[Blog] 2k6 goblinů

Tvůrčí sekce zabývající se designem, rozborem RPG her, ale i jejich samotnou tvorbou. Zamyšleními nad pravidly a jejich vlivem na hru, způsobem psaní knih, tvorbou ilustrací, atd. V neposlední řadě naše rozpracované projekty.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7679
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin » 26. 8. 2020, 22:40

Hrad (jen testuju tablet)
Místnosti (znáte z drakkaru)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7679
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin » 26. 8. 2020, 22:48

Bifi píše:
26. 8. 2020, 20:29
A urobiť kvázi vybodkované koridory? len dve prerušované čiary?
Vypadá to nic moc.

Obrázek
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 5400
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: Prešporok 1673

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Bifi » 26. 8. 2020, 23:35

Kráse to síce nepridá - tam už nie je čo zlepšovať - ale zvyšuje to informovanosť.
Pozri aj tú operenú prasnicu, ako je rozkúskovaná mapa tam.
Polaris/Singularis:  \/()!|)_6()|)|)355
Divné Uhorsko: blog o mojom OSR projekte z divného Horného Uhorska 17. storočia a starej škole hrania // "We don't explore characters; we explore dungeons."

Uživatelský avatar
Selhan
Příspěvky: 450
Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
Bydliště: New Crobuzon

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Selhan » 27. 8. 2020, 06:32

Mne to pripada ok
Správný sandbox vyžaduje hlavně velký model tatrovky.

Uživatelský avatar
Lorwyn
Příspěvky: 643
Registrován: 30. 8. 2011, 13:17
Bydliště: Krajina snů

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Lorwyn » 27. 8. 2020, 12:43

Ty čárky jsou upe ok a je to super přehledný.
Ne, nezemřelo to, co věčně odpočívá,
a dlouhý věků běh i smrtí smrti bývá.

Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 13694
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York » 27. 8. 2020, 12:54

Naznačení průchodů je fajn.

Qentine, jak tu mapu používáš při hře? Překresluješ to hráčům, nebo to nějak postupně odkrýváš?

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7679
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin » 27. 8. 2020, 13:00

Většinou překresluju na čtverečkovaný papír, ale tuhle chci jen vytisknout a rozstříhat, abych ji mohl pokládat na stůl po místnostech.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 13694
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York » 27. 8. 2020, 13:06

Quentin píše:
27. 8. 2020, 13:00
tuhle chci jen vytisknout a rozstříhat, abych ji mohl pokládat na stůl po místnostech.
To mě napadlo, ale bylo by to dost nepraktický - hrajeme v čajovně, takže hráči si potřebujou brát mapu do ruku a koukat na ni zblízka. Proto používám tu vystřihovací fog of war.

Včera jsme ale při hře řešili, jak simulovat, že si postavy mapu nekreslej - ideálně bych měl pak hráčům ukazovat vždycky jen tu místnost, ve který zrovna jsou, na to by to pak fungovalo dobře.

Hmm, vlastně by to mohlo fungovat tak, že na stůl dám vždycky jen vystřiženou aktuální místnost a nechám na hráčích, ať si podle toho nakreslej vlastní mapu, pokud budou chtít. To vůbec nezní jako špatnej nápad :think:

Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 10822
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Ecthelion » 27. 8. 2020, 17:52

Quentin píše:
26. 8. 2020, 22:48
Vypadá to nic moc.
Podle mě jsou ty šrafy naprosto v pořádku a hodně ten průchod zvýrazňují. Za mě úplně v pořádku.

Kdybys to chtěl udělat naprosto jasné, můžeš zkusit přidat do svého černobílého schématu barvu na znázornění průchodů. Nějak takhle (nejspíš ne tak ostře a i jinou barvu, ale pro ilustraci):

Obrázek

Pak by to bylo naprosto jasné, ale zase by ti to bouralo tu černo-bílou estetiku. Já bych to osobně nechal klidně být jak to teď je.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 12009
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Markus » 27. 8. 2020, 18:03

Tak už k tomu máš anotace.

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7679
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin » 27. 8. 2020, 21:29

Markus píše:
27. 8. 2020, 18:03
Tak už k tomu máš anotace.
Díky!

Můžeš pls ještě opravit tohle?
Dobrodružství je určené pro vyvíjenou hru Grimoár, ale ten je ta minimalistická, že jde v zásadě o produkt nezávislý na hře.
na: ale ten je tak minimalistický
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
skaven
Příspěvky: 1113
Registrován: 30. 11. 2004, 16:53
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od skaven » 27. 8. 2020, 22:38

Fakt nikomu nevadí, jak je ta mapa nakřivo? :D

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 12009
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Markus » 27. 8. 2020, 22:49

Skaven: Zjevně tobě. :)

Quentin: Opravil jsem to. Ale víš, že to všechno můžeš editovat sám, že jo? :)

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7679
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin » 28. 8. 2020, 07:09

Markus píše:
27. 8. 2020, 22:49
Quentin: Opravil jsem to. Ale víš, že to všechno můžeš editovat sám, že jo? :)
Teď už jo :)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7679
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin » 30. 8. 2020, 12:07

http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti