Logovy Zapovězené země

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Družina se skládá z:
Roberta I., půlelfího čaroděje a panovníka velmi progresivní a tolerantní rasismu prosté země.
Aki, nonbinárního hobitího jezdce, kleptomana a pyromana.
Morkoši, skřetí druidky nechutných stravovacích návyků.
Provází ji doprovodná skvadra:
Xena, bojovnice
Owlyn, čarodějka,
Ohnivec, démon,
Ohnivka, démonka,
Ged, bývalý člen Železné stráže
Sněhurka, půlelfí druidka
5 koní, z toho jeden démonický
V jejich pevnosti navíc žije:
Dračí mládě - Valaebal
Planoucí lebka
6 půlelfích rybářů
skřet
Grelf a Flerg, liščí démoni,
Syn zemana Radon, dcera kastelána Margaret a jejich manžel Galdán
8 lidských vesničanů
6 lidských loupežníků
10 hobitích vesničanů
11 skřetích vesničanů
7 trpaslíků
5 zlobrů
3 plešatí vlkeni
Owlynina malá dcera
Rezavý bratr s Heminou sestrou
20 osvobozených vesničanů
Kurg, zlobr
3 členové zachráněné rodiny
Trpasličí vzduchoplavec
Neschopný kouzelník Felix Píďalka a jednonohá bojovnice Alžběta Montesquieu
V jejich království stojí:
14 chalup
Tři strážné věže,
Hradby,
Popraviště,
Kovárna,
Ovčín,
Knihovna
Lom
Holubník
Tržiště
Studna
Zahrada
Věž v přístavu (dřevěná)
Svatyně (dřevěná)
Hostinec (kamenný)
Mlýn
Pokladnice
Písařská dílna
Střelnice
Důl
Kobka
Koželužna
Krb
Krejčovská dílna
Padací mříž
Pastvina
Pekárna
Sklep
Stáje
Vepřín
Vodní příkop
Suroviny
40 kamenů, 210 dřev.
Naposledy upravil(a) Log 1=0 dne 14. 4. 2022, 22:21, celkem upraveno 19 x.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Dnes rychle (tj. mimo sezení) prozkoumali vybitou pevnost, našli obrovský loot. A také tři lidi, které naverbovali do království a trpasličího prospektora Gundrena, který pátrá po trpasličím artefaktu, zvaném Skranina zhouba. Ukecali ho, aby s nimi odešel do království, a počkal, dokud nevyřídí pár věcí a pak že mu pomohou artefakt nalézt a podělit se o odměnu.

Do pevnosti se vrátili bez příhod a hned začali s jejím masivním rozšiřováním, které jim odčerpalo část jejich bohatství. Pak se rozhodli vyrazit pro cysty opeřené prasnice. Aby to šlo rychleji, rozhodli se jet na koních. Ale i když nechali doma zlobra, vycházelo jim to na 9 jezdů na 3 koně. Tak se Morkoša proměnila v koně a už to šlo. Přesunuli se k zimovišti a cestou potkali zatoulaného koně, kterého kobylka Morkoš přemluvila, aby zůstal s nimi a navíc u něj našli zdobený stříbrný meč. Pak už se jen utábořili.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Dnes vstoupila družina do zimoviště opeřené prasnice. Ještě předtím potkala Felixe Píďalku, který je seznámil s neblahým osudem své výpravy, a nakonec se s nimi dohodl, že jim pomůže odebrat cysty prasnice výměnou za svůj grymoár a záchranu jeho společníků, kteří ještě mohou být zachráněni.

Do doupěte se pokusili dostat širokou chodbou s trhlinou, do které několik postav zahučelo. Díky tomu prakticky okamžitě našli hnízdo s prasnicí. Ale protože neměli výbavičku a Felixův grimoár, pustili se do prozkoumávání. Nejprve našli chodbu k řece a zbroj, kterou si na sebe Aki okamžitě oblékl/a. Musím říci, že jsem trochu ubral na její fatálnosti, i tak si ale neustále třel/a zadek kvůli vrůstajícím kouskům zbroje. Pak se vrátili a pokračovali do místnosti s dírami. Aki je všechny vybral/a a v poslední narazil/a na tumora. Schytal/a drápanec, ale nákaze odolala/a. Vyběhl/a ven a družina tumor udolala, ačkoli ho zásah jednou z nalezených bomb jen neškodně očadil.

Pak sešli níž a našli dva tumory zvracející na zmrzačeného tumora. Aki znechucením omdlel/a a Xena s Gedem ho/ji odnesli dál od toho všeho. I takto oslabená družina dva tumory udolala bez nakažení. Nalezený člověk byl milosrdně usmrcen a nemilosrdně vylootován. S jedním tumorem za ohybem chodby se vypořádali ještě snáz a po další ráně z milosti nalezli Felixův grimoár.

Pak se (už v plném počtu) vydali druhou cestou k místnosti s jezírkem. Díky úspěšně hozené bombě, překvapivému útoku a dobrému tahu iniciativy pobili tři ze čtyř tumorů, než se vůbec dostali na tah. Ten poslední z tumorů ošklivě drápl Ohnivku, ale pak padl na první ránu. Nákazu jsem u démonky neřešil. Nabgrovali loot včetně perly z jezírka, našli a vyvedli Alžbětu a získali výbavičku. Felix pak nabral cysty, aniž by prasnici vzbudil, nebo se potřísnil a mohlo se vyrazit domů. Na co přemluvili i Felixe a Alžbětu.

Protože bylo zapotřebí koně navíc, proměnila se v něj i druidka Sněhurka. Ale protože musela přepálit kouzlo, spustila nehodu, díky které byla čtvrt den magicky infekční. Dali ji tedy do karantény a čekali. Ona sama pár šťastnými hody odolala vlastní nákaze. Pak se konečně vyrazilo na zpáteční cestu. Potkali vzduchplavce v horokovzdušném balonu a pomohli mu s opravami, načež ho naverbovali pro své království. Pak pokračovali v cestě a v lese narazili na úplně prázdnou chalupu, kterou Aki okamžitě zapálil/a. Na dalším hexu pak narazili na lesní požár. Ano, byla to čistá náhoda, ale interpretace byla jasná. Pak potkali v hlubokém lese další zpívající lišku. Aki na ni namířila luk a dožadovala se přiznání, že je démon. Král ale zakročl a zkusil to po dobrém. Zmínkou o Grelfovi ji snadno přesvědčil, ať se k nim přidá, a dovezl ji do kráílovství. Tam všechny vysadili, zkontrolovali práce a postavili holubník.

A pokračování příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Markus »

Další velice úspěšný a optimistický průchod Prasnicí. To evidentně jenom naše družina Alžbětu hodila do díry, Felixe zabila a odešla s jejich věcmi :)
Uživatelský avatar
Muzzug
Příspěvky: 372
Registrován: 28. 10. 2009, 10:23
Bydliště: Brno

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Muzzug »

Alžběta spadla a já ji jenom neudržel! :D
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Dnes bylo takové dost fillerové sezení.
Družina se vypravila s trpasličím průzkumníkem pro Skandinu zhoubu a celé sezení zabraly random encountery a plánované zastávky po cestě. Jednou se vyhnuli Teramaldě (už je našponovaná k útoku). Pak našli obří samostříl veký jak barák, u kterého zabili několik agresivních ghůlů a přátelsky poklábosili s harpyjemi, které na tom hnízdily. Následně došli k alchymistovi, který jim vyplatil 12 zlatých za cysty prasnice. Pak je napadly harpyje, které zabili. U Rudysova potkali hon místních lidských papalášů, ale neprojevili zájem o větší interakci. Přenocovali v hostinci a prodali na trhu nějaké cetky a nakoupili suroviny i s dodávkou domů. Pokračovali dále, minuli mohylu a svatbu, aniž by ztráceli čas a došli k místům, kde by se zhouba měla nacházet.
A to je všechno. Což asi souvisí s tím, že se hráílo jen 2,5 hodiny i s trash talkem.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16377
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od MarkyParky »

Log 1=0 píše:Pak našli obří samostříl veký jak barák, u kterého zabili několik agresivních ghůlů a přátelsky poklábosili s harpyjemi, které na tom hnízdily.
To už jsi stihnul zapojit letošní Kuchyni, nebo je to shoda náhod?
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

MarkyParky píše: 17. 11. 2021, 21:01
To už jsi stihnul zapojit letošní Kuchyni, nebo je to shoda náhod?
Už jsem stihl zapojit kuchyni. Seznam Random encounterů vyžaduje častou průběžnou aktualizaci.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Markus »

Teď jsem si všiml toho inventáře v prvním příspěvku. Ať žije budování pevnosti! :)
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

V rámci doplňování random encounterů plánuju využít starou Quentinovu tabulku (díky!), tak si sem dám odkaz, abych to našel http://2k6goblinu.blogspot.com/2013/07/ ... -cest.html
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Zase se konečně jednou hrálo!
Minule skončili před vstupem do staré trpasličí pevnosti, kde se měla nacházet Skandina zhouba. Dnes tedy vstoupili dovnitř. Předtím potkali jen trpasličí archeology, kterým slíbili pár cetek. Zabili zulcovou žábu, která držela archeology venku a bez problému prošli první instancí pevnosti. Našli sochu trpaslíka zírajícího na drahokam, a i když z trosek podobné sochy vedle správně poznali, že to je past, stejně se Aki pokusil/a drahokam ukrást. Úspěšně se ho zmocnil/a a vyhnul/a se výbuchu, ale drahokam se rozpadl v prach. To se Aki vůbec nelíbilo.

Procházeli celkem snadno celkem prázdnou pevností. Narazili na ghůla a zabili ho. Pak ducha zavražděné diplomatky, nenávidějícího trpaslíky. Tomu vysvětlili, že trpaslíkům chtějí ublížit jejich oloupením, a duch tedy nechal družinu být. Pak našli ložnici pána pevnosti, zabili nějaké nemrtvé netopýry a pak našli tajnou místnost. V té se vznášela hořící lebka, tak poslali Ohnivce a Ohnivku, aby si s ní promluvili. Dozvěděli se, že je to služebník pána pevnosti, střežící eho poklad před vetřelci. nechtěli s ní bojovat, tak šli hledat pána pevnosti, Robert měl totiž plán. Zabili pár ghůlů, které potkali a nakonec našli ghůla sedícího na trůně. Toho zabili a král Robert jeho tělo oživil. Tento poslušný pán nařídil lebce, aby nejen vydala poklad (tedy Skandinu zhoubu), ale aby se stala strážcem pokladů družiny. Když posloužil svému účelu, nechal Robert bývalého vládce naposled usednout na svůj trůn a pokonjně odejít. Družina pak místo opustila s legendárním kladivem i poslušnou planoucí lebkou.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Nejprve si všichni pořádně odpočinuli a pak přemluviili Gudruna, aby počkal s odevzdáním zhouby svému klanu a doprovodil je na jejich cestě za pokladem. Důvodem bylo, že se dobrodruhům nechtělo jezdit tam a zpátky, ale zároveň nechtěli pustit trpaslíka z očí. Pak vyrazili přímo na sever, zaskočil je lesní požár, ale král Robert přemohl Aki a zabránil mu/ji v páchání sebevraždy. Morkoša mezitím našla bezpečnou cestu pryč, takže všichni ve zdraví vyvázli. Na další cestě potkali velkého urážeče, který je urazil, tak ho zmlátili, vyrazili mu oko, popálili ho a přivázali k ohořelému pahýlu jeho sloupu. další setkání bylo dvanáct orků nesoucích třináctého jako zajatce. Ty pozdravili, popřáli jim šťastnou cestu a pokračovali po své. Další příhoda se udála až u velkého jezera Činel. Obklíčila je skupina ješťěrců, kteří toužili sníst jejich lidské hechmeny. Morkoša okamžitě odmítla dosti rázným způsobem a seslala kouzlo, které ještěrce vyděsilo, tak se zdekovali. Protože už putovali půl dne, bylo třeba přemýšlet nad noclehem, ale král si vzpoměl, že kdysi slyšel, že ještě kus cesty na sever je vesnice s hostincem. Pokračovali tedy dál a v podvečer dorazili do Kotlin.

Ubytovali se U Ruky nebožtíka a vyslechli si, jak je to s Pivní válkou. Ihned se rozhodli provést intervenci. Zítra postupně přemluvili Yawima i paní Pollmorovu, aby si zkusili všechno vyříkat. Oni se účastnili coby nestranní moderátoři. Podařilo se jim udržet diskusi ve věcné rovině a dokonce jim navrhli konstruktivní řešení: Yawim může rozjet svůj podnik, ale zároveň zajistí zabezpečení Kotlin. Také dostane funkci zástupce stařešiny, takže paní Pollmorová udrží rodinný titul, ale Yawimm si udrží respekt, vliv a kontrolu svých zájmů. Oba uznali, že takové uspořádání by byl dfunkční kompromis, ale vyžadoval by od nich víc spolupráce, než umoňuje vzájemná nedůvěra. Morkoša na ně tedy seslala kouzlo lásky. Tím byl smír završen, a další den dobrodruzi putovali dál. Nepotkalo je nic mimořádného, ale zabloudili, takže se museli utábořit dva hexy před cílem.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od smrq »

Heh, toto je nejelegantnější a zároveň nejnudnější odehrání Kotlin, co jsem četl. :)
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Smrq: Přečetl jsem tvůj koment hráčům. Urazili se.

Minule postavy zabloudily, a tak nestihly dorazit k cíli. A tak pokračovaly a zabloudily znovu. Naštěstí jim zbýval už jen kousek a tak dorazili akorát trochu později. Prakticky hned objevili vězení staré piavice a vnikli dovnitř. Morkoša se proměnila v gaviála a mohla tedy efektivně prozkoumávat dungeon. Ale zase nemohla efektivně komunikovat, musela tedy použít nápodoby veselých či divokých tanců.
Díky tomuto manévru a z velké části správně interpretovaných nápověd od pijavic prošli dungeonem a našli rudé dveře. Nevěděli jak dál, tak hledali klíč. Našli pijavici a zabili ji, než jim došlo, že to je ona, a pak pomazali dveře její krví. Otevřely se, oni se nalootili a opustili to vlhké místo. Odešli do vesnice, kde jim jejich věhlas zajistil vřelé přijetí, a jeden kupec je pohostil a domluvili si u něj ubytování. Pak šli k majáku, kde potkali obřího kraba Morkoša, už ve skřetí podobě, na něj chtěla použít své znalosti zvířat, ale moc jí to nešlo. Tak došla k němu a zamávala na něj. Krab zamával klepetem a řekl: Ahoj. Mluvící přátelský krab se ukázal jako skvělý zdroj informací a prozradil jim minulost i současný stav majáku. Na základě těchto informací byl vymyšlen plán. Ale realizován bude až další sezení.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od smrq »

Log 1=0 píše: 13. 1. 2022, 19:14 Smrq: Přečetl jsem tvůj koment hráčům. Urazili se.
Tak to se omlouvám, nemyslel jsem to zle. Vlastně to byl kompliment. Takový postup nikdo neměl a opravdu to považuji za elegantní řešení. Jen se tam díky tomu nic dramatického nestalo.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Další sezení se řešil maják na pobřeží. A nutno říct, že nebyl příliš výzva. Aki odletěl/a na drakovi na maják a zničil/a poustevníkovo srdce. Pak se vrátil/a a celá grupa přešla k majáku. Zabili harpyje a prozkoumali maják. Aki zapálil/a hapyjí hnízdo, čímž zničil/a lektvar dýchání pod vodou. Ale oni jich měli dost od pijavice. Pak Morkoša z Aki/ho vysála vůli, pomocí brousku vyrobili z nějaké nepotřebné zbraně piliny a Morkoša seslala rozptyl magii na Vlnin oltář s obří vidlicí. Nakonec našli místnost s mrtvým poustevníkem. Ged u něj našel druhou polovinu Feroxiných spárů (jednu už měl z jiného dobrodružství) a věnoval je králi. Nikdo pro ně ale neměl využití, byly tedy přidány k pokladům, které už měli. Našli i mušli, kterou ukázali duchovi původní strážkyně a tím ho vysvobodili. Její vděčný služebník krab pak přinesl z lodí méně vzácné poklady, tedy vylepšený meč, sošku mořské panny a truhličku s perlami.

Největší poklad tam ale zůstal, chráněn žraloky a obří olihní. Vypili lektvary vodního dechu a vyrazili do moře. Snadno zabili žraloky i obří oliheň a získali Kožorost, který si ponechala Morkoša. Takto vybaveni se přesunuli do rybářské osady, kde měli zajištěný odpočinek.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů