[SVITKY HRDINŮ] nová generace dračáku
[SVITKY HRDINŮ] nová generace dračáku
Pravidla ke stažení na webu: http://www.svitky-hrdinu.cz
Zápis v databázi: https://rpgforum.cz/anotace/svitky-hrdinu
Svět je plný tajuplných míst. V podzemí se skrývají tajemná podzemní města zwargů ozářená slunečními věžemi. Pod hladinou oceánu se skrývají chrámy, ve kterých vodní elfové uctívají Matku z hlubin. Duchové prastarých hor sní o dobách, kdy jejich žilami proudilo žhavé magma. Staré kosti draků po staletí šíří auru moci, měnící vše živé, čeho se dotkne. Je na tobě, abys tento svět prozkoumal.
Jsi dobrodruh a objevitel. Hrdina. A toto jsou svitky s tvým příběhem.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co je vlastně mým cílem:
Krátká odpověď: Fantasy hru šitou sobě na míru.
Dlouhá odpověď: Skloubit příběhové a gamistické hry v jeden koherentní celek, který umožní prožít pořádnou fantasy kampaň. Budete se bát o svoji postavu, budete muset řešit, jaké zdroje máte k dipozici, ale zároveň budete spoluvytvářet epický příběh, který se nezasekává na hloupostech a přinese pořádný zážitek.
Ve zkratce chci přinést klasický dračákovský feel bez zbytečného účetnictví na elegantnějším a hladším pbta mechanickém jádře.
Systém má být použitelný na předpřipravené sandboxové moduly, především hexcrawly jako Hot Spring Islands nebo ten můj. Nesnažím se udělat nic přelomového, jen něco pekelně zábavného.
Vývojářský deníček:
Získávání zkušeností a zlepšování postav
Hexové cestování ala PbtA
Mitigace náhody: momentum vs situace
Vyhodnocuju vyhodnocovací mechaniky
Jak jsem hledal svému RPG jméno
Discord SVITKY HRDINŮ
Naposledy upravil(a) Nordoslav dne 17. 7. 2022, 22:41, celkem upraveno 34 x.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.02
Plus jsem teda dutý na jména a už mě tomu nebaví říkat "fantasy hexcrawlovací pbta".
Někdo nějaký nápad?
Někdo nějaký nápad?
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.02
Nordsworn
- Za tento příspěvek děkují uživateli Jerson tito uživatelé (celkem 2):
- MarkyParky, radunamlejn
hraju: Ω Projekt Omega
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.02
Po X hodinách dumani jsem se nakonec rozhodl používat na vyhodnocení 2k10.
Vychází mi líp distribuce pravděpodobností na větším rozmezí bonusu.
Více na http://nord.ninja/design-rpg/vyhodnocuj ... mechaniky/
Vychází mi líp distribuce pravděpodobností na větším rozmezí bonusu.
Více na http://nord.ninja/design-rpg/vyhodnocuj ... mechaniky/
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.02
Jako bych četl své úvahy před dvaceti lety Jen místo AW a Ironswornu to byla Warzone a Stín meče.
Výpočty po tobě kontrolovat nebudu, protože to nemá smysl, principiálně je to pořád stejná mechanika jako u téměř všech jiných systémů. Pořád bude z hlediska matematiky nabouchat co nejvíc bonusů do jedné či několika málo schopností a ty pak dostávat do hry co nejvíc.
Takže je spíše zajímá, jak - a zda vůbec - nějak zatraktivníš hození částečného úspěchu nebo neúspěchu.
Výpočty po tobě kontrolovat nebudu, protože to nemá smysl, principiálně je to pořád stejná mechanika jako u téměř všech jiných systémů. Pořád bude z hlediska matematiky nabouchat co nejvíc bonusů do jedné či několika málo schopností a ty pak dostávat do hry co nejvíc.
Takže je spíše zajímá, jak - a zda vůbec - nějak zatraktivníš hození částečného úspěchu nebo neúspěchu.
hraju: Ω Projekt Omega
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.02
Nordoslav:
Geniální na originálním PbtA není zajímavé ani tak to, jaké má krajní rozsahy (byť je vidět, že je někdo volil s rozmyslem), ale hlavně jaké jsou rozsahy pravděpodobností pro hození 7-9.
Mrkni na to - je to téměř konstantně 40% pro libovolnou výši statu.
A růstem statu se jen posouvají silné hity do missů, ale tohle se téměř nemění.
Ve hře, která je založená na tazích, co mají většinou nejbohatší/nejzajímavějši skladbu toho weak hitu je to skvělý prvek, který zajišťuje, źe tahle featura tahů bude ve hře přítomná stále.
Geniální na originálním PbtA není zajímavé ani tak to, jaké má krajní rozsahy (byť je vidět, že je někdo volil s rozmyslem), ale hlavně jaké jsou rozsahy pravděpodobností pro hození 7-9.
Mrkni na to - je to téměř konstantně 40% pro libovolnou výši statu.
A růstem statu se jen posouvají silné hity do missů, ale tohle se téměř nemění.
Ve hře, která je založená na tazích, co mají většinou nejbohatší/nejzajímavějši skladbu toho weak hitu je to skvělý prvek, který zajišťuje, źe tahle featura tahů bude ve hře přítomná stále.
Re: [Heartbreaker] No name fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.02
O tomhle jsme se mám pocit dokonce spolu kdysi bavili a když se podíváš na tu distribuci, tak 2k10 se v tom pásu drží řekl bych dokonce ještě o kapku víc.MarkyParky píše: ↑11. 10. 2021, 14:05 Nordoslav:
Geniální na originálním PbtA není zajímavé ani tak to, jaké má krajní rozsahy (byť je vidět, že je někdo volil s rozmyslem), ale hlavně jaké jsou rozsahy pravděpodobností pro hození 7-9.
Mrkni na to - je to téměř konstantně 40% pro libovolnou výši statu.
A růstem statu se jen posouvají silné hity do missů, ale tohle se téměř nemění.
Ve hře, která je založená na tazích, co mají většinou nejbohatší/nejzajímavějši skladbu toho weak hitu je to skvělý prvek, který zajišťuje, źe tahle featura tahů bude ve hře přítomná stále.
Dává mi ale k dispozici větší granularitu, takže se můžu trochu hrát i s bonusama pro trochu toho feelu z tradičních RPG
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Pravidla došly verze 0.026 a Karel si ze mně dělá srandu že jsem schopný vyprodukovat dvě verze během tří minut
Vytvořil jsem i první oborový talent (miniplaybook) - Diplomat
Připomínky a komentáře jako vždy vítány
Vytvořil jsem i první oborový talent (miniplaybook) - Diplomat
Připomínky a komentáře jako vždy vítány
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Raději s dalšími komentáři počkám na vyšší verzi, nejsem schopen postihnout rozdíly.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Talentů už je dokupy pět a jsou k dispozci na google drive, protože tady můžu dát jenom tři přílohy.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
K diplomatovi tak přibyl:
- Alchymista
- Bard
- Lovec
- Ochránce
Snažím se namixovat číslíčkové bonusy s věcma k vyhrání a RP. Vždycky přemýšlím, co tak vystihuje esenci daného oboru a pak podle toho vymýšlím jednotlivé schopnosti. Zda se mi to daří posuďte sami
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
K diplomatovi tak přibyl:
- Alchymista
- Bard
- Lovec
- Ochránce
Snažím se namixovat číslíčkové bonusy s věcma k vyhrání a RP. Vždycky přemýšlím, co tak vystihuje esenci daného oboru a pak podle toho vymýšlím jednotlivé schopnosti. Zda se mi to daří posuďte sami
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Tohle mě zajímá, dávám si do bookmarku že to chci prubnout, napíšu, až budu mít víc času a klidu.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Přečetl jsem si to a Nordsworn má potenciál se mi líbit, protože AW mám rád. Nicméně k jedné věci, která mi na AW vadí téměř nejvíc, přidáváš dvě další,, které pro mě výsledný dojem snižují. Napíšu je v pořadí od nejméně zásadní k (pro mě) nejzásadnější.
1) hráč má na výběr jen jednu počáteční dovednost, tedy potenciál na zajímavé kombinování dovedností je nula, alespoň na začátku.
2) příliš velký poměr dovedností, které dávají +1 k nějakému hodu nebo efektu. Nejde o mou nechuť k číslům v RPG, ale o to, že jako možnost rozvoje nebo dokonce počáteční dovednosti mi to přijde trapně nudné. A hlavně to podporuje mého vnitřního munchkina, který mě nutí zvýšit si šanci na kladný efekt nebo sílu efektu spíše než si vybrat zajímavý efekt s nepatrně nižší šancí na úspěch.
3) Dovednosti s jiným než posilujícím efektem jsou nezáživné.
Alchymista se může ptát na magii (a GM to musí vymyslet.)
Bard na změnu nálady publika a prach (asi jediné trochu zajímavější)
Diplomat se může ptát na otázky, které pokládám za základní u každého dobrodruha
Lovec má psa, což bylo fajn, ale pes zřejmě přináší jen další bonusy.
1) hráč má na výběr jen jednu počáteční dovednost, tedy potenciál na zajímavé kombinování dovedností je nula, alespoň na začátku.
2) příliš velký poměr dovedností, které dávají +1 k nějakému hodu nebo efektu. Nejde o mou nechuť k číslům v RPG, ale o to, že jako možnost rozvoje nebo dokonce počáteční dovednosti mi to přijde trapně nudné. A hlavně to podporuje mého vnitřního munchkina, který mě nutí zvýšit si šanci na kladný efekt nebo sílu efektu spíše než si vybrat zajímavý efekt s nepatrně nižší šancí na úspěch.
3) Dovednosti s jiným než posilujícím efektem jsou nezáživné.
Alchymista se může ptát na magii (a GM to musí vymyslet.)
Bard na změnu nálady publika a prach (asi jediné trochu zajímavější)
Diplomat se může ptát na otázky, které pokládám za základní u každého dobrodruha
Lovec má psa, což bylo fajn, ale pes zřejmě přináší jen další bonusy.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Awwww.... moc děkuju, zájem povzbudí
1. hráč má na výběr 3: jednu rasovou a dvě oborové, design je stavěný na rychlý růst a dlouhou kampaň (15-20 sezení), každé sezení bude generovat min 1. základní dovednost navíc. Proto nemám ani v plánu dávat do začátku víc (výjimky budou samozřejmě onehsoty).
2. Je to možné. Můj záměr je ale teď co nejdřív vyplyvnout dostatečné množství oborových talentů (aspoň 10) aby se z toho dala poskládat družina (připomínám že každá postava má do začátku 2 oborové a jeden rasový talent)
3. Opět je to možné, od toho to je ale verze 0,2 a k finálnímu produktu mám daleko. Teď hlavně potřebuju dostat myšlenky z hlavy na papír, protože ve snaze přivést je nejdřív k dokonalosti bych se zasekl a nikam se nedostal.
Moje filozofie teď je, že je lepší mít průměrný produkt na papíře než dokonalý v hlavě
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9351
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Hrozně mě irituje, že jsou playbooky nazvané talenty, i když jsou to očividně povolání a/nebo dovednosti
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Ad 2) a 3) - to spolu souvisí. Sice vytvoříš hodně oborů, ale budou nepříliš zábavné na hraní, když z většiny dodávají jen další číselné bonusy.
Když už vycházíš z AW, nechceš se jeho tahy inspirovat víc?
Jinak s Quentinem souhlasím, ty "talenty" jsou dost matoucí název. Proč tomu neříkáš "povolání" nebo "profese" či nějak podobně?
Když už vycházíš z AW, nechceš se jeho tahy inspirovat víc?
Jinak s Quentinem souhlasím, ty "talenty" jsou dost matoucí název. Proč tomu neříkáš "povolání" nebo "profese" či nějak podobně?
hraju: Ω Projekt Omega
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9351
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Asi má být nejnižší.Čas na tabulky pravděpodobnosti!
Červeně jsou nejvyšší hodnoty v daných pravidlech, zeleně nejvyšší.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů