Výzva Dungeon23
Re: Výzva Dungeon23
Tempo pridávania (teda každý deň) sa mi ukazuje ako nezlučiteľné s konceptom, ktorý som si navrhol.
Každý deň fakt možno pridávať do "dungeonu" iba okresané, surové kostry nápadov typu:
[q]miestnosť nepravidelného tvaru, mastný fľak na strope s kvapľom, z ktorého kvapká neurčitá tekutina na truhlicu. Na mieste dopadu tekutiny je drevo vypálené. Truhlica je prikovaná k zemi, nedá sa presunúť.[/q]
Vo svojom cyberpunk module som začal písať polo-beletrizované popisy lokalít a potom som uletel k písaniu iných vecí - jednak pravidlá pre automatizáciu rozhodovania družiny (teda takú automa platformu pre dobrodruhov, aby som mohol GMovať sólo) a jednak som začal brutálne prepisovať DNGN do predprodukčnej fázy.
Teoreticky by som takýmto formátom stihol dopísať mesačné zápisky do CBPK modulu za jeden deň a potom pokračovať ďalej, ale mal by som pocit, že kvalitu obsahu by som nahradil kvantitou.
Skôr by mi asi vyhovovalo urobiť 54-miestnosťový modul, kde by som trošku viac rozpísal každú lokalitu a charaktery asi takým štýlom, ako som začal. Teda nie len stroho opísať existenciu holičstva, ale pridal tam postavy, ich povahy, prípadné rutiny alebo side-questy, ktoré môžu hráčske postavy spustiť, keď do lokality prídu.
U mňa to teda spadlo na nesprávne zvolenej granularite a spôsobe zápisu.
Každý deň fakt možno pridávať do "dungeonu" iba okresané, surové kostry nápadov typu:
[q]miestnosť nepravidelného tvaru, mastný fľak na strope s kvapľom, z ktorého kvapká neurčitá tekutina na truhlicu. Na mieste dopadu tekutiny je drevo vypálené. Truhlica je prikovaná k zemi, nedá sa presunúť.[/q]
Vo svojom cyberpunk module som začal písať polo-beletrizované popisy lokalít a potom som uletel k písaniu iných vecí - jednak pravidlá pre automatizáciu rozhodovania družiny (teda takú automa platformu pre dobrodruhov, aby som mohol GMovať sólo) a jednak som začal brutálne prepisovať DNGN do predprodukčnej fázy.
Teoreticky by som takýmto formátom stihol dopísať mesačné zápisky do CBPK modulu za jeden deň a potom pokračovať ďalej, ale mal by som pocit, že kvalitu obsahu by som nahradil kvantitou.
Skôr by mi asi vyhovovalo urobiť 54-miestnosťový modul, kde by som trošku viac rozpísal každú lokalitu a charaktery asi takým štýlom, ako som začal. Teda nie len stroho opísať existenciu holičstva, ale pridal tam postavy, ich povahy, prípadné rutiny alebo side-questy, ktoré môžu hráčske postavy spustiť, keď do lokality prídu.
U mňa to teda spadlo na nesprávne zvolenej granularite a spôsobe zápisu.
Re: Výzva Dungeon23
Zdar, jakým způsobem ten dungeon publikujete, nebo hodláte publikovat, pokud vůbec?
Re: Výzva Dungeon23
Vytvářím dungeon rsp čtvrť pro cyberpunk. Přesněji systém Cy_Borg.
Cílem je mít komplexní modul, s hlavním questem a skupinou mini questů, které tam objeví a jdou vyřešit. Snažím se jít zatím formou Co den to "mísnost" včetně náhodných tabulek, NPC postav a nepřátel.
Akorát přemýšlím, nad formou, jak to publikovat.
Cílem je mít komplexní modul, s hlavním questem a skupinou mini questů, které tam objeví a jdou vyřešit. Snažím se jít zatím formou Co den to "mísnost" včetně náhodných tabulek, NPC postav a nepřátel.
Akorát přemýšlím, nad formou, jak to publikovat.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16377
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Výzva Dungeon23
Asi poslední měsíc věnuju tomu, že to učešu a naleju do nějaké dedikované wiki s mapami/prolinky.
Re: Výzva Dungeon23
O čem ten tvůj bude?MarkyParky píše: ↑7. 2. 2023, 15:10 Asi poslední měsíc věnuju tomu, že to učešu a naleju do nějaké dedikované wiki s mapami/prolinky.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16377
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výzva Dungeon23
Já tak nějak chytám druhý dech... Snad se to v lednu dočká zveřejnění... Uvidím.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů