[OSEnauti] Kobky šíleného mága

OSEnauti jsou společné (převážně) online hraní OSE, ve kterém s jednou postavou přecházíte mezi hrami různých sudí a bavíte se chaosem, který vzniká.

Moderátor: MarkyParky

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stravas
Příspěvky: 143
Registrován: 26. 2. 2021, 12:48

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Stravas »

Ten poklad sa plánuje vyriešiť za pomoci sudu s pušným prachom.

Babatunde by chcel vyzvať Naďu nezlomnú na súboj a pokiaľ možno konvertovať na svoju vieru. Taký bojový zápal sa len tak nevidí a bola by škoda ho nevyužiť. Ak to pôjde zle tak čo už, pobijeme ich všetkých.

Inak by som išiel hlbšie do podzemia, medené doly môžeme riešiť ak nájdeme spoľahlivých obchodných partnerov, vyriešime prechod cez goblinov a možno sa dohodneme s Hercami aby nám umožnili prechod s tovarom.
No fakt som zvedavý na drow-ov. Čo som počul tak to sú zákerní zabijaci, takže s tými fakt opatrne.
Uživatelský avatar
MaMaHaJ
Příspěvky: 294
Registrován: 6. 6. 2010, 22:14

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MaMaHaJ »

Taky bych si dosel pro poklad, a hlidku bychom meli asi zlikvidovat, jinak bude otrava se tam porad plizit kolem. Muzeme zkusit premluvit toho drowa s krysodlakama jestli nam nepomuze?

Ale vzhledem k tomu ze je tam ten beholder, tak nevim jak moc je fer souboj s Naďou realny.... aby ho na nas instantne neposlala, to by byl asi konec.

(Vim ze se da plizit kolem v kostymech, ale co bude delat, kdyz dojde k boji?)

Edit: Tim chci asi rict ze bych tam sel pro jistotu v kostymech a byl pripraven prchat kdyz se do boje zapoji beholder.
Naposledy upravil(a) MaMaHaJ dne 15. 3. 2023, 16:50, celkem upraveno 1 x.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


"Listen here's the thing – I don't know what you kids are up to, but I do know one thing: laws are threats made by the dominant socio-economic, ethnic group in a given nation. It's just a promise of violence that's enacted and police are basically an occupying army, you know what I mean? You guys want to make some bacon?" - Bud Cubby
Uživatelský avatar
Stravas
Příspěvky: 143
Registrován: 26. 2. 2021, 12:48

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Stravas »

Ja ju chcem vyriešiť z 2 príčin:

1. Znie to cool.

2. Keď pôjdeme tadiaľ nazad s pokladom, tak nech to nemusíme riešiť.

3. Verím, že barbarka má dosť hrdosti bojovať Muž proti Žene na férovku :D
Kolumbus
Příspěvky: 915
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Kolumbus »

Já se vším výše uvedeným souhlasím ...
Uživatelský avatar
Vaarsuvis
Příspěvky: 689
Registrován: 15. 2. 2008, 10:42

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Vaarsuvis »

Může si Étienne před výpravou identifikovat 2 magické předměty z jiných světů?
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16382
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

Ano, za 100 zl za kus.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16382
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

Takže ...
... od poslední návštěvy druida Etienna má mág Tasselgryn Velldarn, ke kterému chodíte identifikovat předměty, problémy s vyjadřováním.

Z toho důvodu je šance 4 z 6, že i když předmět úspěšně identifikuje, nepodaří se mu úplně přesně reprodukovat popis jeho funkce a vy ho obdržíte zkomolený. Na druhou stranu, Tasselgryn si je této své vady vědom a je to férový chlap, takže na takhle zkomolené identifikace dává slevu 50%.

Prakticky to provedeme takhle - místo toho, abyste si ve spoiler tagu rovnou přečetli, co má umět příslušný předmět, hoďte si nejprve k6:
* 1-4: Tasselgryn blekotal. Odečtěte si 50 zl a napište mi, který předmět jste si dali identifikovat. Já si ho prolhlédnu a vám napíšu, co o něm Tasselgryn říkal. Odkrytí spoileru si nechte na plnohodnotnou identifikaci nebo dle původních instrukcí.
* 5-6: Tasselgryn měl světlý den a řekl vám všechno správně. Odepište si 100 zl a klidně si rovnou přečtěte, co předmět dělá.



Na Tasselgrynovu schopnost teleportovat vás na konkrétní místo v dungeonu prokletí vliv nemá - to dělá hackováním teleportačního systému přes nějaký magický kruh, který nastavuje runami a nepotřebuje k tomu verbální složku.
Uživatelský avatar
Stravas
Příspěvky: 143
Registrován: 26. 2. 2021, 12:48

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Stravas »

To aby sme zaplatili za Kalabašov tréning, nech to máme identifikované poriadne :D
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16382
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

No jo, v nabídce družiníků chybí Kalabaš. Identifikovat sice neumí, je to Magic user lvl 2, ale za to má znalosti portálů a bran do jiných dimenzí, takže užitečný by být mohl. Jo a žold je (Krom obvyklých podílů) v jeho případě chlast.

V podvečer mu dám staty a zařadíme ho do nabídky.
Uživatelský avatar
Vaarsuvis
Příspěvky: 689
Registrován: 15. 2. 2008, 10:42

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Vaarsuvis »

Teda, já doufal, že kouzlo identifikace je bezpečný způsob, jak se toho vyvarovat.

Plus, tohle jsou Zapovězené říše a Hlubina k tomu. Není snad mocný kouzelník na každém rohu? :>;o)

(Pochopitelně joke, máme alespoň zajímavou herní situaci :) )
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16382
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

Kdyby to nebylo tak Cool, tak bych ti dal za pravdu.

Ale protože je, tak jsem jako sudí neudržel svou morální integritu a skočil po tom.

Okecat to můžeme třeba tím, že ta OSEnautská brána je přímo v hostinci a a mocná magická bariéra, která brání Hlubinu před mnohými zly, mimo jiné brání OSEnautům Zející portál opustit jinam než do KŠM.

Takže k dispozici je jen to, co buďto nabízí hospoda a její hosté, nebo to, co si zkontaktujete v podzemí.
Uživatelský avatar
Stravas
Příspěvky: 143
Registrován: 26. 2. 2021, 12:48

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Stravas »

Na ďalšiu výpravu navrhujem, že by sme išli preskúmať pokrútené jaskyne. Alebo sa pozreli na ponuku v Lebečnom prístave. A v tých jaskyniach by mal byť portál ďalej, takže možno aj tým ísť eventuálne ďalej.
Kolumbus
Příspěvky: 915
Registrován: 4. 2. 2023, 10:32

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Kolumbus »

S tím určitě souhlasím, jen asi Darlana si dá teď oddych, případně vyrazí zahýřit do Xyntillanu :-) Ale na nějakou náročnější vpravu se pak zase připojí, případně vyšle sestru Paladinku Gwendolyne
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16382
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

Výprava XVIII.

Účastníci:
Drowí rytíř Torham
Trpaslík Aguthir
Zlodějka Darlana
Bojovník Plechovka Johan
Bojovník Ulfred Malomocný
Druid Etiene
Kněz Babatunde

Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
OSEnauti zjistili, že goblini s nimi nechtějí spolupracovat, pže jim Xantárovci přiložili nůž na krk. Družina překonala ohnivé balisty a při postupu k bájnému trpasličímu pokladu se utkala s osádkou Hlídky mrtvého oka. Zabili Naďu Nezlomnou a zbytek hlídky zabili nebo zahnali na útěk. Pak zjistili, že bájný trpasličí poklad je ve skutečnosti 55 sudů skvělého, magií konzerovovaného, ale k transportu velmi nevhodného piva. Nechali ho tam a pak spáchali zatím asi největší masakr v dějinách OSEnautů, během kterého kvůli pokladům brutálně pozabíjeli asi 16 zajatců, které Halaster Černoplášť držel zkamenělé jako zásoby na doplňování horních pater dungeonu po průchodu hrdinů.

Průběh podrobný zápis, spoilery

OSEnauti v převlecích za Xanatárovce vyrazili rovnou k ohnivým balistám (1).
  • Zatímco Darlana v mlžné podobě zkoumala balisty, Babatunde skočil ke goblinům pro nosiče a zjistil, že goblini nechtějí s OSEnauty spolupracovat, pže Hlídka pavoučích očí dostala nového velitele a ten dal Velkém Jekovi nůž na krk.
  • Darlana nakonec po proměně zpét vyřadila nabíjecí mechanismus balist, neodvážila se ale vyndat nabité projektily z magických tětiv.
  • Babatunde zariskoval, nechal obě balisty vypálit a obě ho minuly. Tím byla hrozba balist odstranéna.
Zápis_18.jpg
OSEnauti postoupili za balisti do malé nálevny (2), kde sebrali pár měděných korbelů a zjistili, že z pípy pivo neteče.
  • Mezitím jim do zad přilétl drobný druh zřícího zvaný čumil. Okamžitě se otočil a vydal se záležitost nahlásit. OSEnauti se pokusili ho zastavit, ale nepodařilo se jim to.
  • Během chvilky dorazila zburcovaná hlídka vedená Naďou Nezdolnou. Hrdě vedla své gorby na zteč. OSEnauti využili zakoupeného a doposud nepoužitého soudku se střelným prachem a odpalili celou útočící skupinu naráz.
  • Když to střelci viděli, dali se na útěk. OSEnauti se ani nepokusili je pronásledovat, místo toho zkusili vybrakovat místnost hlídky (3), odnesli odtamtud ale jen truhlu s měďáky.
Zatímco se připravovali k dalšímu postupu, dlouhou chodbu k nimi přišla trojice troglodytů, zjevně uprchlých otroků.
  • Posunky se dožadovali jídla, OSEnauti jim přenechali zbytky mrtvých gobrů.
  • Troglodyté za jídlo poděkovali v drowím dialektu elfštiny a dali OSEnautům pokoj.
OSEnauti proběhli velkou varnou (4) a jali se prozkoumat tajemnou rampu na sudy, která vedla nikam.
  • Babatunde, který šel statečně první, spadl do propadla, zranil se a magicky se poléčil.
  • Agutir s Darlanou na konci chodby našli dvojici tajných dveří (5). Jedny vedly do místnosti s 45 sudy v chladivé modravé auře, druhé do místnosti plné rozštípaných sudů, vyjma tří.
  • Babatunde s Ulfredem a Johanem se vydali trojici prozkoumat. Darlana je na poslední chvíli varovala, že by to mohli být mimici - a měla pravdu.
  • Babtunde při pomalém ústupu (zatímco zbytek OSEnautů odskákal za propadla) málem zemřel, naštěstí zaúřadovala slizová pistole z jiného světa a jednoho z mimiků paralyzovala, zatímco druhé dva zahnalo soustředěné házení oleje a pochodní.
  • Plechovka Johan pak rychle přibouchl tajné dveře a zbyle mimiky (kteří se mezitím maskovali někde v hormadě dřeva) v místnosti zavřel.
Zatímco Darlana zkoumala stŕíbné přesky, vázající sudy s pivem, Torham otevřel jeden z kotlů ve varně - a našel v něm nemrtvého zřícího, strážícího malou truhličku.
  • Rychle přibouchl poklop. OSEnauti se pak připravili, a když Torham otevřel poklop podruhé, sesypali se na zřícího vším co bylo použitelné, včetně svěcené vody, zubatého nože ze zálohy i výstřelu z bambitky.
  • Zřící stihl ještě zraňujícím paprskem pohlédnout na Etiena a desintegrujícím na Babatundeho, toho ale jeho bůh chránil a parsek mu neublížil.
  • V truhličce našli OSEnauti krom dvojice svitků a drahokamu také průvodní list k pivu, který víc jak zdvojnásobil hodnotu každého sudu.
Bez gobliních nosičů se OSEnauti rozhodli nechat sudy prozatím na svém místě a pokračovat v průzkumu jihu.
  • Nalezli sestup k Řece Sargauth (6) a trpaslík Aguthir alespoň symbolicky rozbili několik rudých krystalů, které osvětlovaly síň s reliéfy trpaslíků a vytvářely na nich znesvěcující obrazy chapadel.
OSEnauti se rozhodli prozatím nevstupovat do Síně draků a místo toho odbočili do části podzemí s elfí architekturou.
  • Hned v první místnosti nalezli podivný magický aparát se čtveřicí soch a obrazcem uprostřed (7). Hlídala ho krychlová mechanická bytost - modron.
Družina si s modronem vyměnila jen pozdrav jednoduchým gestem a pokračovala vyvrácenými dveřmi na západ.
  • Našla elfí hrobku (8) poničenou řáděním medvýrů, které už potkali v jiné části podzemí a v ní spousty měděných, stříbrnyćh a elektronových mincí a čarovný květináč.
  • Darlana mistrně odhalila past v podobě valící se koule v úzké chodbě a Babatudne ji s pomocí hřebů následně zneškodnil.
  • OSEnauti ještě vybrali balzamovací místnost a pracovnu jakéhosi elfího mudrce (9), než se tajným vchodem kolem malé Důmathoinovy svatyně (10) a koster čtyř "kovových" draků (11) dostali zpátky k modronovi.
V celách na východní straně elfí části podzemí (12) našli dokonalá sousoší mnoha nestvůr či důležitě vypadajících humanoidů.
  • S pomocí posunků zjistili od modrona, že on hlídá přístroj na zkameňování a odkameňování Halasterových zásob na repopulaci horních pater podzemí.
  • Modron krom posunků podezřele často vydával zvuk, který zněl jako slova "Elfí kouzla" v elfštině.
  • OSEnauti vzali kladivo, umlátili jednomu zkamenělému grykovi chapadlo a následně se chvíli poukoušeli různým způsobem ho odkamenět.
Nakonec se to podařilo, když se čtyři hrdinové dotýkali čtyř soch a jeden z nich (Torham) zkusil vyslovit zaklínadlo "Elfí kouzla" v elfštině.
  • Gryčí chapadlo se odkamenilo a okamžitě vykrvácelo. Následovalo peklo.
  • OSEnauti si rozdali kladiva a páčidla a bez ohledu na to, kdo z Halasterových zkamenělých zajatců by jim mohl být jak užitečný, se jali koordinovaně rozbíjet jednotlivé sochy tak, aby nepoškodili zkamenělé šperky a ozdoby, případně slibně vypadající kusy vybavení.
  • Jednotlivé usekané končetiny, uražené hlavy či jiné kusy těl pak odkameňovali, aby poklady a vybavení získali, takže po necelé tři čtvrté hodině byl celý prostor mezi sochami potřísněný krví a kousky tkání, mezi kterými se OSEnauti přehrabovali v ukořistěných špercích, drahých kamenech a mincích a přepočítávali, co se vyplatí odnést a co zde raději nechají.
  • Do toho se zvukem neslo hodnocení jednotlivých pokladů, ať už šlo o radostné výskání, když se ukázalo jak cenné jsou quagotí náramky či ozdoby orckého vojvody, tak výkřiky opovržení, když se ukázalo, že krysodlaka zabili zcela zbytečně, protože táhl jen pytel měďáků.
  • Rukama OSEnautů tak dále padla družina žabolidí se svým náčelníkem, dva majetní drowové, pět troglodytů, ještěrák a také illithid.
  • Jediné, co zůstalo ušetřeno, dá-li se tak nazvat osud řádením nedotčené sochy ponechané ve zkamenělém stavu, byla zvířata a neinteligentní nestvůry, které nenesly žádny viditelný poklad.
Na konci výpravy:
  • OSEnauti obtěžkaní zkrvavenými šperky se zvolna přesunuli k portálu a opustili podzemí.
  • Xanatárovci, vyděšení výbuchem soudku a smrtí Nadi se mezitím celé ty hodiny nemohli rozhodnout, zda se vyrazí pomstít nebo ne .. a přibližně v době, kdy se družina plahočila obtěžkaná poklady a příležitost byla nejlepší, to potupně vzdali.
Loot:
  • Krvavý poklad v celkové hodnotě 44200 zl
  • Svitky Zataras vchod a Blesk
  • Neznámý prášek
  • Lektvar s elfskými slovy pro "Vládnout" a "nemrtví"
  • Kniha kouzel (TBD kouzla)
  • Meč +1, světlo
  • Štít +1
  • Neznámá hůlka
Zkušenosti na osobu:
  • 6314 xp za vynesené peníze
  • 827 xp za překonané nestvůry
  • 0 xp za příběhové problémy
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16382
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

Výprava XIX.

Účastníci:
Drowí rytíř Torham
Trpaslík Aguthir
Zlodějka Darlana
Kněz Babatunde
Goblinka Glom
Kouzelník Kalabaš

Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
OSEnauti prosprintovali přes území drowů a klikatými uličkami do lebečného přístavu, cestou naštvali několik drowů, jednoho zabili a tři okradli v paralýze. V lebečném přístavu pak odevzdali harfenický dluh K'al Kladani, Rizerilův vzkaz pro Bosskyna Gorrba a nakonec našli Jedovatý brk, ve kterém byl teleportační obrazec a do kterého se následně nastěhoval Tasselgryn Velldarn a otevřel v něm druhou bránu do OSEnautského multivesmíru.

Průběh podrobný zápis, spoilery

OSEnauti v převlecích za Xanatárovce vyrazili rovnou ke schodům do třetího patra.
  • Vyhnuli se Důmathoinově chrámu a zjistili, že město Stromkuhldur je rozdělené mnoha závaly na menší bloky různě poničené zástavby.
  • Hned v první takové kapse (1) narazili na Xanatárovskou hlídku. Díky momentu překvapení, převlekům a znalosti Xanatárovského hesla se podařilo nevzbudit podezření a s hlídkou se minuli.
Zápis_19.jpg
Z nejbliší další odbočky (2) se linulo předení velké kočky. OSEnauti se rozhodli neriskovat a raději postupovali dál na jih do drowího města (3).
  • V Xanatárovských oblecích dorazili k místnímu hostinci (3), kde je nějaký drow povýšeně vypakoval - alespoň se nechali z města vyhodit směrem k lebečnému přístavu.
Kousek za průchodem do Kamenických síní (4) narazili na drowí hlídku.
  • I ta se chovala povýšeně a provokovala, a když nikdo z družiny nezačal uctivě šoupat nohama a líbat jim nohy, drowové je napadli.
  • Babatunde vyčaroval Zadrž osobu a paralyzoval tři z drowů, Torham s Darlanou zabili čtvrtého.
  • Zatímco se připravovali k dalšímu postupu, dlouhou chodbu k nimi přišla trojice troglodytů, zjevně uprchlých otroků.
  • Okradli paralyzované drowy o drahokamy, které měli našité na oblečení a vydali se dál do tunelů.
Jen kousek před vstupem do Lebečného přístavu narazili OSEnauti na odbočku k místu, kde teprve před chvíli svedli bitvu nějací hobgoblini s drowy (5).
  • Letmý pohled do odbočky, zatímco rychle probíhali kolem, ukázal, že hobgoblini jsou organizovaní, mají uniformy a bojují pod vlajkou vztyčené pěsti zobrazené v plameni.
  • Také bylo zaslechnuto, že "Azrok bude na ně hrdý".
Na konci výpravy:
  • V lebečném přístavu družina navštívila nevrhlého duergařího kováře a prozkoumala, jaké služby město nabízí.
  • OSEnauti odevzdali dva měsíční kameny půldrowce K'al Kladani a ta jim za to prozradila dva drby o tajemstvích Kobek Šíleného mága.
  • Na dvadvacátém patře prý vládne rod Stínošerů, který kdysi uprchl z povrchu kvůli hanbě a šílenství, které sithlo jejich rod.
  • Na pátém patře prý řeka Sargauth protéká obrovskou jeskyní s umělým sluncem, živými stromy a zvěří, o kterou se strá arcidruidka. Na věži u mostu, který se klene přes řeku pak prý byl viděl zelený drak.
  • Nakonec nalezli Otrávený brk - opuštěný kouzelnický krámek, jehož dávno nezvěstný majitel zkoumal obdobný způsob hackování portálů, jaký používá Tasselgryn Velldarn. Podařilo se jim Tasselgryna kontaktovat a ten se rozhodl, že se do Jedovatého brku nastěhuje a dokonce se mu podařilo s pomocí tamních znalostí otevřít druhou, alternativní bránu do OSEnautského mutivesmíru přímo v Lebečném přístavu.
Loot:
  • Drahokamy z drowích obleků: 2x50, 2x100, 1x500
Zkušenosti na osobu:
  • 160 xp za vynesené peníze
  • 15 xp za překonané nestvůry
  • 120 xp za příběhové problémy
Odpovědět

Zpět na „OSEnauti – otevřené hraní OSE“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů