Dračák podle staré školy

Dakara: diskuse ke hře v duchu Shadowrunu bez technologie ve středověce laděném fantasy prostředí

Moderátor: York

Odpovědět
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Pravidla (pdf).
Souhrn pravidel (pdf).
Bestiář (pdf).
Discord
Webové stránky

Přednáška na Gameconu 2022: Jak vzniká Dračák.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Psovité šelmy
Smysly: průměrný zrak, výborný sluch a skvělý čich
Rychlost: jako kůň

Boj: Psovité šelmy loví obvykle ve smečkách, kořist uštvou a společně skolí. Útočí svými zuby. Drápy používají, jen když se v průběhu zápasu ocitnou na zemi.

Všechny psovité šelmy jsou skvělí a vytrvalí běžci, dokáží uběhnout desítky kilometrů za den.


Vořech
/* Velikost 4 (15 kg) */

Fyzička 2, Finesa 1, Duše -, Životy 6

⚔ Zuby nebo drápy: 2 + k6, zranění 0

Voříšci nejčastěji žijí na ulicích velkých měst, ale i na vesnicích. Jsou to kříženci různých psích plemen. Bývají drzí a vynalézaví.


Lovecký pes
/* Velikost 5 (30 kg) */

Fyzička 3, Finesa 1, Duše -, Životy 8

⚔ Zuby nebo drápy: 3 + k6, zranění 1

Lovečtí psi bývají štíhlejší a menší než ovčáčtí. Jsou to výborní stopaři a dokáží společně uštvat a skolit velkou kořist, podobně jako vlci. Bývají často vycvičeni, aby na kořist pouze upozornili štěkáním.


Ovčácký pes
/* Velikost 6 (60 kg) */

Fyzička 4, Finesa 1, Duše -, Životy 10

⚔ Zuby nebo drápy: 4 + k6, zranění 1

Ovčáčtí psi jsou velcí, silní hafani. Obvykle udržují stáda ovcí, koní nebo dobytka pohromadě a chrání je před vetřelci. Jsou to výborní hlídači a obranáři.


Liška
/* Velikost 3 (7 kg) */

Fyzička 2, Finesa 1, Duše -, Životy 5

⚔ Zuby nebo drápy: 2 + k6, zranění 0

Boj: Na drobnou kořist liška útočí až několik metrů dlouhým skokem, při kterém kormidluje oháňkou. Člověka vážně ohrozit nedokáže, může ho ale bolestivě pokousat.

Liška si hrabe dlouhé nory, ve kterých vyvádí mláďata.


Vlk
/* Velikost 5 (30 kg) */

Fyzička 3, Finesa 1, Duše -, Životy 8

⚔ Zuby nebo drápy: 3 + k6, zranění 1


Vlk lítý
/* Velikost 8 (250 kg) */

Fyzička 5, Finesa 1, Duše -, Životy 12

⚔ Zuby nebo drápy: 5 + k6, zranění 1[/justify]
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Ad psi: Chtěl jsem se vyhnout konkrétním plemenům. U některých se sice dá dohledat docela dlouhá minulost, ale většina obecně známých plemen nemá moc dlouhou historii a do fantasy hry se imho moc nehoděj (různý čivavy a tak).
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Hejno krys
/* Velikost 11 (2 tuny) */

Fyzička 5, Finesa 1, Duše -, Životy 16
Fyzička 4, Finesa 1, Duše -, Životy 12
Fyzička 3, Finesa 1, Duše -, Životy 8
Fyzička 2, Finesa 1, Duše -, Životy 4

Zbroj: Proti cíleným útokům 2, proti plošným 0
Rychlost: jako rychlá chůze
Smysly: slabý zrak, výborný sluch, čich a hmat

⚔ Zuby: 5 + k6, zranění 0

Slabiny: Krysy se bojí ohně, postava s pochodní si je dokáže udržet od těla.

Boj: Když krysy útočí, jsou jako přílivová vlna. Šplhají jedna po druhé a dokáží se dostat člověku až na tvář.
  • Krysí hejno ber jako jednoho protivníka. S každými 4 ztracenými životy se mu sníží Fyzička (a tedy i útok) hejna o 1.
  • Proti cíleným útokům, jako je bodnutí dýkou nebo rána mečem, si hejno počítá zbroj 2 – jedna rána totiž zabije jen několik krys, což hejno příliš neoslabí.
Samotná krysa není příliš nebezpečná, v hejnu ale dokáží zabít i koně.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Obří krysa
/* Velikost 5 (30 kg) */

Fyzička 3, Finesa 2, Duše -, Životy 8

Rychlost: jako rychlá chůze
Smysly: slabý zrak, výborný sluch, čich a hmat

⚔ Zuby: 3 + k6, zranění 0

Vzhled: Přes metr dlouhá krysa.

Slabiny: Obří krysy se bojí ohně, postava s pochodní si je dokáže udržet od těla.

Boj: Obří krysa umí velmi dobře skákat, menší postavy snadno povalí.

Obří krysy se vyskytují převážně v zapadlých, temných koutech podzemí, často poblíž nemrtvých, kde se živí zbytky jejich obětí. V jejich doupěti mohou být cenné pozůstatky: šperky, zbraně a podobně.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Jízdní a nákladní zvířata
V této skupině najdeš koně, osly, míšence koní a oslů a velbloudy.

Smysly: dobrý zrak, výborný sluch, čich a hmat

Koně, osli a velbloudi mají oči po stranách hlavy. Díky tomu vidí i do stran, ale přímo před sebou a za sebou má slepé úhly.

Boj: Bez důkladného výcviku koně, osli a velbloudi bojují, jen když jsou ohroženi. Buď bijí předními kopyty, nebo vykopnou oběma zadníma nohama – snadno odhodí i dospělého krolla. Koušou buď jako varování, nebo jako poslední možnost, když nemohou použít kopyta.


Jezdecký kůň
/* Velikost 9 (500 kg) */

Fyzička 4, Finesa 1, Duše -, Životy 13

⚔ Zuby: 4 + k6, zranění 0
⚔ Kopyta: 4 + k6, zranění 1

Jezdečtí koně bývají štíhlí a temperamentní.


Mezek
/* Velikost 8 (250 kg) */

Fyzička 3, Finesa 1, Duše -, Životy 11

⚔ Zuby: 3 + k6, zranění 0
⚔ Kopyta: 3 + k6, zranění 1

Mezek je potomek hřebce a oslice. Bývá velký jako osel, silný, odolný a velice tvrdohlavý.


Mula
/* Velikost 9 (500 kg) */

Fyzička 3, Finesa 1, Duše -, Životy 12

⚔ Zuby: 3 + k6, zranění 0
⚔ Kopyta: 3 + k6, zranění 1

Mula je potomek osla a klisny. Je jen o něco menší než kůň. Podobně jako mezek bývá umíněná. Často se používá na nošení nákladů v horách.


Obří kůň
/* Velikost 12 (4 tuny) */

Fyzička 5, Finesa 1, Duše -, Životy 17

⚔ Zuby: 5 + k6, zranění 0
⚔ Kopyta: 5 + k6, zranění 1

Obří koně jsou divocí, nedají se zkrotit. Jsou tak silní, že unesou i obra.


Osel
/* Velikost 8 (250 kg) */

Fyzička 3, Finesa 1, Duše -, Životy 12

⚔ Zuby: 3 + k6, zranění 0
⚔ Kopyta: 3 + k6, zranění 1

Osli jsou velmi silní, unesou víc, než sami váží.


Poník
/* Velikost 8 (250 kg) */

Fyzička 3, Finesa 1, Duše -, Životy 12

⚔ Zuby: 3 + k6, zranění 0
⚔ Kopyta: 3 + k6, zranění 1

Poníci jsou překvapivě silní, v poměru ke svojí váze unesou a utáhnou víc než koně.


Tažný kůň
/* Velikost 10 (1 tuna) */

Fyzička 4, Finesa 1, Duše -, Životy 14

⚔ Zuby: 4 + k6, zranění 0
⚔ Kopyta: 4 + k6, zranění 1

Tažní koně bývají velcí, svalnatí a klidní.


Válečný kůň
/* Velikost 10 (1 tuna) */

Fyzička 5, Finesa 1, Duše -, Životy 15

Zbroj: váleční koně obvykle nosí lehkou nebo těžkou koňskou zbroj a mají tedy zbroj 1 nebo 2

⚔ Zuby: 5 + k6, zranění 0
⚔ Kopyta: 5 + k6, zranění 1

Váleční koně jsou vybíráni z největších a nejsilnějších kusů. Jsou skvěle vycvičeni, neplaší se ani v nejzuřivější bitevní vřavě. Dokáží dokonce na povel útočit kopyty.


Velbloud
/* Velikost 9 (500 kg) */

Fyzička 4, Finesa 1, Duše -, Životy 13

⚔ Zuby: 4 + k6, zranění 0
⚔ Kopyta: 4 + k6, zranění 1

Když se velbloud pořádně napije, vydrží až 10 dní bez vody, proto je oblíbený na pouštích. Je to výborný běžec, za den urazí až 180 kilometrů. Stoupání mu ale tak dobře nejde, v horách se tedy moc nepoužívá.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Ještě drobná změna, kategorii Koně jsem přejmenoval na Jízdní a nákladní zvířata a přidal jsem tam velblouda.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Krokodýli
Smysly: skvělý zrak a čich, výborný sluch, vidění v šeru
Rychlost: Na souši krátkodobě jako rychlá chůze, plavou rychlostí běžícího člověka

Dovednosti: Ve vodě jsou krokodýli nenápadní, jako kdyby měli pokročilé plížení.

Slabiny: Přestože mají krokodýli neuvěřitelnou sílu ve stisku, svaly, kterými čelisti rozevírají, jsou mnohonásobně slabší a dospělý člověk je dokáže udržet zavřené.

Boj: Krokodýli obvykle číhají ve vodě, případně pomalu a nenápadně plavou ke kořisti. Pak náhle prudce vyrazí a sevřou ji do svých čelistí. Následně ji buď stáhnou pod vodu, aby ji utopili, nebo ve vodě začnou „válet sudy“ a krouživým pohybem tak z ní vytrhnou obrovský kus masa.


Aligátor
/* Velikost 8 (250 kg) */

Fyzička 4, Finesa 1, Duše -, Životy 12

Zbroj: 1 (zrohovatělá kůže)

⚔ Čelisti: 4 + k6, zranění 2


Krokodýl
/* Velikost 10 (1 tuna) */

Fyzička 6, Finesa 1, Duše -, Životy 16

Zbroj: 2 (silná zrohovatělá kůže)

⚔ Čelisti: 6 + k6, zranění 3
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Netopýři
/* Obyčejný netopýr velikost 1 (1,5 kg), obří velikost 5 (30 kg) */

Obyčejný: Fyzička 1, Finesa 2, Duše -, Životy 2
Obří: Fyzička 2, Finesa 3, Duše -, Životy 7

Smysly: slabý zrak, výborný čich, skvělý sluch a ultrasluch

Rychlost: Na zemi jsou netopýři pomalí a neohrabaní, ve vzduchu obratní. Létají rychleji než běhá člověk, ale pomaleji než kůň.

⚔ Zuby:
Obyčejný: 2 + k6, zranění 0
Obří: 3 + k6, zranění 1

Boj: Obyčejný netopýr postavy vážně ohrozit nedokáže. Obří netopýr útočí ze vzduchu svými ostrými zuby.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Lasice
/* Obyčejná 0 (pod 1 kg), obří velikost 4 (15 kg) */

Obyčejná: Fyzička 1, Finesa 2, Duše -, Životy 1
Obří: Fyzička 1, Finesa 3, Duše -, Životy 5

Smysly: dobrý zrak, výborný čich a sluch
Rychlost: jako člověk

⚔ Zuby:
Obyčejná: 2 + k6, zranění 0
Obří: 3 + k6, zranění 1

Vzhled: Drobná šelma s dlouhým, ohebným tělem, krátkýma nohama a mléčně hnědou srstí s bělavým břichem a náprsenkou.

Dovednosti: Lasičky se umí plížit, jako kdyby měly pokročilé plížení.

Boj: Lasice se pohybuje krátkými skoky, často panáčkuje. Kořist obvykle zmate nezvyklými pohyby – skáče, kroutí se, dělá kotrmelce a podobně – a pak náhle zaútočí a zakousne ji.
Lasičku je možné ochočit a vycvičit. Umí pak dělat zábavná představení, ale také se třeba někam mistrně proplížit.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Prasata
/* Kanec velikost 6 (60 kg), obří kanec 9 (500 kg) */

Divoké prase: Fyzička 3, Finesa 1, Duše -, Životy 9
Obří divoké prase: Fyzička 5, Finesa 1, Duše -, Životy 11

Smysly: slabý zrak, výborný čich a sluch
Rychlost: rychlejší než člověk, pomalejší než kůň

⚔ Kly:
Bachyně: 3 + k6, zranění 0
Kanec: 3 + k6, zranění 1
Obří bachyně: 5 + k6, zranění 1
Obří kanec: 5 + k6, zranění 2

Boj: Prase nejčastěji útočí z rozběhu a snaží se protivníka rozpárat svými kly.

Samci divokého prasete se říká kanec nebo kňour, samici se říká bachyně. Postavám se obvykle vyhnou, pokud se ale cítí ohroženi, zaútočí. Zvláště nedůtklivé jsou bachyně s mláďaty.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Tlustokožci
Tlustokožci patří mezi největší zvířata. Jsou to býložravci a na postavy obyčejně sami od sebe nezaútočí. Pokud se ale cítí ohroženi, nebo když je třeba někdo ovládá kouzlem, mohou to být velmi nebezpeční protivníci.


Hroch
/* Velikost 11 (2 tuny) */

Fyzička 5, Finesa 1, Duše -, Životy 16

Zbroj: 2 (silná kůže)
Rychlost: Na zemi jako rychlá chůze. Neumí plavat, ale po dne chodí rychleji než člověk plave.
Smysly: dobrý zrak, sluch a čich

⚔ Tlama: 5 + k6, zranění 1

Boj: Hroši nejsou masožraví, ale umí se dobře bránit. V tlamě mají velké, silné zuby.

Přestože hroši tráví většinu času ve vodě, neumí plavat, místo toho chodí po dně. Dokáže zadržet dech na několik desítek minut.


Nosorožec
/* Velikost 11 (2 tuny) */

Fyzička 5, Finesa 1, Duše -, Životy 16

Zbroj: 2 (silná kůže)
Rychlost: běhá rychleji než člověk, plave rychle jako člověk
Smysly: slabý zrak, výborný sluch a čich
⚔ Roh: 5 + k6, zranění 3

Boj: Nosorožci obvykle nejsou agresivní. Když je ale někdo naštve, rozběhnou se proti němu a naberou ho svým rohem.

Nosorožec, podobně jako kůň, má oči na stranách hlavy. Má tedy široký pozorovací úhel, ale před sebou a za sebou má slepá místa.


Slon
/* Velikost 12 (4 tuny) */

Fyzička 6, Finesa 1, Duše -, Životy 18

Zbroj: 2 (silná kůže)
Rychlost: běhá rychle jako člověk, plave pomaleji než člověk
Smysly: dobrý zrak, výborný sluch a čich

⚔ Kly: 6 + k6, zranění 2

⚔ Chobot: 6 + k6, zranění 0

Boj: Slon se obvykle proti útočníkovi rozběhne, nabere ho svými kly a odhodí ho. Má také silný a obratný chobot, kterým může menší tvory zvednout a zahodit.

Slon, podobně jako kůň, má oči na stranách hlavy. Má tedy široký pozorovací úhel, ale před sebou a za sebou má slepá místa.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Tuři
Smysly: dobrý zrak a sluch, výborný čich

Tuři jsou velcí, rohatí býložravci. Žijí obvykle ve stádech. Oči mají na stranách hlavy, vidí ale i před sebe, takže slepé místo mají jen zezadu.


Bizon
/* Velikost 10 (1 tuna) */

Fyzička 4, Finesa 1, Duše -, Životy 14

Zbroj: 1 (silná kůže)
Rychlost: běhá rychleji než člověk ale pomaleji než kůň

⚔ Rohy: 5 + k6, zranění 2

⚔ Náraz hlavou: 5 + k6, zranění 1

Boj: Bizon útočí rozběhem a snaží se protivníka nabrat na rohy, případně do něj vrazí svou velkou hlavou.


Býk
/* Velikost 10 (1 tuna) */

Fyzička 4, Finesa 1, Duše -, Životy 14

Zbroj: 1 (silná kůže)

Rychlost: běhá rychleji než člověk ale pomaleji než kůň

⚔ Rohy: 5 + k6, zranění 2

Boj: Býk útočí rozběhem a snaží se protivníka nabrat na rohy.

Použití ve hře:
  • Býčí zápasy.
  • Rituální souboj s býkem.
Býci chovaní pro boj v aréně bývají velice agresivní.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Tak to by bylo z bestiáře všechno.

• Zejtra ještě udělám rychlou revizi začátku bestiáře a sladím ji s formátem, na kterym jsem se nakonec ustálil.

• Pokusím se ještě doplnit kolonku použití ve hře, kdekoliv mě napadne něco zajímavýho.

• Výhledově se chci podívat na různý žíraviny a nějak to sjednotit nebo zpřehlednit. V seznamu předmětů je teď žíravý sliz, žíravý dech baziliška, sliny hydry, sliny všežrouta odporného a výtažek z plíživého hnusu a všechno jsou to žíraviny.

Možná to dám do samostatnýho seznamu (Žíraviny) podobně jako jedy.



• Následně si dám od pravidel na chvíli pauzu a vrhnu se na přípravu Trossu. Chtěl jsem sice předtím mít kompletní pravidla, ale nestíhám to.

• Potom se asi pustím do revize kapitoly Vedení hry (a vůbec části pro vypravěče). Důkladnou revizi to bude potřebovat celý, ale Vedení hry jako poslední ještě není dodělaný ani do tý míry, abych věděl, co tam všechno bude.

Zatím jsem se teda s odhadama vždycky slušně seknul, ale věřím tomu, že do Gameconu prezentovalená a testovatelná verze bude - obsahově už je to skoro kompletní.


No a pak začne ta nejdůležitější fáze - udělat z polotovaru co nejlepší hru a vydat ji. S tím budu potřebovat pomoc.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Příklady použití ve hře, které porůznu doplňuju:


Červ obří
• Skřeti v jámě chovají obřího červa a používají ho na likvidaci odpadu a popravy zajatců.
• Alchymista má ve své věži líheň obřích červů, těží z nich rychletuhnoucí sliz.


Nehmotní démoni
• Městský mág přivolal démona alkoholu, aby se zbavil svého konkurenta.
• Generála královských vojsk posedl démon touhy po moci a schyluje se k občanské válce.
• Ve starém šlechtickém sídle řádí démon neživota. Ze služebných se staly zombie a jejich duchové se snaží splnit svůj poslední příkaz nebo úkol.
• V dýce vykládané drahokamy, kterou postavy najdou v hrobce dávného krále, je uvězněný démon touhy po zlatě.

Hmotní démoni
• Diblík Achrat slouží šílenému mágovi a plní jeho nesmyslná přání.
• Dvouhlavý pes Mogror zabil kouzelníka, který jej přivolal, a řádí teď kolem jeho věže.
• Démonický strážce Urgragor uvězněný v magickém kruhu hlídá vstup do hrobky dávného vládce. Je nesmírně hladový a chce se dostat ven. V hrobce je svitek s rituálem, kterým byl kdysi přivolán.


Draci
• Kult uctívá draka jako svého boha a přináší mu oběti výměnou za ochranu. Dračí sluj slouží jako chrám.
• Draka něco vyhnalo z jeho původního loviště. Ze stád se ztrácejí kusy dobytka, mezi lidmi se šíří panika.
• Královna se někde dozvěděla, že z dračího srdce je možné vyrobit elixír mládí. Za jeho získání vypsala bohatou odměnu.


Gargoyla
• Obchodník s informacemi používá gargoylu jako špeha. Ve sklepě vězní její sestru jako rukojmí.
• Gargoyly střeží sídlo starého upíra a varují ho před vetřelci.


Obří roháč
• Obří roháči utekli z líhní ve staré podzemní laboratoři, kde s nimi dávní mágové dělali pokusy.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Dračák podle staré školy

Příspěvek od York »

Huňáč
• Pár huňáčů modrých se usídlil na půdě domu vesnické čarodějky a vyvedl tam mladé.
• Skupina huňáčů zelených se zabydlela ve městě a patří mezi vyhlášené zloděje.


Hydra
• Hydra se zabydlela ve stříbrném dole a živí se nebohými horníky. Šlechtic, který jej vlastní, je nutí pracovat dál.


Jednorožec
• Bohatý šlechtic si usmyslel, že uloví jednorožce. Vypsal tučnou odměnu pro kohokoliv, kdo ho k nějakému dovede.


Kostěj nesmrtelný
• Kostěj bývá nejčastěji pánem vlastního hradu nebo říše. Je krutý a bezcitný a touží po moci.
• Kostěj přísahal krutou pomstu šlechtickému rodu, jehož předek ho před mnoha lety porazil.


Medůza
• Ctižádostivý šlechtic najal medůzu, aby udělala sochu z jeho politického soupeře.
• Medůza si dělá sbírku soch osob, které ji zaujmou. Posílá jim pozvánky k návštěvě svého hradu psané zlatým písmem na černém papíře.


Panna mořská
• Mořské panny stráží ruiny dávného města, které v dávných dobách pohltilo moře.
• Mořské panny jsou kletbou proměněné kněžky bohyně plodnosti.


Duch
• Duch temného mága buduje tajný kult hledá způsob, jak znovu získat tělo a ztracenou moc.


Upír
• Fešný upír pořádá noční seance, kam zve mladé dívky.
• Upír chce získat zpět hrad, který mu podle něj po právu patří.


Netvor bahenní
• Bahenní netvor je ve skutečnosti prokletý šlechtic, který se ucházel o ruku dcery temného mága. Ta za ním tajně chodí a hledá způsob, jak otcovo prokletí zlomit.


Nezmar
• Nezmar zabil alchymistu, který ho stvořil, a žije teď v jeho laboratoři.


Obr
• Skupina posluhovačů shání obrovi potravu a on je na oplátku chrání.
• Chytrý goblin nebo skřet obrovi našeptává a ovládá ho.
• Osamělý obr putuje krajem a hledá si družku.
Odpovědět

Zpět na „Dakara“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti