PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Takže hru jsi ani neviděl, ale víš že je to podvod a budeš tu pozici obhajovat do posledního vzdechu. Gratuluji, Pieto.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
No, asi tak.
Teď nevím - ty to, Yorku, obhajuješ, nebo jen říkáš, že to takhle dělali vždycky a tím pádem už má zákazník být zvyklý, že mu lžou, a moc na to nedat?
Neviděl, k mým neporušitelným zásadám patří nekupovat hry, co mají na metacritic hodnocení uživatelů menší než 1/10.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Tak trochu obojí.
Nijak zvlášť mě neuráží, když trailery, intra, cutscény a podobně nejsou v herním enginu. Původně to bylo technologický omezení, hra prostě nemohla vypadat jako renderovaný video. Dneska se už pomalu ingame animačky ve srovnatelný kvalitě dělat daj, ale pořád je rozdíl, jestli to uděláš jednou do traileru, nebo stopadesátkrát do hry. To, že máš velkej rozpočet, je jedna věc, a to, že tu hru musíš dodělat v konečnym čase, je věc druhá.
Zrovna ten odkazovanej trailer má teda problém v tom, že to je sice renderovaný video, ale vypadá to, že by to klidně i mohla bejt cutscéna ze hry. To očividně nebyl ze strany Blizzardu dobrej tah - měli jít buď do high-quality renderu (to zrovna oni fakt uměj), u kterýho by bylo zřejmý, že to není ze hry, nebo to fakt ze hry udělat. Nemyslím si ale, že by to byl z jejich strany cílenej podvod.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Rozdíl ve kvalitě animačky a gameplay chápu, ale tohle je myslím něco trošku jinýho.York píše: ↑7. 2. 2020, 15:26Nijak zvlášť mě neuráží, když trailery, intra, cutscény a podobně nejsou v herním enginu. Původně to bylo technologický omezení, hra prostě nemohla vypadat jako renderovaný video. Dneska se už pomalu ingame animačky ve srovnatelný kvalitě dělat daj, ale pořád je rozdíl, jestli to uděláš jednou do traileru, nebo stopadesátkrát do hry. To, že máš velkej rozpočet, je jedna věc, a to, že tu hru musíš dodělat v konečnym čase, je věc druhá.
Zrovna ten odkazovanej trailer má teda problém v tom, že to je sice renderovaný video, ale vypadá to, že by to klidně i mohla bejt cutscéna ze hry. To očividně nebyl ze strany Blizzardu dobrej tah - měli jít buď do high-quality renderu (to zrovna oni fakt uměj), u kterýho by bylo zřejmý, že to není ze hry, nebo to fakt ze hry udělat. Nemyslím si ale, že by to byl z jejich strany cílenej podvod.
Co jsem pochopil, tak takhle to fakt do hry udělat chtěli, akorát na to potom ten tým nedostal dost velkej rozpočet, takže to museli hodně zkrouhnout. Čili to není podvod, jako že by od začátku chtěli někomu něco nalhávat, ale zase je hodně chucpe tam nechávat ten původní trailer, když už dávno vědí, že to tak zrealizovat nepůjde.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Já jsem si furt říkal, proč do těch videí všude cpou nápis "not actual gameplay footage", že to musí bejt každýmu jasný... no tak teda proto.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Kdyby od začátku věděli, jak to bude ve hře, a rozhodli se, že trailer udělaj ve větší kvalitě, tak je výsledek úplně stejnejPieta píše: ↑7. 2. 2020, 15:36 Co jsem pochopil, tak takhle to fakt do hry udělat chtěli, akorát na to potom ten tým nedostal dost velkej rozpočet, takže to museli hodně zkrouhnout. Čili to není podvod, jako že by od začátku chtěli někomu něco nalhávat, ale zase je hodně chucpe tam nechávat ten původní trailer, když už dávno vědí, že to tak zrealizovat nepůjde.
Nepřijde mi jako problém dokonce ani to, že se jim nepodařilo splnit původní plán, přestože se tím původně snažili hráče nahypovat. Zákazník si nekupuje hype, ale finální produkt - nic mu nebrání podívat se na gameplay videa a recenze a rozhodnout se podle nich.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Teď nevím, jestli si rozumíme. Ten trailer není (jen) ve větší kvalitě - má jinej scénář, jinou kameru, jiný animace.
"Já si dám na stránky neaktuální/lživá lákadla, ale nic ti nebrání se poptat okolo, jak je to ve skutečnosti" je dost alibismus, ne? Něco jako "sice na obalu píšu, že to je čokoládová tyčinka, ale kdyby ses pořádně poptal okolo, tak ti spousta lidí řekne, že tam jsou akorát suchý větvičky, takže to je tvoje chyba a já jsem v tom úplně nevinně".
Nevidím to mimochodem nějak absolutně. Nějaký rozdíl mezi plánama a skutečnou verzí, marketingem a realitou je pochopitelnej a víceméně nutnej. Anthem třeba taky lidi strašně hanili za to, že dva roky před vydáním ve videu předváděli nějakou alfu, kde většina věcí byla jen na oko - ale dva roky před vydáním nikdo nic lepšího než tu alfu stejně nemá. To je pochopitelný. Ale pořád to vypadá dost jasně jako tatáž hra, zatímco tady je stejný audio a úplně jiný video k tomu, a navíc se tím chlubí doteď, to už jde přes hranice toho, kde by mi to přišlo pochopitelný.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15030
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Chm. To je přece intro a je úplně jasně vidět, že to není ze hry.
Zatímco tamto je scéna, o který +-všichni vědí, že je přímo ze hry, doprovázená audiem, co je ze hry. I podle reakcí to dost lidí pochopilo, jako že předvádějí, jak bude tahle scéna ve hře vypadat. Autoři mluvili o tom, že takhle chtějí tu scénu předělat. (A i info o tom, že "work in progress", tam problikne asi na šest vteřin na úplně konkrétní střih a na jeho konci zase zmizí. A ty příslušný části jsou ve finální podobě úplně jiný, to ano. Stejně jako celej zbytek tý scény.)
Ale to už se vážně točíme.
Zatímco tamto je scéna, o který +-všichni vědí, že je přímo ze hry, doprovázená audiem, co je ze hry. I podle reakcí to dost lidí pochopilo, jako že předvádějí, jak bude tahle scéna ve hře vypadat. Autoři mluvili o tom, že takhle chtějí tu scénu předělat. (A i info o tom, že "work in progress", tam problikne asi na šest vteřin na úplně konkrétní střih a na jeho konci zase zmizí. A ty příslušný části jsou ve finální podobě úplně jiný, to ano. Stejně jako celej zbytek tý scény.)
Ale to už se vážně točíme.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Mám tu další článek o herní historii - tentokráte závody!
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... odnich-her
Dohledat nějaké bližší informace o technologické inovaci bylo tentokrát dost těžké - ale pár jsem jich stejně našel. Závodních her je vážně hodně a většinou fungují tak nějak na stejném principu, takže na internetu není moc zdrojů, které se jim podrobně věnují. V článku jsem tedy zmínil i některé významné a zajímavé kousky.
Samozřejmě, další zajímavé informace budu doplňovat, pokud na nějaké narazím.
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... odnich-her
Dohledat nějaké bližší informace o technologické inovaci bylo tentokrát dost těžké - ale pár jsem jich stejně našel. Závodních her je vážně hodně a většinou fungují tak nějak na stejném principu, takže na internetu není moc zdrojů, které se jim podrobně věnují. V článku jsem tedy zmínil i některé významné a zajímavé kousky.
Samozřejmě, další zajímavé informace budu doplňovat, pokud na nějaké narazím.
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
+1Resurrection píše: ↑29. 10. 2019, 09:06I hate you.Faskal píše: ↑28. 10. 2019, 23:03... a on to někdo napsal do podoby skutečné inkrementální hry:
https://www.decisionproblem.com/paperclips/index2.html
Just sayin'
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Na GOGu právě mají docela zajímavý výprodej.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Na novém compu konečně můžu hrát X-Com 2, a hodně jsem se těšil na plížení a přepady, ale musím říct, že jsem brutálně zklamán.
Jediný rozdíl je v tom, že se nepřátelé neschovají okamžitě poté, kdy je uvidím, ale k rozumnému fungování to má pořád strašně daleko. Mám šest lidí, všichni zaujmou pozice tak, aby měli výhled na nepřítele, ale stejně může zaútočit jen jeden. Pak dostanou kolo nepřátelé, a klidně mi smetou polovinu týmu, než se vůbec dostanu na řadu.
Trošku se tomu dá předcházet tím, že na ostatní dám Overwatch, ale to pak reagují na nepřátele podle sebe. Fakt mi strašně chybí možnost - zcela reálná a obsažená i v řadě starších tahových her - když svůj tým připravím a pak zaútočí všichni najednou, na povel, aby zlikvidovali co nejvíc nepřátel dřív, než ti vůbec zjistí, odkud to přilétlo.
Takže i když silně nerad, tak prostě během mise nahrávám, když zjistím, že moje rozestavení bylo špatně, a nepřátelé mi vymazali půlku týmu po mém prvním výstřelu.
Nebo jsem něco minul a dělám to špatně?
A další věc, když mám vědce navíc, potřebují každý vlastní místo v laboratoři, aby přispěli k výzkumu?
Jediný rozdíl je v tom, že se nepřátelé neschovají okamžitě poté, kdy je uvidím, ale k rozumnému fungování to má pořád strašně daleko. Mám šest lidí, všichni zaujmou pozice tak, aby měli výhled na nepřítele, ale stejně může zaútočit jen jeden. Pak dostanou kolo nepřátelé, a klidně mi smetou polovinu týmu, než se vůbec dostanu na řadu.
Trošku se tomu dá předcházet tím, že na ostatní dám Overwatch, ale to pak reagují na nepřátele podle sebe. Fakt mi strašně chybí možnost - zcela reálná a obsažená i v řadě starších tahových her - když svůj tým připravím a pak zaútočí všichni najednou, na povel, aby zlikvidovali co nejvíc nepřátel dřív, než ti vůbec zjistí, odkud to přilétlo.
Takže i když silně nerad, tak prostě během mise nahrávám, když zjistím, že moje rozestavení bylo špatně, a nepřátelé mi vymazali půlku týmu po mém prvním výstřelu.
Nebo jsem něco minul a dělám to špatně?
A další věc, když mám vědce navíc, potřebují každý vlastní místo v laboratoři, aby přispěli k výzkumu?
hraju: Ω Projekt Omega
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Ten ambush můžeš pojmout i tam, že na ně na začátku kola hodíš granát, oni se rozběhnou do krytů a ty je pak flankuješ, protože máš maníky všude kolem. Záleží na situaci, terénu a vůbec. S tím schováváním se dá užít spousta legrace. Rangeři na to mají šikovné skilly. Ti pacholci mají skilly úplně na všechno...
Pro vědce laboratoř stavět nemusíš. Vlastně vůbec nejsou potřeba.
Pro vědce laboratoř stavět nemusíš. Vlastně vůbec nejsou potřeba.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Já je nepotřebuju rozhánět granátem, navíc když jsou už na začátku v blízkosti dvě nebo tři skupiny, takže o flankování nemůže být řeč. Když potřebuju v prvním kole zabít toho teleportujícího se strážce a zároveň mecha s raketami, jinak mi ve své reakci zneschopní polovinu týmu, tak je granát ta nejhorší volba. Už tak musím kombinovat akce, aby každý z mých lidí zaútočil alespoň v reakci na pohyb nepřátel po prvním výstřelu.
hraju: Ω Projekt Omega
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti