[Blog] 2k6 goblinů
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 7907
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Oh, I get it now. Už jsem se lekl, že jsem tu někdy slíbil nějaký sklepní dungoen a zachvátila mě panika 

http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 19649
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Téměř metr silné stěny nejsou u kamenných domů úplně mimo, ale vnitřní příčky by tak silné být nemusely, to nemají ani bunkry.
hraju: Projekt Omega
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 7907
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
To je čistě ulitba ctvereckovanemu papíru (+braindamage z minecraftu). Call it a style preference.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 7907
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Můžu, ale už to nevypadá tak hezky.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 7907
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Určitě bych přidal čísla místností a popisků. Rozklíčovat to sice jde i bez nich, ale při hře to bude úsilí navíc (už kvůli tomu, že patra jsou v opačnym pořadí než jejich popisky.
Arxaxův pohár je divnej - když vojáci povstanou jako zombie až když je někdo zabije, kdo je zabil? A jak s tím souvisí démonický vlnění na hladině?
Ubrus z krvavý vily je mnohem lepší item, hlavně kvůli tomu, že způsobuje náměsíčný chování postav, se kterým se dá skvěle pracovat při hře. A to se navíc děje až v noci, takže nic neodrazuje od účasti na hostině. Naproti tomu napití se z poháru tě vyřadí - předpokládám, že se při tom svalíš na zem. Dost pochybuju, že by se z něj potom zkoušel napít někdo další.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 7907
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Popisky jsem zkoušel, ale vypadalo to strašně. Pořadí jsem měl, jak říkáš, ale přehodil jsem na Skavenovu žádost. Očividně nelze vyhovět všem

Týpci ukradli holce pohár, pili z něj u hraní karet, odpadli, zdechli, vstali jako zombie. Vlnění s tím nesouvisí; k tomu ten pohár používá Olwyn.Arxaxův pohár je divnej - když vojáci povstanou jako zombie až když je někdo zabije, kdo je zabil? A jak s tím souvisí démonický vlnění na hladině?
Pohár, co funguje jako nedetekovatelný smrtelný jed, se určitě při hře využije. Nebo se od Olwyn dozvíš, že je to demonic radio, v tom případě se využije ještě víc.Ubrus z krvavý vily je mnohem lepší item, hlavně kvůli tomu, že způsobuje náměsíčný chování postav, se kterým se dá skvěle pracovat při hře. A to se navíc děje až v noci, takže nic neodrazuje od účasti na hostině. Naproti tomu napití se z poháru tě vyřadí - předpokládám, že se při tom svalíš na zem. Dost pochybuju, že by se z něj potom zkoušel napít někdo další.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Což o to, to jsi udělal dobře. Postavy nejspíš budou věž prozkoumávat od spodního patra, takže dává smysl začít tam. A spodní patro asi nebudeš kreslit nahoře

Pokud funguje jako nedetekovatelnej smrtící jed, tak to k němu napiš. Ze stávajícího popisku to nevyplývá.
Co znamená, že funguje jako "demonic radio"? Tobě je to asi jasný, ale já, nebohý čtenář, netuším.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 7907
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Prostě jen chytá úryvky kryptických konverzací mezi demony. Jestli to jako DM využiješ nebo ne, je na tobě a na hráčích.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
To jsme zase u stejnýho problému, kterej mám s Trossem. Popisky věže jsou plný detailů, který můžu rovnou číst hráčům a nemusím nad tím nijak zvášť přemejšlet. Oproti tomu to, co se v ní stalo, a předmět, kterej to způsobil, jsou jen velmi mlhavě nadhozený náměty, který si jako PJ musím domyslet a dotáhnout. A když to neudělám předem, při hře se pěkně zapotím - to se mi přesně stalo při hraní Krvavý vily. Na jednu stranu bylo zajímavý odhalovat to společně s hráči, na druhou stranu jsme si připadal jak podvodník - slíbil jsem jim, že tentokrát nebudeme hrát společnou improvizaci, ale připravený sandbox, ale fakticky jsme hráli společnou improvizaci.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 7907
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
V krvavé vile chybí kontext, co se tam stalo. Zatímco tady máš jasno a démonické rádio je jen odbočka pro rozvinutí později.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 7907
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Počkat, ty nemyslíš tu věž v trossu, ale tuhle. Kontext* je hned první odstavec:York píše: ↑30. 6. 2020, 12:07To jsme zase u stejnýho problému, kterej mám s Trossem. Popisky věže jsou plný detailů, který můžu rovnou číst hráčům a nemusím nad tím nijak zvášť přemejšlet. Oproti tomu to, co se v ní stalo, a předmět, kterej to způsobil, jsou jen velmi mlhavě nadhozený náměty, který si jako PJ musím domyslet a dotáhnout.
Vojáci lapili tulačku - údajnou čarodějnici - a pro
zábavu ji týrali. Než ji ovšem stihli popravit, padli
kletbou jejího rubínového poháru. Nyní jsou znich
bezduché zombie a ona je stále uvězněná pod věží.
*plánuju podobný odstavec dávat všude, v reakci na Markusovu recenzi Trossu.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti