Oldskůlové designování
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
-
- Příspěvky: 1650
- Registrován: 13. 10. 2021, 16:41
Re: Oldskůlové designování
Měl jsem rozepsanou podrobnější odpověď, ale Quentin je zkušenej ninja A MarkyParky takyale už to přepisovat nebudu (A místo ninja emoji možná uvidíte ňákej nesmysl)
V tom ICRPG na tebe samozřejmě žádná zeď neútočí (pokud to teda není mimik nebo něco podobného). Je to jednostranné - překážky mají životy jako ostatní protivníci a jsou pižlány "útoky" nástrojů k tomu určených (vyrážení dveří, paklíče na zámky, hledání informací v systému atd.). Hodně se tam používají časované události (třeba že se místnost plní vodou a za 1k6 kol už nebude možný se z ní dostat), takže HP pižlačka určuje, jak dlouho akce trvala a jestli ji postavy stihly dřív, než přišel nějaký externí problém.
V tom ICRPG na tebe samozřejmě žádná zeď neútočí (pokud to teda není mimik nebo něco podobného). Je to jednostranné - překážky mají životy jako ostatní protivníci a jsou pižlány "útoky" nástrojů k tomu určených (vyrážení dveří, paklíče na zámky, hledání informací v systému atd.). Hodně se tam používají časované události (třeba že se místnost plní vodou a za 1k6 kol už nebude možný se z ní dostat), takže HP pižlačka určuje, jak dlouho akce trvala a jestli ji postavy stihly dřív, než přišel nějaký externí problém.
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.