Organizační diskuze
Re: Organizační diskuze
Dík. Nakonec se mi to vykrystalizovalo doma a je jasné, že přijedu v pátek ráno/dopoledne (jestli se na dopo žádné hraní nedomluví, tak to budu směřovat k obědu) a odjedu v sobotu nejpozdějš kolem pátý. Ten Candles tudíž bohužel nestihnu, ale na Thirsty Sword Lesbians jsem se napsal jako náhradník, když zbude místo. S tebou si něco moc rád zahraju a AW zní fajn. Marky tuším někde popisoval i vysloveně gm-less variantu AW...? To bysme asi zvládli i zaimprovizovat.Jezus píše: ↑7. 6. 2023, 00:19 Faskal: Skvělé, takže se těšíme na pátek s tebou :-D
Taky na to s láskou vzpomínám :-) Počítá se s tím, že hodně věcí se domluví na místě - teď je snaha ty věci, co už se ví, dát tak, aby se zbytečně nekřížili hráči.
Těžko ti poradit, kdy bude lepší přijet. V pátek je část lidí na výletě a jestli myslí to své designové posezení vážně, tak budou chybět nějací hráči na večer. Na druhou stranu já mám celý den čas (falešně skromný smajlík :-) ) a kdybychom ukecali Sarse, aby odvedl večer Apocalypse World, který se dá imho posadit tak, že to GM spíš diriguje, nebo teda vyloženě GMless variantu Ironswornu, mohlo by to být dobré.
Na druhé straně v sobotu můžeš nahradit na rozpisce Norda - nakonec nepřijede, takže tam, kde je napsán, je volno (jestli to aktualizují dřív, tak prostě uvidíš, že některé hry mají málo hráčů. Prakticky to znamená Ten Candles, což sice není GMless, ale je to hodně atmosférické, a i když jsem to nehrál, věřím, že je to dobré :-) No a Thirsty Sword Lesbians by se 5+1 snad hrát daly - a zase, není to GMless, ale je to PbtA = hodně toho odvypráví hráči a imho tam bude hodně spolupráce/radění si, jak tu scénu popsat/zahrát, aby to mělo grády - respektive já doufám, že mi budou ostatní házet hinty, jak ze svého tahu vymáčknout nejvíc epic-legendary záležitost :-)
- MarkyParky
- Příspěvky: 16383
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Organizační diskuze
Zde. A není to GMless, ale s putujícím GMem. Ale je to lepší s předtištěnou sadou karet MC tahů a tu se mi nedaří najít ani ve fyzické, ani v digitální verzi.Marky tuším někde popisoval i vysloveně gm-less variantu AW...? To bysme asi zvládli i zaimprovizovat.
Nahoru
Instrukce jak si jí vyrobit jsou v tom článku, ale myslím, že už to nestíháte
- Sarsaparillos
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27. 8. 2011, 10:15
Re: Organizační diskuze
Já ty karty mám vytištěné už nějakou dobu a leží v šuplíku.MarkyParky píše: ↑7. 6. 2023, 16:50Zde. A není to GMless, ale s putujícím GMem. Ale je to lepší s předtištěnou sadou karet MC tahů a tu se mi nedaří najít ani ve fyzické, ani v digitální verzi.Marky tuším někde popisoval i vysloveně gm-less variantu AW...? To bysme asi zvládli i zaimprovizovat.
Nahoru
Instrukce jak si jí vyrobit jsou v tom článku, ale myslím, že už to nestíháte
- Za tento příspěvek děkují uživateli Sarsaparillos tito uživatelé (celkem 2):
- Jezus, Bart
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3814
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: Organizační diskuze
Dobře, paní farářka tam bude na třetí, takže já tam dorazím taky tak. Číslo na mně je +420 604 717 610, kdybyste něco potřebovali.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
- Sarsaparillos
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27. 8. 2011, 10:15
Re: Organizační diskuze
Mal by som mat v aute ak ju dcera nestratila
- Za tento příspěvek děkují uživateli Antharon:
- Sarsaparillos
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: Organizační diskuze
Nechte nám prosím odemčený vstup, pěší výprava jde (zase) pozdě
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Re: Organizační diskuze
Vyrážím z Plzně, cestou si vezmu nějaký oběd, takže někdy ve dvě bych tam mohl být.
Kdyby jste něco chtěli, nepište, ještě se stavím v nějakém obchodě.
Kdyby jste něco chtěli, nepište, ještě se stavím v nějakém obchodě.
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20872
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Organizační diskuze
Posílám pozdravy na Slezinu a přeju vám, ať si to užijete. Mě to letos blbě vychází přesně mezi dokončení jednoho velkého projektu a dovolenou a tenhle víkend byl jediný, kdy dokážeme s dcerou navštívit všelijaké babičky. Tak na vás budu myslet a tiše závidět.
Re: Organizační diskuze
Ze Sleziny mě předčasně vyhnaly povinnosti, ale co jsem stihl zažít, bylo super!
Děkuji všem za skvělou akci a hlavně děkuji Selhanovi za organizaci, Komi za vycházku, Ilgirovi za odvoz a Bubákovi a spoluháčům za Terra Australis.
Edit:
report z Terra Australis je tady:
viewtopic.php?p=674230#p674230
Děkuji všem za skvělou akci a hlavně děkuji Selhanovi za organizaci, Komi za vycházku, Ilgirovi za odvoz a Bubákovi a spoluháčům za Terra Australis.
Edit:
report z Terra Australis je tady:
viewtopic.php?p=674230#p674230
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Re: Organizační diskuze
Pěkné to bylo, skoro až nadstandardně.
Když už tady tak hezky děkuje Faskal, tak se taky přidám.
Děkuji:
- jemu za zajímavou a trochu masochistickou spolucestu na slezinu
- všem spoluhráčům
- všem, co mne živili
- nepřítomnému Jersonovi za jeho svéráznost, která mi umožnila přidat do hry neméně svéráznou mechaniku
- Ilgirovi, Vitusovi a Selhanovi za vložky
- a samozřejmě bych chtěla především poděkovat svým rodičům za to, že ...
[redakčně zkráceno]
Když už tady tak hezky děkuje Faskal, tak se taky přidám.
Děkuji:
- jemu za zajímavou a trochu masochistickou spolucestu na slezinu
- všem spoluhráčům
- všem, co mne živili
- nepřítomnému Jersonovi za jeho svéráznost, která mi umožnila přidat do hry neméně svéráznou mechaniku
- Ilgirovi, Vitusovi a Selhanovi za vložky
- a samozřejmě bych chtěla především poděkovat svým rodičům za to, že ...
[redakčně zkráceno]
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Organizační diskuze
Jerson: Je to v té mé blbůstce Dungeons and babysitters, kde hrdinové lezou jako předvoj do dungeonu, aby následně prvolevelový rozmazlený princ jej mohl bezpečně a přesto dobrodružně prolézt.
Kromě modifikátorů k hodu jako je faktor dobrodružství, bezpečí, trefa do kousku předpřipravené básně jsem zavedla i bonus rostoucího JersonScore.
Příklad pro ilustraci: "v dungeonu stáli jako tvrdé Y v jedné místnosti ozbrojení goblinové bez jakéhokoli zázemí nebo důvodu. Po průchodu hrdinů je několik goblinů zraněných a z předtím prázdném otvoru v koutě jeskyňky je nyní cítit nepříjemný zápach.". Vypadá to tedy, že goblinové nyní mají v jeskyni záchod, což nepatrně zvyšuje JersonScore, je to tedy hodno bonusu.
Nevím, jestli jsem to vysvětlila srozumitelně, ale v zásadě jde prostě o průběh funkce JersonScore každé místnosti v čase. Pokud v časovém intervalu, kdy danou místností procházeli hrdinové, byla její první derivace kladné číslo, dává to bonus +1.
Kromě modifikátorů k hodu jako je faktor dobrodružství, bezpečí, trefa do kousku předpřipravené básně jsem zavedla i bonus rostoucího JersonScore.
Příklad pro ilustraci: "v dungeonu stáli jako tvrdé Y v jedné místnosti ozbrojení goblinové bez jakéhokoli zázemí nebo důvodu. Po průchodu hrdinů je několik goblinů zraněných a z předtím prázdném otvoru v koutě jeskyňky je nyní cítit nepříjemný zápach.". Vypadá to tedy, že goblinové nyní mají v jeskyni záchod, což nepatrně zvyšuje JersonScore, je to tedy hodno bonusu.
Nevím, jestli jsem to vysvětlila srozumitelně, ale v zásadě jde prostě o průběh funkce JersonScore každé místnosti v čase. Pokud v časovém intervalu, kdy danou místností procházeli hrdinové, byla její první derivace kladné číslo, dává to bonus +1.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Organizační diskuze
A kdo určuje, jak se změní popis místnosti po průchodu dobrodruhů?
hraju: Ω Projekt Omega
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů