloder na důležité informace z průběhu.
Zatím prosím do vlákna nepsat, postupně ho zaplním informacemi o tom jak se zapojit, jaká platí pravidla a jak odehrávat.


Aktuální čas
11. den, vstup do pyramidy
Pro usnadnění počítání cestování, náhodných setkání a podobně, budu čas vykazovat ve 4h hlídkách.
Běžný cestovní den má průběh:
▶ ranní hlídka - balení
▶ 1. a 2. denní hlídka - cestování
▶ večerní hlídka - táboření
▶ 1. a 2. noční hlídka - spánek


Bookkeeping zásob:
▶ 10 velbloudů
▶ 88 řádků vody (člověk i zvíře spotřebuje 1 řádek vody na den).
▶ 3 velké stany (40 řádků každý), jeden ochrání 3 dobrodruhy a 3 zvířata před nepřízní počasí. Postavit/zbourat je trvá 4 směny.
▶ 1 řádky palivového dříví - na zahřátí během jedné mrazivé pouštní noci spotřebujete 2 řádky.
▶ 9 řádky sušeného velbloudího trusu - dtto
▶ 45 řádků sušených zásob (⅓ vystačí člověku na jeden den, vydrží teplo, ale je potřeba je konzumovat s vodou)
▶ 39⅓ řádků píce (⅓ vystačí zvířeti na jeden den)
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

Zaklínadlo "Alhamouhla" zaúčinkuje na první bariéru. Další slova na druhou i třetí. Jakmile zmizí ta, přízračná postava se vrhne na prvního z vás.

Iniciativa 5. Jaký že je váš battle order? Chodba je široká 20', vejdete se až 4 vedle sebe.
Kolumbus
Příspěvky: 914
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Kolumbus »

První řada Mukadas, škorpion, Darlana, druhá skupinka zatím neviditelný Hazzred a neviditelná Kunta s neviditelnou kočkou plus Rajul, Alhakin a Alharis (rangerka)

Iniciativa 6.

Máme Bless, tedy +1 na útok a +1 na damage a +1 na morálku

Darlana po přízraku tne svým obouručákem (útok 21, damage 12 + oheň 4), Mukadas vyvolá ducha sekery a tne (útok 20, damage 9), Rajul zkusí odvracení nemrtvých (hod 9), Alhakin vrhá oštěp (útok 16, zranění 5). Kunta s kočkou zatím vyčkávají cca tam, jak byla ta druhá bariéra
Naposledy upravil(a) Kolumbus dne 30. 5. 2023, 22:24, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Stravas
Příspěvky: 143
Registrován: 26. 2. 2021, 12:48

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Stravas »

Al-Hazred čaruje chromatic orb od 2. kola (ak by sa ukázalo, že džin má blesk/fireball), použije Ónyx (1d10 dmg auto-hit; save vs spell alebo cieľ oslepne na 1d4 ťahov) až kým nedôjdu (má 2 pripravené).
Alharis hádže oštepy odniekiaľ popri stene.
Alegrab sa vrhne na "džina" s krátkym mečom.

Alharis a Al-Hazred sa snažia byť čo možno najviac vzdialení od zvyšku skupiny, aby nás náhodou neskosil fireball

Ak by družiníci padli pod 1/5 života (približne) tak sa stiahnu.
Ak by Al-Hazred spadol na málo života / bol v ohrození -> začaruje na seba wraithform.
Ak by sme dostali moc na prdel, tak začarujem obscuring mist zo zvitku aby nám hmla kryla ústup.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

Omlouvám se, včera jsem minul tohle:
Prečo postava nechce aby sme vstúpili dnu?
Čo je zač?
Či sa vieme dohodnúť / skamarátiť?

Ani jeden z jazyků, které Al-Hazred zkusil, nezaberou. Úplně na začátku udělala jedno odmítavé gesto k pokladu, ale v podstatě hned jak zkusila Darlana vypnout první bariéru, tak přešla do vztekhlého běsnění a přestala komunikovat.


Alharis svým oštěpem zasáhla a zablesklo se, jak jeho magie bezchybně zasáhla přízračné tělo. Alhakin mine.

Rajul zaříká Osirise, aby dopřál tomuto neklidnému dochovi klidu, ale pak se mu trochu rozklepe hlas, když zjistí, že bytost je příliš mocná, než aby ji zahnal. Ve stejnou chvíli prolétne vzduchem magická černá koule a zasáhne. Černé světlo si najde cestu k průzračným očím, začne se ale velmi rychle rozpouštět. Je oslepená na jedno kolo

V tu chvíli do postavy tne Mukadas. Duch sekery vede jeho ruku a jiskry opět létají na všechny strany, jak si jedna magie poddává druhou. Oslepená nestvůra naprázdno hrábne směrem, kde tuší Darlanu, čímž se akorát postaví do cesty jejímu obouručnímu meči. Oheň, který přeskočí, dokoná zkázu.

Z děsivým zapištěním se přízračná postava rozplyne.

Konečně si můžete lépe prohédnout poklad. Obsahuje následující:
- truhlu s 4000 elektronových mincí
- zrcadlo s ozdobným rámem, zakryté kusem látky
- mosaznou olejovou lampu, jejíž hrdlo je zalité kouskem olova. Když během zalévání chladlo, někdo do něj vytlačil symbol dvou prolínajících se trojúhelníků.
- meč vyrobený nějakým primitivním národem. Když přijdete blíž, promluví. Gnolsky (kdo umí, může si rozkliknout)
Spoiler
"Tak co? Kdo z vás si mě vezme? Vemte si mě a ty prachy, zbytek pokladů nestojí za řeč. Jsou dokonce nebezpečné! To já toho spoustu umím. Odhalovat kouzla, rozpoznat co se změnilo ve stavbách kolem, vysávat z nepřátel energii."
.
Pokud na gnolštinu nezareaguje, zkusí alespoň pár slov v jazyce chaosu.
Spoiler
"Vzít mě. Hlavně mě. Já pomůžu na dobrodružství."
- toulec s 21 šipkami do kuše
- pouzdro s pěti svitky

Co uděláte dál?

plnou zlatostříbrných mincí, zrcadlo, mosaznou lampu, meč, tulec s šipkami do kuše a tornu se svitky.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

Co se týká rangerky a jejích oštěpů, jestli správně počítám, použila je 3x. Tzn. aktuální stav, co má, je:
3 oštěpy +1
2 oštěpy +1, seeking
protože ta vlastnost seeking se spotřebovává.

Příště případně pište, pokud chcete hodit jen "obyčejně magický +1" oštěp.
Kolumbus
Příspěvky: 914
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Kolumbus »

MarkyParky píše: 31. 5. 2023, 06:41 Co se týká rangerky a jejích oštěpů, jestli správně počítám, použila je 3x. Tzn. aktuální stav, co má, je:
3 oštěpy +1
2 oštěpy +1, seeking
protože ta vlastnost seeking se spotřebovává.

Příště případně pište, pokud chcete hodit jen "obyčejně magický +1" oštěp.
Aha, já to bral naopak, že pokud je ten Seeking speciální vlastnost/schopnost, která se musí aktivovat, tak to hlásím. Třeba za ALhakina ten hod i damage byly na "obyčejný magický" oštěp
Kolumbus
Příspěvky: 914
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Kolumbus »

Jaký je přepočet elektronů na zlaťáky?
Kolumbus
Příspěvky: 914
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Kolumbus »

Nemůžu odstraňovat příspěvky, takže platí to co je dole :-)
Naposledy upravil(a) Kolumbus dne 31. 5. 2023, 10:00, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

Aha, já to bral naopak, že pokud je ten Seeking speciální vlastnost/schopnost, která se musí aktivovat, tak to hlásím. Třeba za ALhakina ten hod i damage byly na "obyčejný magický" oštěp
OK.
Hody a zásahy dopadly stejně. První byl 16 místo 22 a to stačilo, druhý byl 9 místo 15 a to nestačilo ani jedno. Máte stále 5 nabitých tedy budu to tak příště brát.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

Kolumbus píše: 31. 5. 2023, 07:47 Jaký je přepočet elektronů na zlaťáky?
Standardní pravidlový. 2ep = 1gp.
Kolumbus
Příspěvky: 914
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Kolumbus »

Alhakin použije seslané kouzlo Danger Sense na předměty (nedotýká se jich, kouzlo je na dálku) - tornu se svitky, truhla, zrcadlo, mosaznou lampu, meč, tulec s šipkami do kuše.
Mělo by to zabrat jedno kolo na předmět - Objects: Scanning a small object (e.g. a chest, weapon, etc.) takes one round.
Larger objects take longer.
After scanning: The caster knows whether the area, creature, or object poses a danger to their person. This knowledge distinguishes between immediate dangers and potential dangers.

[/quote]

Pokud nebude cítit okamžité nebezpečí z truhly (představuji si immediate danger, kdyby to byl mimic), tak se Darlana půjde podívat na pasti na truhle, pokud neucítí okamžité nebezpečí z torny, půjde Kunta skouknout svitky.

Meč je jakého druhu? Obouručák / krátký / dlouhý?
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

Truhla je neškodná.
Zrcadlo představuje bezprostřední nebezpečí.
Lampa představuje potenciální nebezpečí.
Meč představuje drobné riziko. Je to dlouhý meč (1k8).
Šipky do kuše jsou neškodné.
Svitky jsou neškodné.

Pasti na truhle nejsou, obsahuje jen zmíněné peníze.
Svitky jsou každý jiný. Bude Kunta sesílat identifikaci? Nebo co s nimi provede?
Kolumbus
Příspěvky: 914
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Kolumbus »

Darlana hned po boji sfoukla červenou svíčku. Kočka seslala kouzlo Určení na Mukadase, a ten vyzkouší dlouhý meč + šipky (pokud to jde bez kuše, pokud ne, tak nic) a projde svitky (povedlo se až napodruhé, hody 1 a 9, takže je kočka vymagovaná). .

Darlana zkusí ještě přečíst popisky na mapě, kterou dostali družiníci Padlo mi 23 %, tedy by to mohla zvládnout a hledá, jestli tam není stejný symbol jako na té lampě, případně se zeptá všech družijníků, zejména Rajula, jestli má tato značka v jejich světě nějaký význam.

Pak jde Darlana prozkoumat, jak by se daly vysadit ty velké vstupní dveře na oškrábání, použije případně páčidlo a Kuntinu pomoc (má sílu 18/+3) + pomoc Alhakina, případně dalších
Uživatelský avatar
Stravas
Příspěvky: 143
Registrován: 26. 2. 2021, 12:48

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Stravas »

Al-Hazred pôjde Kunte pomôcť identifikovať zvitky (bez magickej pomoci, dúfa, že dáke sú pre iluzionistu a spozná ich)
tynian
Příspěvky: 232
Registrován: 19. 11. 2007, 23:17

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od tynian »

První poklady, no koukám, že jsem odešel právě včas...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Hraničář Taurel (4. úroveň, 3. hraná postava)
Drow rytíř Torham (6. úroveň, 4. hraná postava)
Barbar alchymista Jorwik (6. úroveň, 6. hraná postava)
Odpovědět

Zpět na „OSEnauti – otevřené hraní OSE“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Kolumbus, MarkyParky a 0 hostů