[OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

OSEnauti jsou společné (převážně) online hraní OSE, ve kterém s jednou postavou přecházíte mezi hrami různých sudí a bavíte se chaosem, který vzniká.

Moderátor: MarkyParky

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

[OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

Bezútěšná poušť / Faraón
I3: Desert of Desolation / Pharaoh
Faraón.PNG
Duch farana Amun-reho, odsouzený k bloudění pouští, vyzývá dobrodruhy, aby osvobodili jeho prokletou duši. Z jeho starobylé pyramidy se však dposud nikdo nevrátil. Podaří se to snad vám?

Placehloder na důležité informace z průběhu.
Zatím prosím do vlákna nepsat, postupně ho zaplním informacemi o tom jak se zapojit, jaká platí pravidla a jak odehrávat.


Aktuální čas
11. den, vstup do pyramidy
Pro usnadnění počítání cestování, náhodných setkání a podobně, budu čas vykazovat ve 4h hlídkách.
Běžný cestovní den má průběh:
▶ ranní hlídka - balení
▶ 1. a 2. denní hlídka - cestování
▶ večerní hlídka - táboření
▶ 1. a 2. noční hlídka - spánek


Bookkeeping zásob:
▶ 10 velbloudů
▶ 88 řádků vody (člověk i zvíře spotřebuje 1 řádek vody na den).
▶ 3 velké stany (40 řádků každý), jeden ochrání 3 dobrodruhy a 3 zvířata před nepřízní počasí. Postavit/zbourat je trvá 4 směny.
▶ 1 řádky palivového dříví - na zahřátí během jedné mrazivé pouštní noci spotřebujete 2 řádky.
▶ 9 řádky sušeného velbloudího trusu - dtto
▶ 45 řádků sušených zásob (⅓ vystačí člověku na jeden den, vydrží teplo, ale je potřeba je konzumovat s vodou)
▶ 39⅓ řádků píce (⅓ vystačí zvířeti na jeden den)
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

tynian píše: 31. 5. 2023, 19:25 První poklady, no koukám, že jsem odešel právě včas...
7nsdq9.jpg
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

Do záznamu - v té textaci určení je jednotné číslo - jedno seslání = výpomoc s jedním předmětem.

Mukadas s pomocí kouzla zjistil o meči následující.

Je to mluvící meč.
  • Inteligence 10 a ego 5.
  • Jazyk: Gnollština a chaotická.
  • Přesnědčení: Chaos
  • Zvláštní schopnosti: Odhalení svahů, odhalení posuvné architektury, odhalení magie.
  • Magická zbraň: +1 (1d8+1)
  • Vysátí energie: dokáže při úspěšném zásahu na příkaz 6x vysát nepříteli 1 úroveň (kostku životů) a snížit adekvátně jeho vlastnosti. Až se nasytí, bude z něj už jen meč +1.


Během zkoušení meč na Mukadase pořád mluvil a přemlouval ho, ať si ho nechá. Mukadas má ale pevnou vůli a po vyzkoušení je schopen meč odložit.

Šipky bez kuše nejde vyzkoušet.

Ani Kunta, ani Al-Hazred nepoznají žádný ze svitků - jsou to zatím pro vás neznámá kouzla.
Kolumbus
Příspěvky: 915
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Kolumbus »

Mukadas mu hlavně asi vůbec, ale vůbec nerozumněl :-)

Tak se na svitky podívá ještě Rajul (klerik) a Alhakin (druid), to už bychom měli mít pokryta všechna casterská povolání ... případně zkusí Kunra Určení na ty svitky (pokud to jde, tak by se povedly 3 z 5 - hody 2, 7, 5, 8 a 10 - tak vyber asi nějak náhodně)

Jinak zrcadlo tam necháme, Lampu bere Darlana opatrně do nějakého kusu deky (aby se jí nedotkla).

A jdeme škrabat :-)
Naposledy upravil(a) Kolumbus dne 31. 5. 2023, 22:08, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

Rajul ani Alhakin kouzla nepoznají.

Připomínám, že uživatelé božské magie znají všechna kouzla, ale uživatelé kouzelnické znají jen ta ... co znají. A případný přepis nových, neznámých, dělají v downtime.

Kunta určila 3 následující svitky:
  • Přeměň druhé
  • Zataras průchod
  • Dýchání pod vodou
U jednoho dalšího svitku si Kunta dokáže z podobnosti run odvodit, že jeden z nich je také nějaká forma přeměňovacího kouzla a poslední svitek je Štít - to zjistila porovnáním se svitky co už vlastní.
Kolumbus
Příspěvky: 915
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Kolumbus »

Technicky - kouzlo Shield má na svitku, takže by to mohla poznat porovnáním, ale v pohodě, máme čas to dourčit :-)
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

Kolumbus píše: 31. 5. 2023, 22:11 Technicky - kouzlo Shield má na svitku, takže by to mohla poznat porovnáním, ale v pohodě, máme čas to dourčit :-)
Zahrnul jsem to a editnul výše.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

A jdeme škrabat :-)
Po čtyřech hodinách škrabání jste byli asi ve dvou třetinách, když jste zaslechli ze severní chodby hlasité klapání. Darlaně bylo hned povědomé, už ho slyšela kdysi v Kobkách šíleného mága.

Blíží se hákovci, odhadem tak 6. Museli tam někde hibernovat zahrabaní v písku a vaše škrábání je probralo a přilákalo.

Oni o vás sice ví, ale kvůli hluku neví, kde přesně jste. Vy o nich víte. Máte jedno volné kolo překvapení, než se vynoří zpoza rohu.
Kolumbus
Příspěvky: 915
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Kolumbus »

Tady je to nějaké hibernační centrum :-)
Kolumbus
Příspěvky: 915
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Kolumbus »

V kole kdy je překvapení:
První linie_ Darlana, Mukadas, škorpion, Alheris, zbytek druhá linie.

Za moje postavy a družijníky - všichni jdou do jednoho
Rajul zakouzlí Silence 15" mezi nás a hákovce
Darlana po jednom z nich vystřelí pokud se objeví (útok 18, dam. 5)
Anakin hodí po jednom obyč kopí pokud se objeví (útok 10, dam. 3 asi irevevantní)
Kunta vypálí z praku (útok 16, dam. 3)
Mukadas je připraven s mečem a štítem (svým, ne tím gnollím)

2. kolo - iniciativa 5 - stále do jednoho, pokud bychom náhodou zabili, tak dalšího
Darlana útok do hákovce, co střílela (útok 17, dam. 8 + 4 oheň, na konci)
Mukadas útok 10, dam. 10
Alhakin - vrh 8. dam. irelevantná :-)
Kunta prak útok 15, dam. 4

Rajul na nějakého jiného zkusí Cause Fear - Will cause a target within 120’ to flee for
the duration unless it saves versus spells
Naposledy upravil(a) Kolumbus dne 2. 6. 2023, 00:04, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
Stravas
Příspěvky: 143
Registrován: 26. 2. 2021, 12:48

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Stravas »

Al-Hazred sa zaradí poza 2. Líniu a začaruje Chromatic Orb (použije smaragd - 1d12 dmg, auto hit; na hit vyrobí odporný oblak, save vs poison - ak neuspeje vie sa iba hýbať polovičnou rýchlosťou (a iba hýbať, žiadne iné akcie nevie vykonať), nevoľnosť trvá 1d4 smien (rounds), oblak trvá 1 kolo, rádius 5 stôp)

A od ďalších kôl bude hádzať dýky.

Alegrab pôjde do prvej línie bojovať so svojím mečom.
Alharis bude z 2. Rady hádzať oštepy (bez seeking)

Opäť, ak by Al-Hazred alebo družiník klesol na moc málo životov, tak skúsis začarvoať neviditeľnosť (na druhých) alebo wraithform
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

0. kolo

První hákovec vystoupí z poza rohu do světla rozptýleného oškrábaným zrakem. Dvakrát o sebe klapne svými háky, aby se zaposlouchal. V tu chvíli ho zasáhne Darlanin šíp. Alharis se obrovské obludy lekne a oštěp hodí bokem. Kunta hákovce prakem také zasáhne, ale šíp se neškodně odrazí od jeho tlusté kůže. Další dva se v úzké chodbě vyhrnou za ním.

Al-Hazred dokončí zaklínadlo a zelená koule zasáhne hákovce uprostřed viditelné trojice. Ten se zapotácí. Zelený mrak vyplní zatáčku úzké chodby a zpoza rohu se ozve dávení jednoho z hákovců, který smrad nevydržel.

1. kolo

Dva první hákovci se vrhnou kupředu a vběhnou do koule ticha. To je zmate. Třetí se pomalu potácí skrze mrak a zvrací. Další za ním ho postrkují kupředu skrze rozptylující se oblak.

Alharis si taky ublinkne, když vidí zvracejícího hákovce, a proto mine dalším oštěpem. Al-Hazred taktéž mine svou dýkou. Kunta opět zasáhne prakem aniž by mohutnou nestvůru zranila.

Hákovci dezorientovaní tichem nedokáží najít cíl k útoku a tak do nich udeří první řada, aniž by se musela bát odplaty.

Alegrab se rozmáchne, ale náhodný pohyb háku vykryje jeho úder. Mukadas je na tom podobně. Odkryjí ale hákovce Darlaně a ta svým obouručním mečem využije příležitosti. Hluboký sekanec i oheň nestvůru těžce zraní. Rozvzteklená začíná máchat svými háky náhodně kolem sebe.

V dalším kole:
Těžce zraněný hákovec bude kolem sebe zuřivě, ale zároveň tupě máchat a mlátit.
Zvracející se bude snažit dostat na vzduch východními dveřmi.
Lehce zraněný vepředu se vydá náhodným směrem a vyběhne také do velkých dveří na východě, kde už nepůsobí kouzelné ticho.
Ostatní tři se magického ticha nehrnou a místo toho se stáhnou do chodby.

Co uděláte vy?
Kolumbus
Příspěvky: 915
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Kolumbus »

Všichni do toho těžce zraneneho- Mukadas sekne (útok 20, zraneni osm), Darlana pokračuje v sekání (utok 18, zranění 8, oheň 4 a Kunta v prakovani - útok 17, zranění 3, přidá se prakem i Rajul - útok 16, zranění 2, Alhakin vyčkává, bo nemá čím.
Uživatelský avatar
Stravas
Příspěvky: 143
Registrován: 26. 2. 2021, 12:48

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Stravas »

Súhlasím, doraziť zraneného, a zvyšok navrhujem nechať ísť preč. Dúfam, že sa naučili, že na nás si trúfať nemajú, tak nám dajú pokoj.
Z mŕtveho Hákovca by Al-Hazred zobral háky. (Ak teda hákovec umrie).
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od MarkyParky »

2. kolo

Alharis opět minul a Rajulova rána se neškodně odrazila, ale Kunta konečně těžce zraněného hákovce zasáhla do hlavy. Zapotácel, postavil na zadní a odkryl své břicho.

Toho využil Mukadas a netvora zabil. Darlana udělala dva kroky a v naprostém tichu způsobeném kouzlem se rozmáchla a trefila do boku lehce zraněného hákovce, který se snažil vás obejít. Je těžce zraněný, ale když se konečně dostane z koule ticha, zbystří. Klepne pákrkát do schodů a zaposlouchá se. Potom se otočí. Jeho oči jsou slepé a tvrdý zoban nemá mimiku, přesto z výrazu jeho hlavy čiší nenávist.

Do koule tmy, ve které se nedokáže orientovat, se mu nechce. Ale nechat věci jen tak být také nechce nechat. Stáhne se na schody a poklepáváním poměřuje situaci.

Zvracející hákovec mezitím vyběhl na schody a do písku, kde pokračuje ve snaze obrátit si žaludek naruby. Trojice za rohem, která se minulé kolo stáhla, se přestala ukazovat.

Shrnutí situace:
- 1 hákovec mrtvý, jeho zabití a to, že mu Al-Zahred upižlává háky, kryje kouzlo
- 1 hákovec venku na písku G1, zvrací
- 1 hákovec v prostoru kulatých schodů G2, těžce zraněný, rozzuřený, ale nechce do prostoru, kde je kouzelné ticho
- 3 hákovci v severní chodbě, nechce se jim do prostoru, kde je kouzelné ticho

Máte naškrabáno 14 řádků zlata. Zbylých 7 by se dalo vyškrábat tak po dvou hodinách práce, to je zároveň doba, po kterou bude ještě fungovat kouzlo Silence 15'.

Co uděláte dál?
Kolumbus
Příspěvky: 915
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón

Příspěvek od Kolumbus »

Darlana vystřelí po těžce zraněném hákovci v G2 - útok 18, zranění 5, stejně tak Rajul prakem - útok 13, zranění 2 (asi irelevantní), Kunta útok 21, zranění 3. Mukadas a Alhakinem vyčkávají a jsou připraveni dorazit mečem, resp. kopím dorazit hákovce, pokud by se pokusil k střelcům přiblížit (případné útoky: Mukadas útok 19, zranění 7, Alhakin kopím útok 5)

Další kolo pokračují Darlana, Rajul a Kunta ve střelbě do těžce zraněného hákovce, případně se zaměří na zvracejícího hákovce:
Darlana útok 18, zranění 6, Rajul - útok 17 (případně 16 na zvracejícího), zranění 3, Kunta útok 6, zranění irel., vedle). Zase pokud by hákovec zaútočil, tak se zapojí Mukadas i Alhakin - Mukadas útok 20, zranění 9, Alhakin útok 10, zranění irel.).
Odpovědět

Zpět na „OSEnauti – otevřené hraní OSE“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host