[Arkánum] - boj
Moderátor: skaven
Re: [Arkánum] - boj
Po delším čase trochu upravuju soubojový systém. Původně byl nastaven tak, že v každém soubojovém kole byl někdo zraněn - pokud se útočníkovi nepovedl útok, byl automaticky zraněn nepřítelem. To se ale ukázalo jako docela nepěkné pravidlo ve chvíli, kdy se bojuje proti slabému nepříteli. Tomu se totiž nevyplatí vůbec útočit, protože se defacto svými útoky dříve nebo později sám zabije...
Proto jsem systém upravil tak, že každý útok uděluje už v základu jedno zranění (+ zranění za hozené úspěchy). Zároveň teď budu testovat náhradu životů za "obranu", což bude rychle se regenerující veličina (zkušebně nastavuju regeneraci obrany na jedno kolo), která zahrnuje jak absorbci zranění, tak schopnost se zranění vyhnout. Původně jsem chtěl místo toho zvyšovat "ohrožení", ale do obrany se dá zakomponovat i zbroj a to odečítání působí tak nějak přirozeněji...
Jakmile postavě dojde obrana, užírá se už z kostek vlastností a znamená to velmi brzké vyřazení postavy...
Spousta z vás (zdravím Yorka
) má určitě s podobnými systémy spoustu zkušeností, zajímal by mě váš názor...
Proto jsem systém upravil tak, že každý útok uděluje už v základu jedno zranění (+ zranění za hozené úspěchy). Zároveň teď budu testovat náhradu životů za "obranu", což bude rychle se regenerující veličina (zkušebně nastavuju regeneraci obrany na jedno kolo), která zahrnuje jak absorbci zranění, tak schopnost se zranění vyhnout. Původně jsem chtěl místo toho zvyšovat "ohrožení", ale do obrany se dá zakomponovat i zbroj a to odečítání působí tak nějak přirozeněji...
Jakmile postavě dojde obrana, užírá se už z kostek vlastností a znamená to velmi brzké vyřazení postavy...
Spousta z vás (zdravím Yorka

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů