Rakša - Tygrodlak (Battlebabe)

O čem to celé bude?
Ač se bude hrát ApocalypseWorld, Záporáci nebudou klasické postapo. Záporaci jsou bytosti, tvorové, monstra, temní pánové a ukrutné dámy, kteří žijí svoje životy v dávno opuštěné krajině na samotném okraji civilizace.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Rakša - Tygrodlak (Battlebabe)

Příspěvek od Rakša »

Rakša - tygrodlak (battlebabe)

Portrét první: http://meisterdeszirkuss.deviantart.com ... -101050279

Rakša je přelétavým patronem lupků, pašeráků a těch, kdo kují pikle ve tmě. K životu potřebuje nebezpečí, otevřenou krajinu a vládu bezpráví. Stává se lovcem, lovnou zvěří i návnadou, a každá z těch rolí jí přináší potěšení, protože jen lov, jen flirt se smrtí svou i druhých ji naplňuje. Ráda se plete do cizích problémů, jako by vlastních neměla dost.

Nově vyrostlé městečko ji fascinuje. Je plné nových zvuků, vůní, hlasů, nových a zajímavých a voňavých lidí. Městečko ji odpuzuje. Je plné vážnosti a samolibé falše a podivných obřadů podivného boha, ohrad a vrat a těžkých kamenných zdí.

Rakša se chystá dát s městem do podivného tance, a teprve budoucnost ukáže, kdo z nich je plamen a kdo noční můra.

Portrét druhý
Obrázek
http://www.irishnews.com/picturesarchiv ... a6e03b.jpg


Vzhled:
žena, sportovní postava
pomalovaná kůže, pronikavé oči
sebejistý krok
lovecké oblečení z kůží a kožešin

Stats:
Cool+3
Hard=0 (původně -1)
Hot+2 (původně +1)
Sharp+2 (původně +1)
Weird=0

Výbava:
  • Kupid, luk dychtící po srdcích: 3-harm far reload loud - Prastaře vypadající luk ze zčernalého kovu, zdobený ornamenty, které doba a časté dotyky rukou vyhladily do nepoznání. Jen jeho tětiva z nápadně široké struny se ocelově leskne. Luk má velikou sílu, k jeho napnutí je obvykle třeba dvou či tří mužů. Střely z něj létají rovně, jistě a do veliké dálky. Každý výstřel je slyšitelný do širokého okolí, protože tětiva s náramnou radostí zadrnčí.
  • škrábat, trhat a rdousit: 3-harm AP hand - Útok tygrodlaka dokáže být stejně tak záležitost okamžiku jako dlouhá a krutá "hra". Někdy vám prudká rána pádné tlapy nebo mocné zkousnutí šíje zlomí vaz, než si vůbec uvědomíte, že jste pod útokem. Jindy vykrvácíte z bezpočtu škrábanců a kousnutí, zatímco tygr sedí proti vám a dívá se vám do očí, jako by chtěl spatřit, co se v nich odrazí v okamžiku, kdy zemřete.
  • kůže a kožešiny: 1-armor - Rakša ve své běžné lesní podobě připomíná lovce připraveného na střetnutí s divočákem nebo medvědem. Oděv z pevné kůže chrání slabiny, ruce i nohy, ale co nejméně omezuje v pohybu. Na ramenou a zápěstích je zdobený kožešinou. Nezvyklé je ale to, že obličej až k očím se obvykle skrývá za látkou, a že všechna viditelná kůže bývá pokreslená zvlněnými linkami.
(Výbava je lehce upravená proti pravidlům - jeden option je z luku přesunutý k boji zblízka.)

Moc: výchozí 4
Povaha moci: Bezejmenná hrůza.
Dokud tma skrývá nepopsatelné hrůzy, dokud psi probuzení procházejícím přízrakem štěkají z bezpečí svých boud, dokud se lidé krčí ve světnici, když zvenčí slyší zoufalé bučení rdoušeného zvířete, Rakša si chodí, kam chce, a bere, co se jí líbí.
Když se lidi, zatlačení do kouta, vzepřou, když najímají lovce, poštvávají psy, zapalují pochodně a vedou hony, Rakša se stává štvanou zvěří.

Zvláštní tahy:
  • Povaha zabijáka: When you go aggro on an NPC, roll+cool instead of roll+hard. When you go aggro on another player’s character, roll+Hx instead of roll+hard.
  • Přísahám, trefil jsem tu bestii přímo mezi oči: The way you move unencumbered counts as armor. If you’re naked or nearly naked, 2-armor; if you’re wearing non-armor fashion, 1-armor. If you’re wearing armor, use it instead.
  • Chytrá jak liška a slizká jak úhoř: Name your escape route and roll+cool. On a 10+, you’re gone. On a 7–9, you can go or stay, but if you go it costs you: leave something behind or take something with you, the MC will tell you what. On a miss, you’re caught vulnerable, half in and half out.
  • Nezahrávejte si s tygry: In battle, you count as a small gang, with harm and armor according to your gear.
  • Instinkt lovce: When you’ve read a charged situation and you’re acting on the MC’s answers, take +2 instead of +1.
  • Tygří oko: When you enter into a charged situation, roll+hot. On a 10+, hold 2. On a 7–9, hold 1. Spend your hold 1 for 1 to make eye contact with an NPC present, who freezes or flinches and can’t take action until you break it off. On a miss, your enemies identify you immediately as their foremost threat.
Zvláštní tahy, plánované do budoucna
Vlastní:
Nemilosrdná: when you inflict harm, inflict +1harm. (plánováno, ale nevyšla okýnka)

Cizí (zatím nerozhodnuto, jen náměty k zamyšlení):
Driver/Reputation
Gunlugger/Bloodcrazed <-- Too much? I'm not sure anymore.
Skinner/An arresting skinner
Skinner/Hypnotic
Faceless/Scent of blood
Child-thing/Mercurial
Child-thing/Sniffing the air


Improvement:
[X] get +1hard (max +2)
[X] get +1hot (max +2)
[X] get +1sharp (max +2)
[ ] get +1weird (max +2)
[X] get a new battlebabe move
[X] get a new battlebabe move
[ ] get an ally (cf; detail with the MC)
[ ] get a gang (you detail) and leadership
[X] get a move from another playbook
[X] get a move from another playbook
Advanced:
[ ] get +1 to any stat (max stat+3)
[ ] retire your character to safety
[ ] create a second character to play
[ ] change your character to a new playbook
[ ] choose 3 basic moves and advance them
[ ] advance the other basic moves
Naposledy upravil(a) Rakša dne 23. 2. 2018, 19:19, celkem upraveno 19 x.
Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: Rakša - Tygrodlak (Battlebabe)

Příspěvek od Rakša »

Vztahy:
Prosím, povězte mi všichni, zda vám můžu věřit nebo ne, a proč.
Pokud ano, mám k vám Hx-1.
Pokud ne, mám k vám Hx+3.
Nezajímá mě to, co je bezpečné, a přitahuje to, co není.

Doragon Raida, nejzlejší skřet v okolí: Hx+3
O nich jsem slyšela jen to nejhorší. Táhnou krajem a plundrují, berou si, co chtějí, a perou se, s kým chtějí. Prostě jsou mi až moc podobní na to, abych jim mohla věřit.

Fanka od Kamene, nadšená ochutnávačka: Hx+1 (počáteční: Hx+3)
Fanka je přímočará a předvídavá, jak let motýla. I kdyby to nedělala schválně, vyjde to nastejno - dá se jí věřit, jen dokud z ní nespustíte oči. A radši nemrkejte.

Igor Bohatýr, který se do věcí pouští bezhlavě: Hx+3
Kdykoliv jsem poblíž a on o tom ví, něco se v jeho chování změní. Ztichne, začne být obezřetný, je z něj cítit pružnost napnutého luku. On po mně touží, ale ne způsobem, ve kterém bych ho chtěla podporovat. Chtěl by se mnou hrát hru na lovce a kořist. Ví ale, že zrovna v téhle hře je až do poslední chvíle těžké poznat, kdo je vlastně lovec a kdo kořist?

Pietro von Holzkladde, který se leskne na sluníčku: Hx+1 (počáteční: Hx+3)
Ha! Tomu a věřit! Ten má celkem jasnou pifku na všechny ženské najednou a navíc k tomu na každou jednu zvlášť.

doktor Solfernus, mlynář duší: Hx+3
Můžu mi věřit jen jediné - že mu nemůžu věřit ani nos mezi očima. Sice uzavírá obchody a smlouvy a až puntíčkářsky trvá na jejich dodržování, ale nikdy si nemůžu být jistá, jestli tam náhodou není nějaký háček, podmínka nebo způsob výkladu, který mu umožní si to celé kreativně otočit, jak se mu zlíbí. Inu, čiň čertu dobře, peklem se ti odvděčí...

Tettigona, srdce lesa: Hx-1
Ona má ráda zvířata, já mám ráda les, a vždycky nás těší, když na sebe narazíme.

Tharagavverug, poslední drak v kraji: Hx-1
Jistěže by mě sežrala, kdybych jí dala příležitost. Ale udělala by to přímo, bez nějakých zákeřností a podrazů. Na to je prostě spoleh.
Naposledy upravil(a) Rakša dne 16. 1. 2018, 11:56, celkem upraveno 10 x.
Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: Rakša - Tygrodlak (Battlebabe)

Příspěvek od Rakša »

Vztahy - odpovědi ostatním:

Doragon: Kdo z vás si myslí, že by byl schopný mě sejmout v souboji, kdyby na to přišlo?
Souboj? To jako že se předem domluvíme, že se poperem, a pak se popedem? To není vůbec můj styl. Ale stejně bych tě dala. Co, nevěřiš? Tak až příště půjdeš do lesa, tak se radši ohlížej přes rameno, co kdybych se rozhodla to vyzkoušet? *zazubí se*

Fanka: -
Ty tvoje ruiny nemám ráda. Smrdí.

Igor: Kdo mě vytáhl z fakt velkýho průšvihu?
Kdybych věděla, že ti lovci jdou po tobě, tak bych se do toho nepletla. Ale byli v lese, měli plno kuší a kopí, vypadali strašně vážně a číhali na někoho, kdo by jel mou oblíbenou cestou, co jsem si měla myslet?
Aspoň ti tady nesu pár těch plakátků s tvojí podobiznou, co jsem u nich našla, jinak bys ani nevěděl, že se něco semlelo. Tak zas někdy, krasavče.


Pietro von Holzkladde: -
Tvoje ruiny jsou v pohodě, ale tebe nemám ráda. Smrdíš.

doktor Solfernus: -
Karty? Kostky? Sázení peněz a duší? Ha, vypadám snad jako někdo, koho by takového věci zajímaly? Co takhle, doktore, vsadit ruku a nohu, že umíš utíkat rychlejš, než já?

Tettigona: Kdo z vás uctívá sílu mého lesa a následuje mne?
I když jsem v lese doma, tak vím, že les není můj. Tettigona má můj respekt. A její slavnosti jsou nejlepší, jeden nikdy neví, v co se to zvrhne.

Tharagavverug: Kdo z vás je nejkrásnější?
Jednou, když se bazilišek plavil v řece potopený až po oči a líně sledoval projíždějícího kupce, z lesa vyskočil tygr, jednou ranou zabil pod jezdcem koně, spokojeně se posadil k mrtvole, okousal ty nejlepší kousky, pak se proměnil v člověka, přehodil si sedlové vaky přes rameno a s pohvizdováním odešel do lesa - a na kupce, klepajícího se hrůzou poblíž, se za celou tu dobu ani nepodíval. A něco tak *dračího* od někoho, kdo není drak, bazilišek už hodně dlouho neviděl.
Naposledy upravil(a) Rakša dne 27. 12. 2017, 13:35, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: Rakša - Tygrodlak (Battlebabe)

Příspěvek od Rakša »

Hostinec U Chrabrého reka je v kraji zavedenou institucí. Nejeden obchodník, voják či hrdina se tam smutně loučil s civilizací, nebo naopak radostně vítal tenhle první náznak blízkého Jasnova. Zároveň je tu však narozdíl od Jasnova do kostela daleko, takže zábava dovede být daleko živější, než ve městě.

Ono se řekne hostinec, ale v tomhle kraji a za hradbami města si jen s výčepem nevystačíte. "Rek" je opevněný dvorec s pevnou, i když jen dřevěnou hradbou, bytelnou branou, vlastní studnou, a nad hlavní budovou hostince dokonce se strážní vížkou, kde má své trvalé místo obávaný samostříl Drakobij. Žádného draka samozřejmě nikdy neviděl, ale sestřelit jednou ranou wyvernu, jako se to povedlo Malému Rolfovi, pradědečkovi dnešního hostinského, to také není žádná legrace.

Vede to tu hostinský Hobel a jeho žena, které snad i kamarádky říkají "stará Hoblová", jako to tu vedli před nimi jejich rodiče, a zase jejich rodiče, prý až někam k datu založení Jasnova. K ruce mají řadu snadno zaměnitelných bratrů, sester, synovců a neteří, kteří vaří, nosí, pokoje stelou, o koně pečují, zkrátka jak je co třeba. Zlí jazykové říkají, že ta zaměnitelnost je proto, že na takové samotě se jen těžko do rodiny přižení nová krev, jestli mi rozumíte; ale jistě to jsou jen závistivé pomluvy.

Hospoda je u cestujících docela populární. Hobel a Hoblová si vaří vlastní pivo podle receptu předků, tmavé a silné, a jen málokdy točí pod míru. Ani kuchyně není špatná, obzvlášť si pocestní pochvalují místní guláš, na kterém kuchař nikdy nešetří masem. Většina cestujících tu stráví jen jednu noc, než zase vyrazí dál za svým cílem, a tak je tu vždycky plno nových tváří i starých známých, všichni se druží a vyměňují si historky, občas si jedna ze zaměnitelných sestřenic dojde pro skřipky a docela obstojně zahraje i něco k poslechu či tanci.

Snad jen někdy, když je hostů méně a společnost důvěrnější, začíná to být snad až moc divoké, hosté jsou rozjařenější a rozjařenější, hospodský si snad i zapomene dělat čárky a jen nosí další a další korbele, a pak se místo ráno probudíte v poledne a hlavu máte jako nakřápnutý krajáč a útratu nepříjemně vysokou, a po tom kupci, co jste se s ním včera domlouvali, že pojedete spolu, už ani stopy. Synovec či sestřenice, kterých se zeptáte, se jen smějí, toho že cinkání mincí, co jistě vydělá, probudilo už brzo ráno, toho že snad ani nedohoníte. A vy si polejete hlavu studenou vodou z hluboké studny, sbalíte se a vyrazíte za ním, ale nejenže ho nedohoníte, ale ani v Jasnově se na něj nedoptáte, ale takový už je tu kraj, stačí narazit na pár hladových goblinů a zbudou z vás jen ohlodané kosti někde v lese. A jistot je tu pramálo, snad jen ta, že až příště dorazíte k Chabrému rekovi, bude zase guláš plný šťavnatého masa.


=====

No a proč vám to celé říkám? Protože to místo sice nepatří mě, ale přece jen je plné spřízněných duší. Já ocením jejich unikátní pohledy na kulinářské umění, oni zase ocení někoho, kdo dovede živému člověku vytrhnout srdce z těla. Čas od času se tam zastavím, vyměníme drby o pocestných, oni mi povědí o výběrčím daní, který se tam stavil cestou z Obilné, já jim za lacino přenechám nějaké cetky, co mi uvízly za drápky... Zkrátka prospějeme si navzájem. Kdybych někdy měla potřebu najít si místo, kterému budu říkat domov, tady se to přímo nabízí.
Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: Rakša - Tygrodlak (Battlebabe)

Příspěvek od Rakša »

První sezení:

Lifestyle: 1 barter, zbývají 3
Zvýrazněno: Hot & Sharp

Expy:
Manipulate someone, Hot: Přesvědčování Hobla, aby dal lokátorům vale
Manipulate someone, Hot: Přesvědčování lokátorů, že si mě chtějí najmout za průvodkyni
Read a sitch, Sharp: Slabá místa lokátorů
Seduce, Hot: Svádění Béma
Manipulate someone, Hot: Přesvědčování lokátorů, aby souhlasili pomoci Kromholovi
==> improvement: get +1 sharp
Read a sitch, Sharp: Upírova poloha
Keep an eye out, Sharp: Bitka s upírem okolo vatry
Manipulate someone, Hot: Přesvědčování Uzbatanabunda
Manipulate someone, Hot: Přesvědčování Starého Péra
Read a sitch, Sharp: Vlezy do Posedné
==> improvement: Driver/Eye on the door
Manipulate someone, Hot: Přesvědčování Štěpky
Read a sitch, Sharp: Hledání cesty zvírovanou pevností
Manipulate, Hot: Přesvědčování Fanky
Reset Hx: Pietro
Reset Hx: Fanka
==> improvement: Perfect Instincts

Gig: Šla jako průvodkyně> "• Serve a wealthy NPC as a bodyguard." + bylo to husté, ale pomáhal Pietro =>+3 barter, celkem 6

Konec sezení:
Moc: počáteční 4 - lifestyle 1 + gig 3 = 6
+1 Hx od Pietra -> reset na Hx+1, 1 XP
+1 Hx od Fanky -> reset na Hx+1, 1 XP
Dávám +1 Hx Pietrovi

Události
:
* Rakša se vetře do prospektorské výpravy, jednoho zákeřně vraždí v noci, ostatní nechává bojovat a umírat ve střetu s upírem, posledního zachraňuje, aby o tom měl kdo vyprávět.
* Zabíjí ustrašovce Kromholu a odvádí upírova koně Vraníka, jako odplatu upírovi za to, že ji připravil o zábavu.
* Vyhrává střet vůlí s čarodějem Uzbatabundem, ale odnáší si od něj úkol.
* Uloví hvozdíkovského vesničana, protože se jí nelíbí, že místní mají málo úcty k lesu.
* Vloupává se do Fančiny pevnosti, což spustí řetězec událostí, končící pádem pevnostní věže, smrtí pomocnice Štěpky, přivoláním podivné ochranné magie, pádem do propadla ve společnosti Fanky a docela rozumnou dohodou.
Naposledy upravil(a) Rakša dne 24. 1. 2018, 12:49, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Rakša
Příspěvky: 91
Registrován: 22. 12. 2017, 22:56

Re: Rakša - Tygrodlak (Battlebabe)

Příspěvek od Rakša »

Druhé sezení:

Lifestyle: 1 Moc, zbývá 5
Zvýrazněno: Cool & Sharp

Expy:
Read a person, sharp: Zkoumání Uzbatabundových záměrů
Splněný úkol ze Síly mysli: Čtyřlístek
Read a sitch, sharp: Cesta ven z rozbité chaloupky přes lovce
Zkušenosti z práce, sharp: Odhad lovců
Go aggro, cool: Vyhrožování Mofatovi
==> improvement: Gunlugger/Not to be fucked with
When you're the cat, cool: Lov na hejtmana
Sucker someone, cool: Morgal
Board a moving vehicle, cool: Hejtmanské sáně
Read a person, sharp: Čtení Likvy
When you're the cat, cool: Lov na opata
==> improvement: +1 hard
Go aggro, cool: Hrátky s opatem
Go aggro, cool: Ještě větší hrátky s opatem
Deal with bad terrain, cool: Sáně na pláně
Splněný úkol ze Síly mysli: Svěcená voda
Read a sitch, sharp: Cesta na sever
==> improvement: +1 hot
Zkušenosti z práce, sharp: Odhad kovářů
Under fire, cool: Lov trpaslíků na ledu
Read a small person, sharp
Looking for a thing to buy, sharp: Nákup U Reka
Keep an eye out, sharp: Rakša radí Magnar
==> improvement: ???
Do stuff under fire, cool: Magnar zvládá situaci
Read an ugly person, sharp
Read a sitch, sharp: Štíři
When you're the cat, cool: Štíří matka
Keep an eye out, sharp (Magnar): Štíří matka
==> improvement: ???
Do stuff under fire, cool: Kradení štířátek
Eye on the door, cool: Pryč od štíra

Gig: -

Konec sezení:
Moc: počáteční 6 - 1 lifestyle +1 ukradeno hejtmanovi -1 věnováno na klášter -2 výbava pro Magnar = 3
Dávám +1 Hx Doragonovi
jiné Hx - ???

Události:

TODO
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: Rakša - Tygrodlak (Battlebabe)

Příspěvek od PánDobra »

Rakša si udělala kamarádku Magnar medvědodlačici a spolu jsou teď NPC.
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Odpovědět

Zpět na „[AW] {PbP} Záporáci“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti