Zatížení, naložení, inventář

Obecné diskuze nezávislé na herním systému či světě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

Příspěvek od York »

Vito píše: 21. 8. 2019, 08:39 - ten co horí je pochodeň.
- ten co je ostrý je munice.
- ten co se dá jíst je jídlo.
- ten který je mince jsou peníze.
No to jo. U jídla to třeba problém nebude. Nebo u šípů, pokud nemáš jinou munici. Když ale v dungeonu najdeš zláté náušnice, stříbrnou korunu (o které navíc nevíš, že je magická), žezlo, stříbrný ingot a velkou klenotnici vykládanou polodrahokamy, tak jsou to jednak různě velké věci a pak nevíš, co z toho je která mince v krabičce. Můžeš maximálně zkontrolovat, že ti sedí počet, ale pokud jste třeba před půl rokem rozhodli, že náušnice jsou tak malé, že je nebudete počítat, a ty na to zapomeneš, tak ti to nebude sedět. To už je pak lepší omezenej počet řádků na deníku, do kterých to musíš zapsat.

Možná by šlo psát ty věci na lístečky, ty pak složit a nacpat je do krabičky.
Naposledy upravil(a) York dne 19. 1. 2022, 13:09, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Vito
Příspěvky: 407
Registrován: 8. 2. 2018, 09:05

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

Příspěvek od Vito »

York píše: 21. 8. 2019, 11:36 Možná by šlo, psát ty věci na lístečky, ty pak složit a nacpat je do krabičky.
Já spíš myslel že "equip" by se normálně psal do deníku a mince by zaznamenávali opravdu pouze jakésy "měšce" s hotovostí, drahokamy, pruty a podobně. Lístečky mi přijdou nepraktické v případě že chceš najít jeden konkrétní. To je lepší mít na papíře pěkně na očích.

Mě spíš šlo o to eliminovat položky které se často přepisují, gumují, škrtají atd. Ono i na tom deníku to po čase dělá bordel.
"An army of one man, but the right man for the job!"
―Clone trooper rallying call
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

Příspěvek od York »

Vito píše: 22. 8. 2019, 08:26 Já spíš myslel že "equip" by se normálně psal do deníku a mince by zaznamenávali opravdu pouze jakésy "měšce" s hotovostí, drahokamy, pruty a podobně. Lístečky mi přijdou nepraktické v případě že chceš najít jeden konkrétní. To je lepší mít na papíře pěkně na očích.
Poklady většinou jen průběžně sbíráš a pak je někde najednou prodáš. V ten moment bys ty lístečky vysypal a rozbalil.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

Příspěvek od MarkyParky »

York píše: Poklady většinou jen průběžně sbíráš a pak je někde najednou prodáš. V ten moment bys ty lístečky vysypal a rozbalil.
Tak to je taky otázka.
V DoMM je třeba minihra s tím, že obchodníci a NPCčka dávají lepší a horší ceny podle toho, jaký druh lootu mu prodáváš. Nebo třeba mění své chování podle toho, co máš u sebe/dáš jim jako dar.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15029
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

Příspěvek od Pieta »

Přidal bych se k těm, co říkají, že omezený inventář je dobrý, protože (a tehdy, když) to je zábava. Což je samozřejmě individuální. A platit to může i pro všelijaké abstraktnější inventáře.

Nedávno jsme třeba hráli Lancer, což je mechárna. Každý stroj má, v závislosti na svém šasí a schopnostech pilota, omezené množství systémů, které dokáže instalovat. Řešeno je to jednoduše, máte rozpočet několika málo bodů a utrácíte ho za systémy, které jsou ceněné podle velikosti a složitosti. A kolik se okolo hry vyrojilo debat o tom, jak si kdo staví konfiguraci, a jak spokojený jsem po hře byl s tím, že se mi téměř pro všechno, co jsem naložil, porařilo najít praktické využití... A neříkejte mi, že tohle není systém naložení inventáře, jen v jiném žánru. (-;


Ještě bokem k tématu, kolik místa zabere jídlo - nevím, jestli to mám z dračáku nebo starých D&D, ale já měl vždycky za to, že na výpravy s sebou hrdinové berou železné zásoby, tj. jídlo po vojensku upravené tak, aby bylo co nejhutnější a nejskladnější. Čili to nemají moc chutné, přežívají na nějaké kombinaci sušených nebo solených mas, tvrdých obilných placek, možná tvrdého sýra a tu a tam nějaké zeleniny (brambory, mrkev).
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 7484
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: hanzové mesto Brémy

Re: Zatížení, naložení, inventář – k čemu je to dobré?

Příspěvek od Bifi »

My teraz ideme playtestovať trocha vypimpovanú verziu riadkového systému, podrobnosti tu: https://divneuhorsko.blogspot.com/2019/ ... hlost.html
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." :arrow? Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre


Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Karty vybavení a nosnost

Příspěvek od Quentin »

Nechal jsem se Jersonem po letech přesvědčit a začali jsme hrát s kartami. Hráli jsme pouze třikrát, ale zatím můžu karty na 100% doporučit. Je to mnohem, mnohem praktičtější než zapisování vybavení do character sheetu.

Hráči vidí, co mají u sebe, předávají si to, hádají se, prohrabují se vybavením. Všechno je živější a rychlejší. Podat kartu bude vždycky uspokojivější, než aby jeden hráč gumoval a druhý zapisoval. A dostávat loot od DMa hned ve fyzické podobě je super.

Copy_of_20220117_231242 (1).jpg

Jaký formát, velikost, informace a grafiku by karty měly mít je vedlejší diskuze, tady mi jde čístě o systém naložení.

Zatím jsme hráli nosnost jako kombinaci Grimoáru a 2400:
10 karet uneseš bez postihu
Drobné předměty můžeš stackovat tři na sebe (například lektvary)
Objemné můžeš mít maximálně dva najednou (tzn. když máš plátovou zbroj a halapartnu, tak už nemůžeš mít dlouhý luk)
Potřebuju ale s pár věcmi pomoct:

:?: Asi mám jasno, co se bude počítat jako objemné, prakticky cokoli nemotorného a těžkého (štít, plátová zbroj a cokoli je třeba nést oběma rukama).

Nemám ale ještě jasno, co všechno bude drobné. Kdysi jsme v Grimoáru měli třeba pochodně, jídlo na den nebo lucernu jako drobné, ale nepřijde mi to příliš intuitivní. Na stupnici dýka-drobná, meč-běžný a zweihander-objemný bych přiřadil pochodeň k meči.

:?: Podle toho, co označíme za drobné, se může ukázat 10 karet málo. Možná by mělo být 12, 14?

:?: Jaký bude postih za překročení nosnosti? Zatím hrajeme pouze na automaticky prohranou iniciativu (ale ne všechny hry používají iniciativu, chtělo by to fikční popis) a sníženou rychlost (tzn. nevýhoda při utíkání a pronásledování).

:?: Komplikuje se to tím, že střední a těžká zbroj by taky měla mít nějaký postih a ideálně jiný. Možná nevýhoda k plížení? Ta by ale asi měla být i u velkého naložení.
(a pokud budeme na chvíli uvažovat dnd stupnici cloth / leather / chain / plate, bude objemný jen plate nebo i chain?)

:?: Jaká je maximální nosnost, když se rozhodneš, že budeš chvíli žít s tím postihem? Možná to ani nemusí být definováno a posoudí se u stolu?


Názory?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 7484
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: hanzové mesto Brémy

Re: Karty vybavení a nosnost

Příspěvek od Bifi »

Ak vidím správne, tak používate žolíkové karty v obaloch, kam dopredu vsuniete na bežný papier vytlačenú grafiku karty (a dá sa to robiť improvizačne aj na mieste - napíšem, vystrihnem a zasuniem). Tak?

Pochodeň=meč: Sedí vec, u nás tiež tak. Pointa drobných vecí je podobne ako u objemných v ich skladnosti - dýku (200-300 g anyway) zastrčíš a nemáš problém. Fakľu, jedlo na celý deň (800 až 1500 g?) alebo lucernu už nie.

Počet kariet je možno intuitívnejší, ale nefunguje to, ak jednotlivá karta je rôzne skladná. Preto je IMHO lepší počet slotov (u nás podľa výšky sily). Do jedného slotu môžeš dať tri drobné alebo jeden bežný predmet. Objemné predmety obvykle zaberajú dva sloty, ale ak napríklad chceš niesť sud, tak to môže byť aj viac! Iná možnosť je urobiť to tak, že objemné predmety nezaberajú viac slotov, ale každý ti dáva nejaké kumulatívne postihy (chainmail 1, platemail 2, sud 3...). Fikčne strata iniciatívy, únava, pomalý pohyb, zhoršené vnímanie a sústredenie, hluk.

Maximálnu nosnosť som úplne neriešil, ale buď 2x počet slotov alebo do max. výšky postihu.

Pre mňa ako GMa je vždy dôležité vedieť, kde postavy ktorú vec majú. Hráči väčšinou extrémne vzdorujú a podľa potreby majú v ruke súčasne horiacu fakľu, štít, lano a luk. U nás sme napokon zaviedli, že prvé štyri predmety sú "poruke" (za opaskom, cez plece, nesené v rukách) a ostatné sú "zbalené".

V jednom variante som to mal tak, že armor/oblečenie sa nerátajú ako slot, iba dávajú postih na rýchlosť a dex (aby neboli dvojnásobne nevýhodné a aby sa nenarúšala elegantnosť vecí "poruke").
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." :arrow? Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre


Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karty vybavení a nosnost

Příspěvek od Jerson »

Pokud jde o postihy, tam to řeším jednoduše.
Takže se plížíš / plaveš / šplháš - ukaž výbavu. Za každou věc, která překáží, dostaneš postih/nevýhodu . Batoh, meč, štít, zbroj, pás lektvarů přes hrudník..."

Pak hráč provede test, díky hromadě postihů /nevýhod má hromadu komplikací.

"Tyhle věci ti překáží, máš (třeba) tři komplikace (následuje popis), co děláš. Spadneš / jdeš je dnu / upozorníš na sebe, nebo se tří věcí zbavíš?"

A hráči velmi rychle pochopí, že skočit s plnou polní do vody znamená buď se utopit, nebo o část věcí přijít.

To samé v boji - všechno co překáží dává nevýhodu. Zbraň v ruce, štít a zbroj ne, ale ostatní věci ano. Dobrodruzi ověšení jak vánoční stromečky jsou pomalí. A když musí začít utíkat...

Není nic jako maximální nosnost. Jsou spíše stavy, kdy tě sebe postava musí minutu sundavat věci, aby mohla něco začít dělat.

Pokud jde o cestování, tak po rovném a povrchu se dá nést nebo táhnout na klackách ledacos. Ale potíže nastávají na úzkých lávkách, strmých svazích, úzkých římsách a jiných konkrétních místech, které lze řešit jako encountery, kdy je třeba provést test a kdy se nesená výbava počítá jako nevýhoda pomocí výše uvedeného postupu.

Jinak na třídenní pochod a puškou v ruce jsem byl schopen s sebou nést asi padesát různých věcí, které bych na sebe ve slotovém systému na sebe asi nedostal. A to mám sotva průměrnou fyzičku.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Karty vybavení a nosnost

Příspěvek od MarkyParky »

Quentin píše: Nemám ale ještě jasno, co všechno bude drobné. Kdysi jsme v Grimoáru měli třeba pochodně, jídlo na den nebo lucernu jako drobné, ale nepřijde mi to příliš intuitivní. Na stupnici dýka-drobná, meč-běžný a zweihander-objemný bych přiřadil pochodeň k meči.
1) Ty stackovací, co se vejdou 3 do jednoho slotu, neoznačuj drobné, ale malé.
Termín drobné si vyhraď pro opravdovou drobnost, kterou neřešíš (např. mince, drahokamy, klíče)

2) S pochodněmi to vidím opačně než Bifi. IMHO jde o zdroj dungeoncrawlu a tak by gamistická logika měla převážit simulační => Spotřební věci (lektvary, svitky, porce jídla) jsou typicky malé => Pochodeň je taky malá. Je to méně intuitivní, ale lépe to funguje.
Quentin píše: :?: Podle toho, co označíme za drobné, se může ukázat 10 karet málo. Možná by mělo být 12, 14?
V Dětech mraků mám 12.
Ve Světě dračáku (který je víc pulpový) mám něco kolem 15 (podle síly postavy a classy) a ještě poměr 5 malých na 1 běžný.
Quentin píše: :?: Jaký bude postih za překročení nosnosti? Zatím hrajeme pouze na automaticky prohranou iniciativu (ale ne všechny hry používají iniciativu, chtělo by to fikční popis) a sníženou rychlost (tzn. nevýhoda při utíkání a pronásledování).
Já to dělám tak, že mě zajímá, co je ten přebytečný matroš - a podle toho volím postih.

Ta snížená obratnost/rychlost je takový univerzál, ale už jsem měl i že když mi jednou hráč překračoval systém naložení tím, že si nechal bimbat lucernu u pasu, tak jsem to zohlednil na snížené všímavosti.
Quentin píše: (a pokud budeme na chvíli uvažovat dnd stupnici cloth / leather / chain / plate, bude objemný jen plate nebo i chain?)
Neprosazoval jsi kdysi dvoustupňovou škálu zbrojí? Jinak u mě:

Cloth = špatná 1
Leather = dobrá 1
Chain = špatná 2
Plate = dobrá 2

Takže objemná by měla být Chain i Plate (a mám ji na dva řádky).
Quentin píše: :?: Jaká je maximální nosnost, když se rozhodneš, že budeš chvíli žít s tím postihem? Možná to ani nemusí být definováno a posoudí se u stolu?
Naprosto libovolná. Já taky když jdu obtěžkaný z nákupu a přenáším věci z auta do výtahu, tak nemám limit nosnosti - prostě jen někdy musím na víckrát. Tomu týpkovi nic nebrání ty věci poponášet na víc.

Dokud má spoustu času a prostoru si věci odkládat, přendavat a poponášet, nebo zabalit do úhledné torny, tak by se to vlastně nemělo projevit jinak, než na rychlosti a nenápadnosti.

Teprve když se dají věci do pohybu (boj, úprk, překonávání překážek), tak se to má projevit - a tam buďto stačí fikčně, nebo pokud máš nějaké vlastnosti, tak začít sázet postihy za to, co přebývá (nebo nechat hráče, ať si to odhodí).
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Karty vybavení a nosnost

Příspěvek od Quentin »

Bifi píše: 19. 1. 2022, 11:10 Ak vidím správne, tak používate žolíkové karty v obaloch, kam dopredu vsuniete na bežný papier vytlačenú grafiku karty (a dá sa to robiť improvizačne aj na mieste - napíšem, vystrihnem a zasuniem). Tak?
Jj, požíváme ty Dragon Shield obaly na MTG. Jsou úžasné. Perfect tactile experience (!!!)
Design karet nechávám zatím jednoduchý, aby stylem seděli k těm, co se vytvoří během hry.

Copy_of_20220117_231242.jpg

Bifi píše: 19. 1. 2022, 11:10Pochodeň=meč: Sedí vec, u nás tiež tak. Pointa drobných vecí je podobne ako u objemných v ich skladnosti - dýku (200-300 g anyway) zastrčíš a nemáš problém. Fakľu, jedlo na celý deň (800 až 1500 g?) alebo lucernu už nie.
Asi to takhle začnu brát. Drobné bude, co se vejde do kapsy nebo se dá snadno stackovat (svitky v tubusu, vrhací nože v opasku...)

Počet kariet je možno intuitívnejší, ale nefunguje to, ak jednotlivá karta je rôzne skladná. Preto je IMHO lepší počet slotov (u nás podľa výšky sily). Do jedného slotu môžeš dať tri drobné alebo jeden bežný predmet. Objemné predmety obvykle zaberajú dva sloty, ale ak napríklad chceš niesť sud, tak to môže byť aj viac!
Tohle je doslova, co používáme v Grimoáru na papíře, ale s těmi kartami mi počet slotů nesedí. Než k tomu ustoupím, tak chci vykoumat všechny možné kartové varianty :)

Iná možnosť je urobiť to tak, že objemné predmety nezaberajú viac slotov, ale každý ti dáva nejaké kumulatívne postihy (chainmail 1, platemail 2, sud 3...). Fikčne strata iniciatívy, únava, pomalý pohyb, zhoršené vnímanie a sústredenie, hluk.
Váhám, jestli o nenechat všechno jen na fikčních postizích podle situace :think: Postava by tak měla tagy střední zbroj, těžká zbroj, přetížená, a bylo by hotovo.

Pre mňa ako GMa je vždy dôležité vedieť, kde postavy ktorú vec majú. Hráči väčšinou extrémne vzdorujú a podľa potreby majú v ruke súčasne horiacu fakľu, štít, lano a luk. U nás sme napokon zaviedli, že prvé štyri predmety sú "poruke" (za opaskom, cez plece, nesené v rukách) a ostatné sú "zbalené".
Taky jsem váhal, jestli nějak vizuálně znázornit, co je v batohu, a co je po ruce. Třeba čtyři karty vlevo po ruce, šest karet vpravo v batohu. Ale zatím jsem nic nezkoušel.

Bifi píše: 19. 1. 2022, 11:10V jednom variante som to mal tak, že armor/oblečenie sa nerátajú ako slot, iba dávajú postih na rýchlosť a dex (aby neboli dvojnásobne nevýhodné a aby sa nenarúšala elegantnosť vecí "poruke").
Já naopak oblečení nechávám zabírat i víc slotů. V základu je to jedna karta a k tomu přidáváš kartu zimní kabát, gambeson etc.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Karty vybavení a nosnost

Příspěvek od Quentin »

MarkyParky píše: 19. 1. 2022, 11:26 2) S pochodněmi to vidím opačně než Bifi. IMHO jde o zdroj dungeoncrawlu a tak by gamistická logika měla převážit simulační => Spotřební věci (lektvary, svitky, porce jídla) jsou typicky malé => Pochodeň je taky malá. Je to méně intuitivní, ale lépe to funguje.
Tzn. basic grimoár. Takhle to hrajeme už několik let, ale irituje mě, že hráči pořád neví, co kolik zabírá místa, jak to není intuitivní. Ale souhlas, že je to možná funkčnější.

MarkyParky píše: 19. 1. 2022, 11:26 Neprosazoval jsi kdysi dvoustupňovou škálu zbrojí?
Pořád prosazuju, ale teď mě nutí hrát (hacknuté) OSE :D
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Karty vybavení a nosnost

Příspěvek od MarkyParky »

Quentin píše:Taky jsem váhal, jestli nějak vizuálně znázornit, co je v batohu, a co je po ruce. Třeba čtyři karty vlevo po ruce, šest karet vpravo v batohu. Ale zatím jsem nic nezkoušel.
Bál jsem se ti to navrhnout, pže znám tvou preferenci k minimalismu, ale IMHO je to pro hru jen dobře.

V Dětech mraků mám:
- 6 itemů po ruce (ve dvou kategoriích, ale zvažuji sloučení)
- 3-9 itemů v batohu (podle velikosti a druhu batohu)

Ve Světě dračáku bylo:
- Cca 5 slotů po ruce
- 5+SIL slotů v batohu

Pravidlo je jednoduché
- věci po ruce můžeš použít kdykoliv.
- věci z batohu musíš vyndavat a to trvá - ve fikci běží čas.

A věci, co ti způsobují přetížení máš na výběr:
- odhodíš je a pohoda ... a pak na fikci záleží, jestli se k nim ještě dostaneš nebo
- je taháš i v dramatických situacích, a pak se chovají jako v batohu + navíc dávají postih/nevýhody.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Karty vybavení a nosnost

Příspěvek od MarkyParky »

Quentin píše: irituje mě, že hráči pořád neví, co kolik zabírá místa, jak to není intuitivní.
A nepomůžou přesně tomuhle ty kartičky?

Prostě jim dáš do záhlaví ikonku:
- lektvaru (pro malé)
- mečáku (pro střední)
- zbroje (pro velké)
a hotovo? Hráć se vždycky podívá na kratičku a ví, kam to patří?
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Karty vybavení a nosnost

Příspěvek od Quentin »

MarkyParky píše: 19. 1. 2022, 11:44 A nepomůžou přesně tomuhle ty kartičky?

Prostě jim dáš do záhlaví ikonku:
- lektvaru (pro malé)
- mečáku (pro střední)
- zbroje (pro velké)
a hotovo? Hráć se vždycky podívá na kratičku a ví, kam to patří?
To funguje u karet mnou připravených, ale strašně moc karet se nageneruje za hry. A přidávat debatu o ikonce váhy, kdykoli na to dojde, se mi nechce.
:think:
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Odpovědět

Zpět na „O hraní obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 6 hostů