[Blog] 2k6 goblinů

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17483
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York »

Quentin píše: 29. 6. 2020, 18:31Jsem zmaten. O čem mluvíme?
Čtvereček silný stěny, dveře a schody jak v dungeonu, to přece nemůže bejt náhoda :p
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

Oh, I get it now. Už jsem se lekl, že jsem tu někdy slíbil nějaký sklepní dungoen a zachvátila mě panika :D
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17483
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York »

Quentin píše: 29. 6. 2020, 18:47jsem tu někdy slíbil nějaký sklepní dungoen
Ha, ty už jsi ho slíbil? To je super, bál jsem se, že ho z tebe budu muset páčit ;-)
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22625
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Jerson »

Téměř metr silné stěny nejsou u kamenných domů úplně mimo, ale vnitřní příčky by tak silné být nemusely, to nemají ani bunkry.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

To je čistě ulitba ctvereckovanemu papíru (+braindamage z minecraftu). Call it a style preference.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22625
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Jerson »

A nemůžeš příčky kreslit na hraně čtverečků?
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

Můžu, ale už to nevypadá tak hezky.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17483
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York »

Quentin píše: 30. 6. 2020, 10:32 Strážní věž
Určitě bych přidal čísla místností a popisků. Rozklíčovat to sice jde i bez nich, ale při hře to bude úsilí navíc (už kvůli tomu, že patra jsou v opačnym pořadí než jejich popisky.

Arxaxův pohár je divnej - když vojáci povstanou jako zombie až když je někdo zabije, kdo je zabil? A jak s tím souvisí démonický vlnění na hladině?

Ubrus z krvavý vily je mnohem lepší item, hlavně kvůli tomu, že způsobuje náměsíčný chování postav, se kterým se dá skvěle pracovat při hře. A to se navíc děje až v noci, takže nic neodrazuje od účasti na hostině. Naproti tomu napití se z poháru tě vyřadí - předpokládám, že se při tom svalíš na zem. Dost pochybuju, že by se z něj potom zkoušel napít někdo další.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

York píše: 30. 6. 2020, 11:25 Určitě bych přidal čísla místností a popisků. Rozklíčovat to sice jde i bez nich, ale při hře to bude úsilí navíc (už kvůli tomu, že patra jsou v opačnym pořadí než jejich popisky.
Popisky jsem zkoušel, ale vypadalo to strašně. Pořadí jsem měl, jak říkáš, ale přehodil jsem na Skavenovu žádost. Očividně nelze vyhovět všem :D
Arxaxův pohár je divnej - když vojáci povstanou jako zombie až když je někdo zabije, kdo je zabil? A jak s tím souvisí démonický vlnění na hladině?
Týpci ukradli holce pohár, pili z něj u hraní karet, odpadli, zdechli, vstali jako zombie. Vlnění s tím nesouvisí; k tomu ten pohár používá Olwyn.
Ubrus z krvavý vily je mnohem lepší item, hlavně kvůli tomu, že způsobuje náměsíčný chování postav, se kterým se dá skvěle pracovat při hře. A to se navíc děje až v noci, takže nic neodrazuje od účasti na hostině. Naproti tomu napití se z poháru tě vyřadí - předpokládám, že se při tom svalíš na zem. Dost pochybuju, že by se z něj potom zkoušel napít někdo další.
Pohár, co funguje jako nedetekovatelný smrtelný jed, se určitě při hře využije. Nebo se od Olwyn dozvíš, že je to demonic radio, v tom případě se využije ještě víc.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17483
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York »

Quentin píše: 30. 6. 2020, 11:44Pořadí jsem měl, jak říkáš, ale přehodil jsem na Skavenovu žádost.
Což o to, to jsi udělal dobře. Postavy nejspíš budou věž prozkoumávat od spodního patra, takže dává smysl začít tam. A spodní patro asi nebudeš kreslit nahoře :-)

Quentin píše: 30. 6. 2020, 11:44 Pohár, co funguje jako nedetekovatelný smrtelný jed, se určitě při hře využije.
Pokud funguje jako nedetekovatelnej smrtící jed, tak to k němu napiš. Ze stávajícího popisku to nevyplývá.

Quentin píše: 30. 6. 2020, 11:44Nebo se od Olwyn dozvíš, že je to demonic radio, v tom případě se využije ještě víc.
Co znamená, že funguje jako "demonic radio"? Tobě je to asi jasný, ale já, nebohý čtenář, netuším.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

Prostě jen chytá úryvky kryptických konverzací mezi demony. Jestli to jako DM využiješ nebo ne, je na tobě a na hráčích.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17483
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York »

Quentin píše: 30. 6. 2020, 12:00Jestli to jako DM využiješ nebo ne, je na tobě a na hráčích.
To jsme zase u stejnýho problému, kterej mám s Trossem. Popisky věže jsou plný detailů, který můžu rovnou číst hráčům a nemusím nad tím nijak zvášť přemejšlet. Oproti tomu to, co se v ní stalo, a předmět, kterej to způsobil, jsou jen velmi mlhavě nadhozený náměty, který si jako PJ musím domyslet a dotáhnout. A když to neudělám předem, při hře se pěkně zapotím - to se mi přesně stalo při hraní Krvavý vily. Na jednu stranu bylo zajímavý odhalovat to společně s hráči, na druhou stranu jsme si připadal jak podvodník - slíbil jsem jim, že tentokrát nebudeme hrát společnou improvizaci, ale připravený sandbox, ale fakticky jsme hráli společnou improvizaci.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

V krvavé vile chybí kontext, co se tam stalo. Zatímco tady máš jasno a démonické rádio je jen odbočka pro rozvinutí později.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9342
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

York píše: 30. 6. 2020, 12:07To jsme zase u stejnýho problému, kterej mám s Trossem. Popisky věže jsou plný detailů, který můžu rovnou číst hráčům a nemusím nad tím nijak zvášť přemejšlet. Oproti tomu to, co se v ní stalo, a předmět, kterej to způsobil, jsou jen velmi mlhavě nadhozený náměty, který si jako PJ musím domyslet a dotáhnout.
Počkat, ty nemyslíš tu věž v trossu, ale tuhle. Kontext* je hned první odstavec:

Vojáci lapili tulačku - údajnou čarodějnici - a pro
zábavu ji týrali. Než ji ovšem stihli popravit, padli
kletbou jejího rubínového poháru. Nyní jsou znich
bezduché zombie a ona je stále uvězněná pod věží.


*plánuju podobný odstavec dávat všude, v reakci na Markusovu recenzi Trossu.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti