Chiméra

V téhle nové variantě výzvy Kuchyně nejde o tvorbu her ani dobrodružství, ale o tvorbu modulárních systémů určených k vložení do jiných her.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 18124
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Chiméra

Příspěvek od MarkyParky »

Placeholder na výsledek.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 18124
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Chiméra

Příspěvek od MarkyParky »

Inspirace: "Všetky zvieratá, veľké i malé"

Myšlenka: Družina se nevydává na dobrodružství jako družina čtyř dobrodruhů, ale jediná nestvůra o čtyřech hlavách, kde každá disponuje jinými schopnostmi.

Formát: Základní schéma bude ala 24xxkový modul, ale zkusím co nejvíc bezsystémově.
Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky tito uživatelé (celkem 2):
Antharon, TheLacrot
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 18124
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Chiméra

Příspěvek od MarkyParky »

Aha, termín.
Chiméra.jpg
Příklad aplikace pro OSE:
- Lví hlava: Bojovník
- Kozí hlava: Klerik
- Dračí hlava: Kouzelník
- Hadí hlava: Zloděj
Přílohy
Chiméra.pdf
(6.94 MiB) Staženo 13 x
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 18124
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Chiméra

Příspěvek od MarkyParky »

Teď mě napadlo, když vidím ta stažení - v PDF je jen hi-res verze toho obrázku, abyste nebyli zklamaní :). Pointou je fakt jen ten nápad a obrázek.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 18124
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Chiméra

Příspěvek od MarkyParky »

Drobný nápad, jak to rozvinout:

Chcete-li hru doplnit zajímavým twistem, vezměte nějaký hotový dungeon, umístěte chiméru na jeho konec a hrajte s hráči hru o to, zda dokáže z dungeonu uprchnout na svobodu v širém světě.
Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky:
Antharon
Odpovědět

Zpět na „Systémová kuchyně 2025“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů