Prokletí trpasličího města Karak (alfa)

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Uživatelský avatar
Kasai
Příspěvky: 33
Registrován: 4. 8. 2019, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Prokletí trpasličího města Karak (alfa)

Příspěvek od Kasai »

Zdravíčko smrtelníci.
Před jistou dobou jsem se rozhodl zahrát si staré moduly DrD (jelikož je mi 22 tak jsou pro mě staré). Už mám za sebou Danghan, Ardan (a spinoff Suronu). Nyní přichází čas Karaku.
Zaznamenal jsem na něj obvykle negativní ohlasy a po přečtení jsem uznal, že takhle to je těžké pro hráče i vypravěče, místy nuda a tak dále.
To mě však neodradilo, poptal jsem se na největší chyby a neduhy na discordu Mytaga. S pomocí tutoriálů na YouTube, anglických i českých článků a vlastní tvořivosti jsme uplácal....toto.

Je to zatím alfa dovolení s konzultacemi mám od Altaru, od Albi požehnání kvůli případnému jménu.

Posuďte sami a budu rád za pomoc. Názory pište prosím sem, komentáře a rady do komentářů/návrhů u dokumentu.

https://docs.google.com/document/d/1zQc ... sp=sharing

Obrázek
Naposledy upravil(a) Kasai dne 12. 9. 2023, 21:44, celkem upraveno 5 x.
Vedu rpg kroužek Dračí Sluj v Ústí nad Labem. https://www.facebook.com/draci.sluj/
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karak² (alfa)

Příspěvek od Jerson »

S překopáváním jsi nezačal špatně, frakce z toho dělají zajímavější jeskyni, jen nevím jak je PJ zvládne ukočírovat bez dodatečných pravidel. Ale hlavně tě čeká předělání mapy, protože ta je skutečné peklo.
Za tento příspěvek děkují uživateli Jerson tito uživatelé (celkem 2):
Jezus, Kasai
Jezus
Příspěvky: 2601
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: Karak² (alfa)

Příspěvek od Jezus »

Přečetl jsem to a musím říct, že se mi tam líbí pár nápadů (které se hodí "půjčit si" i do jiných jeskyň/her), snad budu mít později čas je rozepsat podrobněji. Zatím jsem ti tam rovnou opravil nějaké překlepy a doplnil čárky (chápu, že v téhle fázi to moc neřešíš, ale když mi to zrovna padlo do oka, tak jsem to doplnil).

S frakcemi má Jerson pravdu, správně tě napadlo, že bez možnosti nějak tam trochu intrikařit, je to nehratelné. V modulu se výslovně píše, že skřeti v případě ohrožení táhnou za jeden provaz (a podobně) , což to dost zabíjí, takže bych se nebál přímo adresovat to, že tohle neplatí. Případně jen částečně - skřeti (trollové, černokněží apod.) by nikdy přímo neohrozili celou operaci, ale z jejich pohledu skupinka dobrodruhů nemůže porazit celou skřetí armádu a mocného Razmira k tomu! Takže proč je nevyužít k nějakému tomu "vnitropolitickému boji", že? :-)

Do tabulky náhodných setkání/obsahů místností jsem ti přidal pár nápadů (takže spíš hod k10). Jinak prázdné místnosti mají občas svůj účel - aby se měli dobrodruzi kam stáhnout a kde si odfrknout. Proto je dobré, že jsi na každé náhodné setkání nedal protivníka (palec nahoru), takže když budou mít postavy štěstí, najdou krom klidné místnosti i nějakou pomoc.
Za tento příspěvek děkují uživateli Jezus:
Kasai
Uživatelský avatar
Kasai
Příspěvky: 33
Registrován: 4. 8. 2019, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Karak² (alfa)

Příspěvek od Kasai »

Jerson píše: 21. 2. 2023, 11:05 Ale hlavně tě čeká předělání mapy, protože ta je skutečné peklo.
Jsem si vědom, zatím ale nevím jak to uchopit.
Jestli rozdělit mapu na části které se dají prohledat do 30 minut a postupně to na stole rozrůstat. Do toho bych zakomponoval že třeba každý třetí segment by měl být doprovázen hodem na náhodné setkání.
Nebo udělat Karak Karak, tedy ty časti si budou tahat hráči a bude vznikat originální patro, zachovají se pouze důležité místnosti pro daná patra. (Tam by tápala logika).
Či udělat hrubý náhres jako jsou mapy v Zapovězených Zemích nebo Ravenloft v D&D (obrovká isometrická mapa, ať už celku nebo patro po patru).
Předělat v Incarnate pro online hry.

Jsem v tom ještě nerozhodný...
Vedu rpg kroužek Dračí Sluj v Ústí nad Labem. https://www.facebook.com/draci.sluj/
Uživatelský avatar
Kasai
Příspěvky: 33
Registrován: 4. 8. 2019, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Karak² (alfa)

Příspěvek od Kasai »

Text jsem upravil, přidal další body do tabulky náhodného setkání, přidal frakci Temnoši která může ovlivnit celý průběh hry.
Vedu rpg kroužek Dračí Sluj v Ústí nad Labem. https://www.facebook.com/draci.sluj/
Uživatelský avatar
Kasai
Příspěvky: 33
Registrován: 4. 8. 2019, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Karak² (alfa)

Příspěvek od Kasai »

Kontaktoval jsem Albi ohledně práv (vydavají deskovou hru Karak) a bylo mi dovoleno používat jméno Karak (na který vlastní trademark), pokud bude znatelný rozdíl mezi jejich deskovkou a mým přepracováním dobrodružství.
Za tento příspěvek děkují uživateli Kasai tito uživatelé (celkem 2):
Jerson, Selhan
Vedu rpg kroužek Dračí Sluj v Ústí nad Labem. https://www.facebook.com/draci.sluj/
Uživatelský avatar
Selhan
Moderátor
Příspěvky: 3812
Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
Bydliště: Pankrác
Kontaktovat uživatele:

Re: Karak² (alfa)

Příspěvek od Selhan »

Už si nepamatuju text původního modulu, takže k tomu asi nemám žádné konkrétní postřehy, ale líbí se mi, odkud na to jdeš.
Za tento příspěvek děkují uživateli Selhan:
Kasai
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Uživatelský avatar
lomax00
Příspěvky: 181
Registrován: 19. 10. 2010, 15:16
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Prokletí trpasličího města Karak (alfa)

Příspěvek od lomax00 »

Trošku jsem si hrál s Dungeon Scrawlem a překreslil jsem patro A Karaku a pár místnosti z patra B. Můžu vytvořit i další, jestli máš zájem. Všechno je zde.

Edit: soubor *.ds je zdroják, který se dá otevřít a dále editovat.
Naposledy upravil(a) lomax00 dne 20. 3. 2023, 07:02, celkem upraveno 1 x.
Za tento příspěvek děkují uživateli lomax00:
Kasai

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Ala Zlatovlasá (Mystická Bardka, 4.úr.), Kaich (Barbar-Šermíř, 7.úr.), Farooq (Beduín, 5.úr.)
Hřbitov: Zachariáš Black (Klerik, 3.úr.), Trabant (Trp.-Zloděj, 1.úr.), Lexus (Člověk-Kouzelník, 2.úr.)
Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Prokletí trpasličího města Karak (alfa)

Příspěvek od MarkyParky »

Ta římsa má divný stín.

Jinak co se map karaku týká, připomínám tohle:
viewtopic.php?t=15586

Musely by se dodělat části, které jsme tenkrát neprolezli a vymáznout vrstva s potvorami, ale kdybych našel zdrojaky, nemusel by to být problém.
Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky tito uživatelé (celkem 2):
Kasai, lomax00
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů