[SVITKY HRDINŮ] nová generace dračáku

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

[SVITKY HRDINŮ] nová generace dračáku

Příspěvek od Nordoslav »

svitky_logo2.png


:arrow? Pravidla ke stažení na webu: http://www.svitky-hrdinu.cz
:arrow? Zápis v databázi: https://rpgforum.cz/anotace/svitky-hrdinu



Svět je plný tajuplných míst. V podzemí se skrývají tajemná podzemní města zwargů ozářená slunečními věžemi. Pod hladinou oceánu se skrývají chrámy, ve kterých vodní elfové uctívají Matku z hlubin. Duchové prastarých hor sní o dobách, kdy jejich žilami proudilo žhavé magma. Staré kosti draků po staletí šíří auru moci, měnící vše živé, čeho se dotkne. Je na tobě, abys tento svět prozkoumal.

Jsi dobrodruh a objevitel. Hrdina. A toto jsou svitky s tvým příběhem.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co je vlastně mým cílem:
Krátká odpověď: Fantasy hru šitou sobě na míru.

Dlouhá odpověď: Skloubit příběhové a gamistické hry v jeden koherentní celek, který umožní prožít pořádnou fantasy kampaň. Budete se bát o svoji postavu, budete muset řešit, jaké zdroje máte k dipozici, ale zároveň budete spoluvytvářet epický příběh, který se nezasekává na hloupostech a přinese pořádný zážitek.
Ve zkratce chci přinést klasický dračákovský feel bez zbytečného účetnictví na elegantnějším a hladším pbta mechanickém jádře.

Systém má být použitelný na předpřipravené sandboxové moduly, především hexcrawly jako Hot Spring Islands nebo ten můj. Nesnažím se udělat nic přelomového, jen něco pekelně zábavného.


Vývojářský deníček:
Získávání zkušeností a zlepšování postav
Hexové cestování ala PbtA
Mitigace náhody: momentum vs situace
Vyhodnocuju vyhodnocovací mechaniky
Jak jsem hledal svému RPG jméno

Discord SVITKY HRDINŮ
Naposledy upravil(a) Nordoslav dne 17. 7. 2022, 22:41, celkem upraveno 34 x.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svitky hrdinů] Hexcrawlovací sandbox fantasy PbtA verze Starcon

Příspěvek od Nordoslav »

IMG_20220331_142040899_HDR.jpg
Shit Is becoming Real!
Za tento příspěvek děkují uživateli Nordoslav:
kin
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svitky hrdinů] Hexcrawlovací sandbox fantasy PbtA verze Starcon

Příspěvek od Nordoslav »

Další díl seriálu Nordík trpí samomluvou.
Nová verze pravidel!
Obsahuje v tuto chvíli už 6 ras, 15 dovedností a 4 společníky, finální verze bude mít 8,20,7, takže se blížíme k finále další jedné velké etapy!
SH ostracon final.pdf
(3.17 MiB) Staženo 38 x
Varování: Verze obsahuje překlepy a spoustu textu, který nikoho nezajímá :P
Za tento příspěvek děkují uživateli Nordoslav:
radunamlejn
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svitky hrdinů] Hexcrawlovací sandbox fantasy PbtA verze Starcon

Příspěvek od Nordoslav »

Nový svitek dovedností: Iluzinosta - zpětná vazba vítána
Přílohy
iluzionista.pdf
(1.09 MiB) Staženo 42 x
Za tento příspěvek děkují uživateli Nordoslav:
Antharon
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Selhan
Moderátor
Příspěvky: 3812
Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
Bydliště: Pankrác
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svitky hrdinů] Fantasy PbtA, ideální pro sandbox a hexcrawl

Příspěvek od Selhan »

Přijde mi zvláštní, že když chce iluzionista někoho zastrašit, tak si má házet na nezdolnost. Není iluze právě o tom, že se snazší vypadat nezdolně i když nejsi? Přijde mi neintuitivní že by měl být iluzionista nabušenej drsňák, aby mu šlo sesílat iluze.

Jinak se mi líbí, že jsou tady ty dovednosti zajímavější než pragmatické "dostaneš číselný bonus tady", jen mě napadá - dramatický nástup i neviditelnost jsou vlastně možnosti dělat nějakou základní iluzi bez hodu. Nešlo by dát možnost natrénovat si i jinou než takhle předpřipravenou iluzi?
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svitky hrdinů] Fantasy PbtA, ideální pro sandbox a hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav »

Selhan píše: 24. 5. 2022, 12:47 Přijde mi zvláštní, že když chce iluzionista někoho zastrašit, tak si má házet na nezdolnost. Není iluze právě o tom, že se snazší vypadat nezdolně i když nejsi? Přijde mi neintuitivní že by měl být iluzionista nabušenej drsňák, aby mu šlo sesílat iluze.

Jinak se mi líbí, že jsou tady ty dovednosti zajímavější než pragmatické "dostaneš číselný bonus tady", jen mě napadá - dramatický nástup i neviditelnost jsou vlastně možnosti dělat nějakou základní iluzi bez hodu. Nešlo by dát možnost natrénovat si i jinou než takhle předpřipravenou iluzi?
Já se omlouvám, že odpovídám až s takovým zpožděním, ale vždycky si nechávám zpětnou vazbu trochu odležet, protože vám že jsem nýchylný k syndromu zhrzeného autora. Ale jinak sjem moc za tvou zpětnou vazbu rád.

Oravidlově dává nezdolnost smysl, ale tady mi to taky nesedí, takže i zastrašování bude skrze lstivost

To s tou základní iluzí bez hodu mě inspirovalo. Vyhodil jse schopnost promítání myšlenek, protože Sparkle má pravdu v tom, že by rozbíjela poměrně dost věcií spojených s intrikami a místo ní bude nová schopnost alá Signature move, která umožní Iluzionistovi si vytvořit další podobnou iluzi, ale čistě podle sebe, jen ejště nevím jak ji sepíšu pravidlově.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: SVITKY HRDINŮ: nová generace dračáku

Příspěvek od Nordoslav »

Do aktuální verze pravidel přibyl nový svitek: Šaman.

Byl to už od začátku jeden z mích oblíbenějších, ale je vidět že jsem se s tvorbou posunul hodně dál a přepsání se zasloužil jako sůl.
Prosím o feedback:
saman.pdf
(1.11 MiB) Staženo 39 x
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: SVITKY HRDINŮ: nová generace dračáku

Příspěvek od Nordoslav »

začal jsem sepisovat GM texty a vzal jsem to rovnou od toho, který je podle mě nejsložitější a zároveň nejvíc core. Zrovna tady budu extrémně rád za jakýkoliv komentář:

https://docs.google.com/document/d/1YKQ ... sp=sharing
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: SVITKY HRDINŮ: nová generace dračáku

Příspěvek od Nordoslav »

A poslední spam dneska, designerský deníček: ohlédnutí za rokem vývoje pravidel

https://nord.ninja/design-rpg/ohlednuti ... ku-hrdinu/
Za tento příspěvek děkují uživateli Nordoslav:
Muzzug
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 2664
Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
Bydliště: Kladno

Re: SVITKY HRDINŮ: nová generace dračáku

Příspěvek od Vitus »

Nordoslav píše: 20. 6. 2022, 12:29 začal jsem sepisovat GM texty a vzal jsem to rovnou od toho, který je podle mě nejsložitější a zároveň nejvíc core. Zrovna tady budu extrémně rád za jakýkoliv komentář:

https://docs.google.com/document/d/1YKQ ... sp=sharing
Trochu jsem se do toho díval a mám ne zcela dobrý pocit z tohoto:
<quote>
Struktura hry neumožňuje jednoduše říct: „Z lesa vystřelil šíp, hoď si na hbitost“. Jako vypravěč nemůžeš nutit hráče provádět konkrétní tahy, jen on sám určuje, co a jak dělá. Ty mu můžeš maximálně pomoci přeložit fikci do mechanik. Je třeba tedy celou situaci zarámovat jinak a na každý tvrdý tah si nahrát a zároveň dát hráči na výběr jakým způsobem zareaguje.
<end quote>

Rozumím, co se tím snažíš říct, ale vlastně se to dá i špatně vyložit tak, že mu Vypravěč nemůže ani napovědět, co by mohl dělat. Totiž klasicky, když se Vypravěč zeptá "co děláš?", tak se někdy může stát, že hráč bude tápat (to se děje někdy v některých situacích i mně), takže občas potřebuje pomoc ("Jak co dělám?"; "No třeba jestli chceš na něj skočit, zavolat, schovat se, ignorovat..."). Přijde mi to naformulované poněkud přísně. :think:
Uživatelský avatar
Selhan
Moderátor
Příspěvky: 3812
Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
Bydliště: Pankrác
Kontaktovat uživatele:

Re: SVITKY HRDINŮ: nová generace dračáku

Příspěvek od Selhan »

Síla totemového ducha mi přijde, že trochu trpí na dnd redukci "dělá to x dmg". A přijde mi to problém hned z dvou protichůdných směrů - jestli totiž chceš jít cestou silnějšího mechanického rámce, kde systém opravdu drží a řídí hru, pak je pravidlově popsáno, jak s ním někoho můžu vraždit, ale co se týče dalších svou sekcí hry - cestování a budování reputace, to mi tam trochu chybí. Když mi hráč řekne, že chce použít svého ducha vody na pomoc k tahu doplňujeme zásoby, tak mi to dává smysl, ale efekt si budu muset nastřelit sám. A z druhé strany, když by to mělo být spíš víc freeform a na nějakém společném úsudku z fikce, tak mě zase mrzí, že mám třeba u ducha větru přesně určeno, že dělá 2 dmg, místo abych to posoudil podle toho, jestli ho hráč dovede použít k tomu protivníka shodit z propasti nebo na něj zfouknout větev.

Dále není to jen věc šamana, ale přijde mi, že ten bonus +1 je malý. To mi přidává 2 - 5 % na totální úspěch (mimochodem... "totální" mi přijde jako hrozně přemrštěné slovo :D ).

K gm tahům - mě až zarazilo, že vlastně používáš slovo "tahy". Přijde mi popravdě, že tuhle část apocalypse enginu jsi úplně opustil, zůstala ti klasická jednotná mechanika, která s PbtA sdílí akorát pevné TN a partial success - a esteticky teda dvě kostky. Tahy jsou o tom, že jsou modulární, vlastně takové kodifikované rulings na specifické triggery - výhoda je v tom, že se dají přidávat další, ať už z playbooků, z gm přípravy nebo teoreticky i při hře. A ta jejich výhoda, podle mě tedy, je, že právě dovedou dost napomáhat GMovi vést hru dál. Podívej se na tabulku gm moves v Dungeon Worldu - ano, je jich tam možná až moc a ono to opravdu jde abstrahovat a zredukovat na tvůj výčet čtyř hlavních věcí, co gamemaster dělá, ale ztrácí se přidaná hodnota toho, že "separate them" mě inspiruje, co že mám teda reálně vnést do hry.
Určitě oceňuji ten princip měkký -> tvrdý tah, ale říkám si, jestli nemáš lepší opustit tu relativně nezažitou (a dle mého v tento moment vyprázdněnou) terminologii tahů a nenapsat to klasicky, že máš před každým tvrdým úderem dát nejdřív varování a možnost zreagovat. Jestli tím cílíš na lidi, co hrají "dračák", tak jim to podle mě bude jasnější.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: SVITKY HRDINŮ: nová generace dračáku

Příspěvek od Nordoslav »

Vitus píše: 20. 6. 2022, 15:48 Rozumím, co se tím snažíš říct, ale vlastně se to dá i špatně vyložit tak, že mu Vypravěč nemůže ani napovědět...
Díky za tu připomínku, dost se t shoduje s další zpětnou vazbou co jsem dostal a budu to muset přepsat
Selhan píše: 21. 6. 2022, 11:16 Síla totemového ducha...
Pomáhání při nebojových akcích řeší mechanika situace, takž nastřelit to není nutné
S tou větší volností, ale je to pravda, ta hra se při každým přepsání dost vyvýjí a myslím, že to bude něco, co se možbý budu dost muset ještě znova podívat při dalším přepisu i když si pořád říkám, že by mělo stačit vysvětlení pyramidy fikce - dovednosti postav - základní pravdla. Pokud ve fikci dává smysl, že shození z ´tesu nepřítele zabije, tak to má přednost nad pravidly pro postavu, které říkají že to dává dvě zranění.

Co se týče těch tahů, myslím, že ten vztah k to,mu enginu je tam mnohem hlubší, jen je dělaný jinak, protože GM tahy jsou pro zjednodušení částečně přenesené přímo na mořnosti u neúspěchů

EDIT: a matematiku už jsme spolu řešili že ve skutečnosti +1 znamená +4-10 %
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: SVITKY HRDINŮ: nová generace dračáku

Příspěvek od Nordoslav »

Ale zpátkya k tvorbě, blížíme se verzi 0.5 a svého přepsání se dočkal měňavec: https://docs.google.com/document/d/19VR ... sp=sharing

A dokonšený je poslední, dvacáty dovednostní svitek: Berserkr https://docs.google.com/document/d/1GBY ... sp=sharing

Komentovat je omžné rovnou do googledocu, je to tak jednodušší a já můžu aspoň sázet už upravené verze. Díky moc za všechny vaše připomínky, moc mi pomáhaji!
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: SVITKY HRDINŮ: nová generace dračáku

Příspěvek od Nordoslav »

Přepsáním vyvolávače je uzavřena další etapa Svitků Hrdinů https://docs.google.com/document/d/1HI1 ... sp=sharing

Opět budu rád za každou poznámkua komentář.

Chci ještě před FF stihnout opravit všechny svitky, vysázet a nechat je celé FF odležet. Před GC pak udělám celkovou revizi a začnou se doplňovat texty pro GM.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [SVITKY HRDINŮ] nová generace dračáku

Příspěvek od Nordoslav »

Vypuštěna verze 0.49 (ke stažení v připnutém příspěvku), poprvé jsou všechny rasy a dovednosti dohromady v jednom PDF. Teď přichází na řadu lov překlepů, chyb a stylistických nedostatků, když jakýkoliv najdete a napíšete mi ho, tak budu extrémně rád.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [SVITKY HRDINŮ] nová generace dračáku

Příspěvek od Nordoslav »

Zjistil jsem, že se na gdrive dají nahrát PDF a umožnit jim komentování, takže tadá: https://drive.google.com/file/d/18EYMNe ... sp=sharing
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů