Grafika Taurilu
Moderátor: Sparkle
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafika Taurilu
Příprava grafiky do nové příručky:
https://www.twitch.tv/lucerna_art streamuje kresby našich NPC. Teď běží první stream (spíchl se narychlo, příští už doufám bude avizován s předstihem). Záznam by tam pak měl viset 14 dní.
https://www.twitch.tv/lucerna_art streamuje kresby našich NPC. Teď běží první stream (spíchl se narychlo, příští už doufám bude avizován s předstihem). Záznam by tam pak měl viset 14 dní.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Re: Grafika Taurilu
První obrázky z nové příručky.
Slibovali jsme víc se opřít do ilustrací, takže tentokrát budou obrázky i NPC.
Jolee Whitfield a Rivald Corré jsou vám už známí z první knížky, třetí postava je nová a nic vám o ní nepovíme, počkejte si na Záhady Kalusu
Portfolio kreslířky zde: https://www.instagram.com/lucerna_art/ a streamy https://www.twitch.tv/lucerna_art
Slibovali jsme víc se opřít do ilustrací, takže tentokrát budou obrázky i NPC.
Jolee Whitfield a Rivald Corré jsou vám už známí z první knížky, třetí postava je nová a nic vám o ní nepovíme, počkejte si na Záhady Kalusu
Portfolio kreslířky zde: https://www.instagram.com/lucerna_art/ a streamy https://www.twitch.tv/lucerna_art
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Re: Grafika Taurilu
Mně se to nelíbí. Černobílou grafiku mám raději ručně malovanou v OSR stylu, s "vypiplaným" stínováním. Toto je moc počítačový.
A přitom oproti počítačové grafice, jakou kreslíval Roman Kýbus, to působí hrozně lacině. Ilustrace od Scholtze, Yeronyma nebo Rimba jsou už úplně jiná liga.
Toto působí jak naskicované za deset minut v Paintbrushi.
A přitom oproti počítačové grafice, jakou kreslíval Roman Kýbus, to působí hrozně lacině. Ilustrace od Scholtze, Yeronyma nebo Rimba jsou už úplně jiná liga.
Toto působí jak naskicované za deset minut v Paintbrushi.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafika Taurilu
Coool! Hodně se mi líbí hlavně ten poslední obrázek!
Ten prostřední by podle mě snesl kontrastnější/plastičtější stínování, ale to jsem jenom já.
Tyhle čisté kresby a hrany vyžadují mnohem víc, než deset minut. Tohle fakt vyžaduje hodně práce.
Ten prostřední by podle mě snesl kontrastnější/plastičtější stínování, ale to jsem jenom já.
Hele, chápu že se ti to nelíbí, ale napsat takovýhle velmi urážlivý nesmysl... not cool...
Tyhle čisté kresby a hrany vyžadují mnohem víc, než deset minut. Tohle fakt vyžaduje hodně práce.
Re: Grafika Taurilu
Z toho prostředního mám taky pocit, že mu něco chybí a Ecthelion to nejspíš poejmnoval Líbilo by se mi to o trochu víc "špinavější", "rozmazanější", "živější". Takhle to na mne působí trochu "uměle"?. Pardon, v kresbě se nevyznám, tak se nějak snažím popsat nejasné pocity.
Ale celkově podle mně super, hned bych je bral jako postavy/NPC do Blades.
Ale celkově podle mně super, hned bych je bral jako postavy/NPC do Blades.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafika Taurilu
První a třetí super, prostřední moc superhero/Exalted. (Velké IMHO od člověka, co Neviditelnou knihu nezná.)
Re: Grafika Taurilu
Zrovna poslední se mi moc nelíbí. Má divně tu ruku, co leze ven.
Nejlepší první, líbí se mi i druhý.
Na ShadoWWWově vyjádření nic silně urážlivého nevidím, obrázky se mu nelíbí a jasně napsal, proč. (Pominu fakt, že načrtnout něco pár tahy je fakt těžké a náročné... a že to vyžaduje hooodně práce: vezměte mě do galerie moderního umění, a i kdybyste mi řekli, že tenhle obraz autor maloval třeba rok, stejně vám řeknu, že je to mazanina )
Nejlepší první, líbí se mi i druhý.
Na ShadoWWWově vyjádření nic silně urážlivého nevidím, obrázky se mu nelíbí a jasně napsal, proč. (Pominu fakt, že načrtnout něco pár tahy je fakt těžké a náročné... a že to vyžaduje hooodně práce: vezměte mě do galerie moderního umění, a i kdybyste mi řekli, že tenhle obraz autor maloval třeba rok, stejně vám řeknu, že je to mazanina )
Re: Grafika Taurilu
Na tom plochým stínování a hodně čistých liniích je blbý, že to (těm, co je pamatujou ) může připomínat 90kový cédéčka s klipartama... Tady je to nejvýraznější u toho rytíře, to vystavený brnění si úplně říká o víc detailů. A třeba u toho rybáka mi to nevadí, asi to je těma copánkama, ten je v pohodě. V trendech se neorientuju, takže jestli je to takhle teďka moderní, tak proč ne, až na ten klipartovej pocit jsou všechny dobrý.
Kdyby byly ty stejný obrázky nakreslený a vystínovaný tužkou na papír, nebo třeba perem (klidně i v SW, teďka to už skoro není poznat), působily by jinak (já bych řekl, že živěji a přirozeněji, ale jiní lidi můžou mít jinou optiku).
Kdyby byly ty stejný obrázky nakreslený a vystínovaný tužkou na papír, nebo třeba perem (klidně i v SW, teďka to už skoro není poznat), působily by jinak (já bych řekl, že živěji a přirozeněji, ale jiní lidi můžou mít jinou optiku).
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafika Taurilu
Tipuju, že je to čistě o ceníku; stínování bude o stupeň dražší. Ne, Sparkle?
Ale pro představení postav, aby si je člověk trochu zapamatoval, to takhle stačí.
Ale pro představení postav, aby si je člověk trochu zapamatoval, to takhle stačí.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Grafika Taurilu
Díky za podněty!
Že na tomto fóru bude preferován syrový OSR styl, je mi jasný Rozhodla jsem se ho nepoužít hlavně proto, že aby to mělo smysl a nebylo kontraproduktivní, musel by syrový OSR styl být dodržen konzistentně v celé příručce, ideálně v celém settingu, a ideálně nejen v ilustracích, ale i ve stylu psaní. A to v tuhle chvíli nedávám. I když jsem avizovala, že je větší rozpočet na ilustrace než posledně, stále je to jen čtyřmístná cifra. Do té se musí vejít obálka, cca 25 NPC, cca 30 map a cca 15 vysvětlujících nákresů. A hledat stylové OSR kreslíře, co zvládnou všechno tohle - atmosférické mapy, NPC včetně starších lidí a cizích etnik, budou levní a zároveň se mi na to v půlce nevykváknou a já pak budu muset horko těžko shánět někoho v podobném stylu, kdo by mě nezruinoval... na to bohužel fakt teď není kapacita. Momentálně to vypadá, že bude 1 kreslíř na obálku, 1 na NPC, dva na mapy a dva na vysvětlující nákresy. Bude to stylově kočkopes, ale co nadělám.
Na počítačový styl jsem si taky ze začátku zvykala, ale už jsem se s ním sžila. Zjistila jsem, že má taky svoje výhody:
- ta NPC jsou hodně zřetelná a zapamatovatelná, což potřebuju, jelikož mi betačtenáři hlásí, že v té příručce je mnoho NPC a že se jim pletou. A tyhle jednoduchý ksichtíky se dají dobře použít i jako maličké thumbnails do taháků s přehledem NPC.
- dobře slouží jako vzory pro cosplay / fan art
- aspoň se tím odliším od konkurence. Moc českých výtvorů v tomhle stylu není. A přiznejme si, fandové OSR stejně Tauril zas tak moc neoceněj
Že na tomto fóru bude preferován syrový OSR styl, je mi jasný Rozhodla jsem se ho nepoužít hlavně proto, že aby to mělo smysl a nebylo kontraproduktivní, musel by syrový OSR styl být dodržen konzistentně v celé příručce, ideálně v celém settingu, a ideálně nejen v ilustracích, ale i ve stylu psaní. A to v tuhle chvíli nedávám. I když jsem avizovala, že je větší rozpočet na ilustrace než posledně, stále je to jen čtyřmístná cifra. Do té se musí vejít obálka, cca 25 NPC, cca 30 map a cca 15 vysvětlujících nákresů. A hledat stylové OSR kreslíře, co zvládnou všechno tohle - atmosférické mapy, NPC včetně starších lidí a cizích etnik, budou levní a zároveň se mi na to v půlce nevykváknou a já pak budu muset horko těžko shánět někoho v podobném stylu, kdo by mě nezruinoval... na to bohužel fakt teď není kapacita. Momentálně to vypadá, že bude 1 kreslíř na obálku, 1 na NPC, dva na mapy a dva na vysvětlující nákresy. Bude to stylově kočkopes, ale co nadělám.
Na počítačový styl jsem si taky ze začátku zvykala, ale už jsem se s ním sžila. Zjistila jsem, že má taky svoje výhody:
- ta NPC jsou hodně zřetelná a zapamatovatelná, což potřebuju, jelikož mi betačtenáři hlásí, že v té příručce je mnoho NPC a že se jim pletou. A tyhle jednoduchý ksichtíky se dají dobře použít i jako maličké thumbnails do taháků s přehledem NPC.
- dobře slouží jako vzory pro cosplay / fan art
- aspoň se tím odliším od konkurence. Moc českých výtvorů v tomhle stylu není. A přiznejme si, fandové OSR stejně Tauril zas tak moc neoceněj
Máš nějaký nápad, jak mu vylepšit stínování, aby to stále bylo v rámci "jednobarevného" stínování? Klidně můžem na to udělat brainstorming na Discordu a já to kreslířce zadám. Složitější stínování, s plynulými přechody mezi barvami, by se muselo připlatit, přesně jak říká Quentin. A tam už bych to potom musela připlatit u všech NPC naráz, páč kdyby jedno NPC mělo takové stínování a jiné makové, to už by byl až moc velký kočkopes i na mě. Pokud mi na konci zbydou penízky v kasičce, tak bych to zadala, pak vás klidně můžu přizvat na konzultaci. Ale v tuhle chvíli spíš potřebuju hlavně zajistit aspoň základní verzi všech potřebných ilustrací, což u NPC znamená, přesně to, co píše Quentin - pro představení postav, aby si je člověk trochu zapamatoval.
Je to jedno z mála NPC tam, které má superhero background, epičnost byla součástí zadání, takže jsem ráda, že jsme feeling trefili
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Re: Grafika Taurilu
Nemyslel jsem to urážlivě. Jak píše Pan Bača, působí to na mě stylem "rychle něco během svačinové přestávky naskicuju", i když ve skutečnosti se s tím mohl autor dělat dýl.
Ale proti gustu... DnD 4E nebo WoWkové ilustrace se mi taky nelíbí, ale určitě daly hafo práce a líbí se mnoha lidem.
To jsi trefil naprosto přesně! To je přesně to, co mi to připomíná. A jako... od ilustrací v knížkách čekám víc než devadesátkový klipartový styl, od kterého se v user experience na počítačích už dávno uteklo.může připomínat 90kový cédéčka s klipartama...
Ale proti gustu... DnD 4E nebo WoWkové ilustrace se mi taky nelíbí, ale určitě daly hafo práce a líbí se mnoha lidem.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafika Taurilu
Quentin, Sparkle: Stínování bylo mysleno, spíš ve smyslu anglického shading. Tj. prostě všechny šedé plochy co nejsou černé čáry. Ta kresba má dobrý prostor s tou rukou v předu, ale ty šedky to nereflektují a trochu se to bortí. Prostě všechny plochy co jsou vzadu udělat trochu tmavší a je hotovo. Dostane to prostor a kontrast. Žádné superfancy techniku to nepotřebuje. Jen kontrast v tom stávajícím stylu.
A to že tam zbyly bílé plochy které splývají s pozadím té plasticitě nepomáhá. To bych taky opravil.
A když už se bavíme o tom prostředním obrázku tak mě tam irituje to "tetování" ma prstech. Jen jeden motiv rozkopírovaný 4krát. Detail neodpovídá tomu zbytku + to vypadá trochu strojově a myslím že to irituje i nělteré předřečníky.
A to že tam zbyly bílé plochy které splývají s pozadím té plasticitě nepomáhá. To bych taky opravil.
A když už se bavíme o tom prostředním obrázku tak mě tam irituje to "tetování" ma prstech. Jen jeden motiv rozkopírovaný 4krát. Detail neodpovídá tomu zbytku + to vypadá trochu strojově a myslím že to irituje i nělteré předřečníky.
Re: Grafika Taurilu
Pardon, mně to připadá jako rukavice, co má výšivky na prstech a ty by mohly být stejné, ne ?
EDIT: Prostřední obrázek = vousáč v poloplátovce, bavíme se o tom samém ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti