Chiméra
- MarkyParky
- Příspěvky: 18124
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Chiméra
Inspirace: "Všetky zvieratá, veľké i malé"
Myšlenka: Družina se nevydává na dobrodružství jako družina čtyř dobrodruhů, ale jediná nestvůra o čtyřech hlavách, kde každá disponuje jinými schopnostmi.
Formát: Základní schéma bude ala 24xxkový modul, ale zkusím co nejvíc bezsystémově.
Myšlenka: Družina se nevydává na dobrodružství jako družina čtyř dobrodruhů, ale jediná nestvůra o čtyřech hlavách, kde každá disponuje jinými schopnostmi.
Formát: Základní schéma bude ala 24xxkový modul, ale zkusím co nejvíc bezsystémově.
- Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky tito uživatelé (celkem 2):
- Antharon, TheLacrot
- MarkyParky
- Příspěvky: 18124
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Chiméra
Aha, termín.
- Lví hlava: Bojovník
- Kozí hlava: Klerik
- Dračí hlava: Kouzelník
- Hadí hlava: Zloděj
Příklad aplikace pro OSE:
- Lví hlava: Bojovník
- Kozí hlava: Klerik
- Dračí hlava: Kouzelník
- Hadí hlava: Zloděj
- Přílohy
-
- Chiméra.pdf
- (6.94 MiB) Staženo 13 x
- MarkyParky
- Příspěvky: 18124
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Chiméra
Teď mě napadlo, když vidím ta stažení - v PDF je jen hi-res verze toho obrázku, abyste nebyli zklamaní
. Pointou je fakt jen ten nápad a obrázek.
- MarkyParky
- Příspěvky: 18124
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Chiméra
Drobný nápad, jak to rozvinout:
Chcete-li hru doplnit zajímavým twistem, vezměte nějaký hotový dungeon, umístěte chiméru na jeho konec a hrajte s hráči hru o to, zda dokáže z dungeonu uprchnout na svobodu v širém světě.
Chcete-li hru doplnit zajímavým twistem, vezměte nějaký hotový dungeon, umístěte chiméru na jeho konec a hrajte s hráči hru o to, zda dokáže z dungeonu uprchnout na svobodu v širém světě.
- Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky:
- Antharon
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů



