Úpravy pravidel Zapovězených zemí
Moderátor: skaven
Úpravy pravidel Zapovězených zemí
Rýsuje se možnost, že budu přes prázdniny vést několik navazujících sezení v ZZ, přičemž hráči budou většinou současní deváťáci (syn and his crew ). Mám v plánu to hexcrawlově odehrát na ostrově, zatím zhruba 200x140 km, ale nejspíš ho ještě zmenším, na 6-8 sezení je to zbytečně velké.
Cestování + Táboření: Používáte někdo nějaká domácí pravidla, která zjednodušují cestovatelskou agendu, ale přesto zachovávají onu "nevypočitatelnost" cestování, která je pro ZZ typická?
Osobně plánuji povolit té stejné postavě určovat směr a zároveň hlídat, ovšem oboje s postihem -1. Pokud skupina cestuje po cestě, na určování směru si neháže, pokud po málo zřetelné stezce, má bonus +2.
Tieflingové: Netvořil jste někdo náhodou rasu Tieflingů? Synátor dostal k Vánocům Jeskyně a Draky a když už prý nechci vést hry v JaD, tak bych aspoň mohl akceptovat, že by rád hrál Tieflinga. Něco jsem už vytvářel, ale rád bych se inspiroval i jinde.
Body vůle: Když jsme se synem hráli ZZ (Kamenec), vadilo mu, že může činy patřící jeho povolání provádět jen za body vůle. Jelikož by teď rád hrál za čaroděje ohnivé magie (vykrádačka z Bitter Reach), zdá se mu divné, že aby čaroděj čaroval, musí předtím někde nějak zkoušet štěstí. Používáte někdo nějaká domácí pravidla ohledně bodů vůle? A fungovala vám ty pravidla? Jako první mě napadlo si po každém SPÁNKU hodit si 1k2 na získané body vůle s tím, že maximum bodů vůle pro postavu je třeba 3. Ale vyzkoušené to samozřejmě nemám.
Magické nehody: Fatální hod 66, jsou s tím vaši čarodějové a druidi v pohodě? Necítí se být trestání za to, že provádějí to, co se od nich čeká? Tedy že čarují? Používáte někdo nějaká domácí pravidla ohledně Route 66 do jiné dimenze?
Používate jakákoli jiná domácí pravidla?
Cestování + Táboření: Používáte někdo nějaká domácí pravidla, která zjednodušují cestovatelskou agendu, ale přesto zachovávají onu "nevypočitatelnost" cestování, která je pro ZZ typická?
Osobně plánuji povolit té stejné postavě určovat směr a zároveň hlídat, ovšem oboje s postihem -1. Pokud skupina cestuje po cestě, na určování směru si neháže, pokud po málo zřetelné stezce, má bonus +2.
Tieflingové: Netvořil jste někdo náhodou rasu Tieflingů? Synátor dostal k Vánocům Jeskyně a Draky a když už prý nechci vést hry v JaD, tak bych aspoň mohl akceptovat, že by rád hrál Tieflinga. Něco jsem už vytvářel, ale rád bych se inspiroval i jinde.
Body vůle: Když jsme se synem hráli ZZ (Kamenec), vadilo mu, že může činy patřící jeho povolání provádět jen za body vůle. Jelikož by teď rád hrál za čaroděje ohnivé magie (vykrádačka z Bitter Reach), zdá se mu divné, že aby čaroděj čaroval, musí předtím někde nějak zkoušet štěstí. Používáte někdo nějaká domácí pravidla ohledně bodů vůle? A fungovala vám ty pravidla? Jako první mě napadlo si po každém SPÁNKU hodit si 1k2 na získané body vůle s tím, že maximum bodů vůle pro postavu je třeba 3. Ale vyzkoušené to samozřejmě nemám.
Magické nehody: Fatální hod 66, jsou s tím vaši čarodějové a druidi v pohodě? Necítí se být trestání za to, že provádějí to, co se od nich čeká? Tedy že čarují? Používáte někdo nějaká domácí pravidla ohledně Route 66 do jiné dimenze?
Používate jakákoli jiná domácí pravidla?
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
K tomu kouzlení: Autoři kdesi vysvětlovali, že záměr byl nemít kouzelníky jako metače fireballů v D&D, ale spíš archetyp Gandalf: borec stráví většinu hry bojem s mečem v ruce, akorát jednou za čas sešle nějaké mocné kouzlo, které ho vyčerpá. Proto potřebuješ platit body vůle – limitují počet kouzel a vlastně ti umožňují kouzlit až ve vypjatých situacích (protože BV máš až po tom, co něco prožiješ a schytáš).
Ta 66 je tam taky jako odstrašovadlo, aby se magie nebrala na lehkou váhu.
Žádnou praktickou radu pro tebe ovšem nemám.
Ta 66 je tam taky jako odstrašovadlo, aby se magie nebrala na lehkou váhu.
Žádnou praktickou radu pro tebe ovšem nemám.
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
Jako první si neodpustím jednu poznámku, nejdřív odmítneš hrát ZZ místo JaD, a pak vymýšlíš, jak udělat ZZ podobnější JaD. Co takhle přehodnotit vstupní premisy?
Cestování: Na NS hážu každý hex, na určování směru jednou denně. Protože NS jsou zajímavá a je jich celkem dost (no, po dlouhé kampani... ale to tě nemusí trápit), ale ta tabulka nehod se v případě, že nemáš v partě navigátora rychle začne opakovat, a ruku na srdce, to co v ní je, není až takové terno.
Tieflingové: Nechat ho naučit se jedno kouzlo 1. stupně? Jen nevím, které by se hodilo.
Body vůle: V prvé řadě dobrodruh, v druhé řadě dobrodruh, v třetí možná rod nebo povolání. Určitě bych neomezoval celkový počet bodů vůle na 3, neoděloval je od zkoušení štěstí, ani podobné rozbíjení systému. Ale pokud ti nevadí boostnout postavy, klidně bych řekl, že pokud má po odpočinku méně než X bodů vůle, má X. Přičemž nevím, kolk je vhodné X, protože tady teoretizuju. Ale určitě malé. 1-3. Přičemž odpočinek ve vlastní tvrzi má X vyšší o jedna, ale nevím, jak je to pro tebe aktuální.
Nehody: Opět, pokud chceš čaroděje, co rutinně čarují, hraj JaD, v ZZ je magie nebezpečná sranda. Ale pokud ti nejhorší nehoda přijde až moc drsná, použitím druhé nejhorší i pro 66 nic nerozbiješ.
Má vlastní DP: Krom toho výše zmíněného jsem upravil expení. Vyhodil jsem exp za pýchu (protože vedl k pitomým scénám ve snaze ji použít) a riskování života (protože se to dělo jednou za kampaň) a místo nich vymyslel věci související s kampaní (v KČ to bylo potkání těch hlavních CP, nalezení artefaktu, návštěvu těch důležitých DM a poslechnutí legendy, u tebe to může být něco jiného, co se ti hodí).
Cestování: Na NS hážu každý hex, na určování směru jednou denně. Protože NS jsou zajímavá a je jich celkem dost (no, po dlouhé kampani... ale to tě nemusí trápit), ale ta tabulka nehod se v případě, že nemáš v partě navigátora rychle začne opakovat, a ruku na srdce, to co v ní je, není až takové terno.
Tieflingové: Nechat ho naučit se jedno kouzlo 1. stupně? Jen nevím, které by se hodilo.
Body vůle: V prvé řadě dobrodruh, v druhé řadě dobrodruh, v třetí možná rod nebo povolání. Určitě bych neomezoval celkový počet bodů vůle na 3, neoděloval je od zkoušení štěstí, ani podobné rozbíjení systému. Ale pokud ti nevadí boostnout postavy, klidně bych řekl, že pokud má po odpočinku méně než X bodů vůle, má X. Přičemž nevím, kolk je vhodné X, protože tady teoretizuju. Ale určitě malé. 1-3. Přičemž odpočinek ve vlastní tvrzi má X vyšší o jedna, ale nevím, jak je to pro tebe aktuální.
Nehody: Opět, pokud chceš čaroděje, co rutinně čarují, hraj JaD, v ZZ je magie nebezpečná sranda. Ale pokud ti nejhorší nehoda přijde až moc drsná, použitím druhé nejhorší i pro 66 nic nerozbiješ.
Má vlastní DP: Krom toho výše zmíněného jsem upravil expení. Vyhodil jsem exp za pýchu (protože vedl k pitomým scénám ve snaze ji použít) a riskování života (protože se to dělo jednou za kampaň) a místo nich vymyslel věci související s kampaní (v KČ to bylo potkání těch hlavních CP, nalezení artefaktu, návštěvu těch důležitých DM a poslechnutí legendy, u tebe to může být něco jiného, co se ti hodí).
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
Markus a Log 1=0:
Na vysvětlenou, původně jsem měl v plánu zkusit si upravené OSE, ale to se synovi zdálo jako hodně suchá strava (de facto nemožnost nějakého ladění postavy, co se týče skillů nebo featů), JaD je zase na můj vkus moc barevné a kudrlinkovaté (každá postava má bambilión možností, jak se vytunit). Systém ZZ momentálně znám nejlépe, tak jsem ho nabídl jako kompromis a snažím se klukům trošku vyjít vstříc .
Každopádně díky za reakce. Třeba ještě někdo další něčím přispěje.
Na vysvětlenou, původně jsem měl v plánu zkusit si upravené OSE, ale to se synovi zdálo jako hodně suchá strava (de facto nemožnost nějakého ladění postavy, co se týče skillů nebo featů), JaD je zase na můj vkus moc barevné a kudrlinkovaté (každá postava má bambilión možností, jak se vytunit). Systém ZZ momentálně znám nejlépe, tak jsem ho nabídl jako kompromis a snažím se klukům trošku vyjít vstříc .
Každopádně díky za reakce. Třeba ještě někdo další něčím přispěje.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
Ota: Existujou i "míň kudrlinkovaný" verze DnD 5e, ShadoWWW je snad i přeložil. Mrkni sem. Essentials Kit by ti asi mohl vyhovovat.
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
York: díky za tip, nicméně rád bych si ten hexcrawl v ZZ zkusil, navíc tam hodlám umístit všechny svoje ZZ výtvory a provést test na živém materiálu . Každopádně parťáci alias žoldáci v těch DnD pravidlech jsou bezva, taky je hodlám do hraní v ZZ zařadit (už mám hotový skromný excel na generování jejich typu, množství, jména, vzhledu a zvláštností ).
Hmm, vypadá to, že to bude spíš mix ZZ a OSE než mix ZZ a Dnd5E.
Hmm, vypadá to, že to bude spíš mix ZZ a OSE než mix ZZ a Dnd5E.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
Své pravidla na cestování nepoužívám, ale tohle se mi líbí.
To je často diskutovaná věc. Tvůj návrh na 1k2 bodů vůle každé ráno mi přijde hodně. Za chvilku budou mít postavy bodů vůle na rozdávání. Ale běžně užívané pravidlo je, že každou hru začínají postavy s alespoň 1 bodem vůle. Kdo již nějaký má, nedostane nic. Nebo si ten 1 přičte, záleží na vás.
My jsme se starou partou používalo pravidlo (převzaté krapet z WH), že všichni si směli 1x za život postavy rozhodnout, že hozený výsledek nechtějí a mají právo si hodit znova (šlo celkově o hody na magické nehody a zranění).
Popřípadě by se asi dalo říct: hoďte dvakrát, vyberte který chcete. Ale to již dělá ze hry hodně light jogurt. (I když... kostky jsou nevyzpytatelné. )
Nepoužívám, ale rád bych. Rozjíždím teď s novou partou hru úplně od začátku a minule se mi vůbec nelíbilo, jak levné jsou talenty. Nikdo nezlepšoval Dovednosti, všichni preferovali jen a jen talenty. A upřímně, vůbec se jim nedivím, jsou mnohem efektivnější. Imho by talenty měly být dražší. Aspoň x5 zkušeností místo dosavadních x3.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
Nevím, kam to napsat, tak zkusím zde.
* Tabulka nehod při udávání směru je malá a brzy vyčerpaná. 11 položek je opravdu málo (na dlouhodobé hraní).
* Tabulky nehod při hledání potravy a lovu a rybaření jsou ještě horší. 6 položek pro každou je zoufalost.
* A zdaleka největší problém vidím u tabulky nehod při táboření - 6 položek, k tomu některé fakt nesmysly. Drsný hrdina zocelený v bojích v teplém létě zmokne nebo nenajde suché dřevo na oheň, nachladí se a hrozí mu smrt z nemoci?!? Je to možná úsměvné, ale nám se to opravdu málem stalo (nenašli suché dřevo v létě, pak blbě napadaly kostky) a našeho válečníka musel zachraňovat druid magií. Ok, nevadilo by mi to, kdyby to hrozilo občas, ale nachlazení je důsledek ve 2 z 6 případů.
Otázka je jednoduchá. Nepoužíváte někdo rozšířené tabulky? Pokud ne, nepokusíme se kolektivně nějaké sepsat? Něco na způsob otových náhodných setkání.
* Tabulka nehod při udávání směru je malá a brzy vyčerpaná. 11 položek je opravdu málo (na dlouhodobé hraní).
* Tabulky nehod při hledání potravy a lovu a rybaření jsou ještě horší. 6 položek pro každou je zoufalost.
* A zdaleka největší problém vidím u tabulky nehod při táboření - 6 položek, k tomu některé fakt nesmysly. Drsný hrdina zocelený v bojích v teplém létě zmokne nebo nenajde suché dřevo na oheň, nachladí se a hrozí mu smrt z nemoci?!? Je to možná úsměvné, ale nám se to opravdu málem stalo (nenašli suché dřevo v létě, pak blbě napadaly kostky) a našeho válečníka musel zachraňovat druid magií. Ok, nevadilo by mi to, kdyby to hrozilo občas, ale nachlazení je důsledek ve 2 z 6 případů.
Otázka je jednoduchá. Nepoužíváte někdo rozšířené tabulky? Pokud ne, nepokusíme se kolektivně nějaké sepsat? Něco na způsob otových náhodných setkání.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
Máš pravdu, těch událostí je málo a nejsou nic moc.
Sice si dovedu představit, že při spaní na mokré zemi si ve Skandinávii (a autoři jsou Švédi) můžeš uhnat zápal plic i v létě. Ale postava, která se psychicky složí z útoku komárů byla, no, vtipná, le zároveň trochu WTF.
Sám jsem to řešil snížením frekvence hodů, takže se méně házelo, navíc byli hráči ochotnější zkoušet štěstí, takže k těm událostem nedocházelo moc často. Ale zároveň jsem tím osekal ten survival. Což mi tedy nevadilo, ale ty se na to budeš nejspíš dívat jinak.
Sice si dovedu představit, že při spaní na mokré zemi si ve Skandinávii (a autoři jsou Švédi) můžeš uhnat zápal plic i v létě. Ale postava, která se psychicky složí z útoku komárů byla, no, vtipná, le zároveň trochu WTF.
Sám jsem to řešil snížením frekvence hodů, takže se méně házelo, navíc byli hráči ochotnější zkoušet štěstí, takže k těm událostem nedocházelo moc často. Ale zároveň jsem tím osekal ten survival. Což mi tedy nevadilo, ale ty se na to budeš nejspíš dívat jinak.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
Tady si dovolím poznamenat, že těch možností je 12. Tabulka je rozdělená na poloviny (strana 154 a strana 155).smrq píše: ↑22. 4. 2022, 10:03 A zdaleka největší problém vidím u tabulky nehod při táboření - 6 položek, k tomu některé fakt nesmysly. Drsný hrdina zocelený v bojích v teplém létě zmokne nebo nenajde suché dřevo na oheň, nachladí se a hrozí mu smrt z nemoci?!? Je to možná úsměvné, ale nám se to opravdu málem stalo (nenašli suché dřevo v létě, pak blbě napadaly kostky) a našeho válečníka musel zachraňovat druid magií. Ok, nevadilo by mi to, kdyby to hrozilo občas, ale nachlazení je důsledek ve 2 z 6 případů.
V podstatě máš ovšem pravdu.
Nehody při udávání směru (11): U prvních dvou dokonce hrozí, že se z nich družina nevymotá (kdo neuspěje, hází znovu).
Nehody při hledání potravy a při lovu (6+6): Pláště a kotníky v ohrožení .
Nehody při táboření (12): Ty mi přijdou celkem v pohodě. Borec, co nervově nevydržel komáry, měl ten den prostě depku a komáři byla poslední kapka .
Otázka je, zda je možné vytvořit uspokojivé množství jiných drobných Nehod, které skupině uškodí, ale nezabijí je.
Podle pravidel postavy ztrácí zdroje (Jídlo, Pití), aplikují se na ně stavy (PODCHLAZENÍ, NEVYSPALOST), rozbijí se jim výbava, zdrží se (konec cestování pro daný den) nebo jsou rovnou zraňováni.
Možná by stačilo ke každému jevu v pravidlech přidat více možností, jak k podobnému hernímu efektu došlo. Slovní omáčku už by si Vypravěč doplnil sám podle okolního terénu. Ne všude to bude na větší větvení, uznávám.
Příklad:
Nehody při lovu: Hod 1 – Drobné zranění (hoď znovu 1k6)
1 – Podvrtnutý kotník (tabulka kritických zranění, tupá rána 25-26)
2 - Velký šrám na obličeji (bodná rána 24-26)
3 - Otřes mozku (tupá rána 15-16)
4 - Vykloubený prst (tupá rána 23-24)
5 - Naražená záda (-1 k Obratnosti 1k2 dnů)
6 - Větví do oka (-2 ke STŘELBĚ a OSTRAŽITOSTI 1k2 dnů)
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
Podobne som to vnímal aj ja so svojou družinou, až do momentu, keď som navrhol, že vykašlime sa na roleplayovanie failov na tieto hody a len mechanicky vyriešime, čo treba.
Následná skúsenosť a fakt, že neúspechy týchto hodov sú dostupné aj hráčom v príručke ma priviedlo k smelej hypotéze, že ani vývojári to s týmto nemysleli úplne vážne v zmysle, že treba všetko roleplayovať a hrať deep in fiction. Hráme teraz s prístupom, že tieto konkrétne veci slúžia na využívanie patričných talentov a zároveň na odčerpávanie zdrojov pred náhodným stretnutím či dobrodružným miestom. Čo samo o sebe neskôr generuje srandovné situácie.
No hlavne, paradoxne cestovanie, táborenie apod., vo finále i hra samotná v našej družine, majú oveľa lepší flow.
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
To Ota: hezký nápad. To by šlo použít. Taky zkusím něco vymyslet.
To Jekyll: já souhlasím s tím, že odehrávat donekonečna každou podobnou situaci je únavné a časem nuda. Ale právě malá rozmanitost tomu dost napomáhá.
To Jekyll: já souhlasím s tím, že odehrávat donekonečna každou podobnou situaci je únavné a časem nuda. Ale právě malá rozmanitost tomu dost napomáhá.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
V chystané letní minikampani jsem zakázal rasu elfů a půlelfů. Elfové jsou v tomto světě podivné, téměř třímetrové hubené bledé bytosti, kterých se každý bojí. Žijí samotářsky, je jich málo a nikdo o nich nic pořádně neví. Pokud někde někdo zabije elfa, následky si odskáče nejenom on, ale i jeho rodina, často i celá vesnice
Dnes to synátor oznámil ve třídě a následky zákazu elfů a půlelfů na sebe nenechaly dlouho čekat.
Syn bude zřejmě tiefling čaroděj, další hráč vlken druid a dalšímu musel Luki několikrát zopakovat, že bych asi nebyl nadšen z jeho vize křížence člověka a včely . Jedině jedna spolužačka se přiklání k lidské rase, alelujá.
Jsem celkem staromilec (lidi, trpoši, možná pár hobitů jako koření) a oni mi z toho ještě před hraním začínají dělat slušný lunapark, jsem zvědav, s jakou historkou "jak jsme se dali do kupy" tohle panoptikum přijde .
Momentálně jsme dali tielfingovi následující rodový talent:
RODOVÝ TALENT: Hlas předků
Teifling si přičte bonus +2 při testu na Manipulaci (přesvědčivý výraz) nebo zaútočí strachem (drásající výkřik - krátká akce) na všechny v krátké vzdálenosti dvěma kostkami za každý utracený bod vůle. Na členy jeho skupiny má jeho talent poloviční efekt.
Snad to nebude moc přesílené, když tak to upravíme.
Dnes to synátor oznámil ve třídě a následky zákazu elfů a půlelfů na sebe nenechaly dlouho čekat.
Syn bude zřejmě tiefling čaroděj, další hráč vlken druid a dalšímu musel Luki několikrát zopakovat, že bych asi nebyl nadšen z jeho vize křížence člověka a včely . Jedině jedna spolužačka se přiklání k lidské rase, alelujá.
Jsem celkem staromilec (lidi, trpoši, možná pár hobitů jako koření) a oni mi z toho ještě před hraním začínají dělat slušný lunapark, jsem zvědav, s jakou historkou "jak jsme se dali do kupy" tohle panoptikum přijde .
Momentálně jsme dali tielfingovi následující rodový talent:
RODOVÝ TALENT: Hlas předků
Teifling si přičte bonus +2 při testu na Manipulaci (přesvědčivý výraz) nebo zaútočí strachem (drásající výkřik - krátká akce) na všechny v krátké vzdálenosti dvěma kostkami za každý utracený bod vůle. Na členy jeho skupiny má jeho talent poloviční efekt.
Snad to nebude moc přesílené, když tak to upravíme.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
Já se hlásím, že pokud jim povolíš křížence člověka a včely, abys to pak rovnou zpracoval i pro Free League jako doplňkový materiál, protože takovouhle rasu asi ještě nikdo v ZZ nemá.Ota píše: ↑20. 6. 2022, 14:50 Dnes to synátor oznámil ve třídě a následky zákazu elfů a půlelfů na sebe nenechaly dlouho čekat.
Syn bude zřejmě tiefling čaroděj, další hráč vlken druid a dalšímu musel Luki několikrát zopakovat, že bych asi nebyl nadšen z jeho vize křížence člověka a včely . Jedině jedna spolužačka se přiklání k lidské rase, alelujá.
Re: Úpravy pravidel Zapovězených zemí
Včelověka pro postavy raději ne, podám prst a za chvilku mi tam budou běhat oživlé ruce.
Ale trochu mě láká umístit bzučící včelověčí osadu na nějaký zapadlý hex. Naprosto skvělý med (s nevšedními účinky), "hive mind" a krutí válečníci typu "žihadlové kamikaze" . Vstup do Úlu by byl lemován kůly s lebkami příliš mlsných medvědů.
No, prázdných hexů mám ještě dost ...
Ale trochu mě láká umístit bzučící včelověčí osadu na nějaký zapadlý hex. Naprosto skvělý med (s nevšedními účinky), "hive mind" a krutí válečníci typu "žihadlové kamikaze" . Vstup do Úlu by byl lemován kůly s lebkami příliš mlsných medvědů.
No, prázdných hexů mám ještě dost ...
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů