Svět pro DnD: Hic Sunt Dracones
Re: Svět pro DnD: Hic Sunt Dracones
Prošla jsem to trochu zběžně, tak možná mi některé věci unikly, kdyžtak mě oprav.
Dungeon neřeším, páč dungeonům nerozumím. K tomu zbytku mě napadá:
- možná vymyslet ještě nějaké alternativy, jak by se dalo dostat do toho hradu? Hned by mě jako hráče napadlo, že hrad asi potřebuje jíst, a jestli mají zásoby uvnitř, tak jim někdy musí dojít. Takže dřív nebo později budou potřebovat nějaké žrádlo zvenku a tak by nemuselo být marné se tam zkusit nainflitrovat s nějakým povozem s jídlem, nebo si počkat, až tam budou něco takového přivážet.
- potom, jestli to chápu dobře, tak on tam nalákal nějaké šlechtice a ti jsou tam už několik týdnů v mind controllu? To bych očekávala, že už se po nich bude někdo shánět. Příbuzní a tak.
- možná si trochu víc pohrát s těmi šlechtici na bále, dát tam pár vzorových, co mají nějakou agendu? Někdo z nich tam je dobrovolně páč je třeba taky kultista, nebo se tam vypravil toho vládce okrást... nějakou ženskou postavu?
- ty masky zvířat na hlavách šlechticů mají potenciál. Co kdyby se ta NPC chovala v závěrečné bitce podle těch masek? Týpek s maskou psa vás začne kousat, a tak? Plus tam někde bude ležet pár masek plonkovních, které se dají vzít, a pak na vás budou reagovat jinak, podle toho, jak na sebe reagují v reálu ta zvířata?
To zatím takhle po zběžném přečtení, když mě ještě něco napadne, tak napíšu.
Dungeon neřeším, páč dungeonům nerozumím. K tomu zbytku mě napadá:
- možná vymyslet ještě nějaké alternativy, jak by se dalo dostat do toho hradu? Hned by mě jako hráče napadlo, že hrad asi potřebuje jíst, a jestli mají zásoby uvnitř, tak jim někdy musí dojít. Takže dřív nebo později budou potřebovat nějaké žrádlo zvenku a tak by nemuselo být marné se tam zkusit nainflitrovat s nějakým povozem s jídlem, nebo si počkat, až tam budou něco takového přivážet.
- potom, jestli to chápu dobře, tak on tam nalákal nějaké šlechtice a ti jsou tam už několik týdnů v mind controllu? To bych očekávala, že už se po nich bude někdo shánět. Příbuzní a tak.
- možná si trochu víc pohrát s těmi šlechtici na bále, dát tam pár vzorových, co mají nějakou agendu? Někdo z nich tam je dobrovolně páč je třeba taky kultista, nebo se tam vypravil toho vládce okrást... nějakou ženskou postavu?
- ty masky zvířat na hlavách šlechticů mají potenciál. Co kdyby se ta NPC chovala v závěrečné bitce podle těch masek? Týpek s maskou psa vás začne kousat, a tak? Plus tam někde bude ležet pár masek plonkovních, které se dají vzít, a pak na vás budou reagovat jinak, podle toho, jak na sebe reagují v reálu ta zvířata?
To zatím takhle po zběžném přečtení, když mě ještě něco napadne, tak napíšu.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Re: Svět pro DnD: Hic Sunt Dracones
Plonkový masky a zásobování je bezva nápad. To ještě přidělám.
Nad charakterem jednotlivých šlechticů jsem se nechtěl moc zabývat, aby to bylo hratelné. Taky mě napadlo, udělat pár vzorových postav pro dosazení, ale vzhledem k tomu, že v dobrodružství nehrají žádnou výraznou roli, tak jsem si řekl, že to nechám na každém vypravěči.
Závěrečný boj podle mého bude zajímavý právě tou nehybností. Proto je těžké ostatní postavy nějak využít k boji.
Nad charakterem jednotlivých šlechticů jsem se nechtěl moc zabývat, aby to bylo hratelné. Taky mě napadlo, udělat pár vzorových postav pro dosazení, ale vzhledem k tomu, že v dobrodružství nehrají žádnou výraznou roli, tak jsem si řekl, že to nechám na každém vypravěči.
Závěrečný boj podle mého bude zajímavý právě tou nehybností. Proto je těžké ostatní postavy nějak využít k boji.
Re: Svět pro DnD: Hic Sunt Dracones
V tom případě je to asi jedno, já jsem ze základního popisu "Hráči se musí vplížit na hrad, kde zrovna probíhá maškarní bál, nalézt mezi maskovanými lidmi kněze a přemoci ho. " získala pocit, že půjde o politické dobrodružství, a že ten maškarní bál tam bude důležitá věc s příležitostmi k roleplayingu.Tykev píše: ↑13. 10. 2020, 16:09 Nad charakterem jednotlivých šlechticů jsem se nechtěl moc zabývat, aby to bylo hratelné. Taky mě napadlo, udělat pár vzorových postav pro dosazení, ale vzhledem k tomu, že v dobrodružství nehrají žádnou výraznou roli, tak jsem si řekl, že to nechám na každém vypravěči.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Re: Svět pro DnD: Hic Sunt Dracones
Je to myšlený spíš jako dungeon. Kdo je kreativnější si vymyslí vlastní cestu do hradu. Ostatní mohou použít tu, co se nabízí. Nejprve projdou kanalizací plnou obřích slimáků a fekálií, kde se mohou utkat s velkými vodními hady. To je spíše pro atmosféru. Další poschodí je nepoužívané přízemí, které očaroval kouzelník, než ho vyhnali z hradu s ostatními šlechtici. To je jakési bludiště. Když se dostanou do hradu, tak je čeká dle mého mínění velice zajímavý souboj. Na ten se těším.
Re: Svět pro DnD: Hic Sunt Dracones
Ahoj! Zrovna vytvářím Haldarovu Hlubinu. Jedná se o jeskynní komplex vedoucí k trpaslíkům, do temných říší a nakonec do podsvětí. Tvořil tu někdy někdo něco podobného? V temných říších jsme ještě nikdy nehráli, tak by mě zajímaly případné zkušenosti a zajímavosti, jaké bych tam mohl přidat. Zatím mám v plánu to rozdělit na tři úrovně. V první budou trpaslíci, Gnomové a podobně. V další drowové a potvory temných říší a ve třetím démoni atd...
Re: Svět pro DnD: Hic Sunt Dracones
Většina kreseb pro temné říše jsou hotové. Některé dodělám a některé nejspíš ještě předělám.
http://zdezijidraci.cz/index.php?title= ... va_Hlubina
http://zdezijidraci.cz/index.php?title= ... va_Hlubina
Re: Svět pro DnD: Hic Sunt Dracones
Ahoj! Přidal jsem další město. Tentokrát pro temné elfy. Třeba se to někomu bude hodit.
http://zdezijidraci.cz//index.php?title=Taar_Badaal
http://zdezijidraci.cz//index.php?title=Taar_Badaal
Re: Svět pro DnD: Hic Sunt Dracones
Fíha, po tak dlouhé době.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3813
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svět pro DnD: Hic Sunt Dracones
Kreslíš na mapkách fakt luxusní budovy. Nevím nakolik tě tohle potěší, ale mám vyloženě chuť to vybrakovat a zasadit si to do nějakého vlastního světa
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Re: Svět pro DnD: Hic Sunt Dracones
Tykev: Stavby máš nádherný. Pokud bys to chtěl posunout ještě o level dál, stálo by za to zapracovat na detailech a plasticitě prostředí. Třeba něco v tomhle duchu:
Tady je případně autorův deviantart.
Tady je případně autorův deviantart.
Re: Svět pro DnD: Hic Sunt Dracones
Hej, Yorku, koukals vůbec na ten odkaz? Pan Tykev nakreslí tohle, a "dostane kapky," že by to měl posunout o level dál a zapracovat na detailech a plasticitě??? A jako příklad mu dáš 2D mapu?
(Jako asi jsi myslel propletenost staveb a nějakou větší architektonickou složitost, ale zní to trochu jinak...)
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host