[RPG Kuchyně 2015] Odejdi v pokoji
[RPG Kuchyně 2015] Odejdi v pokoji
Nikdo si toho ještě nevšiml, ale konec světa je tady. Vyšší moc si žádá, aby někteří vyvolení dostali šanci žít nový život v novém světě. Nejprve ale musí pochopit, že se blíží konec světa, uspořádat své záležitosti a dobrovolně odejít z tohoto světa. Tak, že si během rituálu vyříznou vlastní srdce. Přesvědčit vyvolené smrtelníky aby si dobrovolně vyřízly srdce, je rozhodně nadlidský úkol. Zvěstovatelé zkázy však nejsou lidé.
Tato hra je v zásadě psychologická a konverzační, proložená akčními momenty. Vyhodnocování je bezkostkové a stojí vlastně na ohýbání toho, co popsal hráč před vámi. Hra je ovšem také silně nedodělaná a neučesaná a tak vám její čtení možná způsobí takové utrpení, že byste si ještě rádi vyřízli vlastní srdce...
Tato hra je v zásadě psychologická a konverzační, proložená akčními momenty. Vyhodnocování je bezkostkové a stojí vlastně na ohýbání toho, co popsal hráč před vámi. Hra je ovšem také silně nedodělaná a neučesaná a tak vám její čtení možná způsobí takové utrpení, že byste si ještě rádi vyřízli vlastní srdce...
- Přílohy
-
- Odejdi-v-pokoji-OnGe.pdf
- Liberate te ex infernis
- (97.98 KiB) Staženo 130 x
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: [RPG Kuchyně 2015] Odejdi v pokoji
Ahoj
Tak na tvojí hru jsem se vyloženě těšil. :D Vyříznout vlastní srdce se nechystám, to už je možná lepší sežrat si vlastní mozek.
Tak setting se mi hodně líbí, takový drsně "apokalyptický", i když mi cosi v hlavě říká, že by to líp vyznělo v tom roce 2012 (?), kdy měl být údajně v prosinci konec světa :).
Popisky hezký, konec světa, nadpřirozený bytosti, moc, smrtelníci... :D :D. Akorát mi tam chybí rozvedení těch Zlomových událostí, ne veškerý výčet, ale nějaké bližší uvedení příkladů.
Zní to lákavě, bude se to hrát?
K tomu hraní více smrtelníků mne napadá, co kdyby měl každý ZZ a smrtelníka. N hráčů, N zvěstovatelů, N smrtelníků :D. Teda jestli by to pak už nebylo moc chaosatý/chaosový.
Pustit si písničku nemám odvahu, vypadá to anglicky - rozhodně dávám přednost písničkám, kterým víc rozumím.
Jo a ani s tím vyřezáváním vlastního srdce nebo požírám mozku to není tak horký, zbytečně čtenáře strašíš :D - ještě, že jsem se nenechal odradit :p.
Ještě dotazy a připomínky:
Co je to to "boření dob" rukama? Jaké doby? Hu?
Bod energie - to má být to samé jako bod moci? (V popisu zvláštní schopnosti č.3 .)
Korektury:
"nedřirozený úkaz" - "nadpřirozený"
"aby spotřebovatli" - "spotřebovali"
"sformovat skalní masiv" - "zformovat"
"K napůnění svých záměrů" - "naplnění"
"Chladý" - "Chladný"?
Tak na tvojí hru jsem se vyloženě těšil. :D Vyříznout vlastní srdce se nechystám, to už je možná lepší sežrat si vlastní mozek.
Tak setting se mi hodně líbí, takový drsně "apokalyptický", i když mi cosi v hlavě říká, že by to líp vyznělo v tom roce 2012 (?), kdy měl být údajně v prosinci konec světa :).
Popisky hezký, konec světa, nadpřirozený bytosti, moc, smrtelníci... :D :D. Akorát mi tam chybí rozvedení těch Zlomových událostí, ne veškerý výčet, ale nějaké bližší uvedení příkladů.
Zní to lákavě, bude se to hrát?
K tomu hraní více smrtelníků mne napadá, co kdyby měl každý ZZ a smrtelníka. N hráčů, N zvěstovatelů, N smrtelníků :D. Teda jestli by to pak už nebylo moc chaosatý/chaosový.
Pustit si písničku nemám odvahu, vypadá to anglicky - rozhodně dávám přednost písničkám, kterým víc rozumím.
Jo a ani s tím vyřezáváním vlastního srdce nebo požírám mozku to není tak horký, zbytečně čtenáře strašíš :D - ještě, že jsem se nenechal odradit :p.
Ještě dotazy a připomínky:
Co je to to "boření dob" rukama? Jaké doby? Hu?
Bod energie - to má být to samé jako bod moci? (V popisu zvláštní schopnosti č.3 .)
Korektury:
"nedřirozený úkaz" - "nadpřirozený"
"aby spotřebovatli" - "spotřebovali"
"sformovat skalní masiv" - "zformovat"
"K napůnění svých záměrů" - "naplnění"
"Chladý" - "Chladný"?
Pro slušný lidi: Do uvolnění schránky mi nepište SZ!
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
Re: [RPG Kuchyně 2015] Odejdi v pokoji
Neboj se toho, noty jsou v angličtině stejné jako v češtiněNekra píše:Pustit si písničku nemám odvahu, vypadá to anglicky
Re: [RPG Kuchyně 2015] Odejdi v pokoji
York: Ono to nemá text? (Od písničky očekávám, že to je text + hudba. Samotnou hudbu bych nenazval "písnička", ale "skladba".)
Možná někdy... nerad zapínám repráky. Při spoustě otevřených oken se mohou vyrojit divné zvuky ve větším množství :s.
Možná někdy... nerad zapínám repráky. Při spoustě otevřených oken se mohou vyrojit divné zvuky ve větším množství :s.
Pro slušný lidi: Do uvolnění schránky mi nepište SZ!
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
(130829092016)
Herní preference:
Fyzický crossgender <3.(hráč-postava)
--Akceptovatelné styly hraní (dle systému):
Hack and Slash-Plnění cílů, boje. Kostky. Málo RP, možná simulace.
(Imerzivně) Simulační hra okořeněná dramatem- Ztvárňování charakterů. Gamismus ruší. Občas drama.
Dramatická hra s případnou imerzí/simulací-Dramatické akce. Občas hlubší prožitky.
-Mám problém s kombinací gamismu A dramatu. (Vyjma Wushu)
Re: [RPG Kuchyně 2015] Odejdi v pokoji
Předně díky za komentář.
Na závěr děkuji za korektury
Chybí a není to to zdaleka jediné, co tam chybí Původně jsem chtěl připravit seznam s možnostmi, jako u všeho ostatního, ale nějak už to nevyšlo.Nekra píše:Akorát mi tam chybí rozvedení těch Zlomových událostí, ne veškerý výčet, ale nějaké bližší uvedení příkladů.
Dvojrole by byla peklo a i s malou skupinou by to bylo postav jak na orloji. Se trochu bojím, že pak by docházelo k rituálním sebevraždám naživoNekra píše:K tomu hraní více smrtelníků mne napadá, co kdyby měl každý ZZ a smrtelníka. N hráčů, N zvěstovatelů, N smrtelníků . Teda jestli by to pak už nebylo moc chaosatý/chaosový.
Jo, text tomu dává říz. Třeba ve třetí sloce se chčije na hroby a tak.Nekra píše:Pustit si písničku nemám odvahu, vypadá to anglicky - rozhodně dávám přednost písničkám, kterým víc rozumím
To měly být domyNekra píše:Co je to to "boření dob" rukama?
AnoNekra píše:Bod energie - to má být to samé jako bod moci?
V tomhle stavu těžko, ale kdyby byl zájem, tak by se to určitě dalo nějak zařídit.Nekra píše:Zní to lákavě, bude se to hrát?
Na závěr děkuji za korektury
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: [RPG Kuchyně 2015] Odejdi v pokoji
No, zamotal jsi to fakt celkem důkladně, o tom žádná. Ani se nedivím, že se ti při rozmotávání začaly dělat uzly na mozkových závitech
Celé to zní rozhodně zajímavě a v zásadě i celkem funkčně. Hlavní věc, které se bojím, je ale vysoká vstupní bariéra pro potenciální hráče. I když možná je to jen tím, že se to snažím pochopit celé najednou, kdybych si prostě vybral/vylosoval konkrétní cíl a uvažoval jen o něm, tak by to možná taková nálož nebyla.
BTW jak to teda nakonec je, všichni Zvěstovatelé se perou o stejného jednoho smrtelníka? A kdo GMuje Události?
Celé to zní rozhodně zajímavě a v zásadě i celkem funkčně. Hlavní věc, které se bojím, je ale vysoká vstupní bariéra pro potenciální hráče. I když možná je to jen tím, že se to snažím pochopit celé najednou, kdybych si prostě vybral/vylosoval konkrétní cíl a uvažoval jen o něm, tak by to možná taková nálož nebyla.
BTW jak to teda nakonec je, všichni Zvěstovatelé se perou o stejného jednoho smrtelníka? A kdo GMuje Události?
Re: [RPG Kuchyně 2015] Odejdi v pokoji
Vstupní bariéra je vysoká, protože je to děsnej bordel
Nakonec je to tak, že se všichni perou o jednoho smrtelníka, hráč smrtelníka si popisuje zlomové události a zvěstovatelé se je nějak pokoušejí narovnat (nebo nenarovnat) v souladu se třemi pravidly, vlastními cíli a preventivním opotřebováváním ostatních zvěstovatelů. GM tu není, rozhodující je obecná shoda (jo, vím, to celkem nemusí být sranda)
Nakonec je to tak, že se všichni perou o jednoho smrtelníka, hráč smrtelníka si popisuje zlomové události a zvěstovatelé se je nějak pokoušejí narovnat (nebo nenarovnat) v souladu se třemi pravidly, vlastními cíli a preventivním opotřebováváním ostatních zvěstovatelů. GM tu není, rozhodující je obecná shoda (jo, vím, to celkem nemusí být sranda)
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: [RPG Kuchyně 2015] Odejdi v pokoji
Takhle postaveno je GMem v podstatě hráč smrtelníka. Což imho vůbec není špatné.OnGe píše:Vstupní bariéra je vysoká, protože je to děsnej bordel
Nakonec je to tak, že se všichni perou o jednoho smrtelníka, hráč smrtelníka si popisuje zlomové události a zvěstovatelé se je nějak pokoušejí narovnat (nebo nenarovnat) v souladu se třemi pravidly, vlastními cíli a preventivním opotřebováváním ostatních zvěstovatelů. GM tu není, rozhodující je obecná shoda (jo, vím, to celkem nemusí být sranda)
Re: [RPG Kuchyně 2015] Odejdi v pokoji
Vlastně asi jo, akorát že má kontrolu jen nad jednou postavou a tím, co se jí stane. Takže je to jenom takový malinký gmíček.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12367
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [RPG Kuchyně 2015] Odejdi v pokoji
Komentář do sborníku píše:Ta hra není vůbec špatná. Inspirace Manowar není na škodu a těžce mysteriozní RPG o konci světa? Super. Rozepsané je to také docela pěkně, ale vidím tu ještě dost nedokončených věcí.
Především pořád netuším, jak se ta hra hraje. Předpokládám, že je GM-less a nehází se tu kostkami, ale nikde to není napsané. Chybí tu ale absolutně mechanika vyhodnocování akcí – netuším, jak se vyhodnotí, když se Zvěstovatel snaží někoho přesvědčit. Vím, že každý člobrda má nějaké vlastnosti, takže na jednoho platí víra, na jiného ne. Ale netuším, jak to přesvědčování vyhodnotit – hodem mincí, kámen-nůžky-papír-teď, kostky, automatický úspěch? Bez toho se ta hra nedá vůbec hrát. Jsou tu věci, které by bylo potřeba vylepšit (hádání pravých záměrů je až příliš snadné, protože jsou si tak rozdílné, že z první akce přesvědčeného člobrdy lze jasně říci, jaký je), ale to by se uklepalo hraním.
Věci kolem jsou fajn – nehmotní zvěstovatelé zkázy, konec světa, záchrana vyvolených – ale chtělo by to pořádně ukotvit. Chybí mi ta kostra, na kterou by se to mohlo pověsit – jak se to opravdu hraje? Musíš člobrdu přesvědčit třikrát o blížícím se konci světa a jednou o rituálu… to je dobré na deskovku, ale na RPG je třikrát to samé přesvědčování slabé (ona by z toho byla dobrá deskovka, když se nad tím zamýšlím). Zapracovat na tom a dotáhnout to! Mohla by z toho být zajímavá věc.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti